MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 16 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 386
  1. #26
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ok jongens, dan is het geen succesvolle vechter. Als jullie daar blij mee zijn, ben ik dat ook.

    En een oranje bril, nee niet echt mijn kleur voor n bril;-)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  2. #27
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Met of zonder bril ,succesvol is hij zeker weten.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Alistair pakt m in de 1e ronde op een KO.

    Mocht Alistair kampioen worden dan is er niemand die het hem ff nadoet met al deze titels op zak :

    UFC
    K1
    DREAM
    Strikeforce

    Oftewel 1 van de succesvolste vechters ooit.
    ik heb met voetballen een keer een oliebollencup gewonnen zie Overeem dat niet doen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  4. #29
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Pas maar op je verpest het feestje

  5. #30
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    ik heb met voetballen een keer een oliebollencup gewonnen zie Overeem dat niet doen
    Hater

  6. #31
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Hater

    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  7. #32
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    [QUOTE=pronk;1305619]Pas maar op je verpest het feestje [/QUOTE

    T heeft je geraakt he? Ik zal je niet meer zo plagen...

  8. #33
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    k verpeste toch jou feestje die bril achtervolgt je wel he

  9. #34
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default


  10. #35
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Echt... Wat haat ik Overeem. War Stipe!

  11. #36
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Echt... Wat haat ik Overeem. War Stipe!
    Echt.... Wat zeik je toch? Leg eens uit dan...

    Hij geeft welbespraakt in goed engels antwoord op de vragen (dit zie je 95 procent vd voetballers niet doen).
    daarnaast zijn zijn wins zeer goed voor het mma in nederland, iets wat iedereen alleen maar kan toejuichen lijkt mij.

    tot slot heb ik er zeer veel respect voor hoe hij zich heeft ontwikkeld tijdens zijn laatste gevechten. Zie dat maar eens te doen na zo'n lange carriere.

    vroeger kwam hij nog wel eens arrogant over, maar ook dat is zo goed als weg.

  12. #37
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Echt.... Wat zeik je toch? Leg eens uit dan...

    Hij geeft welbespraakt in goed engels antwoord op de vragen (dit zie je 95 procent vd voetballers niet doen).
    daarnaast zijn zijn wins zeer goed voor het mma in nederland, iets wat iedereen alleen maar kan toejuichen lijkt mij.

    tot slot heb ik er zeer veel respect voor hoe hij zich heeft ontwikkeld tijdens zijn laatste gevechten. Zie dat maar eens te doen na zo'n lange carriere.

    vroeger kwam hij nog wel eens arrogant over, maar ook dat is zo goed als weg.
    Laat gaan man, haat is een inferieure emotie, daar moet je iemand in laten zwemmen en verdrinken.

    Mooi interview toch, goede woorden over Badr als vechter. Verder een opsomming van feiten van de laatste 2 jaar. Ben benieuwd wat de bookies van deze match verwachten.

  13. #38
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Echt... Wat haat ik Overeem. War Stipe!
    Kom op zeg, ik ben ook geen groot fan van de persoon overeem al moet ik zeggen dat hij flink positief aant bij draaien is.

    Maar kan alleen heel veel respect op brengen voor de sportman overeem en wat een top prestaties hij leverd op dit moment en hij in het verleden geleverd heeft.
    En eindelijk een kans op Nederlandse ufc champ hoe mooi is dit.
    Niet gaan haten met zijn allen maar van genieten dit is heel mooi en goed voor het mma in Nederland en zorgt er strax voor dat er 60.000 man inde Amsterdam arena zit .

  14. #39
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    k verpeste toch jou feestje die bril achtervolgt je wel he
    Wat knap, die grappen over het feestje en de bril, zelf verzonnen? Hou ze erin, is wel lachen. En nu denken we ook nog dat je wellicht toch niet extreem obstinaat bent en net boven de 80 IQ-punten uitkomt....

    Overeem wordt wel echt een berekenende prater (bedankt voor het plaatsen vh filmpje). Niet altijd even interessant om naar te luisteren. Zou wel extreem vet zijn als ie de titel wint. Hoop dat hij dan een tiende van de aandacht krijgt die Kruijswijk krijgt (die bijna iets wint).

  15. #40
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Wat knap, die grappen over het feestje en de bril, zelf verzonnen? Hou ze erin, is wel lachen. En nu denken we ook nog dat je wellicht toch niet extreem obstinaat bent en net boven de 80 IQ-punten uitkomt....
    Wow over obsessed gesproken , wist niet dat het zo'n inpack op je zou hebben.

  16. #41
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Hij geeft welbespraakt in goed engels antwoord op de vragen (dit zie je 95 procent vd voetballers niet doen).
    Vergeet niet waar die geboren is , en de afkomst van zijn vader.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Talking

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Wow over obsessed gesproken , wist niet dat het zo'n inpack op je zou hebben.
    Ok, helder, je gaat alles herhalen wat ik zeg, alleen dan in gebrekkig Nederlands. Zoek trouwens even in het woordenboek op wat obstinaat betekent (is niet hetzelfde als obsessed ook al zitten er wel een paar vergelijkbare letters in). Stuur me ff een pm als je verder wilt ruziën (geen probleem, tijd zat, tis per slot van rekening weekend), dan vallen we daar MF niet zo mee lastig
    Last edited by Triangleman; 28-05-2016 at 20:11.

  18. #43
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Obsessed was niet aan jou definitie gerelateerd, maar dat zal jij wel hebben aangenomen uiteraard had niet anders verwacht.
    Btw wie begon er over feestje ,beetje kortzichtig om de grap naar mij te kaatsen, vervelend he als niet iedereen je mening deelt
    Dan moet je het maar gooien op IQ ,gebrekkig NL ect: laat het los is zal je goed doen
    Last edited by pronk; 28-05-2016 at 20:38.

  19. #44
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Wow over obsessed gesproken , wist niet dat het zo'n inpack op je zou hebben.
    'Inpack' whahaha, die is echt goed... hoe verzin je het!

  20. #45
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by willy123 View Post
    'Inpack' whahaha, die is echt goed... hoe verzin je het!
    I know , hallo soms is het te laat om jezelf te verbeteren, want ik heb hem verzonnen

  21. #46
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Laat gaan man, haat is een inferieure emotie, daar moet je iemand in laten zwemmen en verdrinken.

    Mooi interview toch, goede woorden over Badr als vechter. Verder een opsomming van feiten van de laatste 2 jaar. Ben benieuwd wat de bookies van deze match verwachten.
    *2. Het zit zo: Mina heeft op MF eerder al aangegeven feestjes te willen bouwen als Overeem zou verliezen. Alleen Overeem wint steeds, dus Mina kan zijn voorgenomen feestjes steeds cancellen. Daar heeft Mina nu zo genoeg van dat hij Overeem haat. Mina is eigenlijk het beste te vergelijken met een 13-jarig pubermeisje dat naar haar ouders gilt 'ik haat jullie'. Mina zie ik ook wel gillend voor de buis staan 'ik haat je' als Alistair weer eens wint.

    Ik vind dat we met zijn allen begrip moeten tonen voor Mina. Het leven als puber in die grote onrechtvaardige wereld kan best lastig zijn. Gelukkig heeft Mina zijn hobby 'taalverbetering' nog. Daarin kan hij zich naar hartenlust uitleven.

    Ik vind dat MF de toelatingseisen van aspirant-leden wel wat mag aanscherpen. Het brein van een puber, althans mensen met het eq van een 13-jarige, is nog volop in ontwikkeling en daardoor instabiel. Aan de reacties van Mina kan je zien hoe schadelijk dit kan zijn.

  22. #47
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    *2. Het zit zo: Mina heeft op MF eerder al aangegeven feestjes te willen bouwen als Overeem zou verliezen. Alleen Overeem wint steeds, dus Mina kan zijn voorgenomen feestjes steeds cancellen. Daar heeft Mina nu zo genoeg van dat hij Overeem haat. Mina is eigenlijk het beste te vergelijken met een 13-jarig pubermeisje dat naar haar ouders gilt 'ik haat jullie'. Mina zie ik ook wel gillend voor de buis staan 'ik haat je' als Alistair weer eens wint.

    Ik vind dat we met zijn allen begrip moeten tonen voor Mina. Het leven als puber in die grote onrechtvaardige wereld kan best lastig zijn. Gelukkig heeft Mina zijn hobby 'taalverbetering' nog. Daarin kan hij zich naar hartenlust uitleven.

    Ik vind dat MF de toelatingseisen van aspirant-leden wel wat mag aanscherpen. Het brein van een puber, althans mensen met het eq van een 13-jarige, is nog volop in ontwikkeling en daardoor instabiel. Aan de reacties van Mina kan je zien hoe schadelijk dit kan zijn.

    LOL :-)

  23. #48
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Echt... Wat haat ik Overeem. War Stipe!
    Zelfs na zijn leuke uitspraken over Fedor? Dacht dat je daar wel vochtig van werd.

  24. #49
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Werdum vs Rothwell toegevoegd aan de card.
    Weten we misschien direct tegen wie Overeem z'n belt kan verdedigen in de ArenA.

  25. #50
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Werdum vs Rothwell toegevoegd aan de card.
    Weten we misschien direct tegen wie Overeem z'n belt kan verdedigen in de ArenA.
    wel goed dat de ufc zulke partijen tegenwoordig op de card erbij zet bij blessures kan de main altijd doorgaan.
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •