MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21

Thread: Conor boxing

  1. #1
    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default Conor boxing

    http://m.tmz.com/#article/2016/05/17/conor-mcgregor-boxing-video-sparring-session/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Hij hoeft zich denk ik geen illusies te maken wat Mayweather betreft.
    Oranje bril - and proud of it! (Ik pronk graag met mijn oranje bril)

  3. #3
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by Westpaw View Post
    Hij hoeft zich denk ik geen illusies te maken wat Mayweather betreft.
    Weer typisch oranjebrillengedrag dat je denkt dat een Ier dit niet kan winnen...
    Last edited by Triangleman; 18-05-2016 at 11:07.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Weer typisch oranjebrillengedrag dat je denkt dat een Ier dit niet kan winnen...
    Oranje bril - and proud of it! (Ik pronk graag met mijn oranje bril)

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Iemand die bijna zijn hele leven gebokst heeft kan je niet zomaar van winnen.
    Wordt easy money voor Floyd Mayweather.
    Ik zeg niet dat Conor niet kan boksen, maar tegen zo'n topper kan je gewoon niet van winnen, tenzij je ook jaren hebt gebokst.
    Het is het zelfde als een bokser een mma partij wil vechten tegen een top 10 ranking vechter. ( dat wordt lachen )
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  6. #6
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Pffff Conor dream on...
    De coke stijgt naar zn hoofd... grootheidswaanzin..
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  7. #7
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Dat kan Conor niet schelen. Publiciteit,
    zelfs mijn vader gaat hem kennen en een dikke check. Verliest hij is dat geen ramp. Wint hij...

  8. #8
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Zie ' m de 12 rondes niet volmaken aan de hand van deze spar sessie tegen ook nog eens van Heerden

  9. #9
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Heeft Conor eigenlijk wel toestemming gevraagd aan T15 omtrent zijn mogelijke bokspartij? Of op zijn minst een belletje om hem in te lichten?

  10. #10
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Zou dit hele boksgebeuren met Floyd niet gewoon een stunt zijn om zijn ondethandelingspositie sterker te maken tegenover de UFC? Het is niet heel lang geleden dat McG om meer geld vroeg en tegen de UFC in ging. Gister om de tafel met Dana en Lorenzo.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Heeft Conor eigenlijk wel toestemming gevraagd aan T15 omtrent zijn mogelijke bokspartij? Of op zijn minst een belletje om hem in te lichten?
    Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

  12. #12
    Join Date
    May 2010
    Posts
    33
    vCash
    123444

    Default

    Hoe nonchalant kan je zijn.... Denk dat mayweather hem wel kennis zal laten maken met zijn rechtse directe

  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Broodje Aap dacht ik, maar vanochtend hier op ESPN (radio) Jalen Rose op de radio. Nou is dat een ex basketballer met beperkte vechtsport achtergrond, maar hij is wel heel goed ingevoerd bij het Mayweather kamp en was behoorlijk stellig :

    - Mayweather - McGregor Mei 2017 in het Kentucky Derby weekend.
    - MGG of nieuwe venue die ze nu aan het bouwen zijn in Vegas
    - Dana al ip akkoord. UFC krijgt zelfde percentage wat ze normaal ook krijgen maar doet geen promotie.
    - TV Netwerk (Showtime/pay per view) ook akkoord.

    Lijkt allemaal gek en partij gaat nergens over, maar Rose was ook de eerste die Mayweather - Pacman met datum, venue etc voorspelde.....

  14. #14
    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Commentaar Dana op hele buzz: "Let me put it to you this way. Manny Pacquiao and Floyd Mayweather are in the same sport. It took how long for those two to fight? Now imagine how hard it would be to get (Mayweather and McGregor) to fight. They're not in the same sport. ...

    ... Is this thing going to be MMA or boxing rules? Who's getting the lion's share of the money? This and that. It's impossible. But like I've said, "Floyd, you want to fight Conor, call me."

  15. #15
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Yeah right Floyd gaat aan Dana vragen of die tegen Connor mag vechten muwuuuauuauauuauauua hhahhahhahahha. Die heeft te veek coke gesnoven.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Het is meer een freak show media spektakel, maar dat gezegd hebbende waarom ook niet. Het is een compliment naar het mma toe, als je ziet hoeveel boksers tegenwoordig mma volgen en hun mening geven over partijen. Heb Floyd zelfs betrapt op een Nate Diaz quote: 'its kill or be killed'.

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Broodje Aap dacht ik, maar vanochtend hier op ESPN (radio) Jalen Rose op de radio. Nou is dat een ex basketballer met beperkte vechtsport achtergrond, maar hij is wel heel goed ingevoerd bij het Mayweather kamp en was behoorlijk stellig :

    - Mayweather - McGregor Mei 2017 in het Kentucky Derby weekend.
    - MGG of nieuwe venue die ze nu aan het bouwen zijn in Vegas
    - Dana al ip akkoord. UFC krijgt zelfde percentage wat ze normaal ook krijgen maar doet geen promotie.
    - TV Netwerk (Showtime/pay per view) ook akkoord.

    Lijkt allemaal gek en partij gaat nergens over, maar Rose was ook de eerste die Mayweather - Pacman met datum, venue etc voorspelde.....

    Deze deal lijkt me wel erg in het nadeel van de UFC. Daar gaan ze dus nooit mee akkoord, Zuffa kennende. Hun cash cow zomaar gratis bij een andere promotor laten vechten, voor eenzelfde percentage als een normale UFC? Lijkt me heel onwaarschijnlijk.

  18. #18
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Die partij kan me echt totaal niet boeien.. MMA tegen Boxing wat een onzin, het is gewoon een bokspartij waarbij helemaal NIETS op het spel staat.
    Een demo partij, waarbij de deelnemers verschrikkelijk veel geld krijgen, Conor en Mayweather winnen allebei, uitslag maakt ook helemaal niets uit.
    Doet me denken aan het feit dat de K1 met de partij tussen Akebono en Bob Sapp destijds de hoogste kijkcijfers ooit haalde...

  19. #19
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by willy123 View Post
    Die partij kan me echt totaal niet boeien.. MMA tegen Boxing wat een onzin, het is gewoon een bokspartij waarbij helemaal NIETS op het spel staat.
    Een demo partij, waarbij de deelnemers verschrikkelijk veel geld krijgen, Conor en Mayweather winnen allebei, uitslag maakt ook helemaal niets uit.
    Doet me denken aan het feit dat de K1 met de partij tussen Akebono en Bob Sapp destijds de hoogste kijkcijfers ooit haalde...
    Zolang Conor verliest maakt de uitslag misschien niets uit, maar mocht hij op een of andere gekke manier weten te winnen, dan maakt de uitslag echt wel wat uit. De onverslagen bokser (GOAT misschien zelfs) die van een MMA vechter verliest in een bokspartij.

  20. #20
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default


  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Zolang Conor verliest maakt de uitslag misschien niets uit, maar mocht hij op een of andere gekke manier weten te winnen, dan maakt de uitslag echt wel wat uit. De onverslagen bokser (GOAT misschien zelfs) die van een MMA vechter verliest in een bokspartij.
    idd, als Floyd (toevallig) op McG's linker loopt wordt dat misschien het einde van boksen.
    ,,,,,
    (>.<)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •