MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 140
  1. #51
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Mocht Dana gelijk hebben en gaat het om promotie dan is het wel te begrijpen. Tot op heden was promotie voor McGregor een deel van zijn trainingskamp. Daar kon hij zijn opponent al breken door in zijn kop te gaan zitten. Dat maakte veel goed voor een verlies aan trainingsuren.

    Tegen Diaz heeft hij daar niks aan omdat hij de vorige partij verloren heeft. Dus hij moet elke minuut die hij heeft gebruiken om beter te worden. Hij zal 5 rondes lang moeten boksen en kan zich geen enkele fout veroorloven. Dus als je er dan van de 3 maanden een maand in totaal tussenuit moet voor promotie dan is dat lastig. Zeker als je aan de andere kant van de wereld traint.

    Maar om daarvoor dan maar te stoppen bij de UFC is ook wel weer een beetje vreemd. Dus Chael zal voor een groot gedeelte gelijk hebben (zoals zo vaak)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Conor is gewoon bang op uitgejoeld en uitgelachen te worden. "Tapped like a bitch" opmerkingen van diaz 😂

  3. #53
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Conor is gewoon bang op uitgejoeld en uitgelachen te worden. "Tapped like a bitch" opmerkingen van diaz 😂
    Ja dat zal het vast zijn geweest...

  4. #54
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Conor McGregor@TheNotoriousMMA 36 min.36 minuten geleden
    Ok no more games. I am going to release a statement shortly.

    Bron: https://twitter.com/TheNotoriousMMA

  5. #55
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    It's okay to be white

  6. #56
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    I am just trying to do my job and fight here.
    I am paid to fight. I am not yet paid to promote.
    I have become lost in the game of promotion and forgot about the art of fighting.
    There comes a time when you need to stop handing out flyers and get back to the damn shop.
    50 world tours, 200 press conferences, 1 million interviews, 2 million photo shoots, and at the end of it all I'm left looking down the barrel of a lens, staring defeat in the face, thinking of nothing but my incorrect fight preparation. And the many distractions that led to this.
    Nothing else was going through my mind.
    It is time to go back and live the life that got me this life.
    Sitting in a car on the way to some dump in Conneticut or somewhere, to speak to Tim and Suzie on the nobody gives a fuck morning show did not get me this life.
    Talking to some lady that deep down doesn't give a fuck about what I'm doing, but just wants some sound bites so she can maybe get her little tight ass a nice raise, and I'm cool with that too, I've been giving you all raises. But I need to focus on me now.
    I'm coming for my revenge here.
    I flew an entire team to Portugal and to Iceland to make my adjustments in preparation and fix my errors I made with the weight and the cardio prep.
    With the right adjustments and the right focus, I will finish what I started in that last fight.
    I will not do this if I am back on the road handing out flyers again.
    I will always play the game and play it better than anybody, but just for this one, where I am coming off a loss, I asked for some leeway where I can just train and focus. I did not shut down all media requests. I simply wanted a slight adjustment.
    But it was denied.
    There had been 10 million dollars allocated for the promotion of this event is what they told me.
    So as a gesture of good will, I went and not only saved that 10 million dollars in promotion money, I then went and tripled it for them.
    And all with one tweet.
    Keep that 10 mill to promote the other bums that need it. My shows are good.
    I must isolate myself now.
    I am facing a taller, longer and heavier man. I need to prepare correctly this time.
    I can not dance for you this time.
    It is time for the other monkeys to dance. I've danced us all the way here.
    Nate's little mush head looks good up on that stage these days. Stuff him in front of the camera for it.
    He came in with no shit to do that last one. I'd already done press conferences, interviews and shot the ads before RDA pulled out.
    Maybe I'll hit Cabo this time and skull some shots pre-fight with no obligation.
    I'm doing what I need for me now.
    It is time to be selfish with my training again. It is the only way.
    I feel the $400million I have generated for the company in my last three events, all inside 8 months, is enough to get me this slight leeway.
    I am still ready to go for UFC 200.
    I will offer, like I already did, to fly to New York for the big press conference that was scheduled, and then I will go back into training. With no distractions.
    If this is not enough or they feel I have not deserved to sit this promotion run out this one time, well then I don't know what to say.
    For the record also -
    For USADA and for the UFC and my contract stipulations -
    I AM NOT RETIRED.

  7. #57
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

  8. #58
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Amsterdam'r View Post
    [...
    wat heeft ie het zwaar zeg...lijkt haast wel alsof je moet werken om je miljoenen binnen te halen...het ging toch vanzelf?
    It's okay to be white

  9. #59
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    man man nog slechter dan ik dacht... meneer ze hele shit hing om media attention en media dit en media dat en iedereen was maar arm bladiebla..nu word ie gesloopt en moet meneer alleen focussen op trainen fuck off..dansen in het parkje kan overal toch en hij had geen andere camps nodig dit dat....

    leuk hoor maar laat hem nu maar op de bank zitten wachten tot wanneer ufc hem weer op een card wil en smeken bij Nate om een partij..

  10. #60
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Wat een dramaqueen zeg.

  11. #61
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    als ik er over nadenk heb Nate niet alleen gewonnen maar ook ze hele denkwijze en imago gesloopt... best grappig..

  12. #62
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Wat een jankerd, wegwezen met die kerel.

  13. #63
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft best een punt en hij heeft ballen om er tegen in te gaan. Het zijn de vechters die de risico's nemen. UFc hoeft alleen het geld te tellen.

  14. #64
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hahaha; wat een sukkel is het toch.

  15. #65
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    UFC 196 heeft bijna 100 mil omzet gemaakt. McG kreeg er 1 van, terwijl hij voor de ppvs zorgde. UFC 200 zou meer omzet maken, ik snap best dat hij om meer vraagt. Mja, hij heeft het contract al ondertekend en de ufc heeft goeie advocaten.

  16. #66
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    ...zet er maar een nulletje achter. McGregor gaf zelf aan $10M te verdienen...sja, 1M salaris, maar de PPVs brengen het geld binnen. Bij de UFC en McG.
    It's okay to be white

  17. #67
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    UFC 196 heeft bijna 100 mil omzet gemaakt. McG kreeg er 1 van, terwijl hij voor de ppvs zorgde. UFC 200 zou meer omzet maken, ik snap best dat hij om meer vraagt. Mja, hij heeft het contract al ondertekend en de ufc heeft goeie advocaten.
    Dat is zeker waar. Maar een argument dat hij zich niet kon focussen is echt flauwekul.
    Zijn tegenstander kon zich wel focussen dan(8 dagen)? Tevens heeft hij diezelfde tegenstander ook nog eens fysiek geïntimideerd op een press conference.

  18. #68
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Dit gaat volgens mij helemaal niet om zijn training, maar puur - zoals Sonnen al aangaf - om geld. Hij dacht meer te kunnen vragen door hard ball te spelen, dus lukte niet en nu probeert ie bakzeil (zonder gezichtsverlies te leiden) te halen...

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Hij heeft best een punt en hij heeft ballen om er tegen in te gaan. Het zijn de vechters die de risico's nemen. UFc hoeft alleen het geld te tellen.
    Met deze opmerking ben ik het niet eens. De UFC neemt de financiele risico's, nu het goed gaat verdienen ze geld. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Glory, daar is heel veel geld in geinvesteerd en heeft niet de verwachte opbrengsten opgeleverd. De vechters zijn niets meer of minder dan zeer waardevolle werknemers.

    Wat betreft Conor, ik vond het zeer knap van hem dat hij zoveel PR werk deed naast zijn trainingen. De meeste sporters geven aan focus nodig te hebben om te kunnen presteren en leiden een monnikenleven. Nu hij hierop terug komt, is het nog steeds een zeer goede atleet, maar is het unieke van hem wat mij betreft verdwenen.

  20. #70
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    ik geloof best dat hij geen afleiding wilt en max wilt voorbereiden na zijn verlies laatst. Maar ja, de persconferenties en de media horen er gewoon bij, voor zijn verlies had hij er ook geen problemen mee. hoop stiekem wel dat hij gewoon vecht, hij blijft een van de meest spectaculaire vechters in de UFC.

  21. #71
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by DK View Post
    Met deze opmerking ben ik het niet eens. De UFC neemt de financiele risico's, nu het goed gaat verdienen ze geld. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Glory, daar is heel veel geld in geinvesteerd en heeft niet de verwachte opbrengsten opgeleverd. De vechters zijn niets meer of minder dan zeer waardevolle werknemers.

    Wat betreft Conor, ik vond het zeer knap van hem dat hij zoveel PR werk deed naast zijn trainingen. De meeste sporters geven aan focus nodig te hebben om te kunnen presteren en leiden een monnikenleven. Nu hij hierop terug komt, is het nog steeds een zeer goede atleet, maar is het unieke van hem wat mij betreft verdwenen.
    Ik ben het compleet met bovenstaand eens. De manier waarop hij het doet vind ik ronduit slecht.
    Als je het ergens niet mee eens bent geef het van te voren aan. Natuurlijk is dat makkelijk om als toeschouwer zoals ik te zeggen.
    Maar ik denk dat hij zich kon realiseren dat dit (UFC 200) en na zijn verlies een waar media spektakel zou worden.
    Wanneer hij had aangegeven dat hij er geen media circus van wilde maken had ik er begrip voor gehad.
    Maar om Nate belachelijk te maken, de fans een schop na te geven... ik vind het niet ronduit teleurstellend.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  22. #72
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft wel een punt. Hij vraagt om niet interviews te moeten doen met nobodies. Ik neem aan dat hij dan wel de grote zenders als Fox en ESPN accepteert. En hij zegt dan ook voor deze ene keer omdat hij van een verlies partij terug komt tegen dezelfde tegenstander. Klinkt gewoon redelijk.

  23. #73
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hebben jullie dat interview gezien met die vrouw van dat business channel? Dat McGregor nog zei (toen het over geld ging) dat Nate koffie voor hem moest halen. Eerlijk... Met zulke mensen wil je als vechtsporter toch ook niet praten? Dat ging werkelijk waar helemaal nergens over

  24. #74
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Boem, daar hoor ik heel veel hoogmoed vallen...

  25. #75
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •