MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de main event

Voters
25. You may not vote on this poll
  • Luke Rockhold

    24 96,00%
  • Chris Weidman

    1 4,00%
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 85
  1. #26
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Bisping zijn enige mogelijkheid zou zijn om Rockhold een levertrap te geven en vervolgens K.O. te slaan.
    Maar dat kan hij niet dus het is echt kansloos, ik zie Bisping zelfs geen verdwaalde K.O. tik geven.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Leuk voor Bisping dat hij eindelijk zijn kans krijgt, maar zie hem nooit winnen van Rockhold.
    Ik denk een keiharde KO in de 2e ronde.

    De Topdogs van de MW's zijn Rockhold, Jacare, Romero en Weidman.
    Bisping zal altijd een top 10 vechter blijven maar zal nooit kampioen worden. Komt altijd net iets te kort.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  3. #28
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Jammer, ik had liever Mousasi ipv Bisping gezien.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    heel gek he maar heb zomaar gevoel dat bisping hem nog gaat winnen ook... gekke dingen gebeuren er de laatste tijd..verrassingen achter elkaar..van de 1 na de ander..

    normaal gesproken als ze 10 x vechten wint rockhold 9 x van bisping maar die ene keer..kan zo maar dit keer zijn

  5. #30
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    heel gek he maar heb zomaar gevoel dat bisping hem nog gaat winnen ook... gekke dingen gebeuren er de laatste tijd..verrassingen achter elkaar..van de 1 na de ander..

    normaal gesproken als ze 10 x vechten wint rockhold 9 x van bisping maar die ene keer..kan zo maar dit keer zijn
    Rockhold sloopt bisping 10 van de 10 x ik zeg Rockhold wint op TKO 1e ronde.
    bisping is een goeie middenmoter in de middleweight divisie heeft alle partijen tegen toppers altijd verloren behalve Silva.
    reden voor zijn plaats op de rangkings en dat hij de shot krijgt is door zijn winst op Anderson Silva.
    maar eerlijk is eerlijk hij heeft gewonnen omdat Silva hem heeft laten winnen en arrogant was.

    Ik zie bisping heel weinig kans hebben tegen Rockhold hooguit een luky shot maar bisping is een decision man en is niet van de (t)KO's
    Last edited by Suplex; 19-05-2016 at 12:38.
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  6. #31
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    heel gek he maar heb zomaar gevoel dat bisping hem nog gaat winnen ook... gekke dingen gebeuren er de laatste tijd..verrassingen achter elkaar..van de 1 na de ander..

    normaal gesproken als ze 10 x vechten wint rockhold 9 x van bisping maar die ene keer..kan zo maar dit keer zijn
    Hoe zie je Bisping winnen hoe??

  7. #32
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    meeste gaven mij ook niks met nate vs conor ...ik zag conor ook nooit van aldo winnen etc....sterker ik zag miocic ook geen enkele kans hebben tegen werdum...gekke dingen gebeuren maar gewoon gevoel zegt dat het wellis een gek momentje kan worden...

  8. #33
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik zou er wat in kunnen zien als Bisping een punch als de H-Bomb in huis had. Maar Bisping moet het juist van een lange zware partij hebben. Ik denk dat het net zo afloopt als de eerste partij.

  9. #34
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Interview met luke en bisping bij fox .

    Luke rockhold: "iTS your destiny to be my little bitch"

    https://youtu.be/uVY21BPyL_I

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Bisping is de meest onderschatte vechter van het hele rooster denk ik.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #37
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Bisping is de meest onderschatte vechter van het hele rooster denk ik.

    Hier wel mee eens. Alleen hij heeft bijna al zijn cruciale partijen wel verloren. Alleen tegen Silva niet.
    Bisping zal in het begin met zijn pressure er best redelijk uit zien. Maar het moment waarom Rockhold zijn timing vindt zie ik Bisping het onderspit delven.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Het is eigenlijk allemaal al gezegd, als Bisping niet zo'n belangrijke rol speelde voor de Engelse markt, grote kans dat hij allang op een zijspoor terecht was gekomen. Luke by whatever...

  14. #39
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    B.J. Penn doet in ieder geval niet meer mee. USADA heeft 'm gesnapt op infuusgebruik.

  15. #40
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Bisping is de meest onderschatte vechter van het hele rooster denk ik.
    Geef je hem daarmee een kans bedoel je?
    Ik denk zelf dat Bisping wordt overschat. Maar hij zal wel goed te vermarkten zijn, dus weet ook niet of je het dan overschatten moet noemen (door de UFC).

    Enige procentje dat ik Bisping geef is dat als Rockhold nog arroganter vecht dan in de eerste partij en Silva-achtige moves gaat maken. Heel klein kansje dat hij dan wordt geraakt. Verder denk ik dat Rockhold beter is geworden na hun vorige partij. Bij Bisping zie ik die progressie niet.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Geef je hem daarmee een kans bedoel je?
    Ik denk zelf dat Bisping wordt overschat. Maar hij zal wel goed te vermarkten zijn, dus weet ook niet of je het dan overschatten moet noemen (door de UFC).

    Enige procentje dat ik Bisping geef is dat als Rockhold nog arroganter vecht dan in de eerste partij en Silva-achtige moves gaat maken. Heel klein kansje dat hij dan wordt geraakt. Verder denk ik dat Rockhold beter is geworden na hun vorige partij. Bij Bisping zie ik die progressie niet.
    Ik geef hem een kans ja. In MMA heb je altijd een kans. Maar ik denk serieus dat Bisping kans maakt inderdaad. Ik ga er niet over in discussie omdat niemand dat vind (was tegen Silva hetzelfde).

  17. #42
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Als Bisping wint zou het de grootste upset zijn.

  18. #43
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik geef hem een kans ja. In MMA heb je altijd een kans. Maar ik denk serieus dat Bisping kans maakt inderdaad. Ik ga er niet over in discussie omdat niemand dat vind (was tegen Silva hetzelfde).
    Zou je uiteen willen zetten hoe je denkt dat dit gebeuren gaat? Ik gaf Bisping ook wel kans tegen de huidige Silva (al was wat mij betreft deze uitslag onterecht) maar als Rockhold zich rustig houdt zie ik weinig echte mogelijkheden.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik geef hem een kans ja. In MMA heb je altijd een kans. Maar ik denk serieus dat Bisping kans maakt inderdaad. Ik ga er niet over in discussie omdat niemand dat vind (was tegen Silva hetzelfde).
    Ik vraag niet om met me in discussie te gaan of me te overtuigen dat Bisping gaat winnen. Ik zou wel benieuwd zijn hoe andere vechtsportkenners deze partij heel anders zien eindigen dan ik.

  20. #45
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Rockhold gaat Bisping op alle fronten overklassen!

  21. #46
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Nou, iedereen wist zeker dat Silva Bisping helemaal weg zou tikken; iedereen wist ook zeker dat Cain gehakt zou maken van Werdum; Werdum van Stipe en Conor van Nate. Maar zo werkt het dus niet altijd. . Ik vind Rockhold geen puntenvechter en dat is Bisping wel. Dus als Bisping intelligent vecht en zijn punten pakt kan hij ronde na ronde bijschrijven. Rockhold lijkt me niet echt gemotiveerd en Bisping is tot op het bot gemotiveerd om zijn loss te wreken.

  22. #47
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Rockhold gaat Bisping op alle fronten overklassen!
    Dat gevoel heb ik ook , en niet te vergeten het is niet de eerste keer.

  23. #48
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Nou, iedereen wist zeker dat Silva Bisping helemaal weg zou tikken; iedereen wist ook zeker dat Cain gehakt zou maken van Werdum; Werdum van Stipe en Conor van Nate. Maar zo werkt het dus niet altijd. . Ik vind Rockhold geen puntenvechter en dat is Bisping wel. Dus als Bisping intelligent vecht en zijn punten pakt kan hij ronde na ronde bijschrijven. Rockhold lijkt me niet echt gemotiveerd en Bisping is tot op het bot gemotiveerd om zijn loss te wreken.
    Bisping haalt er geen beslissing uit en zou echt niet weten hoe hij van rockhold gaat winnen zoals al gezegd rockhold is op alle fronten een klasse beter.
    rockhold finishes bisping binnen 3 rondes.

    Maar brominos ik dacht idd dat Cain werdum zou slopen.
    Dat Conor nate boksles zou geven
    En dat werdum miocic zou submitten.
    Maar hiervoor genoemden vechters zijn toppers en hebben toppers verslagen.
    En zijn ergens beter in dande verslagen tegenstanders en hebben ze daar ook verslagen werdum submission, stipe boksen , nate submission.

    Bisping krijgt zijn titelshot met wat geluk weidman geblesseerd en jacare ook.
    Alle partijen tegen toppers heeft bisping verloren.
    Alleen Silva die over zijn top is en verloren heeft omdat Silva het zelf heeft laten liggen en het was close (wel terecht gewonnen vind ik).
    Daar dankt hij ook zijn plek op de rankings aan en zijn titelshot.
    Zonder zijn win over Silva en de blessures van jacare en weidman.
    Mag bisping zijn naam niet eens genoemd worden in de zelfde zin met het woord titelshot
    Last edited by Suplex; 25-05-2016 at 20:18.

  24. #49
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Bisping haalt er geen beslissing uit en zou echt niet weten hoe hij van rockhold gaat winnen zoals al gezegd rockhold is op alle fronten een klasse beter.
    rockhold finishes bisping binnen 3 rondes.

    Maar brominos ik dacht idd dat Cain werdum zou slopen.
    Dat Conor nate boksles zou geven
    En dat werdum miocic zou submitten.
    Maar hiervoor genoemden vechters zijn toppers en hebben toppers verslagen.
    En zijn ergens beter in dande verslagen tegenstanders en hebben ze daar ook verslagen werdum submission, stipe boksen , nate submission.

    Bisping krijgt zijn titelshot met wat geluk weidman geblesseerd en jacare ook.
    Alle partijen tegen toppers heeft bisping verloren.
    Alleen Silva die over zijn top is en verloren heeft omdat Silva het zelf heeft laten liggen en het was close (wel terecht gewonnen vind ik).
    Daar dankt hij ook zijn plek op de rankings aan en zijn titelshot.
    Zonder zijn win over Silva en de blessures van jacare en weidman.
    Mag Bisping zijn naam niet eens genoemd worden in de zelfde zin met het woord titelshot
    Als je al die 3 keren mis zat is er misschien toch iets mis met je objectieve blik. (ik had de laatste ook mis trouwens). Dus misschien hier ook wel. Ik heb de indruk dat je Bisping niet moet omdat hij je favoriet Silva een lesje gaf (aangezien je dat zo'n beetje elke 2 regels ter sprake brengt). Dat was een volledig terechte overwinning van Bisping. Niets op af te dingen. Je kunt redeneren dat Silva had gewonnen als hij niet had lopen clownen maar je kunt ook redeneren dat hij liep te clownen omdat hij niet meer kon brengen.

    Bisping doet al lang mee en heeft echt jongens in hun prime verslagen. Hij heeft inderdaad niet veel geluk met title shots maar je doet hem in mijn optiek tekort door hem als een prutser af te schilderen.

    Edit; even vergeten; Nate was ook een last minute replacement ; Stipe kwam in beeld door door blessure Cain. Dus toeval is belangrijk.
    Last edited by Bromios; 25-05-2016 at 22:42.

  25. #50
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als je al die 3 keren mis zat is er misschien toch iets mis met je objectieve blik. (ik had de laatste ook mis trouwens). Dus misschien hier ook wel. Ik heb de indruk dat je Bisping niet moet omdat hij je favoriet Silva een lesje gaf (aangezien je dat zo'n beetje elke 2 regels ter sprake brengt). Dat was een volledig terechte overwinning van Bisping. Niets op af te dingen. Je kunt redeneren dat Silva had gewonnen als hij niet had lopen clownen maar je kunt ook redeneren dat hij liep te clownen omdat hij niet meer kon brengen.

    Bisping doet al lang mee en heeft echt jongens in hun prime verslagen. Hij heeft inderdaad niet veel geluk met title shots maar je doet hem in mijn optiek tekort door hem als een prutser af te schilderen.

    Edit; even vergeten; Nate was ook een last minute replacement ; Stipe kwam in beeld door door blessure Cain. Dus toeval is belangrijk.
    Ik snap wat je bedoelt , ben trouwens absoluut geen Silva fan, bisping mag ik wel graag vind het alleen een beperkte vechter en komt te kort voor de absolute top.
    En als je goed leest zeg ik ook dat bisping zijn partij tegen Silva terecht had gewonnen.

    En Dat ik die 3 mis had heeft nix met mijn objectieve blik te maken want nu doe je net of iedereen geen objectieve blik heeft behalve jij.
    iedereen had Cain over werdum en werdum over stipe .
    Alleen Conor vs nate was 50/50 en was ik mss iets minder objectief als fan. Maar nog steeds geen onlogische keuze gezien de prestaties van Conor voor deze partij.
    Maar we dwalen te ver af denk ik.

    Luke rockhold is gewoon veruit de betere vechter van de 2 enige punt waarop ik bisping sterker acht is vechters hart maar daar blijft het ook bij en het blijft mma en er hoeft maar een stoot of trap op ge zitten en het is gedaan maar dat is mijn inziens ook de enige kans die bisping heeft.
    Rockhold heeft veel meer tools in huis ik zie niemand van rockhold winnen op dit moment in de divisie zeker bisping niet.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •