MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Raar dat jullie dat associeren met MF en niet met de mens. Ingroupbias komt overal voor, mooi toch, anders hebben allemaal van die schrale rationele 'fans'. Dan was er echt geen reet aan hier.

    GDR was echt een pareltje voor de avond!
    Ik kan nergens terug vinden dat iemand het enkel met MF associeert, wel weet ik dat het toevallig ter discussie op MF komt heel toevallig.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben ^#%&*$@ gewoon blij dat Germaine gewonnen heeft... Gewoon omdat ze zowel binnen, als buiten de ring een topper en ambassadeur voor de sport is/kan zijn.

    Vooraf zei niemand dat het een mismatch zou zijn/worden. Dan wint ze door pure dominantie en is het weer niet goed.

    Kritisch kijken naar de sport en naar de partijen kan denk ik 80% van de mensen hier wel, maar is een combi van enthousiasme en een hoop gunnen.

    Vooraf had niemand het over een mismatch tussen Struve en Silva, achteraf zegt iedereen dat Silva moet stoppen, zonder zooi niks meer kan etc etc.

    Nederland 3 uit 3 bij UFC...
    AJAX geen kampioen...
    Al met al een topweekend!

  3. #28
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    24
    vCash
    123000

    Default

    Zielig. Niks meer. Niks minder. Al die kickbokser die op eens mma ster willen worden. Net als rappers die in het Engels de plank misslaan betreft geld, dan maar in het Hollands gaan dichten. Hier in het oer hollands: schoenmaker blijf bij je....... ik mag AO ergens wel. Struve helemaal. Germaine is gewoon top. Verder betekenen onze vechters op top niveau weinig. Tenzij ze veel paard eten. Scarebana of hoe je dat ook schrijft, rijdt in een rolstoel. Volkomen verdiend. Kenners weten wat ik bedoel. Piesaaut.

  4. #29
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Onze vechters betekenen juist veel op topniveau. Data behoor je goed te interpreteren, de metropool Los Angeles is al groter dan Nederland qua inwoners, Nederlandse vechters stellen relatief juist heel veel voor.

  5. #30
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Dat zou echt, echt, echt zo een vette partij zijn...
    Ik vind Randami een goede vechter. Alleen tegen Cyborg op mma regels is het verschil veel te groot.

    Randami is klasse staand, alleen met take down defense, het worstelen zie je dat ze weinig ervaring heeft.

    Voornamelijk alleen concentreren op worstelen en het grondgevecht

  6. #31
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Wat denk je van Holm vs Germaine das toch wel de ultieme stand up match om te maken.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Weet je wat pas waardeloos gedrag is ? Mensen gaan lopen afzeiken die wat bereiken. Germaine is een waardig ambassadeur voor de sport.
    In Nederland kun je nooit boven het maaiveld uitsteken zonder dat ze je kop er af hakken. De vorige partijen was Germaine nog extreem slecht en het kan toch niet wat worden en misschien moet ze maar stoppen. En nu heeft ze een dominante win en hebben wij ineens een oranje bril op. Voor mij: Topwijf; Top mentaliteit en ik heb een Top-avond gehad.

    Hetzelfde geld voor Bigfoot. Hij weet dat hij niet op afstand moet blijven van Struve want dan loopt hij constant tegen een jab aan. Dus hij dicht het gat zo snel mogelijk. En loopt tegen een knie aan. Heavyweights; 1 tik en het is over. Op basis van die 16 seconden kan je echt niet bepalen of hij met pensioen moet.

  8. #33
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Justforu View Post
    Zielig. Niks meer. Niks minder. Al die kickbokser die op eens mma ster willen worden. Net als rappers die in het Engels de plank misslaan betreft geld, dan maar in het Hollands gaan dichten. Hier in het oer hollands: schoenmaker blijf bij je....... ik mag AO ergens wel. Struve helemaal. Germaine is gewoon top. Verder betekenen onze vechters op top niveau weinig. Tenzij ze veel paard eten. Scarebana of hoe je dat ook schrijft, rijdt in een rolstoel. Volkomen verdiend. Kenners weten wat ik bedoel. Piesaaut.
    Jij weet echt niet waar je over praat he? Afgeven op sporters die in een andere discipline gaan vechten, maar AO wel mogen. Je weet dat hij eventjes een (voor jou waarschijnlijk onbetekenend) uitstapje naar K1 gemaakt hebt he?

    En, onze sporters stellen niets voor. 4 NL in de UFC, waarmee NL waarschijnlijk in de top 10 staat vd wereld. En dan zijn alle vechters ook nog eens binnen de top 10 van hun divisie (Struve z'n hart issues niet meegerekend en De Randamie na deze win stijgt)
    Je praat poep man, kenner mai-ess.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by Justforu View Post
    Zielig. Niks meer. Niks minder. Al die kickbokser die op eens mma ster willen worden. Net als rappers die in het Engels de plank misslaan betreft geld, dan maar in het Hollands gaan dichten. Hier in het oer hollands: schoenmaker blijf bij je....... ik mag AO ergens wel. Struve helemaal. Germaine is gewoon top. Verder betekenen onze vechters op top niveau weinig. Tenzij ze veel paard eten. Scarebana of hoe je dat ook schrijft, rijdt in een rolstoel. Volkomen verdiend. Kenners weten wat ik bedoel. Piesaaut.
    Wow, jij krijgt zonder twijfel de prijs voor het hebben van het kleinste hart op mixfight.

    @ Pronk: ik weet niet of je echt naar boven hebt gescrold of dat je het niet wil weten, maar ik refereer naar boven in deze thread....

  10. #35
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Justforu View Post
    Zielig. Niks meer. Niks minder. Al die kickbokser die op eens mma ster willen worden. Net als rappers die in het Engels de plank misslaan betreft geld, dan maar in het Hollands gaan dichten. Hier in het oer hollands: schoenmaker blijf bij je....... ik mag AO ergens wel. Struve helemaal. Germaine is gewoon top. Verder betekenen onze vechters op top niveau weinig. Tenzij ze veel paard eten. Scarebana of hoe je dat ook schrijft, rijdt in een rolstoel. Volkomen verdiend. Kenners weten wat ik bedoel. Piesaaut.

  11. #36
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Wat denk je van Holm vs Germaine das toch wel de ultieme stand up match om te maken.
    Lijkt mij ook een hele toffe pot

  12. #37
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Justforu View Post
    Zielig. Niks meer. Niks minder. Al die kickbokser die op eens mma ster willen worden. Net als rappers die in het Engels de plank misslaan betreft geld, dan maar in het Hollands gaan dichten. Hier in het oer hollands: schoenmaker blijf bij je....... ik mag AO ergens wel. Struve helemaal. Germaine is gewoon top. Verder betekenen onze vechters op top niveau weinig. Tenzij ze veel paard eten. Scarebana of hoe je dat ook schrijft, rijdt in een rolstoel. Volkomen verdiend. Kenners weten wat ik bedoel. Piesaaut.
    Scarewat?

  13. #38
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    @ Pronk: ik weet niet of je echt naar boven hebt gescrold of dat je het niet wil weten, maar ik refereer naar boven in deze thread....
    Yep heb gescrold , niks boeiend of gerelateerd.

  14. #39
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Yep heb gescrold , niks boeiend of gerelateerd.
    Pas op dat je je hoofd niet te diep in het zand steekt, als je bij het grondwater komt verdrink je....

  15. #40
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Dat is typisch het oranje bril gedrag , ben ik middels wel gewend op MF.
    Lol, jij weet echt niets anders te zeggen he?
    Net als een tijdje terug over het niveau van Overeem: wij zouden toch wel een hele oranje bril op moeten hebben als we zouden verwachten dat hij ooit een titelshot zou krijgen/verdienen.
    Als we nu zouden zeggen dat hij hem met 2 vingers in z'n neus zou winnen, dan zou je nog een punt hebben. Dat was niet het geval.

    En dan dat domme "oranje bril" gedoe van je.... Het is precies andersom. In Nederland hebben we juist veel meer van "die zeikerds" , kijk naar jezelf.

    Ontopic:
    Over de partij van Germaine, helemaal top! Vette opkomst, super partij. Nu omhoogwerken naar die titel.
    Last edited by YoMarK; 11-05-2016 at 13:31.

  16. #41
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Pas op dat je je hoofd niet te diep in het zand steekt, als je bij het grondwater komt verdrink je....
    Heel goed onderbouwd!

  17. #42
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default


  18. #43
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Lol, jij weet echt niets anders te zeggen he?
    Net als een tijdje terug over het niveau van Overeem: wij zouden toch wel een hele oranje bril op moeten hebben als we zouden verwachten dat hij ooit een titelshot zou krijgen/verdienen.
    Als we nu zouden zeggen dat hij hem met 2 vingers in z'n neus zou winnen, dan zou je nog een punt hebben. Dat was niet het geval.

    En dan dat domme "oranje bril" gedoe van je.... Het is precies andersom. In Nederland hebben we juist veel meer van "die zeikerds" , kijk naar jezelf.

    Ontopic:
    Over de partij van Germaine, helemaal top! Vette opkomst, super partij. Nu omhoogwerken naar die titel.
    Mmm die bril zit je echt dwars he , mischien moet je hem maar eens afdoen

    Iedereen heeft een andere mening of een visie op de sport , als je hier kritisch bent of een andere mening deel of niet voor een NL bent ben je een Hater...

    Btw in een vorige topic heb ik nog laten weten dat Overeem grote kans maakt om hem te pakken, simpel Overeem heeft meer wapens in huis en is alround de betere vechter , zowel voor als na het gevecht.

    Strufe : heeft van mij het meeste respect verdiend ,hij heeft hij was dit keer het monster die de monster versloeg hopenlijk houdt hij het dit keer vol niet te vergeten dat hij Stipe Miočić TKO versloeg die nu voor de titel gaat.

    Germaine: versloeg een pannenkoek waar zei niks aan kan doen, nu maar hopen dat ze een top 5 tegenstander krijgt.

  19. #44
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Was zeker een vette opkomst van Germaine de Randamie.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Heel goed onderbouwd!
    Misschien heb je het zelf ook al eens ervaren, maar bij sommige mensen in sommige situaties haalt dat niet veel uit.
    Het kan bijvoorbeeld zijn dat ze hun hoofd in het zand steken. Dan bouw je ze meestal alleen maar verder in.

    Wat ik bepleitte is dat er heel veel fans zijn met heel veel brillen en dat dat hetgeen is wat sport zo interessant maakt. Het is een dooddoener en tevens onzinnig in deze naar het onschuldige Mixfightpubliek te wijzen aangezien dit een algemeen patroon is. Als je dat wel doet zal dit opvallen bij sommigen en krijg je daar kritiek op. Je mag hier ook niks op Mixfight!

    Sorry voor deze vervuiling jongens, ik zal ermee ophouden...
    Germaine is een topper en of ze nu een frikadel of een pannenkoek verslaat, ik lust ze allebei!
    Last edited by Triangleman; 11-05-2016 at 17:40.

  21. #46
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Misschien heb je het zelf ook al eens ervaren, maar bij sommige mensen in sommige situaties haalt dat niet veel uit.
    Het kan bijvoorbeeld zijn dat ze hun hoofd in het zand steken. Dan bouw je ze meestal alleen maar verder in.

    Wat ik bepleitte is dat er heel veel fans zijn met heel veel brillen en dat dat hetgeen is wat sport zo interessant maakt. Het is een dooddoener en tevens onzinnig in deze naar het onschuldige Mixfightpubliek te wijzen aangezien dit een algemeen patroon is. Als je dat wel doet zal dit opvallen bij sommigen en krijg je daar kritiek op. Je mag hier ook niks op Mixfight!

    Sorry voor deze vervuiling jongens, ik zal ermee ophouden...
    Germaine is een topper en of ze nu een frikadel of een pannenkoek verslaat, ik lust ze allebei!
    Je heb helemaal gelijk weinig aan toe tevoegen , alleen kunnen de bril dragers het andersom niet incasseren.
    Dus als jij een andere mening heb dat niet in hun straatje past ben je een Hater...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •