MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 49 of 49
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn al zoveel malloten die beweren de echte Israëlieten te zijn. Zelfs speerwerpers. Ik ga deze troep niet allemaal lezen dus ik zou zeggen get to the point, hypervagint.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Een paradoxale opmerking van een retard die niets wilt lezen, maar wel de behoefte heeft om de 'point' te weten. Dan rot je toch op uit deze topic mislukte mc boks analist met (meerdere) complexe stoornissen.
    Last edited by hypergiant; 02-04-2016 at 22:36.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ahh dus je hebt het spannend gemaakt? Je moet die onzin dus blijven lezen en lezen en pas als je genoeg hersencellen hebt verloren krijg je te weten wie de echte juden zijn? Cool. Maar nee bedankt, geef me aub een spoiler. Ik beloof je dat ik dan niets respectloos zal zeggen over allah of zijn tweelingbroer muhammad.

  4. #29
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Kruip nou maar gewoon onder je Floyd Mayweather dekbedje en hou het lampje aan. Dit is geen is geen topic over spannende verhaaltjes met een leuk einde.
    Last edited by hypergiant; 02-04-2016 at 23:01.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Kruip nou maar gewoon onder je Floyd Mayweather dekbedje en hou het lampje aan. Dit is geen is geen topic over spannende verhaaltjes met een leuk einde.
    Hou Floyd erbuiten. Die heeft het al moeilijk genoeg sinds Broner hem gisteren heeft uitgedaagd......

  6. #31
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Het hele punt is de enige echte joden zijn ethiopiers toch, zelfs de israeliten zijn maar een slap aftreksel van joden

  7. #32
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Hou Floyd erbuiten. Die heeft het al moeilijk genoeg sinds Broner hem gisteren heeft uitgedaagd......
    Des te meer zal hij behoefte hebben aan steun en liefde.

  8. #33
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hidde View Post
    Het hele punt is de enige echte joden zijn ethiopiers toch, zelfs de israeliten zijn maar een slap aftreksel van joden
    Dat is een gedeelte waar ik nog niet zoveel over heb gelezen, zo zijn er ook bronnen die wijzen naar de Euraziatische steppen, India en Afghanistan.

    Als er uberhaupt een punt zou moeten zijn, dan is het niet de achterlijke vraag wie de 'echte joden' zijn, omdat Joden één van de stammen van Israël vormen. Maar wie de overige 'verloren' stammen waren en of ze daadwerkelijke wel zijn 'verdwenen'. Uit de geplaatste posts kun je uitmaken dat er behoorlijk veel info bestaat wie deze stammen zouden kunnen zijn geweest, wat hun historische invloed gaandeweg is geweest en hoe ze (in historische context) zijn 'opgegaan' in de 'massa'.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Nederlanders komen oorspronkelijk uit Zuid Afrika, Israel is maar een verzinsel

  10. #35
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Een paradoxale opmerking van een retard die niets wilt lezen, maar wel de behoefte heeft om de 'point' te weten. Dan rot je toch op uit deze topic mislukte mc boks analist met (meerdere) complexe stoornissen.
    meerdere complexe stoornissen zal wel heel bijzonder zijn, ik wou laatst ook iemand de huid vol schelden op die manier op internet, maar wist je dat iets vaags als licht autisme al een meervoudige complexe stoornis is las ik op internet, dus dat kan wel meevallen dus, en dan heb je nog zoiets als persoonlijkheidsstoornissen, borderline etc, maar wat dat is dat wil ik niet eens weten. Borderline is volgens mij zoiets als een narcistische zwerver die uit pure minachting voor de maatschappij zijn hepatitis HIV roggel recht in je gezicht spuugt als je hem niet je zuurverdiende euro geeft, ja want die schizofrene zwerver uitkering die hij al int daar voelt hij zich ook te goed voor dus moet je ook nog eens jouw euro geven. Tja je zal wel denken wat is dit nou weer voor een van de pot gerukt wereldvreemd bullshit verhaal. Maar laatst gaf ik dus zo een zwerver geen euro kwam die me met een stok achterna, het was zeg maar een kruising tussen Bill Cosby en Snoop dog, maar dan met hepatitis dus ik ben maar gewoon weggelopen. Hij vertoonde het typische gedrag van de gemiddelde gekleurde vechtkunstleraar met nare rassistische trekjes en dus een minderwaardigheidscomplex. Ja de ervaring leerde me daar moet je dus geen discussie mee aangaan die gebaseerd is op reden.
    Last edited by Hidde; 15-04-2016 at 01:18.

  11. #36
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Ik trek ook wel eens 'weird people' aan, maar ze zeggen dat twee gekken elkaar neutraliseren.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Ik trek ook wel eens 'weird people' aan, maar ze zeggen dat twee gekken elkaar neutraliseren.
    nou zat ik daar toevallig net aan te denken, het is meer dat een kansloos type zich iets meer op zijn gemak voelt bij een ander kansloos type ja. Maar het is wel zo dat na een tijdje de bom barst omdat ze dan van elkaar ongemerkt nog meer kansloos gedrag aanleren. Rare mensen zijn vaak ook onzeker dus de kans bestaat dat ze alles klakkeloos van een andere mongool overnemen, je kan dan in hele vreemde situaties terecht komen.
    Ja ik beschouw me zelf wel als een gekkenmagneet zat laats te fitnessen trapt er plots een professionele gek 1 cm een karate trap van me gezicht. Dit was puur bedoelt als kennismaking. Maar ik denk dat komt omdat ik wel zo evenwichtig overkom dat dat weer het tegenovergestelde aantrekt ofzo.
    Last edited by Hidde; 16-04-2016 at 10:57.

  13. #38
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    De Basken zouden nakomelingen zijn van de Trojaanse tak van de Thraciërs, die na de val van Troje naar verschillende delen van Europa vluchten, waaronder de omgeving van Rome, waar ze van invloed zijn geweest in het vormen van de stad.

    "The date of the founding of Rome is uncertain, but archaeologists estimate its founding to around 753 B.C., although it existed as a village or group of villages long before then. As the Romans steadily developed their city, government and culture, they imitated the neighboring civilization to the north, the Etruscans (former Trojans). Romans are sometimes referred to as "Etruscanized Latins." Roman legend states that Aeneas, founder of the Roman race, was a prince of Troy who was forced to flee that city at the close of the Trojan war against Greece. Rome's founder, Romulus, had a latinized Etruscan name.

    The Etruscans dominated central Italy, and had already founded many cities, having arrived some 500 years earlier after leaving the city of Troy around 1260 B.C. The Romans called Etruscans the Tusci, and Tuscany still bears the name. The Etruscan language, once thought lost, is still spoken by the Basques, called Euskara. The first two centuries of Rome's growth was dominated by the Etruscans "-

    DNA (R1b Y-DNA haplogroup) findings also support a connection between Basques and peoples of Georgia. Haplogroups (i.e., R1b) are used in DNA tests for markers that give a broad or regional picture; haplotypes are one person's results on various DNA tests. Y-DNA is the theoretical most recent common male-lineage. The greatest concentration of the R1b haplogroup maps found a heightened incidence in the Basque region of Spain and in the region east of the Black Sea in southern Russia (present-day Georgia). Both DNA research and language commonalities provide a link to the history of the Basques, and thus the Etruscans."

    Tim Osterholm.
    Last edited by hypergiant; 19-04-2016 at 14:19.

  14. #39
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Te veel drugs gebruikt.
    Of knettergek...

  15. #40
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Nou ik denk toch echt dat die etrusken wel meevallen hoor, het zijn gewoon grieken, of ze zijn bedacht om te ontkennen dat Grieken de basis zijn van de beschaving, het valt me ook altijd op dat een bepaald soort mensen altijd maar die Etrusken aanhalen(nee ik bedoel niet jou Masato,meer die vage in de rede vallende alwetende alto's die niet kunnen voldoen aan de wensen van hun deftige ouders), zeker ook omdat ze niet echt te traceren zijn, omdat ze gewoon door iedereen onder de voet gelopen zijn. Je kan het wel een beetje vergelijken met die slaven die veel later in macedonie kwamen die beweren dat Alexander een of ander slavisch taaltje sprak. Slaat dus nergens op. De Basken lijken me zowiezo problem kids, het is een of ander miniland (minderwaardigheidscomplex), en ze beweren dus ook dat zij de echte Spanjaarden zijn, en pleegden daarom aanslagen. Nou is ETA dus ook gewoon een griekse letter. De taal doet me een beetje denken aan een mengsel van Grieks en Slavisch, en het lijkt wel zweeds geen touw aan vast te knopen dus. Ik denk dus gewoon dat ze wat schizofreen zijn in spreekwoordelijke zin. Hockey komt uit India, tennis uit engeland, en voetbal uit zuid amerika en niemand speelt Pelota(behalve dan een of andere decadente drugsbaron in miami). Nou is tennis ook al afgeleid van Pelota, maar de eerste engelsen gaven het een griekse naam voor bal spel. Ik begrijp ook wel dat ze zich een beetje gepasseerd voelen. Enne squash hebben we allemaal wel eens gedaan, dus het is ook wel sneu voor die hele cultuur.

  16. #41
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    hahaha eerlijk gezegd zijn sommige anekdotes van je wel vermakelijk. Denk dat er (behalve de verloren stammen van Israël) op het forum ook meerdere figuren rondlopen die 'lost' zijn. Aangezien je met de titel van de topic alle kanten op kunt, kan ik daar niet zoveel commentaar op hebben dus voel je vrij om te reageren.

    En in jouw madness heb je zeker een punt gemaakt want Alexander heeft helemaal niets met Slavische volkeren te maken.
    Last edited by hypergiant; 22-04-2016 at 00:56.

  17. #42
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Of knettergek...
    Dacht je dat ze duizenden jaren geleden ook twitter en het nos journaal hadden om je te informeren over snelle en makkelijke 'feiten' waardoor je jezelf mag prijzen dat je niet 'knettergek' bent? Al zou een ander vorm van technologie niet geheel misplaatst zijn want ze weten nog steeds hoe megalithische structuren zijn gevormd, verplaatst en (mechanisch) bewerkt, but thats a whole different rabbithole.

    We moeten het nu eenmaal doen met seculiere en religieuze historische bronnen, mythes, taalkunde enz. Dus als men in historische bronnen bijvoorbeeld spreekt over een Koning Arthur (twee niet één), of wanneer de Spartaanse Koning in een geschreven document refereert naar een broederschap via de lijn van Abraham, dan zijn dat je referentie kaders en niet een of andere holywood film. Als het je helemaal niks interesseert prima, maar duik er maar eens objectief in, don't be scared homie.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    Misschien wil je een mysterieuze geval voor mij oplossen? Adam en Eva, de trottoir prostituee die er voor heeft gezorgd dat wij op deze klootbal van God leven. Adam en Eva krijgen 2 zonen, Abel en Kane. Kane vermoordt abel. Rent weg als een kleine trut. Komt jaren later terug met vrouw en kinderen. Waar de fock komt hij aan die trottoir prostituee? Ik niet begrijp

  19. #44
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justforu View Post
    Misschien wil je een mysterieuze geval voor mij oplossen? Adam en Eva, de trottoir prostituee die er voor heeft gezorgd dat wij op deze klootbal van God leven. Adam en Eva krijgen 2 zonen, Abel en Kane. Kane vermoordt abel. Rent weg als een kleine trut. Komt jaren later terug met vrouw en kinderen. Waar de fock komt hij aan die trottoir prostituee? Ik niet begrijp

    Ligt eraan welke bronnen je raadpleegt, maar het lijkt me wel duidelijk dat er enige vorm van voorplanting met een vrouwtje van het menselijke ras moet zijn geweest. Het leven op deze 'klootbal' of het leven op zich?



  20. #45
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

  21. #46
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Mooi filmpje. Als je de bronnen erbij neemt dan wordt er inderdaad aangegeven dat ze extreem lang leefden, in het geval van Eva zou dat meerdere zwangerschappen voor een hele lange periode betekenen. Wat ik ook interessant vond was het gedeelte over de genealogie van Adam tot Enoch, heb er wel wat over gelezen, maar dat is voornamelijk gericht tot de vermeende genealogie vanaf Noach.

  22. #47
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    waaaaahaha heb net 2 hoeren naar de bushalte gebracht in een donker steegje spraken ze me aan met mega hoge hakken en minirokjes 2 schoonheden, ik heb ze naar de bushalte gebracht maar nu zit ik met een gigantische knoop in mijn broek haahahawahha ik wordt hier gek

  23. #48
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het ook heel interessant, hier nog een link (een afspeellijst in de juiste volgorde vanaf het begin tot aan Jezus)>>> https://www.youtube.com/watch?v=BRmc...UJ9UtoXVkK2Ccs

    Krijg je toch een beeld van hoe het ongeveer gegaan is, vanuit Islamitisch oogpunt natuurlijk.(alhoewel veel wel overeenkomt met de Bijbel)

    Op hun kanaal staat nog meer info over profeten etc.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    en hoe zit het met de vijf voorvaderen stijl? hoort dat dan weer wij de pingpongpang stam?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •