MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 11 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 251
  1. #51
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik zie het niet. Ik vind het een beetje een sneu figuur. Hij probeert zich netjes aan te kleden maar kauwt dan ordinair met zijn bek open.
    Daar stoor ik me niet aan, altijd nog beter dan gepakt worden paar dagen voor je gevecht op doping.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat Nate m weer sloopt. Conor is een arrogant persoon, wel een prachtige vechter.
    Daarna misschien tegen winnaar van Edgar vs Aldo.
    Mooie wedstrijden die eraan komen.

  3. #53
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Nate is qua matchup niet zo'n beste tegenstander voor McGregor denk ik. In hun eerste partij was al duidelijk dat Nate de klappen van McGregor kon hebben. Op de grond heeft Nate ook niet veel te vrezen. Daarnaast is Nate McGregor ook mentaal de baas denk ik. Vorige keer zag je ook al dat het gedrag van McGregor geen vat leek te hebben op Nate. Ook heeft McGregor geen lengtevoordeel tegen Nate, wat hij wel heeft in de 145 lbs divisie. Al met al staat voor mij de uitslag al vast, al weet je het in sport nooit zeker ;-) Go Nate!

  4. #54
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ik heb alleen maar lof voor Conor. Hij heeft wel echt ballen om weer tegen Nate te gaan op 170. Ik kijk heel erg uit naar de partij.
    Ik ben bang dat hij verliest maar als hij wint dan is hij echt het mannetje weer.

  5. #55
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Naked Fight???


  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ik heb alleen maar lof voor Conor. Hij heeft wel echt ballen om weer tegen Nate te gaan op 170. Ik kijk heel erg uit naar de partij.
    Ik ben bang dat hij verliest maar als hij wint dan is hij echt het mannetje weer.
    Ik vraag me af of het ballen is. Als je hem hoort praten lijkt het net of hij zich nog steeds enorm verbaast dat dit heeft kunnen gebeuren. Dat het een vergissing was en dat Nate gewoon geluk had omdat hij (Conor) zich op de verkeerde tegenstander had voorbereid.

    Als Conor verliest heeft Dana een nieuwe cashcow in handen met de schorsing van Nick voorbij. UFC209 Stockton vs World. Nick en Nate hebben gezegd nooit op dezelfde kaart te gaan staan maar voor genoeg geld stappen ze wel van dat principe af.

  7. #57
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ik heb alleen maar lof voor Conor. Hij heeft wel echt ballen om weer tegen Nate te gaan op 170. Ik kijk heel erg uit naar de partij.
    Ik ben bang dat hij verliest maar als hij wint dan is hij echt het mannetje weer.
    Daarom vind ik hem als vechter een baas hij neemt risico's.

  8. #58
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #59
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Doet hij dat voor het geld?
    snap ik niet zoveel geld verdienen, en dan nog met je blote snikkel op de foto.
    Onbegrijpelijk
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  10. #60
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Doet hij dat voor het geld?
    snap ik niet zoveel geld verdienen, en dan nog met je blote snikkel op de foto.
    Onbegrijpelijk

    nee hoor hij stond niet in zijn blote snikkel

    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  11. #61
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik vraag me af of het ballen is. Als je hem hoort praten lijkt het net of hij zich nog steeds enorm verbaast dat dit heeft kunnen gebeuren. Dat het een vergissing was en dat Nate gewoon geluk had omdat hij (Conor) zich op de verkeerde tegenstander had voorbereid. Als Conor verliest heeft Dana een nieuwe cashcow in handen met de schorsing van Nick voorbij. UFC209 Stockton vs World. Nick en Nate hebben gezegd nooit op dezelfde kaart te gaan staan maar voor genoeg geld stappen ze wel van dat principe af.
    Gewoon ziek veel zelfvertrouwen. Hij kent zichzelf het beste, hij weet nu hoe Nate vecht. Hij weet ook dat Nate volgende keer nog veel beter zal zijn. Ergens moet hij weten dat hij kan en gaat winnen. Ik ben zoooo benieuwd wat er anders zal zijn.

  12. #62
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    McCracker zal nu beter met zijn energie omgaan gok ik en meer gewend zijn aan het gewicht van 170 en minder snel "gassen"
    .
    Vergeet niet hij heeft ander halve ronde Nate's hoofd als een boksbal gebruikt. Elk ander (zeker op 145 en waarschijnlijk op 155) waren allang omgegaan.


  13. #63
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    McCracker zal nu beter met zijn energie omgaan gok ik en meer gewend zijn aan het gewicht van 170 en minder snel "gassen"
    .
    Vergeet niet hij heeft ander halve ronde Nate's hoofd als een boksbal gebruikt. Elk ander (zeker op 145 en waarschijnlijk op 155) waren allang omgegaan.

    https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/4Ww...e_Diaz.0.0.jpg
    Maar vergeet niet dat hij daarbij echt alles gaf wat hij had. Hij sloeg elke beuk op 100% en Nate stond tussen de ronde in gewoon te lachen. Diaz verliest praktisch elke partij de eerste ronde. Daarna gooit hij er een paar slaps uit, vind zijn range en start met raken.

    Ik heb het al vaker uitgelegd maar als Conor minder hard gaat slaan zal hij 5 rondes lang alles moeten raken, geen enkele keer zelf geraakt worden en niet naar de grond moeten gaan. En als hij Nate genoeg geraakt heeft dan zal hij hem echt volledig knockout moeten slaan voordat ze op de grond terecht komen want een aangeslagen Nate is nog altijd 10x beter op de grond dan een frisse Conor.

    Conor heeft 1 kans en dat is als hij Condit stijl hem in de achteruit zet. (Zoals Condit tegen Nick deed). Maar dat heeft Condit ondanks zijn win heel veel krediet gekost dus dat gaat Conor niet doen.

    Kortom; ik zie het niet. Het kan altijd want het is MMA en een mooie trap of opstoot is maar zo geland maar dit is een praktisch onmogelijke opgave voor Conor. En nu ik RDA en Alvares bezig heb gezien denk ik nog meer dat hij moet maken dat hij wegkomt uit die divisie.

  14. #64
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    McCracker zal nu beter met zijn energie omgaan gok ik en meer gewend zijn aan het gewicht van 170 en minder snel "gassen"
    .
    Vergeet niet hij heeft ander halve ronde Nate's hoofd als een boksbal gebruikt. Elk ander (zeker op 145 en waarschijnlijk op 155) waren allang omgegaan.

    https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/4Ww...e_Diaz.0.0.jpg


    #209

  15. #65
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dong Hyun Kim out of UFC 202 bout against Neil Magny, promotion seeking replacement

    A crucial welterweight bout slated for next month’s UFC 202 has taken a hit.

    Dong Hyun Kim (21-3-1 MMA, 12-3 UFC) is out of his fight against Neil Magny (18-4 MMA, 11-3 UFC) on the card, a UFC official today confirmed to MMAjunkie. The promotion is seeking a replacement for Kim to keep Magny on the card.

    Featuring a headlining rematch between Nate Diaz and Conor McGregor at welterweight, UFC 202 takes place Aug. 20 at T-Mobile Arena in Las Vegas. The main card will air on pay-per-view following prelims expected for FS1 and UFC Fight Pass.

    “Stun Gun” Kim has back-to-back stoppage wins and six victories in his past seven fights. After four straight wins, including a “Knockout of the Night” victory over Silva and a “Performance of the Night” knockout of John Hathaway in March 2014, he was stopped in just 61 seconds by Tyron Woodley in Macau in August 2014.

    But he has since rebounded with a submission of Josh Burkman at UFC 187 and a first-round TKO of Dominic Waters this past November in his home country of South Korea. But now his quest for three straight is put on hold.

    Magny has won three straight fights and 10 of his past 11. His only loss in more than two years is a submission setback against Maia at UFC 190 in Brazil this past August.

    In his current run of three straight, he has split-decision victories over Erick Silva and Kelvin Gastelum, plus a third-round TKO of Hector Lombard in March at UFC Fight Night 85. The Gastelum win took “Fight of the Night” honors in Mexico, and his win over Lombard was a “Performance of the Night” bonus winner.

    The latest UFC 202 card now includes:
    Nate Diaz vs. Conor McGregor
    Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
    Donald Cerrone vs. Rick Story
    Carlos Condit vs. Demian Maia
    Neil Magny vs. TBA
    Alberto Uda vs. Marvin Vettori
    Tim Means vs. Sean Strickland
    Cody Garbrandt vs. Takeya Mizugaki
    Chris Avila vs. Artem Lobov
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #66
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    sommige mensen kijken toch echt teveel nog vanuit conor ze camp, als je gewoon fight terug kijk met een open blik viel het de eerste ronde ook reuze mee.. conor won misschien de ronde nipt maar de hele ronde de kooi door geslagen is licht overdreven.

  17. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    With Dong Hyun Kim out, Neil Magny now meets Lorenz Larkin at UFC 202

    Neil Magny has a new opponent for next month’s UFC 202 event in Las Vegas.

    UFC 202 takes place Aug. 20 at T-Mobile Arena in Las Vegas. The main card airs on pay-per-view following prelims on FS1 and UFC Fight Pass, though the bout order hasn’t been finalized.

    Larkin is currently on a 3-1 run, and he recently rebounded from a split-decision loss to Albert Tumenov with split-decision victory over Jorge Masvidal. The 29-year-old earned back-to-back TKO wins over Santiago Ponzinibbio and John Howard, both of which earned fight-night bonuses, prior to that.

    Magny, meanwhile, has won three straight fights and 10 of his past 11; the loss came more than two years ago to Demian Maia. In his current run, the 28-year-old’s earned split-decision victories over Erick Silva and Kelvin Gastelum, as well as a third-round TKO victory over Hector Lombard in March at UFC Fight Night 85. The Gastelum win took “Fight of the Night” honors, and his victory over Lombard was a “Performance of the Night” bonus winner.

    The latest UFC 202 card now includes:

    Nate Diaz vs. Conor McGregor
    Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
    Donald Cerrone vs. Rick Story
    Carlos Condit vs. Demian Maia
    Lorenz Larkin vs. Neil Magny
    Alberto Uda vs. Marvin Vettori
    Tim Means vs. Sean Strickland
    Cody Garbrandt vs. Takeya Mizugaki
    Chris Avila vs. Artem Lobov
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #68
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Mooi promo-filmpje:

    https://youtu.be/7BC23k-QDCg

    Ik kan niet wachten tot Diaz laat zien dat eerste keer geen toeval was.

  19. #69
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    53
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by ruud View Post
    Mooi promo-filmpje:

    https://youtu.be/7BC23k-QDCg

    Ik kan niet wachten tot Diaz laat zien dat eerste keer geen toeval was.
    Dank je wel voor het filmpje. Jemig wat heb ik zin gekregen in die pot. Ik kijk er echt naar uit.

  20. #70
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ning Guangyou vs. Marlon Vera joins UFC 202 lineup

    Next month’s UFC 202 in Sin City event has a new bantamweight addition.

    UFC officials recently announced a fight between 135-pounders Ning Guangyou (5-3-1 MMA, 2-1 UFC) and Marlon Vera (7-3-1 MMA, 2-1 UFC).

    UFC 202 takes place Aug. 20 at T-Mobile Arena in Las Vegas. The main card airs live on pay-per-following prelims on FS1 and UFC Fight Pass, though the bout order hasn’t been finalized.

    Guangyou, who won “The Ultimate Fighter: China” featherweight title in 2014, defeated Jianping Yang and Royston Wee in his first two UFC bouts. The 34-year-old Chinese fighter then dropped to bantamweight and suffered a narrow split-decision defeat to Marco Beltran in November 2015, his most recent appearance.

    He now meets Vera, a semifinalist on “The Ultimate Fighter: Latin America.” In between decision losses to Beltran and Davey Grant, the 23-year-old Ecuadorian fighter picked up a “Performance of the Night” bonus in his submission victory over Roman Salazar.

    The latest UFC 202 card includes:

    Featherweight champ Conor McGregor vs. Nate Diaz – non-title welterweight bout
    Anthony Johnson vs. Glover Teixeira
    Donald Cerrone vs. Rick Story
    Tim Means vs. Sean Strickland
    Cody Garbrandt vs. Takeya Mizugaki
    Raquel Pennington vs. Elizabeth Phillips
    Sultan Aliev vs. Hyun Gyu Lim
    Alberto Uda vs. Marvin Vettori
    Lorenz Larkin vs. Neil Magny
    Chris Avila vs. Artem Lobov
    Ning Guangyou vs. Marlon Vera
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #71
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Niemand van de vechters gaat voor Conor:

    http://www.mma-core.com/videos/UFC_2...Picks/10134470

  22. #72
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default



    Hij heeft wel ballen op zo te praten na de beatdown.
    Last edited by pronk; 28-07-2016 at 21:18.

  23. #73
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    haha wat een vent die Conor
    Be a Warrior, not a Worrier

  24. #74
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Ja, het blijft een mooie vent die McGregor. Maar hij kan ook niet veel anders zeggen dan dit soort dingen en waarschijnlijk gelooft hij zelf ook echt in een overwinning op Nate. En dat is dan weer het mooie van sport, het zou nog kunnen gebeuren ook. Al denk ik van niet.

  25. #75
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Neil Magney al een nieuwe tegenstander?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •