MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 11 FirstFirst ... 567891011 LastLast
Results 201 to 225 of 251
  1. #201
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik vind totaal niet dat Conor de partij tegen Chad cadeau heeft gekregen , maar van de 170lb naar 145lb zijn er maar weinig die er succes mee hebben behaald.
    Als je kijkt naar BJ penn , diego sanchez ,clay guida kwamen allemaal te kort en nu Anthony Pettis ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    12
    vCash
    115700

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Eens.

    En ook met Bromios. Doordat Conor z'n eigen partijtjes mag uitkiezen, gaan meerdere vechters dat doen: kijk naar Bisping en Woodley. Dat doet de sport op lange termijn geen goed. Het entertainment wel, maar willen we daar echt naartoe?
    Zodat alleen de meest media interessante vechters nog maar mogen vechten? Dan had Miocic nooit de belt gehad, want die werd lang door uncle Dana uit de spotlights gehouden.

    Leuk al die verhalen dat er nu mensen zijn die opblijven om Conor te zien vechten, maar 'k slaap er geen minuut minder om. Behalve als Overeem straks lekker voor de belt gaat knallen blijf ik op, maar verder kijk ik lekker via Torrent. Sowieso ben ik wel benieuwd naar waar die stijging PPVs vandaan komen. Ierland ongetwijfeld.

    Volgens mij was dat al lang voordat Conor in de picture was dat mensen zelf hun partijen uitkozen, waren wel uitzonderingen zoals dat nu waarschijnlijk is. Maar is het juist niet zo bij Conor dat hij vecht tegen iedereen, maakt niet uit wie ? Zo is dat naar mijn weten altijd gegaan alleen gijzelt hij inderdaad de UFC titel nu onnodig lang omdat hij nog een appeltje te schillen heeft met Nate.

    Ik ben in ieder geval wel benieuwd of hij zich kan revancheren, alleen kan ik me echt niet bedenken hoe hij dit gaat doen tegen iemand die nooit moe schijnt te worden, een stalen kin heeft en juist daar waar Conor niet zo goed in is het grapplen en jiujitsu een meester is.
    Dan komt hier nog bij kijken dat de partij op 77 kilo is afgesproken..nog een voordeel voor Nate die op de wedstrijd dag zwaarder zal zijn en dat op 5 rondes.

    oeiiii

  3. #203
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by nak su kau View Post
    Volgens mij was dat al lang voordat Conor in de picture was dat mensen zelf hun partijen uitkozen, waren wel uitzonderingen zoals dat nu waarschijnlijk is. Maar is het juist niet zo bij Conor dat hij vecht tegen iedereen, maakt niet uit wie ? Zo is dat naar mijn weten altijd gegaan alleen gijzelt hij inderdaad de UFC titel nu onnodig lang omdat hij nog een appeltje te schillen heeft met Nate.

    Ik ben in ieder geval wel benieuwd of hij zich kan revancheren, alleen kan ik me echt niet bedenken hoe hij dit gaat doen tegen iemand die nooit moe schijnt te worden, een stalen kin heeft en juist daar waar Conor niet zo goed in is het grapplen en jiujitsu een meester is.
    Dan komt hier nog bij kijken dat de partij op 77 kilo is afgesproken..nog een voordeel voor Nate die op de wedstrijd dag zwaarder zal zijn en dat op 5 rondes.

    oeiiii

    't kwam voor, maar nu lijkt het meer regel dan uitzondering... En dat Conor tegen iedereen vecht, valt nog wel mee hoor. Voorlopig alleen Diaz, maar dat lijkt voor hem op een deceptie uit te lopen, dus ik vraag me af wat ie gaat doen als ie morgen weer tapt. En dat ie een gewichtsklasse hoger tegen RDA wilde vechten, ook daar is ie niet uniek in.

    Maarreuh, ik kijk evengoed uit naar deze partij hoor
    It's okay to be white

  4. #204
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by nak su kau View Post
    Zou je dit kunnen concretiseren ? Waarom figuren als Conor een drama zijn voor de sport ?

    De geschiedenis heeft laten zien dat dit soort figuren juist altijd goed voor de sport zijn geweest (mits ze ook goed kunnen vechten uiteraard).

    Kijk naar een Mohammed Ali, Mike Tyson, Floyd Mayweather, Adrien Broner. Stuk voor stuk allemaal atleten met een sterke persoonlijkheid die de sport in hun tijdperk groter hebben gemaakt.

    Met alle respect maar kijk naar Rico Verhoeven een topatleet, zeer netjes beschaafd en een rolmodel voor velen, toch slaagt hij er niet in om de sport groter te maken en naar een nieuw niveau te tillen. Dit soort sporten zijn afhankelijk van de Mohammed Ali's, Mayweathers enz/

    Een van de toptrainers in Amerika Mike Garcia (kan het fout gespeld hebben) trainer van onder andere Maidana heeft onlangs nog in een interview gehoopt op een nieuwe figuur zoals Conor maar dan in de box wereld. Zo kan ik nog wel doorgaan.
    De mensen die speciaal voor Conor kijken zijn weer weg zodra Conor pleite is. Dat doet volgens mij niks voor de sport. De voorbeelden die jij noemt zijn allemaal jaren achter elkaar dominant geweest; dat klopt; maar hebben de sport niet gemaakt. Boksen was al groot.

    Ik ben in Rotterdam geweest en daar heb ik echt geen "nieuwe" UFC fans gezien. Allemaal mensen die de vechtsport al jaren een warm hart toedragen. Dus het Conor effect valt denk ik wel mee. De internationale expansie van de UFC komt denk ik niet echt door Conor.

    De UFC klampt zich aan Conor vast om een aantal redenen maar de belangrijkste is dat hij de enige is die nog over is. Alle titels gaan bij elke partij over op een ander dus slecht te hypen vechters. Jones uit de picture. Rousey weg. Sage al een keer verloren en laatst eentje cadeau gekregen.

    Ik heb mijn centen op Diaz staan maar verwacht een doctor stoppage in het voordeel van McGregor. DE belangen zijn te groot om de winst naar Nate te laten gaan. Nate wordt gestopt door de dokter. Nate is woest. McGregor maakt zich kwaad want wil zogenaamd nog door. Boem. Partij 3 in de maak.

  5. #205
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Je-zus wat een kontverhaal.


    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    De mensen die speciaal voor Conor kijken zijn weer weg zodra Conor pleite is. Dat doet volgens mij niks voor de sport. De voorbeelden die jij noemt zijn allemaal jaren achter elkaar dominant geweest; dat klopt; maar hebben de sport niet gemaakt. Boksen was al groot.

    Ik ben in Rotterdam geweest en daar heb ik echt geen "nieuwe" UFC fans gezien. Allemaal mensen die de vechtsport al jaren een warm hart toedragen. Dus het Conor effect valt denk ik wel mee. De internationale expansie van de UFC komt denk ik niet echt door Conor.

    De UFC klampt zich aan Conor vast om een aantal redenen maar de belangrijkste is dat hij de enige is die nog over is. Alle titels gaan bij elke partij over op een ander dus slecht te hypen vechters. Jones uit de picture. Rousey weg. Sage al een keer verloren en laatst eentje cadeau gekregen.

    Ik heb mijn centen op Diaz staan maar verwacht een doctor stoppage in het voordeel van McGregor. DE belangen zijn te groot om de winst naar Nate te laten gaan. Nate wordt gestopt door de dokter. Nate is woest. McGregor maakt zich kwaad want wil zogenaamd nog door. Boem. Partij 3 in de maak.

  6. #206
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Vrienden van mij die weinig met MMA hebben kennen alleen McGregor. Hij is zo viral gegaan dat hij qua naam (HELAAS) toch wel zo groot is.
    klopt , dat viel me ook op ik hoor veel mensen die totaal niks met MMA hebben praten over Conor mcgregor.
    .

  7. #207
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default

    Quote Originally Posted by joshhgv View Post
    Je-zus wat een kontverhaal.
    lol.

    Dat hele teamdiaz gedoe is trouwens best wel funest voor de ufc.
    Die lui zijn niet goed bij hun hoofd.. beetje flesjes water gooien en Conor zijn team uitlokken, het zag er best wel triest uit...
    Chris Avila (die tegen Lobov vecht) ziet er ook uit alsof die net een dikke joint heeft gerookt en het enige wat Nick Diaz doet is uitgaan in Vegas.
    Ben echt benieuwd waar Nate mee gaat komen morgen want het lijkt niet alsof zijn teamgenoten het echt serieus nemen.

  8. #208
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default


  9. #209
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Stannos View Post
    lol.

    Dat hele teamdiaz gedoe is trouwens best wel funest voor de ufc.
    Die lui zijn niet goed bij hun hoofd.. beetje flesjes water gooien en Conor zijn team uitlokken, het zag er best wel triest uit....
    klopt ,ik vind het elke keer het middelvinger opsteken beetje triest kinderachtig, voorheen kon ik het nog wel begrijpen als hij boos was, maar nu wordt het meer een kinderachtig trademark.

  10. #210
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #211
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    UFC 202 weigh-in results

    MAIN CARD (Pay-per-view, 10 p.m. ET)
    Featherweight champ Conor McGregor (168) vs. Nate Diaz (170.5) – non-title welterweight bout
    Anthony Johnson (205.5) vs. Glover Teixeira (205.5)
    Donald Cerrone (170) vs. Rick Story (171)
    Hyun Gyu Lim (171) vs. Mike Perry (169)
    Sabah Homasi (170.5) vs. Tim Means (171)

    PRELIMINARY CARD (FS1, 8 p.m. ET)

    Cody Garbrandt (135) vs. Takeya Mizugaki (136)
    Raquel Pennington (135.5) vs. Elizabeth Phillips (134)
    Chris Avila (146) vs. Artem Lobov (144.5)
    Cortney Casey (116) vs. Randa Markos (116)

    PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 6 p.m. ET)
    Lorenz Larkin (170.75) vs. Neil Magny (171)
    Colby Covington (171) vs. Max Griffin (170.5)
    Alberto Uda (185.5) vs. Marvin Vettori (185.5)
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #212
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik zat in Rotterdam naast me 2 mensen de regels nog uit te leggen. Dat was overigens meer dan prima, je moet ooit ergens beginnen met de sport volgen maar om mij heen zaten niet alleen maar pure mma-fans van het eerste uur.

  13. #213
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Die Mike Perry greep het moment ook mooi om zich eigen voor lul te zetten, wat een kwast!

  14. #214
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    De mensen die speciaal voor Conor kijken zijn weer weg zodra Conor pleite is. Dat doet volgens mij niks voor de sport. De voorbeelden die jij noemt zijn allemaal jaren achter elkaar dominant geweest; dat klopt; maar hebben de sport niet gemaakt. Boksen was al groot.

    Ik ben in Rotterdam geweest en daar heb ik echt geen "nieuwe" UFC fans gezien. Allemaal mensen die de vechtsport al jaren een warm hart toedragen. Dus het Conor effect valt denk ik wel mee. De internationale expansie van de UFC komt denk ik niet echt door Conor.
    Er zijn best mensen die alleen kijken voor Conor, maar er zijn er vast ook een hoop die blijven 'hangen' als Conor weer verdwijnt puur omdat ze de sport mooi zijn gaan vinden. Dus ja Conor is zeker goed voor de sport/UFC.

  15. #215
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    12
    vCash
    115700

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Er zijn best mensen die alleen kijken voor Conor, maar er zijn er vast ook een hoop die blijven 'hangen' als Conor weer verdwijnt puur omdat ze de sport mooi zijn gaan vinden. Dus ja Conor is zeker goed voor de sport/UFC.
    x2!

  16. #216
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Er zijn best mensen die alleen kijken voor Conor, maar er zijn er vast ook een hoop die blijven 'hangen' als Conor weer verdwijnt puur omdat ze de sport mooi zijn gaan vinden. Dus ja Conor is zeker goed voor de sport/UFC.

    lol. Zelfs Mousasi begon met trash talken. Als je een shift naar WWE goed voor de sport vindt...
    Yep, de UFC wordt populair ja.
    It's okay to be white

  17. #217
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Er zijn best mensen die alleen kijken voor Conor, maar er zijn er vast ook een hoop die blijven 'hangen' als Conor weer verdwijnt puur omdat ze de sport mooi zijn gaan vinden. Dus ja Conor is zeker goed voor de sport/UFC.
    X3

  18. #218
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Hebben jullie allemaal Fox Sports? Zo niet, hoe gaan jullie het kijken aangezien PPV niet beschikbaar is in NL...
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  19. #219
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Je kan een dagpas kopen van Fox!

  20. #220
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Je kan een dagpas kopen van Fox!
    Niet meer volgens mij, kan het nergens vinden.
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  21. #221
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by donalexandro View Post
    Niet meer volgens mij, kan het nergens vinden.
    http://www.foxsports.nl/abonneren/go/630
    It's okay to be white

  22. #222
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik kijk het morgenochtend wel weer, het wakker blijven snachts gaat me tegenwoordig toch niet heel goed meer af

  23. #223
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

  24. #224
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    69
    vCash
    51000

    Default


  25. #225
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Hoe werkt het met die dagpas van fox
    Moet ik m nu alvast kopen? Kan ik m dan via mn tel kijken? Wat kost het?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •