MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 11 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 251
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default UFC 202 - Nate Diaz vs. Conor McGregor II

    After Diaz pulled off the shocking upset in his first meeting with McGregor in the main event of UFC 196 this past March, UFC matchmakers booked the rematch for the headliner of UFC 200. But the Irishman was later pulled from the landmark event for refusing to do promotional work. Diaz was not interested in fighting a replacement at UFC 200.

    After meeting with both McGregor and Diaz last month, it appears all parties have finally agreed on an event, date and location -- and most importantly for the pair of fighters, purse amounts.

    Prior to his first UFC loss earlier this year, McGregor (19-3) captured the 145-pound title at UFC 194 last December when he knocked out longtime champ Jose Aldo in 13-seconds. He was supposed to fight the Brazilian last summer, but instead defeated Chad Mendes for the interim strap.

    McGregor was supposed to fight lightweight champion Rafael dos Anjos earlier this year in hopes of becoming the first UFC fighter to hold two titles at the same time, but dos Anjos was forced out of the super-fight with an injury, which led to the non-title welterweight meeting with Diaz.

    Prior to his win over McGregor, Diaz (19-10) returned to action at UFC on FOX 17 last December and picked up a unanimous decision win over top lightweight contender Michael Johnson. He had been out-of-action for a year prior to the Johnson win.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ever wanted to slap your boss?

    Well, UFC veteran Nate Diaz got the chance, posting on Instagram a technique demo of the “Stockton Slap” – made famous by his brother Nick – on UFC President Dana White.

    The video’s caption?




    “Getting deals done today,” he wrote.

    Maybe that’s what it took to get the deal done on a rematch between Diaz (19-10 MMA, 14-8 UFC) and Conor McGregor (19-3 MMA, 7-1 UFC) that now serves as the main event of UFC 202 on Aug. 20 at T-Mobile Arena in Las Vegas.

    Gone are the days when White agrees to sparring sessions with UFC contractees, like he did with UFC Hall of Famer Tito Ortiz, and that’s probably a good thing.

    As satisfying as Diaz’s slap might be, the most important demand was a raise, as he demanded of the UFC when he met this past month with White and UFC Chairman Lorenzo Fertitta. White reportedly didn’t leave that meeting happy, but promised to work on a deal.

    Now he leaves his next meeting with Diaz, perhaps a little lighter on the balance sheet, and with a slightly sorer cheek. All in a day’s work, apparently.
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Fuck yeah 10 augustus word weer vuurwerk.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Fuck yeah 10 augustus word weer vuurwerk.
    20 augustus

  5. #5
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Conor moet zijn titel eens gaan verdedigen. En Nate moet weer een partij op lightweight draaien. Wil graag de rematch met RDA zien!

  6. #6
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Conor vecht nooit meer op featherweight. Diaz casht nog een keer tegen MCG (waar ik echt naar uitkijk) en gaat dan stoppen of alleen nog partijen voor het grote geld draaien. Denk dat die titel hem niks boeit.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    De titel partij is de grootste money partij die er is. En andere money partijen zijn ook de partijen tegen de top tegenstanders.
    Zie niet in waarom Diaz zou stoppen. Helemaal niet nu hij eindelijk goed geld verdiend.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Conor moet zijn titel eens gaan verdedigen. En Nate moet weer een partij op lightweight draaien. Wil graag de rematch met RDA zien!
    Idd , het woord nu wel een beetje desperate.

  9. #9
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Dat is niet waar. De partij tegen MCG is de grootste money partij die er is. Daarbij gaan ze hem niet zomaar een titel shot geven. Hij is een lightweight, daar heeft hij niks laten zien en gaan er echt wel een paar voor hem. (Khabib, Ferguson) op welterweight krijgt hij hem wellicht wel, maar hij is natuurlijk een stuk kleiner dan Lawler en eigenlijk verwacht ik dat de winnaar van Wonderboy -Macdonald tegen Lawler mag vechten.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by DonMMA View Post
    20 augustus
    Dat zeg ik fuck yeah 20 augustus.

    Conor vecht vaak dus als hij 145 nog haalt verwacht ik dat hij op 204 /205 weer vecht anders vacanten ik denk dat da ook een voorwaarde van Dana en co is .

  11. #11
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Dat is niet waar. De partij tegen MCG is de grootste money partij die er is. Daarbij gaan ze hem niet zomaar een titel shot geven. Hij is een lightweight, daar heeft hij niks laten zien en gaan er echt wel een paar voor hem. (Khabib, Ferguson) op welterweight krijgt hij hem wellicht wel, maar hij is natuurlijk een stuk kleiner dan Lawler en eigenlijk verwacht ik dat de winnaar van Wonderboy -Macdonald tegen Lawler mag vechten.
    Dus je verwacht hem niet op lightweight omdat hij daar niks heeft laten zien?? maar wellicht wel op welterweight want daar heeft hij wel wat laten zien??

  12. #12
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Hier zitten we toch niet meer op te wachten?

  13. #13
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Als champ met ppv punten ga je als Diaz zijnde natuurlijk het meeste verdienen. En wat een onzin dat hij op lightweight niks heeft laten zien. Johnson is een legit win.
    Naar mijn mening was hij met die partij weer helemaal terug in de divisie. Diaz vs winnaar Chiesa/Ferguson zou prima first contender match kunnen zijn.

  14. #14
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Dus je verwacht hem niet op lightweight omdat hij daar niks heeft laten zien?? maar wellicht wel op welterweight want daar heeft hij wel wat laten zien??
    Ik verwacht het op allebei niet, maar als hij van mcg wint denk ik dat hij hem op welterweight sneller krijgt ja.

  15. #15
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Als champ met ppv punten ga je als Diaz zijnde natuurlijk het meeste verdienen. En wat een onzin dat hij op lightweight niks heeft laten zien. Johnson is een legit win.
    Naar mijn mening was hij met die partij weer helemaal terug in de divisie. Diaz vs winnaar Chiesa/Ferguson zou prima first contender match kunnen zijn.
    RDA heeft hem helemaal kapot gemaakt. Had geen kans.
    Vergeet op LW Khabib niet, die verdient eerder een shot dan de rest denk ik.

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Conor moet zijn titel eens gaan verdedigen. En Nate moet weer een partij op lightweight draaien. Wil graag de rematch met RDA zien!

    Dit en niets anders dan dit. Leuk die hobby van McGregor. Maar goed, volgens de regels heeft ie nog tot December. Eerlijk, liever dit dan een jaar eruit zoals Werdum deed.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het zou mooi zijn als Nate er voor zorgt dat hij een jaar zijn titel niet meer kan verdedigen. Hij mag hem helemaal slopen die eikel. Ik kan me echt niet voorstellen dat er nog mensen fan zijn van McGregor na deze soap en het gelul over zijn boksmatch met mayweather.

    Hij heeft deze partij op UFC200 gewoon expres laten lopen zodat hij meer tijd heeft om zich voor te bereiden en te juicen.

    Ik doe vast een voorspelling. Eerste ronde is voor Conor.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Tot nu toe allemaal aannames.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Het zou mooi zijn als Nate er voor zorgt dat hij een jaar zijn titel niet meer kan verdedigen. Hij mag hem helemaal slopen die eikel. Ik kan me echt niet voorstellen dat er nog mensen fan zijn van McGregor na deze soap en het gelul over zijn boksmatch met mayweather.

    Hij heeft deze partij op UFC200 gewoon expres laten lopen zodat hij meer tijd heeft om zich voor te bereiden en te juicen.

    Ik doe vast een voorspelling. Eerste ronde is voor Conor.
    Idd McGregor heeft een hoop punten verloren.. Laat hem maar weer een partij in z'n eigen divisie draaien om die terug te verdienen

  20. #20
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

  21. #21
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Best knap om zo veel slechte tekst te schrijven op zo een klein stukje.

    Hageman trainde ook al met MCG voor zijn Aldo partij.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    thanks!
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #23
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  24. #24
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Waarom Hageman voor een voorbereiding tegen Diaz?

  25. #25
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Remco pardoel was al bezet denk ik

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •