MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 94
  1. #51
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Laatste paar potjes toch wel de killer in hem gezien. Zimmerman werd ook compleet in elkaar gemept, in de RAI was hij ook lekker bezig. Beter is die divisie momenteel niet, kan Rico niks aan doen. Is nog eerder de schuld van jongens als Badr die vecht voor de money voor een massamoordenaar in Grozny.
    Meen je dit serieus ? Echt hypocriet ben je !

    Wat zou jij doen dan ? Voor 10000000 vechten voor buitenlandse criminele ORGA of voor 75000 voor Nederlandse criminele ORGA ?
    Want zogenaamd doet het er nu toe wie de organisator lol is GA JE HEEL GAUW! Echt typisch Nederlands weer dit. Blehhhh
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Meen je dit serieus ? Echt hypocriet ben je !

    Wat zou jij doen dan ? Voor 10000000 vechten voor buitenlandse criminele ORGA of voor 75000 voor Nederlandse criminele ORGA ?
    Want zogenaamd doet het er nu toe wie de organisator lol is GA JE HEEL GAUW! Echt typisch Nederlands weer dit. Blehhhh
    Joe.

  3. #53
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Voor 10000000 vechten voor buitenlandse criminele ORGA of voor 75000 voor Nederlandse criminele ORGA ?
    Want zogenaamd doet het er nu toe wie de organisator lol is GA JE HEEL GAUW! Echt typisch Nederlands weer dit. Blehhhh
    Heb ik iets gemist sinds wanneer is die fransman eigenaar van Glory een Nederlander, crimineel en een massa moordenaar. uitleg graag?

  4. #54
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Heb ik iets gemist sinds wanneer is die fransman eigenaar van Glory een Nederlander, crimineel en een massa moordenaar. uitleg graag?

    Nyqvist (46) is vooral bekend geworden als moordenaar van de Bredase broers Driesen. Hij kreeg daar twintig jaar gevangenisstraf voor.

    Bredase bende
    De in Duitsland geboren Nyqvist werd in de jaren negentig in verband gebracht met de beruchte Julietbende. Zijn naam viel vaak tijdens de 'megazaak' maar wat zijn rol was - als die er al was - bleef een raadsel. Hij is nooit aangeklaagd.

    In de wereld van freefighters en kickboksers was hij jarenlang toonaangevend. Hij organiseerde met zijn bedrijf Golden Glory grote nationale en internationale vechtsporttoernooien.

    Mega Sport en Willem Endstra
    In 2001 was Nyqvist als investeerder betrokken bij Mega Sport, een groot nieuw sportcomplex in het stadsdeel Haagse Beemden.

    Het sportcomplex werd door de later doodgeschoten Amsterdamse zakenman Willem Endstra gebruikt om geld wit te wassen. Ook de Bredase ondernemers Rob en Eric Driesen hadden zakelijke banden met Mega Sport. Ze waren bevriend met Ron.

    Autobom
    Nyqvist leende in het voorjaar van 2001 een Mercedes van een van de broers maar er bleek een bom onder te zitten. Die ontplofte en Nyqvist en zijn vriendin raakten lichtgewond.

    Ron was er vervolgens van overtuigd dat de broers erachter zaten. Hij zocht ze op en schoot ze dood, voor de ogen van hun echtgenotes. Hij kreeg er 20 jaar cel voor.

    'Aanslagdreiging'
    Rond het proces over de dubbele moord waren uitzonderlijke veiligheidsmaatregelen genomen. De rechtbank Breda week uit naar de extra beveiligde rechtszaal in Rotterdam. Volgens justitie dreigde een aanslag, maar uit welke hoek is nooit bekend geworden. Gemaskerde agenten met pistoolmitrailleurs beveiligden het proces.

    In 2013 kreeg Ron proefverlof maar hij vluchtte naar Oostenrijk. Nadat hij was opgespoord en teruggebracht bepaalde de rechtbank van Breda dat hij zijn celstraf helemaal moest uitzitten.

    Mysterie
    Het opvallende was dat het proces toen achter gesloten deuren werd gehouden. Er is altijd gefluisterd dat zijn veiligheid of die van iemand anders in het geding is geweest. Uitleg is nooit gegeven. Het paste in het leven van een man die altijd was omgeven met een zweem van mysterie.

  5. #55
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Badr gaat helemaal niet vechten, hij trekt zich terug en het zal zo lijken dat Rico niet wilde vechten o.i.d. En Badr heeft de meeste fans waarvan ook een groot deel blinde liefde heeft voor hem dus Badr gaat ook volgens de algemene opinie gelijk krijgen ook.
    En nog even voor alle kleine meisjes die alleen maar kunnen roepen dat ik een hater ben: Ik volg Badr zijn carrière vanaf minuut 1 en vind hem qua talent de allerbeste die er is en had verwacht dat hij de K1 meerdere keren zou gaan winnen.
    Maar nu niet meer, nu is het een narcistisch persoon geworden en is er weinig meer over van de geweldige kickbokser. tegen Londt werd dat bevestigd, het was voor Badr erg matig.
    Sinds wanneer heeft Badr zich terug getrokken voor een gevecht? Dat zei je ook al toen hij tegen Londt moest. Badr moet helemaal niks, het is Rico die graag wilt.

    En alsnog was de klasse verschil tussen Hari en Londt enorm. Kijken hoe Verhoeven het zal doen tegen Londt. Ik voorspel een 2e ronde KO in het voordeel van Londt.
    Last edited by largo0; 17-04-2016 at 14:49.

  6. #56
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Onder de Glory vlag? Daar is Glory als de dood voor dat hun kampioen tegen iemand moet met een uitmuntende KO ratio.

  7. #57
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Nyqvist (46) is vooral bekend geworden als moordenaar van de Bredase broers Driesen. Hij kreeg daar twintig jaar gevangenisstraf voor.
    Ja dat weet ik maar die is dood we hadden het over Glory[niet over Golden Glory] en die is toch echt van een Fransman.

  8. #58
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    We grappig om te zien dat Kadyrov een dictator, massamoordenaar en misdadiger is wanneer hij in verband wordt gebracht met Badr en wanneer Spong bij Kadyrov over de vloer is hoor je letterlijk niemand nergens over.

  9. #59
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Jawel alleen een stuk minder.

  10. #60
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bosnier91 View Post
    We grappig om te zien dat Kadyrov een dictator, massamoordenaar en misdadiger is wanneer hij in verband wordt gebracht met Badr en wanneer Spong bij Kadyrov over de vloer is hoor je letterlijk niemand nergens over.
    Niet de rollen omdraaien vriend, Kadyrov is wie hij is, ongeacht wie er op de koffie komt. Of vind jij het een prima kerel?

  11. #61
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik ben er trouwens klaar mee wat betreft dit onderwerp, zit teveel zand in de vagina's van sommigen.

  12. #62
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Ik weet dat het een appels met peren logica is maar het irriteert me enorm dat er zoveel aandacht in de mainstream media is voor deze eventuele partij waar je nog maar van moet zien of het om aan te zien is. Er is een hele nieuwe generatie aan vechters die de aandacht wat mij betreft een stuk meer waard zijn (jeraya-ben mo anyone?) dan deze zwanenzang. Het zorgt er voor dat het een freakshow blijft in plaats van een topsport met veel getanteerde jongens.

  13. #63
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Niet de rollen omdraaien vriend, Kadyrov is wie hij is, ongeacht wie er op de koffie komt. Of vind jij het een prima kerel?
    Ik denk dat bush, toni blair en netanyahu een stukje meer man 6ft deep hebben geplaatst als je me begrijpt

  14. #64
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    Enfusion heeft een serieus bod gedaan om de partij tussen Badr Hari en Rico Verhoeven te hosten. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.Bron: Facebook Enfusion
    Last edited by Niels_AFCA; 18-04-2016 at 13:22.

  15. #65
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Niels_AFCA View Post
    Enfusion heeft een serieus bod gedaan om de partij tussen Badr Hari en Rico Verhoeven te hosten. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.Bron: Facebook Enfusion
    Ik denk dat zij vrij weinig kans maken als een Legend bijvoorbeeld aanklopt wat goed mogelijk is.

    Maar dit zal Hari's afscheidspartij zijn? Dus dit zal sowieso plaatsvinden in Marokko wat best een hinder is voor bepaalde promoters.

  16. #66
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Ik denk dat zij vrij weinig kans maken als een Legend bijvoorbeeld aanklopt wat goed mogelijk is.

    Maar dit zal Hari's afscheidspartij zijn? Dus dit zal sowieso plaatsvinden in Marokko wat best een hinder is voor bepaalde promoters.
    Akmat Fightclub met Enfusion als co-promoter wellicht

  17. #67
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Ik geloof er nog steeds niet in...

  18. #68
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Niet de rollen omdraaien vriend, Kadyrov is wie hij is, ongeacht wie er op de koffie komt. Of vind jij het een prima kerel?
    Dan heb je mijn post niet goed begrepen. Kadyrov is inderdaad wie hij is, maar dat wordt altijd even extra bevestigd wanneer het om Badr gaat. Waarom heb je niemand ergens horen zeggen dat Spong aan het trainen is bij een massamoordenaar/psychopaat? Het werd Badr kwalijk genomen dat hij bevriend is met Kadyrov, maar waarom gebeurt dat niet bij Spong? Of bij Mike Tyson? Of bij Manuel Charr?

  19. #69
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Zucht wel lees maar even terug het topic over Tyrone.

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...t=tyrone+spong

  20. #70
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default


  21. #71
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Bosnier91 View Post
    Dan heb je mijn post niet goed begrepen. Kadyrov is inderdaad wie hij is, maar dat wordt altijd even extra bevestigd wanneer het om Badr gaat. Waarom heb je niemand ergens horen zeggen dat Spong aan het trainen is bij een massamoordenaar/psychopaat? Het werd Badr kwalijk genomen dat hij bevriend is met Kadyrov, maar waarom gebeurt dat niet bij Spong? Of bij Mike Tyson? Of bij Manuel Charr?
    Spong vecht op een toernooi van hem en Badr behoort tot de intimi. Daar zit nog wel een klein verschilletje tussen.Tyson weet ik niet.
    Hoewel eigenlijk iedereen die psychopaat moet negeren.

  22. #72
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    bij Spong werd er ook gewoon commentaar op gegeven!!

  23. #73
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik ben i.i.g. blij dat mijn mening consequent is, ook al zijn er enkelen die het tegendeel proberen te beweren.
    Ik hoop echt vurig dat deze partij er komt.
    En Londt, als iedereen zijn bril afzet en eerlijk is dan moet je constateren dat hij het alleen zou kunnen winnen met een verdwaalde maai. En ik ben helemaal niet zo'n grote fan van Rico, ik respecteer wel zijn kwaliteiten. Tegen de 115 kg en zo'n cardio en voetenwerk, daar moet je toch respect voor hebben. En de laatste 5 partijtjes inc. MMA toch 3 x (T)KO (ik reken Zimmerman mee, die werd de ring door geslagen). Met andere woorden, ook hij ziet wel in dat er meer is dan alleen winnen, het publiek wil ook wat. Denk dat de RAI zich wel vermaakt heeft met hem.

  24. #74
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Die reacties onder die link, priceless echt waar wat mooi.
    Baddertje gaat deze challenge niet aannemen dus we kunnen er over op houden verder.
    Die reacties zijn idd priceless! Ik kan de helft niet lezen en of begrijpen maar toch leuk.

  25. #75
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Niels_AFCA View Post
    Enfusion heeft een serieus bod gedaan om de partij tussen Badr Hari en Rico Verhoeven te hosten. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.Bron: Facebook Enfusion
    Enfusion zou €500.000 vrij willen maken om de partij te laten plaats vinden.

    Denk dat de enige manier om badr gemotiveerd in de ring te krijgen .
    50.000 start geld 400.000 win bonus voor de winnaar.
    Zou niet verkeerd zijn toch?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •