MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 52
  1. #26
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik vermoed dat de belt niet lang zal blijven bij Miocic alhoewel ik hem wel gun.
    Geen enkele HW steekt er met kop en schouders bovenuit.. Denk dat elke HW na 1 a 2 partijen die gordel weer kan doorgeven.

    Hoop dat Jon Jones ook snel naar de HW gaat, en Cormier moet dat eigenlijk ook weer gewoon doen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Stomme verlies van Werdum maar hij blijft HW GOAT.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    69
    vCash
    51000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Stomme verlies van Werdum maar hij blijft HW GOAT.

    Eind dit jaar is Alistair de HW GOAT, alle grote titels gewonnen die er maar te winnen zijn in zowel kickboksen als mma

  4. #29
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by willy123 View Post
    Geen enkele HW steekt er met kop en schouders bovenuit.. Denk dat elke HW na 1 a 2 partijen die gordel weer kan doorgeven.
    Cain in een blessure vrije toestand.

  5. #30
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    14
    vCash
    89393

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    had liever Overeem tegen Werdum gezien voor de titel, Stipe loopt staand overal doorheen
    Dat dacht ik dus ook van JDS, maar die werd wel eff geKO'd door ali.
    Hetzelfde met Mark Hunt (vs. Werdum).
    Overeem heeft zeker een kans imo
    Last edited by FromTheSouth; 15-05-2016 at 21:00.

  6. #31
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    had liever Overeem tegen Werdum gezien voor de titel, Stipe loopt staand overal doorheen
    No way.
    The Reem zal nooit zo gaan jagen.
    Werdum slaat zich zelf bijna KO door in die volle vaart er op te lopen.

  7. #32
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Cain in een blessure vrije toestand.
    klopt Valesquez is veruit de beste HW. Met een loss tegen Werdum vergeet men dat sl snel. Die vent is alleen zo vaak geblesseerd.
    Maar veruit de beste HW tot nu toe

  8. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Werdum nam deze pot niet helemaal serieus denk ik . (Net als Cain tegen Werdum). Niet in shape. Dom gameplan. Hij dacht die Stipe wel even opzij te zetten.
    Als Alistair 2.0 het wel serieus neemt dan pakt hij de titel.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    klopt Valesquez is veruit de beste HW. Met een loss tegen Werdum vergeet men dat sl snel. Die vent is alleen zo vaak geblesseerd.
    Maar veruit de beste HW tot nu toe
    Ik snap niet dat mensen cain zo hoog hebben zitten. Zijn laatste win is bijna 3 jaar geleden. Laat hem eerst maar eens wat actiever worden

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by makavelli View Post
    Ik snap niet dat mensen cain zo hoog hebben zitten. Zijn laatste win is bijna 3 jaar geleden. Laat hem eerst maar eens wat actiever worden
    Dat gaat niet. Zijn teennagel is ingegroeid. En volgende week krijgt hij last van zijn pink.

  11. #36
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    En iedereen hier schreef Stipe bijna af. Mooi dit. De "kenners" zitten er dus ook wel eens flink naast

  12. #37
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    klopt Valesquez is veruit de beste HW. Met een loss tegen Werdum vergeet men dat sl snel. Die vent is alleen zo vaak geblesseerd.
    Maar veruit de beste HW tot nu toe
    Jij begrijpt hem

  13. #38
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    ben bang dat ze een rematch gaan doen tegenwoordig is dat na conor vs diaz natuurlijk ook een normaal iets iedereen krijgt bijna een rematch dus het zal wel... zwaar irritant want overeem verdient een shot..

    jacare wat moet je daar nog over zeggen he...die gast is een animal..

    misschien hier weinig fan van maar man man man wat had demian maia browne in ze broekzak..en idd slecht hoor dat ze fighters klap geven... maar goed als ze je uitfluiten op je weging hoef je ook niet zo te reageren...en voce vai morrer tja dat hoor je zelf bij een simpele bjj toernooi in brasil...

  14. #39
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Nu hopen op Stipe Miocic vs Alistair Overeem.

  15. #40
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Jacare en Maia krijgen echt niet genoeg credits. Beide verdienen een title shot.

    Werdum....dommerik. Zoals iemand anders hier ook al gezegd had, moest ook denken aan het domme verlies van Ronda tegen Holm.
    Vooruit rennen als een kip zonder kop, terwijl we toch beter hebben gezien in het verleden.

  16. #41
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Rockhold is mn favo MW maar hij zal het niet trekken tegen Jacare.
    #sterkeneengoddelijkebodyzonderdoping
    Ze hebben al eens tegen elkaar gevochten, en Rockhold is denk ik de enige die niet echt hoeft in te zitten over Jacare's groundgame.

  17. #42
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik heb het net pas zitten kijken:

    Werdum als een beginner in zijn vooruit loopt tegen een perfecte stoot aan. Achteruit lopend perfecte timing, prima hoor. Je moet wel respect hebben voor Miocic, volle Arena in Brazilië en hij was zo scherp als een mes.
    Maar Overeem schopt zijn lever aan gort, Miocic zijn stijl nodigt bodykicks uit. Hopen dat het zover komt, zonder chauvinisme vind ik dat Cain eerst Brown mag verslaan en vervolgens mag wachten op een titleshot.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik heb het net pas zitten kijken:

    Werdum als een beginner in zijn vooruit loopt tegen een perfecte stoot aan. Achteruit lopend perfecte timing, prima hoor. Je moet wel respect hebben voor Miocic, volle Arena in Brazilië en hij was zo scherp als een mes.
    Maar Overeem schopt zijn lever aan gort, Miocic zijn stijl nodigt bodykicks uit. Hopen dat het zover komt, zonder chauvinisme vind ik dat Cain eerst Brown mag verslaan en vervolgens mag wachten op een titleshot.
    De UFC zal ook wel wat moeite hebben om Cain een hoofdgevecht te geven want de kans is 80% dat hij het niet haalt. Dus slecht te hypen.

  19. #44
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Mooi dat hier altijd iedereen schaap is en de grote namen volgt, maar nooit durven te gaan voor de underdog. Net als met Weidman vs Silva zat weer het hele forum er naast. Iedereen hier vond Werdum op alle fronten beter. Staand, liggend, etc, maar Miocic heeft Werdum toch gewoon voor lul gezet in zijn eigen land. Genant was het! War Miocic! En nu die neppe Overeem zijn droom aan diggelen slaan!

  20. #45
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Mooi dat hier altijd iedereen schaap is en de grote namen volgt, maar nooit durven te gaan voor de underdog. Net als met Weidman vs Silva zat weer het hele forum er naast. Iedereen hier vond Werdum op alle fronten beter. Staand, liggend, etc, maar Miocic heeft Werdum toch gewoon voor lul gezet in zijn eigen land. Genant was het! War Miocic! En nu die neppe Overeem zijn droom aan diggelen slaan!
    niet raar toch dat mensen dachten dat Silva weidman zou verslaan?? Gezien Silva zijn staat van dienst toen.

    zelfde geld voor werdum vs miocic dat werdum de favoriet was.
    Zijn enige verlies de laatste 7 jaar was tegen de toen der tijd onverslaanbare ubereem.
    de rest allemaal toppers verslagen Cain, hunt ,TRT bigfoot, fedor, Brown, big nog.
    zeker gezien zijn stand up ontwikkeling de laatste jaren (waar overigens nix van te zien was tegen miocic.) was werdum de favoriet.
    werdum was zoals dat mooi noemen "op papier" de betere vechter, ook ik zag het niet gebeuren dat miocic hem zou verslaan.


    miocic had overigens wel een goeie streak tegen hunt en arlovski , jds had hij kunnen/mogen winnen miocic had idd wel iets meer krediet verdient dan hem gegeven is voor zijn partij met werdum.

    ben wel heel blij dat miocic werdum lekker op zijn plek heeft gezet in Brazilië want vind die werdum echt een onuitstaanbare vent met dat kinderachtige gezichten trekken van hem.
    Last edited by Suplex; 18-05-2016 at 18:07.
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  21. #46
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Mooi dat hier altijd iedereen schaap is en de grote namen volgt, maar nooit durven te gaan voor de underdog. Net als met Weidman vs Silva zat weer het hele forum er naast. Iedereen hier vond Werdum op alle fronten beter. Staand, liggend, etc, maar Miocic heeft Werdum toch gewoon voor lul gezet in zijn eigen land. Genant was het! War Miocic! En nu die neppe Overeem zijn droom aan diggelen slaan!
    Niet iedereen kan ik met zekerheid zeggen. Heb je een bipolaire stoornis o.i.d.? Je hebt zoveel moodswings.

  22. #47
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hahaha LHW en dat zeg jij?

    Haat maar een end raak. Interesseert me niets. Ik zal binnenkort me tips hier posten. Kan jij nog wat meer geld maken van je uitkering

  23. #48
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    niet raar toch dat mensen dachten dat Silva weidman zou verslaan?? Gezien Silva zijn staat van dienst toen.

    zelfde geld voor werdum vs miocic dat werdum de favoriet was.
    Zijn enige verlies de laatste 7 jaar was tegen de toen der tijd onverslaanbare ubereem.
    de rest allemaal toppers verslagen Cain, hunt ,TRT bigfoot, fedor, Brown, big nog.
    zeker gezien zijn stand up ontwikkeling de laatste jaren (waar overigens nix van te zien was tegen miocic.) was werdum de favoriet.
    werdum was zoals dat mooi noemen "op papier" de betere vechter, ook ik zag het niet gebeuren dat miocic hem zou verslaan.


    miocic had overigens wel een goeie streak tegen hunt en arlovski , jds had hij kunnen/mogen winnen miocic had idd wel iets meer krediet verdient dan hem gegeven is voor zijn partij met werdum.

    ben wel heel blij dat miocic werdum lekker op zijn plek heeft gezet in Brazilië want vind die werdum echt een onuitstaanbare vent met dat kinderachtige gezichten trekken van hem.
    Je hebt ook helemaal gelijk. Zei destijds ronde 2 KO voor Weidman en dat gebeurde precies. Pure bluf, maar wel mooi!

    In HW ben ik puur voor Miocic, dus het was vooral hopen, maar had wel een zeker gevoel over dat Stipe zou winnen tegen Werdum

  24. #49
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Miocic is een veel betere vechter dan Werdum. Tuurlijk achteraf maar had je kunnen voorzien. 1. Cain 2 Miocic 3 Overeem 4 dos Santos. Tussen deze 4 zal het de komende jaren nog gaan. Met Cain er boven uit

  25. #50
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Cain dacht dat hij 3 klasses beter was dan Werdum dus had hij amper getraind. Werdum dacht dat hij 3 klasses beter was dan Stipe. En we weten het eindresultaat.
    Ik denk dat in de top 10 iedereen van iedereen kan winnen. 1 rake klap en het is over.

    Overeem moet zo snel mogelik een title shot want die loopt ook vanzelf weer een keer tegen een verlies aan.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •