MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 13 of 14 FirstFirst ... 391011121314 LastLast
Results 301 to 325 of 349
  1. #301
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default !

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ik ben het zeker niet eens met de reactie van T15 want die praat een hoop onzin.
    Maar jij kan er ook wat van zeg.
    Er is wel degelijk een verband tussen terrorisme en de islam als je zegt dat da niet het geval is ben je echt blind steeke blind.
    Blijkbaar ben jij er weer zo'n één die wil praten voor moslims.
    Dat mag best maar dat betekent niet dat jij minder onzin uitkraamt.

    Elke vorm van terrorisme die we de laatste jaren hebben meegemaakt komen van islamitische groepering die de "ongelovige" (alle niet moslims) proberen iets aan te doen.
    Elke vorm? Nou ik denk dat jij nu echt loopt te zwammen. Kijk wat er bijvoorbeeld gebeurde qua staatsterrorisme in talloze landen. Ik kan best lijstjes maken?

    Daarnaast: islamitische groeperingen die niet moslims iets willen aandoen? Wat dacht jij van dat terroristen ook moslims zaken aan willen doen. Moslims zijn een groter slachtoffer van deze beesten dan niet-moslims.

    Als laatste heb jij nergens een verband tussen de Islaam als religie en terrorisme aangetoond. Het enige wat je kunt zeggen is dat moslims soms terroristen zijn. Dat zij twee verschillende zaken aangezien de Islaam terrorisme verbiedt. Kijk dan nu:

    Beetje het zelfde als de kruistochten zoals de christenen dat deden alleen was dat ruim 300 jaar geleden.
    Dus ontkennen dat er geen verband is tussen de islam en terrorisme is gewoon feitelijk onjuist.
    Daarbij gaat het idd om een kleine groep moslims wereldwijd .
    Feitelijk is het juist. Dat moslims terroristische daden plegen betekent niet dat het een verband met de Islaam heeft.
    Jij zegt ook niet dat het Christendom een verband heeft met terrorisme, maar koppelt het aan Christenen......Waarom dan niet?

    Maar ik weet zeker dat bij de aanslagen in Parijs en België wel iets meer moslim stiekum hard gelachen hebben dan de 5% die jij aangeeft.
    Het is veelzeggend dat jij alleen deze twee landen noemde. Stond jij ook stil bij terroristische daden in Turkijke, Marokko, Saoedi etc.
    Jij maakt een bewering die jij feitelijk niet kunt onderbouwen.
    Een feit is en blijft dat moslims zich steeds uitspreken tegen terrorisme.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #302
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post

    Typisch van dit soort 'mensen' dat ze of totaal geen kennis van geschiedenis hebben of het letterlijk proberen te veranderen. Daarom zie je islamitische staat ook antieke ruïnes vernietigen, deze 'fightfan' is een goede leerling aangezien hij dit soort propaganda uitkraamt. What's next, muhammad hield niet van kleintjes?
    Dus allereerst trapte jij niet in de hoax om jouw bierbuik gevoelens de vrije loop te laten? Zwak hoor dat je dat niet terugneemt.
    Ten tweede kwamen dus aanslagen in westerse landen door moslims die daar woonden al eeuwen voor? Nou dan ben jij ook zo'n zwetser die denkt er iets vanaf te weten?
    Ten derde vernietigen ISIS inderdaad ruïnes die er al duizenden jaren staan terwijl moslims al eeuwen leven in dat gebied (meer dan 1000 jaar). Dit bewijst mijn stelling juist: Dat het relatieve nieuwe acties zijn. Bedankt.

    Dat jij op nazi-achtige wijze propaganda wilt verkondigen is jouw ziekte, niet de mijne!


  3. #303
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ik ben het zeker niet eens met de reactie van T15 want die praat een hoop onzin.
    Maar jij kan er ook wat van zeg.
    Er is wel degelijk een verband tussen terrorisme en de islam als je zegt dat da niet het geval is ben je echt blind steeke blind.

    Elke vorm van terrorisme die we de laatste jaren hebben meegemaakt komen van islamitische groepering die de "ongelovige" (alle niet moslims) proberen iets aan te doen.
    Beetje het zelfde als de kruistochten zoals de christenen dat deden alleen was dat ruim 300 jaar geleden.
    Dus ontkennen dat er geen verband is tussen de islam en terrorisme is gewoon feitelijk onjuist.
    Daarbij gaat het idd om een kleine groep moslims wereldwijd .

    Maar ik weet zeker dat bij de aanslagen in Parijs en België wel iets meer moslim stiekum hard gelachen hebben dan de 5% die jij aangeeft.
    De kruistochten was het eerste verzet van christenen na eeuwen van onderdrukking door jawel Moslims, als de pest er niet was geweest was Europa al onder het juk van Islam.

    Why We Are Afraid, A 1400 Year Secret, by Dr Bill Warner https://www.youtube.com/watch?v=t_Qp...FAjTtRfb6nB6s4

  4. #304
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Essentie van dit topic is volgens mij dat BB zich voor het eerst in maanden weer eens laat zien buiten zijn eigen prive topic, waarin hij zijn herspinsels aan zijn denkbeeldige vrienden opdringt. Verder blijkt weer duidelijk dat sommigen wel heel makkelijk feitelijk onjuiste info gebruiken om hun eigen ideologie/gedachten goed te verdedigen.

    MMA vechter doet wat veel anderen ook doen. Bedankt uitgebreid god en zijn trainers.....niet mijn ding maar ook geen bewijs dat hij moslimterrorisme goedkeurt. Maar iedereen komt weer uit zijn/haar hok gekropen om geschiedenis les te geven.

    BB en T15 geef gewoon toe dat jullie dit keer volledig naast zitten en een beetje voor joker staan. In andere discussies kunnen jullie dan jullie, soms valide, gal mbt de islam, moslims, de linkse media, homo's, uitkeringstrekkers en immigranten, weer spuwen.
    Ik zit altijd offtopic met mijn www.basboon.com website blogs, deze link poste ik omdat het een MMA vechter betrof:

    Ja alle terroristische aanslagen zijn joodse acteurs gebruikt en het merendeel door Hindu's, Buddhist en Christelijke suicide bombers die vermomd waren als moslims. Gelovige mensen zijn peace en de bijbel, Tora en de Koran zijn door God gedicteerd, boeken en goden maken geen fouten en mensen interperteren het geschreven woord altijd zoals het is bedoeld, ga slapen man! Als die vechters op hun rug ko zijn geslagen hoor je ze geen thank you Jesus of Allahu Akbar schreeuwen dan is God ineens niet thuis hoe hard zo ook getraind of gevochten hebben!
    Last edited by anoniem gg; 25-04-2016 at 04:40.

  5. #305
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    [COLOR=#333333]Dus allereerst trapte jij niet in de hoax om jouw bierbuik gevoelens de vrije loop te laten? Zwak hoor dat je dat niet terugneemt.
    Ik neem niets terug. Als je publiekelijk je walgelijke ideologie verheerlijkt terwijl je weet dat 99% van de zaal er niets van wil horen verdien je dit soort dingen. Dit doen ze om het in het gezicht van "infidels" te duwen, zo van "ik weet dat mijn broeders bezig zijn met aanslagen in Europa en alsnog schreeuw ik dezelfde snackbar kreten. Je kunt er niets aan doen en als je het probeert huil ik om racisme. In your face"

    Fuck hun.

    Ten tweede kwamen dus aanslagen in westerse landen door moslims die daar woonden al eeuwen voor? Nou dan ben jij ook zo'n zwetser die denkt er iets vanaf te weten?
    Het is heel schattig dat je dit steeds herhaalt alsof het een sterke argument is maar laat ik het zo zeggen: Vroeger was er niet zo'n technologie. Je broeders hadden geen bommen die ze stiekem konden verbergen en dan bij een drukke plek konden opblazen. Als het mogelijk was hadden ze nog veel meer genocides uitgevoerd want vroeger kon je ermee wegkomen, nu niet zo.

    Maar er waren zat jihad slachtpartijen, dat heb ik op de vorige pagina al laten zien met de chart waarin je ziet hoe je moslim broeders constant Europa bleven aanvallen. En naast Europa ook het hele midden oosten. islaam heeft zich alleen maar verspreid via het zwaard. Deze barbaarse religie is niets meer dan een virus die bleef en blijft groeien.


    Ten derde vernietigen ISIS inderdaad ruïnes die er al duizenden jaren staan terwijl moslims al eeuwen leven in dat gebied (meer dan 1000 jaar). Dit bewijst mijn stelling juist: Dat het relatieve nieuwe acties zijn. Bedankt.
    Nogmaals laat je zien dat je een imbeciel bent die niets van geschiedenis weet. islamieten hebben talloze Romeinse, Griekse, Armeense, Assyrische etc. etc. beschavingen compleet vernietigd.

    Je bewijst weer precies wat ik al eerder benoemde, dat je zoals je geloof je beveelt alle geschiedenis moet herschrijven of verbergen. Waarschijnlijk ontken je ook de genocide van de Armenen en Joden.

    Jihad Report
    Last 30 Days

    Attacks 121
    Killed 800
    Injured 1502
    Suicide Blasts 26
    Countries 19
    https://www.thereligionofpeace.com/

    Allemaal in de naam van allah en zijn tweelingbroer mohammed.

    Terwijl jij gaat schrijven hoe er totaal geen verband is tussen islaam en terrorisme zullen er op dat moment meer mensen sterven door parasieten die handelen in de naam van de heillige snackbar.

  6. #306
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik neem niets terug. Als je publiekelijk je walgelijke ideologie verheerlijkt terwijl je weet dat 99% van de zaal er niets van wil horen verdien je dit soort dingen. Dit doen ze om het in het gezicht van "infidels" te duwen, zo van "ik weet dat mijn broeders bezig zijn met aanslagen in Europa en alsnog schreeuw ik dezelfde snackbar kreten. Je kunt er niets aan doen en als je het probeert huil ik om racisme. In your face"

    Fuck hun.



    Het is heel schattig dat je dit steeds herhaalt alsof het een sterke argument is maar laat ik het zo zeggen: Vroeger was er niet zo'n technologie. Je broeders hadden geen bommen die ze stiekem konden verbergen en dan bij een drukke plek konden opblazen. Als het mogelijk was hadden ze nog veel meer genocides uitgevoerd want vroeger kon je ermee wegkomen, nu niet zo.

    Maar er waren zat jihad slachtpartijen, dat heb ik op de vorige pagina al laten zien met de chart waarin je ziet hoe je moslim broeders constant Europa bleven aanvallen. En naast Europa ook het hele midden oosten. islaam heeft zich alleen maar verspreid via het zwaard. Deze barbaarse religie is niets meer dan een virus die bleef en blijft groeien.




    Nogmaals laat je zien dat je een imbeciel bent die niets van geschiedenis weet. islamieten hebben talloze Romeinse, Griekse, Armeense, Assyrische etc. etc. beschavingen compleet vernietigd.

    Je bewijst weer precies wat ik al eerder benoemde, dat je zoals je geloof je beveelt alle geschiedenis moet herschrijven of verbergen. Waarschijnlijk ontken je ook de genocide van de Armenen en Joden.


    https://www.thereligionofpeace.com/

    Allemaal in de naam van allah en zijn tweelingbroer mohammed.

    Terwijl jij gaat schrijven hoe er totaal geen verband is tussen islaam en terrorisme zullen er op dat moment meer mensen sterven door parasieten die handelen in de naam van de heillige snackbar.
    Nu weet ik waar patat oorlog vandaan komt en frikandel islam met curry....

  7. #307
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    door naar de offtopic.. succes daar
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #308

    Default

    De haat voor Islam van Bas Boon kan ik enigszins nog begrijpen na die BITCHSLAP van Göhkan Saki, maar ben erg benieuwd wie T15 pijn heeft gedaan.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  9. #309
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    De haat voor Islam van Bas Boon kan ik enigszins nog begrijpen na die BITCHSLAP van Göhkan Saki, maar ben erg benieuwd wie T15 pijn heeft gedaan.
    Gokhan is een topper. traint altijd als de beste en laat zijn succes niet over aan de onzichtbare man in de lucht.

    Ik heb veel met hem getraint en wel meer als een bitchlap gehad maar daar kon iedereen over mee praten in de gym.

    Haat is een groot woord maar ik heb wel een ongeloofelijke hekel aan politieke correctheid en opgedrongen multiculture maatschappijen en vind religie in het algemeen meer schade berokkenen dan dat er iets productiefs uit voortvoeit. Wil de geloofs community echt een bijdrage aan peace en humanity geven bouw dan alle synagogen, kerken en moskeen om in homeless shelters en als mensen willen geloven in elfjes, unicorns, thor, odin, mohammed, jezus doen ze dat maar thuis!

  10. #310
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post

    Haat is een groot woord maar ik heb wel een ongeloofelijke hekel aan politieke correctheid en opgedrongen multiculture maatschappijen en vind religie in het algemeen meer schade berokkenen dan dat er iets productiefs uit voortvoeit. Wil de geloofs community echt een bijdrage aan peace en humanity geven bouw dan alle synagogen, kerken en moskeen om in homeless shelters en als mensen willen geloven in elfjes, unicorns, thor, odin, mohammed, jezus doen ze dat maar thuis!
    Ben ik het goddomme gewoon eens met BB. Zal wel een post duren, maar wel een gedenkwaardig moment.

    Als je de hele lijst met godsdiensten naast elkaar legt hebben de meeste wel wat lijken in de kast liggen. Op dit moment kunnen we moeilijk ontkennen dat het grootste deel van de doden valt door mensen die de islam aan lijken te hangen. Grootse deel slachtoffers overigens geloofsgenoten, maar dit terzijde. Lekker thuis allemaal geloven in je eigen mooie god en andere met rust laten. En al helemaal religie uit overheid en educatie bannen.

    Als een verdwaalde MMA vechter zij god dan wil bedanken zet ik het geluid wel uit, maar ga hem geen woorden in de mond leggen en betichten van moslimextremisme.

  11. #311
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    T15boxing wat ben jij toch een afschuwelijke, walgelijke, vervelende, haatdragende strontzak zeg! ik ken je niet maar ik heb echt een gigantische hekel aan je! en nee ik ben geen moslim en ik geloof in geen een god.

  12. #312
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Gokhan is een topper. traint altijd als de beste en laat zijn succes niet over aan de onzichtbare man in de lucht.

    Ik heb veel met hem getraint en wel meer als een bitchlap gehad maar daar kon iedereen over mee praten in de gym.

    Haat is een groot woord maar ik heb wel een ongeloofelijke hekel aan politieke correctheid en opgedrongen multiculture maatschappijen en vind religie in het algemeen meer schade berokkenen dan dat er iets productiefs uit voortvoeit. Wil de geloofs community echt een bijdrage aan peace en humanity geven bouw dan alle synagogen, kerken en moskeen om in homeless shelters en als mensen willen geloven in elfjes, unicorns, thor, odin, mohammed, jezus doen ze dat maar thuis!
    Net als Appelsap ook gewoon eens, voelt raar!

  13. #313
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Originally Posted by Fightfan [IMG]file:///C:/Users/user/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.png[/IMG]
    [COLOR=#333333]Dus allereerst trapte jij niet in de hoax om jouw bierbuik gevoelens de vrije loop te laten? Zwak hoor dat je dat niet terugneemt.
    Ik neem niets terug. Als je publiekelijk je walgelijke ideologie verheerlijkt terwijl je weet dat 99% van de zaal er niets van wil horen verdien je dit soort dingen. Dit doen ze om het in het gezicht van "infidels" te duwen, zo van "ik weet dat mijn broeders bezig zijn met aanslagen in Europa en alsnog schreeuw ik dezelfde snackbar kreten. Je kunt er niets aan doen en als je het probeert huil ik om racisme. In your face"

    Fuck hun.
    Hij heeft openlijk afstand genomen van deze aanslagen. Het laat alleen maar zien hoe zwart jouw hart is en hoe subjectief jij reageert om mensen valselijk te beschuldigen en daarvoor alles van stal haalt. Het hele bericht waarop jij reageerde was puur een valse insinuatie aan het adres van deze vechter. I.p.v. dat jij blij bent dat hij zo duidelijk afstand neemt van die idioten wil jij bewijzen dat hij toch zo gestoord zou zijn? Is dit wat jij wilt, dan ben jij ziek!

    Inderdaad biedt je excuses niet aan, maar zoek psychische hulp. Dit bedoel ik niet beledigend maar het kan jou helpen als je leidt aan waanideeën en een vijandbeeld dat gebaseerd is op doemdenken en onwetendheid.

    Ook jouw bewering over 99%, vele mensen hebben geen probleem met religie en zijn niet islamhater als jij. Praat aub niet voor deze mensen zwartkijker met zelfverzonnen aantallen om jouw haat te ondersteunen.

    Ten tweede kwamen dus aanslagen in westerse landen door moslims die daar woonden al eeuwen voor? Nou dan ben jij ook zo'n zwetser die denkt er iets vanaf te weten?
    Het is heel schattig dat je dit steeds herhaalt alsof het een sterke argument is maar laat ik het zo zeggen: Vroeger was er niet zo'n technologie. Je broeders hadden geen bommen die ze stiekem konden verbergen en dan bij een drukke plek konden opblazen. Als het mogelijk was hadden ze nog veel meer genocides uitgevoerd want vroeger kon je ermee wegkomen, nu niet zo.
    Grappig dat jij met dit argument komt. Je zet jezelf echt ten kijk nu. Ik heb plaatsvervangende schaamte nu.

    Het gaat om aanslagen door moslims in westerse landen waar zij wonen. Deze worden pas zeer recent uitgevoerd terwijl er wel aanslagen eerder werden uitgevoerd door de IRA, RAF, ETA en anderen in deze gebieden. Dit met allerlei wapens, ook aanslagen met bommen. Dus had men het toen ook kunnen doen?! Jouw hele sprookje valt in het water nu.

    Moslims hebben dit altijd massaal afgekeurd en zich uitgesproken tegen deze walgelijke daden. Dit door organisaties, individuen, Imaams etc. En nogmaals dit gebeurde nooit , ook niet nadat miljoenen moslims zich in het westen vestigden. Als het uit de islaam zelf komt dat dit moest, dan hadden zij eerder deze aanslagen gedaan en de mogelijkheden waren er wel.

    Dit naast het feit dat het afgekeurd wordt door moslims zelf……Wie moeten we geloven ons haat prediker of mensen die de religie zelf aanhouden? Je hebt jezelf al eerder belachelijk gemaakt door in de hoax te trappen, dus jij bent per definitie onbetrouwbaar.

    Jij laat dus zien dat jij niets te zeggen hebt op het feit dat ik presenteer. Ik snap wel dat jij jezelf daar uit wilt praten, want het bewijst dat de link die jij legt: De Islaam keurt deze daden goed uit je duim gezogen is en fictief is.

    Jouw haat laat jou alleen uitvluchten zoeken.

    Maar er waren zat jihad slachtpartijen, dat heb ik op de vorige pagina al laten zien met de chart waarin je ziet hoe je moslim broeders constant Europa bleven aanvallen. En naast Europa ook het hele midden oosten. islaam heeft zich alleen maar verspreid via het zwaard. Deze barbaarse religie is niets meer dan een virus die bleef en blijft groeien.
    Ik had niet gereageerd op deze bewering omdat ik jou dit wilde besparen. Aangezien jouw chart niet klopt. Waar staan de imperialistische veroveringen van westerse landen in Azië, Afrika, het Midden-Oosten en andere continenten de laatste paar honderd jaar? Zouden zij daar ook slachtpartijen hebben aangericht of niet? Blijkbaar ontken jij volgens jouw later stelling genocide?

    Ten tweede bewijst deze bewering niet wat jij wilt zeggen en dat is dat de islaam het verbiedt burgers te doden en het nooit voorkwam dat moslims in andere landen waar zij woonden aanslagen pleegden.

    Ten derde zijn er talloze mensen geweldloos moslims geworden en ook gebieden. Als we kijken naar gebieden waar de Islaam kwam dan bekeerden mensen en deze landen zijn geheel moslim geworden. Andersom bleven de gekoloniseerde landen moslim, zelfs na honderden jaren kolonisatie en de inzet van missionarissen etc. Maar deze puntjes staan nergens op jouw chart. Waarom?

    Ten vierde vergelijk jij oorlogen tussen landen waarbij ieder soeverein land in oorlog is met het andere met aanslagen van inwoners die in een land wonen, daar leven onder een verdrag en gebruik maken van de gastvrijheid van het land waar zij wonen en dan deze walgelijke daden verrichten..

    Daar probeer jij zo wanhopig recht te praten wat krom is. Geef het op want je komt wanhopig over.

    Ten derde vernietigen ISIS inderdaad ruïnes die er al duizenden jaren staan terwijl moslims al eeuwen leven in dat gebied (meer dan 1000 jaar). Dit bewijst mijn stelling juist: Dat het relatieve nieuwe acties zijn. Bedankt.
    Nogmaals laat je zien dat je een imbeciel bent die niets van geschiedenis weet. islamieten hebben talloze Romeinse, Griekse, Armeense, Assyrische etc. etc. beschavingen compleet vernietigd.

    Je bewijst weer precies wat ik al eerder benoemde, dat je zoals je geloof je beveelt alle geschiedenis moet herschrijven of verbergen. Waarschijnlijk ontken je ook de genocide van de Armenen en Joden.
    Ik heb jou een specifiek voorbeeld beantwoord waarmee jij zelf kwam, en waarin jij jouw onwetendheid ten toon spreidde. Dus de Islaam gebied beschavingen te vernietigen (knap dat zij deze totaal vernietigd zouden hebben, wat historisch gezien lachwekkend is aangezien de Islaam nooit 1 gehele beschaving vernietigd heeft!!) maar laat deze sporen wel zolang bestaan? Jij zit gewoon uit jouw nek te kletsen nu.

    Dat is het gevaar van mentaal instabiele mensen zoals jij: Jij beweerd maar zaken lukraak zonder bewijs, niets. En dan komt de hoogmoed die jou niet laat toegeven als jij onzin loopt te spuien. Zwak hoor. Volgens mij weet jij het verschil niet tussen een beschaving en sporen daarvan!

    Ik ontken geen genocide, zoals ik hoop dat jij ook niet ontkent wat westerse legers en sommige landen hebben aangericht in andere landen. Nederland in Indonesië? Jou kennende nu zal jij het geen genocide noemen.

    Over Joden is wel apart dat jij dit noemt. Het moslimland Marokko leverde geen onderdanen uit aan de Moffen en in Nederland werkten velen samen met de Moffen. Misschien dat dit iets betekent?

    En waarom noem jij niet de Romeinse beschaving wat deze deden bij Joden? Of past dit niet in jouw straatje?!

    Het ontkennen van feiten, zoals de genocide van Joden, is zielig en achterhaald. Maar waarom geef jij niet toe dat jij in een feitelijk onjuist bericht trapte over deze moslimvechter? En koppel jij toch koppig banden met terrorisme aan hem terwijl hij dit ontkent?
    Dit is exact wat haters van Joden doen betreffende de genocide! Sterker nog: Wat H.itler deed en zijn beesten deden bij Joden: Zaken insinueren over hen als groep en hun haat daarop baseren!

    Jihad Report
    Last 30 Days

    Attacks 121
    Killed 800
    Injured 1502
    Suicide Blasts 26
    Countries 19

    https://www.thereligionofpeace.com/

    Allemaal in de naam van allah en zijn tweelingbroer mohammed.
    De meeste moslims zijn slachtoffer van deze daden en de meeste aanslagen in moslimlanden. Dus jouw stelling slaat als een tang op een varken.

    Ik ben benieuwd of deze website statistieken bijhoudt van staatsterrorisme? Dan zijn de aantallen veel hoger, maar dan komt men met rare redeneringen om het goed te praten.

    Ik wijs beiden af, jij ook?

    Terwijl jij gaat schrijven hoe er totaal geen verband is tussen islaam en terrorisme zullen er op dat moment meer mensen sterven door parasieten die handelen in de naam van de heillige snackbar.
    Nee hoor, door idioten zoals jij die insinueren dat wat deze beesten doen een link heeft met de Islaam. Als moslim spreek in moslims en niet-moslims aan en kan ik met bronnen vanuit de Islaam laten zien dat deze ideologie de bronnen van de Islaam tegengaat.
    Als ik dit kan doen bij mensen die geïnfecteerd zijn met deze ideologie of er sympathie voor hebben, dan kan ik hen laten zien dat zij een verkeerde ideologie volgen en als een ideologie verzwakt wordt of (hopelijk) verdwijnt, dan verdwijnen de uitwassen daarvan. Dit lijk jij niet te snappen met jouw blinde waas voor jouw ogen.

    Maar als wij jouw stelling gaan volgen: Aanhangers van een ideologie de ideologie maken. Dan kunnen wij communisme, imperialisme, jodendom, christendom etc. allemaal zo bestempelen. Alle religies en regeringsvormen hebben aanhangers die verschrikkelijke daden hebben gedaan.

    Of we trekken het breder: Nationaliteiten. Moet wij nu iedere Nederlander of Marokkaan op ras aanspreken als mensen van deze nationaliteit iets doen?

    Veel succes dan en dan moet jij niet zielig insinueren dat beschavingen verwoest zijn, want eerdere beschavingen pleegden ook genocide op grote schaal, maar dan ben jij selectief kritisch.

    Succes verder en zorg dat je niet uit elkaar spat van haat!

  14. #314
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik denk dat jij je geschiedenis niet kent de Assasijnen bijv.
    Jawel, mijn stelling was aanslagen van moslims die leven in westerse landen.
    Dat heb jij in later posten kunnen lezen. Dat sekten in landen aanslagen pleegden is inderdaad zoals jij zegt iets wat altijd al voorkwam.

  15. #315
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Gokhan is een topper. traint altijd als de beste en laat zijn succes niet over aan de onzichtbare man in de lucht.

    Ik heb veel met hem getraint en wel meer als een bitchlap gehad maar daar kon iedereen over mee praten in de gym.

    Haat is een groot woord maar ik heb wel een ongeloofelijke hekel aan politieke correctheid en opgedrongen multiculture maatschappijen en vind religie in het algemeen meer schade berokkenen dan dat er iets productiefs uit voortvoeit. Wil de geloofs community echt een bijdrage aan peace en humanity geven bouw dan alle synagogen, kerken en moskeen om in homeless shelters en als mensen willen geloven in elfjes, unicorns, thor, odin, mohammed, jezus doen ze dat maar thuis!
    Gelukkig verschilt de meerderheid wereldwijd met jou hierover en geven religies mensen een doel- en leidraad in het leven. Daarnaast gebruiken mensen die homeless zijn ook de religie voor kracht en zingeving.

    Daarnaast is het raar dat jij spreekt over een bijdrage van de geloof community en dat zij moeten bijdragen. Hoef jij dit niet als niet-gelovige? Waarom loop jij steeds te patsen met wat jij doet op social media en jouw rijkdom ten toon te spreiden i.p.v. nederig deze daklozen te gaan ondersteunen? Waar wacht je op Bas?

    Sorry hoor jij wilt politiek correct overkomen en iets eisen wat jij zelf niet eens doet en dat is hypocriet.

    Als ik over mijzelf praat, dan doneer ik netjes aalmoezen aan arme mensen en probeer ik ook in mijn werk de zwakkeren van de samenleving te ondersteunen. En met mij talloze gelovigen.

    Ik ben benieuwd hoe Saki over jou zou denken als hij zou leven hoe praat over zijn religie en moslims? Aangezien dit topic niet gaat over wel- of niet geloven, wat inderdaad een vrije keuze is, maar over het valselijk beschuldigen van moslims.

  16. #316
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Gelukkig verschilt de meerderheid wereldwijd met jou hierover en geven religies mensen een doel- en leidraad in het leven. Daarnaast gebruiken mensen die homeless zijn ook de religie voor kracht en zingeving.

    Daarnaast is het raar dat jij spreekt over een bijdrage van de geloof community en dat zij moeten bijdragen. Hoef jij dit niet als niet-gelovige? Waarom loop jij steeds te patsen met wat jij doet op social media en jouw rijkdom ten toon te spreiden i.p.v. nederig deze daklozen te gaan ondersteunen? Waar wacht je op Bas?

    Sorry hoor jij wilt politiek correct overkomen en iets eisen wat jij zelf niet eens doet en dat is hypocriet.

    Als ik over mijzelf praat, dan doneer ik netjes aalmoezen aan arme mensen en probeer ik ook in mijn werk de zwakkeren van de samenleving te ondersteunen. En met mij talloze gelovigen.

    Ik ben benieuwd hoe Saki over jou zou denken als hij zou leven hoe praat over zijn religie en moslims? Aangezien dit topic niet gaat over wel- of niet geloven, wat inderdaad een vrije keuze is, maar over het valselijk beschuldigen van moslims.
    Ik ga niet ik geld uitdrukken hoeveel ik voor daklozen heb gedaan maar ik heb aardig wat gedaan voor bv de tsunami slachtoffers in Japan of wees kinderen hier in Thailand, daarbij bergen belasting betaald heel mijn leven. Dat heb ik allemaal gedaan voor mijn eigen gevoel en ego!

    Geloof heeft geen zak te maken met peace of goed of kwaad zijn, maar ik wil je best even laten zien hoe moreel verrot geloof kan zijn: Hallo Hr Pastoor ik kom even biechten: Ik heb net twee babies verkracht en hun moeders vermoord. Oeps das niet zo mooi, maar goed: niet meer doen zegt de pastoor: zeg 3 x sorry en God vergeeft je. Natuurlijk zit hier geen limiet aan dus de volgende dag komt die idioot weer terug: pastoor ik moet even biechten. wat nu mijn zoon vraagt de pastoor? Wel ik heb jouw moeder verkracht en je broer vermoord net een uur gelden das niet zo mooi zegt de pastoor: zeg drie maal sorry en God vergeeft je.
    Dan hebben we het nog niet over al die idioten die zichzelf met vele andere opblazen omdat ze dan door 72 maagden worden verwent door 24 uur met een stijve in het pedo paradijs te mogen vertoefen.

    Valselijk beschuldigen van Mosilms?: ik haal een topic aan waar het over een MMA vechter gaat,ik heb nooit beweerd of hij wel of niet schuldig is!

    Als al die terroristen Allahu Akbar roepen voordat ze zichzelf en andere opblazen wat denk je dan dat de menigte denkt als ze het weer ergens horen, take a wild guess?

    Elke keer zijn er idioten die een oud boek zogenaamd verkeerd interperteren, tja wat moet je daar nu over zeggen?

    Ik kan me best voorstellen dat in die tijd ( waren veel goden griekse goden zoals Odin, Zeus en Appolo of in Scandinavie: Thor, Freya etc heel veel goden. Meestal omdat wat men niet begreep veranderde al heel snel in een God. Of nog beter de rijke om aan de macht te blijven (bv het vaticaan) moest het volk dom houden en zorgen dat ze zich niet tot hun keerde, Jezus and Mohammed were born!

    If I was a God, this planet would be awesome, wishful thinking!

    Quote: If I was a God, there would be no jealousy everybody could fuck everybody without ever a wrong word from anybody ( all wars started because of religion or a woman), You could gamble and never lose, you can use drugs and never become an addict. Every supermarket and shopping mall would have a GoGo Bar. There would be no famine and every human would have plenty of water. All humans would have a home and there would not be any crime (so no need to have torture punishment writing in “holy” books as so called guidelines. There would be no disease or wars, because I would not allow it. There would not be jealousy and I would make sure the weather would be perfect with lots of sunshine a cool breeze and a beach near everybody’s home. Every man would find the perfect woman, every woman would find the perfect man. There would be no addictions and only humor, love and tons of sarcasm. It’s almost if planet earth want to show us humans to stop thinking and believing in the supernatural and behave rationally. I would not want to be worshiped as a God and would not accept any atrocities in the name of faith or any atrocities at all in that matter. I would make sure everybody has the confidence to develop their own “magical” path to enjoy life on this beautiful planet, without worshiping any Gods or listening to his so called messengers, they simply would not exist.


    Read more here: http://basboon.com/?p=2253

  17. #317
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Essentie van dit topic is volgens mij dat BB zich voor het eerst in maanden weer eens laat zien buiten zijn eigen prive topic, waarin hij zijn herspinsels aan zijn denkbeeldige vrienden opdringt. Verder blijkt weer duidelijk dat sommigen wel heel makkelijk feitelijk onjuiste info gebruiken om hun eigen ideologie/gedachten goed te verdedigen.

    MMA vechter doet wat veel anderen ook doen. Bedankt uitgebreid god en zijn trainers.....niet mijn ding maar ook geen bewijs dat hij moslimterrorisme goedkeurt. Maar iedereen komt weer uit zijn/haar hok gekropen om geschiedenis les te geven.

    BB en T15 geef gewoon toe dat jullie dit keer volledig naast zitten en een beetje voor joker staan. In andere discussies kunnen jullie dan jullie, soms valide, gal mbt de islam, moslims, de linkse media, homo's, uitkeringstrekkers en immigranten, weer spuwen.
    Misschien proberen begrijpend te lezen: ik haal een topic aan dmv een link wat door andere in het nieuws is gebracht, stond er een mening van mij bij of ik dacht dat deze persoon wel of niet schuldig zou zijn?

    Het zijn niet alleen een gedeelte van Moslims die een oud boek letterlijk nemen en daardoor het spoor bijster zijn. In de USA gelooft meer dan 51% van de bevolking nog steeds letterlijk het verhaal van Noah, hoe die ijsberen en pinquins, 6000 km door de woestijn en bossen aflegde met hun rugzak om hun bootreis te halen, worden niet echt vragen over gesteld, doen ze allemaal niet te moeilijk over!

    Maar goed het christenlijke geloof is herschreven geen gruwlijke eerste testament meer maar de bijbel: heb u naaste ( eb vijand) lief is de boodschap in dit zogenaamde heilige boek. Quote uit de Koran: slacht de ongeloofige : ben beniewd wie er aan het langst eind trekt as dat er uberhaupt is?

  18. #318
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Misschien proberen begrijpend te lezen: ik haal een topic aan dmv een link wat door andere in het nieuws is gebracht, stond er een mening van mij bij of ik dacht dat deze persoon wel of niet schuldig zou zijn?
    My bad. Er staat een Engelse zin bij de link en weten allemaal dat jij in die taal geen volzinnen kunt formuleren. Verder is het idd logisch dat je een topic start obv een hoax, zelf al weet dat het niet waar is, maar dat er niet bij vertelt en geen waardeoordeel hebt over je eigen topic. Zal beter opletten in de toekomst.

  19. #319
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    My bad. Er staat een Engelse zin bij de link en weten allemaal dat jij in die taal geen volzinnen kunt formuleren. Verder is het idd logisch dat je een topic start obv een hoax, zelf al weet dat het niet waar is, maar dat er niet bij vertelt en geen waardeoordeel hebt over je eigen topic. Zal beter opletten in de toekomst.
    appelsap je zit weer in aanname land. Op mijn website www.basboon.com schrijf ik wel meer als vole zinnen. Jouw logica is niet de mijne, gelukkig maar.
    Ik weet helemaal niet wat niet en wel waar is, jij ook niet, alles wat de pers schrijft moeten wij maar aannemen voor waar of niet waar of half waar.

    Ik zag de topic op twitter bij Paul Watson dus poste ik hem op mix fight omdat het een mma vechter betrof, ik had zelfs het stuk niet eens gelezen, laat staan later de zogenaamde reactie van de betroffen vechter zelf.

    25 jaar geleden stond er in de krant dat liverpool supporters over dode politie agenten heen zeken, nu blijkt dat het juist de politie agenten waren die tot de ramp leiden met 95 dode, met dank aan de nieuwspaper de sun en andere media groepen en de rest van de wereld die dat natuurlijk zonder "fact check" overnam!

  20. #320

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    appelsap je zit weer in aanname land. Op mijn website www.basboon.com schrijf ik wel meer als vole zinnen. Jouw logica is niet de mijne, gelukkig maar.
    Ik weet helemaal niet wat niet en wel waar is, jij ook niet, alles wat de pers schrijft moeten wij maar aannemen voor waar of niet waar of half waar.

    Ik zag de topic op twitter bij Paul Watson dus poste ik hem op mix fight omdat het een mma vechter betrof, ik had zelfs het stuk niet eens gelezen, laat staan later de zogenaamde reactie van de betroffen vechter zelf.

    25 jaar geleden stond er in de krant dat liverpool supporters over dode politie agenten heen zeken, nu blijkt dat het juist de politie agenten waren die tot de ramp leiden met 95 dode, met dank aan de nieuwspaper de sun en andere media groepen en de rest van de wereld die dat natuurlijk zonder "fact check" overnam!
    .
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  21. #321
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik ga niet ik geld uitdrukken hoeveel ik voor daklozen heb gedaan maar ik heb aardig wat gedaan voor bv de tsunami slachtoffers in Japan of wees kinderen hier in Thailand, daarbij bergen belasting betaald heel mijn leven. Dat heb ik allemaal gedaan voor mijn eigen gevoel en ego!

    Geloof heeft geen zak te maken met peace of goed of kwaad zijn, maar ik wil je best even laten zien hoe moreel verrot geloof kan zijn: Hallo Hr Pastoor ik kom even biechten: Ik heb net twee babies verkracht en hun moeders vermoord. Oeps das niet zo mooi, maar goed: niet meer doen zegt de pastoor: zeg 3 x sorry en God vergeeft je. Natuurlijk zit hier geen limiet aan dus de volgende dag komt die idioot weer terug: pastoor ik moet even biechten. wat nu mijn zoon vraagt de pastoor? Wel ik heb jouw moeder verkracht en je broer vermoord net een uur gelden das niet zo mooi zegt de pastoor: zeg drie maal sorry en God vergeeft je.
    Dan hebben we het nog niet over al die idioten die zichzelf met vele andere opblazen omdat ze dan door 72 maagden worden verwent door 24 uur met een stijve in het pedo paradijs te mogen vertoefen.

    Valselijk beschuldigen van Mosilms?: ik haal een topic aan waar het over een MMA vechter gaat,ik heb nooit beweerd of hij wel of niet schuldig is!

    Als al die terroristen Allahu Akbar roepen voordat ze zichzelf en andere opblazen wat denk je dan dat de menigte denkt als ze het weer ergens horen, take a wild guess?

    Elke keer zijn er idioten die een oud boek zogenaamd verkeerd interperteren, tja wat moet je daar nu over zeggen?

    Ik kan me best voorstellen dat in die tijd ( waren veel goden griekse goden zoals Odin, Zeus en Appolo of in Scandinavie: Thor, Freya etc heel veel goden. Meestal omdat wat men niet begreep veranderde al heel snel in een God. Of nog beter de rijke om aan de macht te blijven (bv het vaticaan) moest het volk dom houden en zorgen dat ze zich niet tot hun keerde, Jezus and Mohammed were born!

    If I was a God, this planet would be awesome, wishful thinking!

    Quote: If I was a God, there would be no jealousy everybody could fuck everybody without ever a wrong word from anybody ( all wars started because of religion or a woman), You could gamble and never lose, you can use drugs and never become an addict. Every supermarket and shopping mall would have a GoGo Bar. There would be no famine and every human would have plenty of water. All humans would have a home and there would not be any crime (so no need to have torture punishment writing in “holy” books as so called guidelines. There would be no disease or wars, because I would not allow it. There would not be jealousy and I would make sure the weather would be perfect with lots of sunshine a cool breeze and a beach near everybody’s home. Every man would find the perfect woman, every woman would find the perfect man. There would be no addictions and only humor, love and tons of sarcasm. It’s almost if planet earth want to show us humans to stop thinking and believing in the supernatural and behave rationally. I would not want to be worshiped as a God and would not accept any atrocities in the name of faith or any atrocities at all in that matter. I would make sure everybody has the confidence to develop their own “magical” path to enjoy life on this beautiful planet, without worshiping any Gods or listening to his so called messengers, they simply would not exist.


    Read more here: http://basboon.com/?p=2253
    Ik zal eerlijk zeggen dat jij een punt hebt qua het biechten bij een andere persoon en dat je dan vergeven wordt. Ieder mens is verantwoordelijk voor haar of zijn daden en degene die vergeeft (na de dood aangezien jouw voorbeeld daarover ging) is God.

    Het is wel raar dat jij blijkbaar de situatie uit de Middel-eeuwen in Europa projecteert op de Islaam. Juist leiders uit vele landen gaan de religie in vele daden tegen dus Mohammed gebruiken om hen onder de duim te houden kan niet. Mohammed leefde namelijk heel sober, zonder enige rijkdom, net als Jezus eigenlijk.

    Dat jij goede dingen hebt gedaan voor jouw ego is jouw keus. Ik doe ze vanuit geloof. De reactie was op jouw kromme insinuatie dat Moskeeën en andere gebedshuizen maar moesten fungeren als opvang voor daklozen. Ik wilde jou laten zien dat het een kromme redenering is omdat je zo iedereen wel kan bekritiseren of hij/ zij wel genoeg doet voor de medemens en jij stelt jezelf niet dezelfde eisen.

    Dat mensen verkeerde zaken doen door geloof en vanuit geloof is iets dat altijd zal blijven. Mensen zullen dit ook blijven doen om geldelijk gewin zoals voormalig zakenpartners van jou, om democratie, communisme, nazisme, socialisme, te verspreiden. Of om hun rijk te vergroten, vanuit nationalisme, vanuit racisme etc. etc.
    Helaas heeft de mens vanuit de geschiedenis altijd dingen gedaan die niet goed te praten zijn. Maar om een geloof daarop af te schrijven is hypocriet Bas.

    Als laatste opende jij een topic en zei:

    ik haal een topic aan waar het over een MMA vechter gaat,ik heb nooit beweerd of hij wel of niet schuldig is!

    De titel van het topic is: Switzerland: Muslim MMA Fighter Screams 'Allahu Akbar' And Dedicates Victory to Terrorists

    Jij hebt deze MMA vechter gewoon valselijk beschuldigd en het zou jou sieren dit toe te geven.
    Want jij trapte in een hoax.

    Ik zal eerlijk zeggen Bas: Als hij dit echt had gedaan had ik jou zelfs gesteund in jouw kritiek aangezien een persoon die zulke zaken steunt een walgelijk mens is, maar nu worden dit soort leugens gebruikt om een geloof en haar aanhangers op valse gronden aan te vallen en dit zal ik niet pikken.

  22. #322
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    My bad. Er staat een Engelse zin bij de link en weten allemaal dat jij in die taal geen volzinnen kunt formuleren. Verder is het idd logisch dat je een topic start obv een hoax, zelf al weet dat het niet waar is, maar dat er niet bij vertelt en geen waardeoordeel hebt over je eigen topic. Zal beter opletten in de toekomst.
    2x

  23. #323
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    heyyy, deze week weer wat homo's van het dak gegooid.

    Informatieve site die thereligionofpeace.com.

    Die moslims lopen maar te klagen dat het geloof in diskrediet wordt gebracht, maar als je leest wat er allemaal NIET in de pers komt, dan komen ze er nog goed vanaf zeg...
    It's okay to be white

  24. #324
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Waarom heeft die dan niet gewoon jodelaietie gezegd, dat klinkt op een of andere manier ook al semitisch genoeg toch, en het past ook wel in de Alpen.

  25. #325
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ik zal eerlijk zeggen dat jij een punt hebt qua het biechten bij een andere persoon en dat je dan vergeven wordt. Ieder mens is verantwoordelijk voor haar of zijn daden en degene die vergeeft (na de dood aangezien jouw voorbeeld daarover ging) is God.

    Het is wel raar dat jij blijkbaar de situatie uit de Middel-eeuwen in Europa projecteert op de Islaam. Juist leiders uit vele landen gaan de religie in vele daden tegen dus Mohammed gebruiken om hen onder de duim te houden kan niet. Mohammed leefde namelijk heel sober, zonder enige rijkdom, net als Jezus eigenlijk.


    Dat jij goede dingen hebt gedaan voor jouw ego is jouw keus. Ik doe ze vanuit geloof. De reactie was op jouw kromme insinuatie dat Moskeeën en andere gebedshuizen maar moesten fungeren als opvang voor daklozen. Ik wilde jou laten zien dat het een kromme redenering is omdat je zo iedereen wel kan bekritiseren of hij/ zij wel genoeg doet voor de medemens en jij stelt jezelf niet dezelfde eisen.

    Dat mensen verkeerde zaken doen door geloof en vanuit geloof is iets dat altijd zal blijven. Mensen zullen dit ook blijven doen om geldelijk gewin zoals voormalig zakenpartners van jou, om democratie, communisme, nazisme, socialisme, te verspreiden. Of om hun rijk te vergroten, vanuit nationalisme, vanuit racisme etc. etc.
    Helaas heeft de mens vanuit de geschiedenis altijd dingen gedaan die niet goed te praten zijn. Maar om een geloof daarop af te schrijven is hypocriet Bas.

    Als laatste opende jij een topic en zei:

    ik haal een topic aan waar het over een MMA vechter gaat,ik heb nooit beweerd of hij wel of niet schuldig is!

    De titel van het topic is: Switzerland: Muslim MMA Fighter Screams 'Allahu Akbar' And Dedicates Victory to Terrorists

    Jij hebt deze MMA vechter gewoon valselijk beschuldigd en het zou jou sieren dit toe te geven.
    Want jij trapte in een hoax.

    Ik zal eerlijk zeggen Bas: Als hij dit echt had gedaan had ik jou zelfs gesteund in jouw kritiek aangezien een persoon die zulke zaken steunt een walgelijk mens is, maar nu worden dit soort leugens gebruikt om een geloof en haar aanhangers op valse gronden aan te vallen en dit zal ik niet pikken.

    Ik denk dat je het verhaal over Mohammed nog maar eens goed begrijpend moet gaan lezen, hij leefde alles behalve als de fictieve Jezus. Mohammed volgens de Quaran was een warlord die eigenhandig 700 hoofden afhakte en alles afpakte van de joden inclusief grote stukken uit het joodse geloof ( Verhalen uit het Joodsegeloof: zoals Jonas de Walvis en Samson komt tot mijn gedachte: een geloof als Alice in Wonderland net als alle andere geloven).
    Als mensen het geloof gebruiken als geldelijk gewin ( Peace Tv bv) ben je het dus eens dat het beter is om het alleen toe te laten in eigen huis voor jezelf. Geen geschreeuw vanuit een moskee toren en het luiden van een kerk klok of een Paus die met zijn witte jas zieltje loopt te winnen, weg ermee.
    Alle gebedshuizen ombouwen voor de daklozen en verslaafden dan doen ze tenminste echt wat voor de mensen in nood, geen zieltjes winnen, conversies en mensen die al hun bezitting schenken aan een Moskee, Kerk of Synaogoog, weg ermee!

    Ik heb niemand valselijk beschuldigd want mijn mening staat er niet bij, ook is het helemaal niet gezegd dat de verklaring van de betroffen vechter echt is of gemanipuleerd werd daar moeten we de media's woord maar weer eens op nemen net zoals het bericht zelf.

    Islaam is 500 jaar jonger dan andere geloven en Moslims gebruiken zelf veel barbaarse en middeleeuwse praktijken uit hun zogenaamde heilige boek met regels, daar zou je deze mensen op aan moeten spreken.

    Lees hier over hoe de Media van alles manipuleert: Media’s Isis “Abu” the New Bin Laden. Where are the Dead Baby pictures from Iraq, Syria and Yemen? Tsunami of migrants! lees hier: http://basboon.com/?p=5775

    Who’s Bombing Who in Syria? Propaganda,Media’s ISIS and “Assad” The New Epiphany of Terror! lees hier: http://basboon.com/?p=5847

    The Media’s very obvious avoidance of the words, Islam, Muslim, Islamist and Terrorism in the Headlines. Rise of Fascism. Thalys Train Shooter lees meer hier: http://basboon.com/?p=4339

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •