MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 11 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 251
  1. #101
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Volgens mij is Diaz maar keer KO gegaan in zijn carrière, dus dat lijkt mij hem niet worden.

    Volgens mij kan McGregor alleen winnen op punten, alleen die Diaz broers blijven komen.... Geloof dat het over 5 rondes is (niet?) en dat lijkt mij dus nog een extra nadeel voor Connie ;-)
    3 jaar geleden tegen Josh thomson ging hij zitten na een high kick
    Hij is 1x gesubt maar dat is geloof ik ruim 10 jaar geleden de rest van zijn verlies partijen was op beslissing
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Volgens mij is Diaz maar keer KO gegaan in zijn carrière, dus dat lijkt mij hem niet worden.

    Zo dacht ik ook bij de partij van Lawler..
    It's okay to be white

  3. #103
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het is MMA dus het kan met 1 goede klap over zijn. Dat hebben we dit jaar wel gezien.

    Maar realistisch gezien: McGregor kan alleen winnen als hij zijn koppie er bij houd want Diaz heeft op alle deelgebieden voordeel. En hij moet hem ook in 1 x volledig knock-out slaan of trappen want als hij hem aanslaat moet hij het op de grond afmaken en zelfs een groggy Diaz is beter op de grond.

    Ik zie nog 1 optie om te winnen voor McGregor en dat is een dokter stoppage. Dat is ook het enige waar de UFC nog enige invloed op kan uitoefenen om hun cash-cow te beschermen. Diaz gaat weer bloeden vanwege zijn scar tissue dus als de dokter het niet meer ziet zitten haalt hij hem uit de wedstrijd.

  4. #104
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    34
    vCash
    121500

    Default Anthony 'Rumble' Johnson training for Glover Teixeira


  5. #105
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Hij moet het dus echt van zijn "KO" power hebben.

  6. #106
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Ik dacht dat ook allemaal, totdat ik Diaz-Dos Anjos zag. Mac doet toch een gewoon een Dos Anjos'je en gaat los op dat voorste been? Dan is Diaz na een ronde niks meer.

  7. #107
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Nou, als je van dat filmpje onder de indruk moet zijn...

  8. #108
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by nsk thaiboksen View Post
    Ik dacht dat ook allemaal, totdat ik Diaz-Dos Anjos zag. Mac doet toch een gewoon een Dos Anjos'je en gaat los op dat voorste been? Dan is Diaz na een ronde niks meer.
    Dat zou logisch zijn maar in de praktijk zie je dat zelfs ervaren kickboksers dat niet consequent volhouden in een partij als ze er dat niet honderden uren ingeslepen hebben.

    Achteruit lopen zoals Condit deed tegen Nick en steeds maar low-kicks en je sleept die partij binnen maar ik denk niet dat Conor dat gaat doen. Die wil spectaculair winnen om zijn verlies te wreken.

  9. #109
    Join Date
    May 2016
    Posts
    142
    vCash
    121500

    Default

    Nog ruim een week, ik kan amper wachten.Het voordeel voor McGregor is dat Diaz ook gewoon stand-up wil winnen. Hij gaat niet zo heel snel naar de grond. Dus daar moet McGregor gebruik van maken. Maar hoe krijg je Diaz KO? Dat is lang geleden.. Misschien inderdaad toch flink gebruik gaan maken van low-kicks om zo de snelheid er uit te krijgen?

  10. #110
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het met Bromios eens.

    "Ik zie nog 1 optie om te winnen voor McGregor en dat is een dokter stoppage. Dat is ook het enige waar de UFC nog enige invloed op kan uitoefenen om hun cash-cow te beschermen. Diaz gaat weer bloeden vanwege zijn scar tissue dus als de dokter het niet meer ziet zitten haalt hij hem uit de wedstrijd".

    Het gaat om de centen en niet wie er nu beter is. Dana wil alleen knaken uit de vechters melken.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  11. #111
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Conor kan het winnen op movement, snel in and out komen. De sfeer is wel heel erg makkelijk omgeslagen, McGregor van alleskunner tot nietsnut zo te zien. Hij is toch ook nog steeds favoriet bij de bookies.

  12. #112
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat zou logisch zijn maar in de praktijk zie je dat zelfs ervaren kickboksers dat niet consequent volhouden in een partij als ze er dat niet honderden uren ingeslepen hebben.
    Ja, nou je het zegt. Dat zag je zelfs bij Hoost vs. Sapp (2, geloof ik). Hoost duidelijk aan het winnen dmv lowkicks, gaat ie opeens boksen met als resultaat verlies op KO/stoppage.

    Ook laatst nog bij Josh Jauncey tijdens Glory A'dam. Had zeker succes met lowkicks in ronde 1, maar daarna heeft ie er bijna geen gegeven en partij heel dik verloren op punten omdat ie bleef boksen met een bokser.

    Vreemd...

  13. #113
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Even een mededeling voor de gokkers onder de forumbroeders: jullie hebben vanaf vandaag een week de tijd om jullie parlay voor de Main Card van UFC 202 door te geven.

    link

    (de overige bets komen begin volgende week)
    It's okay to be white

  14. #114
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #115
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #116
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #117
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Ik begrijp dat Nate lange tijd zwaar is onder betaald en veelal niet meer dan € 16.000 per partij heeft ontvangen. Schrijnend als je het vergelijkt met wat Conor per partij pakt. Erg aardig om te zien dat Nate volop mee is gaan draaien en aan alle kanten financieel voordeel behaalt. Nate heeft wat mij betreft ook om deze reden wel de hoogste gun factor.

  18. #118
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Ik begrijp dat Nate lange tijd zwaar is onder betaald en veelal niet meer dan € 16.000 per partij heeft ontvangen. Schrijnend als je het vergelijkt met wat Conor per partij pakt. Erg aardig om te zien dat Nate volop mee is gaan draaien en aan alle kanten financieel voordeel behaalt. Nate heeft wat mij betreft ook om deze reden wel de hoogste gun factor.
    Oh oke

  19. #119
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Ik begrijp dat Nate lange tijd zwaar is onder betaald en veelal niet meer dan € 16.000 per partij heeft ontvangen. Schrijnend als je het vergelijkt met wat Conor per partij pakt. Erg aardig om te zien dat Nate volop mee is gaan draaien en aan alle kanten financieel voordeel behaalt. Nate heeft wat mij betreft ook om deze reden wel de hoogste gun factor.
    Conor is dan wel weer de reden dat Diaz een leuke cent verdient nu.

  20. #120
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Conor is dan wel weer de reden dat Diaz een leuke cent verdient nu.
    Idd , hij mag hem wel dankbaar zijn.

  21. #121
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default


  22. #122
    Join Date
    Mar 2016
    Posts
    34
    vCash
    121500

    Default


  23. #123
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default


  24. #124
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default


  25. #125
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •