MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 16 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 386
  1. #51
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    53
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Werdum vs Rothwell toegevoegd aan de card.
    Weten we misschien direct tegen wie Overeem z'n belt kan verdedigen in de ArenA.
    Begint een indrukwekkende card te worden, ben benieuwd wie er nog meer bijkomen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Werdum vs Rothwell toegevoegd aan de card.
    Weten we misschien direct tegen wie Overeem z'n belt kan verdedigen in de ArenA.
    Zal dat niet Velasquez of Browne worden?

  3. #53
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Zal dat niet Velasquez of Browne worden?
    Cain niet die is geblesseerd rond die tijd ws

  4. #54
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Zal dat niet Velasquez of Browne worden?

    Dat dacht ik eerst ook, maar toen verloor Werdum. En ik denk dat Dana aan Overeem de title shot had beloofd in z'n contract, dus geen mogelijke directe rematch. Dus zit ie nog even vast aan Miocic - Overeem. Maar daarna Werdum denk ik...
    It's okay to be white

  5. #55
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    We zullen zien, ik denk overigens dat Browne gaat winnen en dan zal Werdum bij winst idd wel een shot krijgen. Allemaal beetje koffiedik kijken.

  6. #56
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    We zullen zien, ik denk overigens dat Browne gaat winnen en dan zal Werdum bij winst idd wel een shot krijgen. Allemaal beetje koffiedik kijken.
    inderdaad. Nog erg ver weg....en we weten allemaal hoe Dana werkt...onvoorspelbaar...
    It's okay to be white

  7. #57
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Laten we eerst maar even wachten tot Alistair Stipe het ziekenhuis in gemept heeft. Lekker makkelijk in zijn home-town. Kan zijn vrouw iedere dag op bezoek komen

  8. #58
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    We zullen zien, ik denk overigens dat Browne gaat winnen en dan zal Werdum bij winst idd wel een shot krijgen. Allemaal beetje koffiedik kijken.
    Ben bang dat we nooit meer de oude Cain terug zien idd en dat Brown wellis voor een verrassing zal kunnen zorgen.

    Ben nog steeds benieuwd of het in zijn partij tegen werdum aan de hoogte heeft gelegen of aan de usada.

  9. #59
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ben bang dat we nooit meer de oude Cain terug zien idd en dat Brown wellis voor een verrassing zal kunnen zorgen.
    Dit
    ,,,,,
    (>.<)

  10. #60
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ben bang dat we nooit meer de oude Cain terug zien idd en dat Brown wellis voor een verrassing zal kunnen zorgen.

    Ben nog steeds benieuwd of het in zijn partij tegen werdum aan de hoogte heeft gelegen of aan de usada.
    Cain, Brown & Rothwell verbazen mij keer op keer (zowel in positieve als negatieve zin). Soms domineren ze volledig en soms vechten ze als een natte krant.

    Cain moet gewoon een andere/betere sportschool zoeken. Zo vaak geblesseerd is gewoon niet normaal meer.

  11. #61
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben nog steeds aan het wachten op een goede onderbouwde reden waarom Minotauro Alistair haat!
    Eigenaar van MMA Finest.

  12. #62
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Overeem vs miocic promo

    https://youtu.be/RfTwTRA-aPQ
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  13. #63
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by StrikeforceRoy View Post
    Ik ben nog steeds aan het wachten op een goede onderbouwde reden waarom Minotauro Alistair haat!
    Daar ben ik nou totaal niet in geïnteresseerd. Zijn mentale toestand verandert elk uur, dus een betrouwbaar antwoord krijg je toch niet.

    Verder wat LHW zegt, haat is een enorm primitieve emotie.

    OT: Overeem is gewoon al een paar partijen ontzettend goed bezig, enorm alert. Die laat zich echt niet in z'n achteruit zetten door Miocic.

  14. #64
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Nice! Nu al zin in

  16. #66
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Overeem toch wel redelijk underdog op Unibet.

  17. #67
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ben geen Overeem fan , maar deze partij zou hij theoretisch gezien makkelijk kunnen winnen.

  18. #68
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Tof dat Alistair ondanks zijn clashes met Badr, erg positief over hem praat (als vechter).

    Ik hoop natuurlijk Alistair, maar ik vond hem niet zo overtuigend tegen Arlovski. Ik was er zelf bij. Ik weet dat hij meer nadenkt, maar deed in ronde 1 bijna niks. Ben bang dat het dan al afgelopen is met hem door de frisse en actieve Miocic.
    Maar Arlovski en Miocic kan je op zich best met elkaar vergelijken qua vechtstyle, alleen gaat Miocic minder makkelijk neer dan Arlovski. Ik ben benieuwd en denk terecht Overeem als underdog.

  19. #69
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Cleveland-based Jessica Eye targeted for fight with Bethe Correia at UFC 203

    Her newly minted champion teammate already is at the top of the bill, and now Jessica Eye looks like she’s headed for a fight in her backyard.

    According to a report from Combate, Eye (11-5 MMA, 1-4 UFC) is being targeted for a women’s bantamweight bout against former title challenger Bethe Correia (9-2 MMA, 3-2 UFC) at UFC 203 this fall. The UFC has not yet made a formal announcement of the fight.

    UFC 203 takes place Sept. 10 at Quicken Loans Arena in Cleveland. The main card airs on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass. In the main event, new heavyweight champion Stipe Miocic fights Alistair Overeem in the first defends of his title.

    Miocic and Eye train at Strong Style MMA in Independence, Ohio, just south of Cleveland.

    Eye is badly in need of a win. The native of Rootstown, Ohio, has dropped three straight. She won her UFC debut against Sarah Kaufman, but had that UFC 166 bout overturned to a no-contest when she tested positive for marijuana. After a split-decision loss to Alexis Davis at UFC 170, she picked up a TKO win over Leslie Smith at UFC 180 in Mexico City.

    But since then, it’s been tough sledding. Eye has dropped decisions to Miesha Tate at UFC on FOX 16, Julianna Pena at UFC 192 and Sara McMann at UFC Fight Night 88 less than two weeks ago in Las Vegas.

    Correia will be looking to get back in the win column, as well. After starting her career 9-0, including three straight in the UFC, she earned a title fight with then-champ Ronda Rousey. But Rousey stopped her with a 34-second knockout in Brazil at UFC 190. She followed that up in April with a split-decision loss to Raquel Pennington at UFC on FOX 19 in Tampa, Fla.

    Once official, the UFC 203 fight card will include:

    Champ Stipe Miocic vs. Alistair Overeem
    Ben Rothwell vs. Fabricio Werdum
    Bethe Correia vs. Jessica Eye
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #70
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Tof dat Alistair ondanks zijn clashes met Badr, erg positief over hem praat (als vechter).

    Ik hoop natuurlijk Alistair, maar ik vond hem niet zo overtuigend tegen Arlovski. Ik was er zelf bij. Ik weet dat hij meer nadenkt, maar deed in ronde 1 bijna niks. Ben bang dat het dan al afgelopen is met hem door de frisse en actieve Miocic.
    Maar Arlovski en Miocic kan je op zich best met elkaar vergelijken qua vechtstyle, alleen gaat Miocic minder makkelijk neer dan Arlovski. Ik ben benieuwd en denk terecht Overeem als underdog.
    Ik vind dat je analyse van die partij niet helemaal klopt. Het enige wat Arlovski aanvallend heeft gebracht zijn de stoten in de eerste minuut van de partij. Voor de rest heeft Alistair het slim aangepakt wisselde vaak tussen southpaw en orthodox en domineerde de partij tot de TKO. Dus hoe kan je in hemelsnaam zeggen dat iemand niet gedomineerd heeft. Zou je dan ook zeggen dat Miocic niet domineerde omdat hij achteruit liep maar wel voor een faceplant van Werdum zorgde.

    En underdogs in partijen met championship rounds doen het nogal goed de laatste tijd.


  21. #71
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Tof dat Alistair ondanks zijn clashes met Badr, erg positief over hem praat (als vechter).

    Ik hoop natuurlijk Alistair, maar ik vond hem niet zo overtuigend tegen Arlovski. Ik was er zelf bij. Ik weet dat hij meer nadenkt, maar deed in ronde 1 bijna niks. Ben bang dat het dan al afgelopen is met hem door de frisse en actieve Miocic.
    Maar Arlovski en Miocic kan je op zich best met elkaar vergelijken qua vechtstyle, alleen gaat Miocic minder makkelijk neer dan Arlovski. Ik ben benieuwd en denk terecht Overeem als underdog.
    Miocic gaat zitten op een linkse hoek net als arlovski en jds.
    En als hij jds neer krijgt, krijgt hij miocic ook neer.

    Mocht hij miocic ook pakken op een linkse hoek is dit na zijn lichaams trappen en zijn knieën zijn nieuwe trade mark denk ik zo.

  22. #72
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Die stelling gaat ook nergens over.

  23. #73

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Miocic gaat zitten op een linkse hoek net als arlovski en jds.
    En als hij jds neer krijgt, krijgt hij miocic ook neer.

    Mocht hij miocic ook pakken op een linkse hoek is dit na zijn lichaams trappen en zijn knieën zijn nieuwe trade mark denk ik zo.
    Ik ben voor Miocic is een sportieve vechter ik denk dat alistair de partij in de eerste of 2 de ronde moet beslissen anders lukt het hem niet

  24. #74
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Janzeeland View Post
    Ik ben voor Miocic is een sportieve vechter ik denk dat alistair de partij in de eerste of 2 de ronde moet beslissen anders lukt het hem niet
    KroBoy heeft geen kans 0% kans om te winnen

  25. #75
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Hierna heeft Alistair alle titels als die dan gaat boksen pakt die T.Fury ook ff de titel af.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •