MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ik vind RR gewoon een grote jankerd dat ze het nooit gedaan heeft en niet wil doen. Dat maakt je juist een echte champ het zelfde dat gsp nooit tegen Silva heeft durven vechten.
    Er zijn tegenwoordig teveel van die scheitbakken champs.

    Je moet niet ruim boven je gewicht gaan knokkuh dat is te gek maar RR kan gewoon op 140 tegen cyborg staan.

    Laat ze een voorbeeld nemen aan Conor. Ookal heeft hij verloren van diaz hij heeft wel een echte champ instelling daar kunnen ze een voorbeeld aan nemen.
    Mja, ik vind een echte champ iemand die in zijn/haar divisie domineert. Zoals RR heeft gedaan. En niet iemand die z'n divisie in de steek laat en de belt niet wil verdedigen omdat ie zo nodig denkt de hele UFC in z'n pocket te hebben.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Mja, ik vind een echte champ iemand die in zijn/haar divisie domineert. Zoals RR heeft gedaan. En niet iemand die z'n divisie in de steek laat en de belt niet wil verdedigen omdat ie zo nodig denkt de hele UFC in z'n pocket te hebben.
    Zeker moet conor zijn belt verdedigen en anders zijn belt vacanten , maar het voorbeeld waar ik op doel is dat hij op meerdere gewichten wil knokkuh en zich niet druk maakt om laatste moment vechters wissels door blessures.

    RR is bang om te verliezen en kan makkelijk op 140 knokkuh tegen cyborg.
    een echte champ / vechter maakt zich niet druk om 5 kilo meer of minder de echte oude vechters mentaliteit ontbreekt bij steeds meer deelnemers in de vechtsport het puntjes tikken en winnen op beslissing het is allemaal te berekend geworden.
    de wil om te winnen word overheerst door de angst te verliezen.
    de tijden van KO gaan of KO slaan zijn geweest zelfs manhoef ging afgelopen weekend berekend te werk.


    "to be the best you have to beat the best " is het toch?
    Last edited by Suplex; 23-05-2016 at 16:08.
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  3. #28
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Zeker moet conor zijn belt verdedigen en anders zijn belt vacanten , maar het voorbeeld waar ik op doel is dat hij op meerdere gewichten wil knokkuh en zich niet druk maakt om laatste moment vechters wissels door blessures.

    RR is bang om te verliezen en kan makkelijk op 140 knokkuh tegen cyborg.
    Natuurlijk, maar het feit dat ze niet boven haar gewicht gaat vechten, maakt haar natuurlijk geen onechte champ. Dat zijn je eigen regeltjes.

    En Cyborg is inderdaad The Best. Op 145Lbs, 135 redt ze niet.

  4. #29
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Zeker moet conor zijn belt verdedigen en anders zijn belt vacanten , maar het voorbeeld waar ik op doel is dat hij op meerdere gewichten wil knokkuh en zich niet druk maakt om laatste moment vechters wissels door blessures.

    RR is bang om te verliezen en kan makkelijk op 140 knokkuh tegen cyborg.
    een echte champ / vechter maakt zich niet druk om 5 kilo meer of minder de echte oude vechters mentaliteit ontbreekt bij steeds meer deelnemers in de vechtsport het puntjes tikken en winnen op beslissing het is allemaal te berekend geworden.
    de wil om te winnen word overheerst door de angst te verliezen.
    de tijden van KO gaan of KO slaan zijn geweest zelfs manhoef ging afgelopen weekend berekend te werk.


    "to be the best you have to beat the best " is het toch?
    De laatste gevechten van de champs in de UFC:

    Mighty Mouse: K.O.
    Cruz: split
    Conor: K.O.
    Dos Anjos: K.O.
    Lawler: Split maar dat was geen lullige partij
    Rockhold: K.O.
    Cormier: Split
    Miocic: K.O.
    Joanna: decision (maar dat kunnen we toch wel een echte knokker noemen)
    Tate: Submission


    Dus het valt allemaal wel mee zeggen de statistieken, van de 10 titelgevechten 5 op K.o. en 1 op submission.
    Ik zeg onderbuikgevoelens.
    Last edited by LightHeavyWeight; 23-05-2016 at 16:32.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Zou wel een lekkere matchup zijn



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •