MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 140 of 140
  1. #126
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Ugh, Jones blijft een misselijk mannetje.
    .
    En dana gaat wel helemaal Non-Home bro op Conner?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Top main event!
    Diaz zou Mcgregor toch weer submitten dus niets spannends aan!

    Jones vs Cormier 2 wordt n knalpartij waarbij Jones hem natuurlijk weer pakt!

  3. #128
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Lionheart, gast, waarom verklap je alles!

  4. #129
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Lionheart, gast, waarom verklap je alles!
    Sorry man,
    Kon het niet laten;-)

  5. #130
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Topic op sherdog:

    In de "Lets get it on" postcast van big John mccarthy .
    Zegt hij dat Lorenzo tegen hem heeft gezegd dat Conor minimaal 10 miljoen dollar was gegarandeerd voor ufc 200.
    Exclusief ppv punten

    http://www.letsgetitonpodcast.com/?p...nw=880-podcast

    Bij de 10 minuten begint hij erover.

    Dat heeft Conor dan mooi verpest Voor zijn eigen ufc 200 had hem bijna 15 mil kunnen opleveren alles bijelkaar.
    Dit bedrag was alleen voor ufc 200

  6. #131
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Cerone zei het ook al: “They’re talking upwards of $8 (million), $9 million dollars he’s throwing away. I would literally ride a rocket ship to the moon for six months for $10 million to do a press conference.”

  7. #132
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hier zit wel wat in:
    http://www.bloodyelbow.com/2016/4/30...naires-lose-to

    Conor McGregor's hold out with Zuffa that got him off UFC 200 has been a huge talking point lately. One of the latest to weigh in on the situation, is former ESPN and now Fox Sports host, Colin Cowherd. According to the popular sports media personality, the featherweight champ is 'dumb' for trying to take on the UFC.
    "Here's a rule for a 27-year-old millionaire. Don't take on a 50-year-old billionaire," he said on his show, The Herd. "UFC fans think this is Conor against Dana White. No, no no, no. It's not. It's Conor taking on the Fertitta family -- the single most powerful family in Nevada."


    Cowherd then went on to reference McGregor's recent tweets saying he's retired and that he's back on the card, which were both false.
    "A 27-year-old kid has lied publicly, twice," he said. "He's dumb. You don't do that."
    "Millionaires don't get into whizzing matches against billionaires. You'll lose every single time," he said. "It's one thing to have a spat, but if I go public to defame my boss?"
    "That's what I told Bill Simmons. Mistake, mistake, mistake. He wasn't taking on ESPN, he taking on (CEO) Bob Iger at Disney. You're going to lose that battle.

  8. #133
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Toch zonde dat Mac zijn ego zo groot is geworden. Nu verliest ie 3 keer: tegen Nate, zijn relatie met UFC is er niet beter op geworden en hij mist 10-15 mln. Maar goed, hopelijk brengen ze hem twee keer zo sterk terug. Kost hem nog eens een paar keer een paar miljoen. Auw!

  9. #134
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hij is nu alweer pissed want volgens Dana gaat hij tegen de winnaar Aldo-Edgar en hij wil tegen Nate. Ben benieuwd wie er gelijk krijgt.

  10. #135
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    denk dat conor zijn eigen ruiten een beetje aan het ingooien is.

  11. #136
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Hij is nu alweer pissed want volgens Dana gaat hij tegen de winnaar Aldo-Edgar en hij wil tegen Nate. Ben benieuwd wie er gelijk krijgt.
    Dan is het een simpel verhaal hè als hij Nate wil .
    strippen van zijn belt.
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  12. #137
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik denk eerlijk gezegt, dat Conor niet meer de 145lb gaat halen.

  13. #138
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    zo suplex nu zeg je me wat had ik niet verwacht gezien je profiel foto maar ben het helemaal mee eens hij moet ze titel of weg doen of verdedigen

  14. #139
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Gewoon LW gaan vechten, dat is zijn gewicht.

  15. #140
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    zo suplex nu zeg je me wat had ik niet verwacht gezien je profiel foto maar ben het helemaal mee eens hij moet ze titel of weg doen of verdedigen
    Haha ik ben zeker fan van Conor en kan enorm van hem genieten hij heeft een mooie stijl en gaat altijd voor ko.
    Maar dat betekend niet dat ik blind ben en ik alles wat met Conor te maken heeft recht probeer lullen.

    Je kun geen zwart tegen wit zeggen en andersom.

    Als je door een blessure je titel niet kunt verdedigen kan gebeuren (niet te vaak),en iemand als Conor die vaak vecht kan best een partij pakken op een ander gewicht tussen door maar je moet wel tijdig je belt verdedigen.
    Zoniet strippen !! Ook Conor
    Last edited by Suplex; 02-05-2016 at 12:45.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •