MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 65
  1. #26
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Eerder UFC event? Wat was er gebeurt dan? Ik was er niet bij nee maar om te zeggen dat hij een maffia achtig scenario had moeten verwachten laat zien dat je teveel films kijkt en een belachelijke fantasie hebt. Helwani is een laffe rat die op een kinderachtige manier omgaat met confrontaties en zijn zogenaamde baan. Een grote ego die zichzelf verheerlijkt want laten we eerlijk zijn, who gives a shit dat deze clown iets eerder dan de UFC nieuws lekt(via een "mole" zoals ze zeggen. Deze rat heeft connecties zelfs binnen zuffa) en er zijn ook mensen door hem ontslagen. Kan hem niks schelen, alleen als hij zelf eens problemen krijgt dan groeit zijn slachtoffercomplex6miljoen onmiddelijk. Walgelijk wezen. Werkelijk.
    .

    Laat T15 maar even gaan mensen. Persoonlijk ben ik best blij met T15, een van de laatst over gebleven trollen van MF. Gebeurt er tenminste nog wat.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik heb zojuist 3 bekende feiten benoemd, met name dat er een tijd terug mensen door zijn acties zijn ontslagen, dat er iemand binnen zuffa hem dit soort info lekt dus dit zijn illegale praktijken, en het feit dat hij UFC nieuws iets eerder bekend maakt alleen om hem gaat. Het is een waardeloze handeling en wordt alleen gedaan om Helwani te verheerlijken. Als we alleen mogen praten over beroemdheden als we persoonlijk voor ze werken kunnen we net zo goed mixfight sluiten.

    Ga naar je safe-space als dit je te veel wordt.
    Dat wat Helwani doet is toch exact wat je van een journalist verwacht ? Info inwinnen en scoops verzorgen ? Ik weet niet hoe het bij de UFC werkt maar meestal hebben dit soort organisaties een bureau die snippers informatie lekken om de hype op te gaan bouwen.

    Wat Helwani nu bracht was niet zo heel moeilijk te achterhalen zoals ik het nu begrijp. UFC lekt dat er een grote naam uit het verleden terugkomt met een grote PPV draw. En op de UFC site wordt net het profiel van Brock Lesnar geactiveerd. Er is een gentlemens agreement dat de journalisten de boel een beetje hypen met de info die ze krijgen maar Helwani had zijn huiswerk gedaan en klapt uit de school. Precies zoals elke goede journalist dat hoort te doen. Normale organisaties geven de webbeheerder die het profiel te vroeg had geactiveerd een schop maar dit is de UFC.

  3. #28
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat wat Helwani doet is toch exact wat je van een journalist verwacht ? Info inwinnen en scoops verzorgen ? Ik weet niet hoe het bij de UFC werkt maar meestal hebben dit soort organisaties een bureau die snippers informatie lekken om de hype op te gaan bouwen.

    Wat Helwani nu bracht was niet zo heel moeilijk te achterhalen zoals ik het nu begrijp. UFC lekt dat er een grote naam uit het verleden terugkomt met een grote PPV draw. En op de UFC site wordt net het profiel van Brock Lesnar geactiveerd. Er is een gentlemens agreement dat de journalisten de boel een beetje hypen met de info die ze krijgen maar Helwani had zijn huiswerk gedaan en klapt uit de school. Precies zoals elke goede journalist dat hoort te doen. Normale organisaties geven de webbeheerder die het profiel te vroeg had geactiveerd een schop maar dit is de UFC.
    Ergens ben ik dat niet met je eens , die informatie zou twee uur later gewoon naar buiten komen. Het is niet dat hij een enorm doofpot iets naar buiten brengt.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ergens ben ik dat niet met je eens , die informatie zou twee uur later gewoon naar buiten komen. Het is niet dat hij een enorm doofpot iets naar buiten brengt.
    Dan staat het al op internet met jouw naam en jouw site/programma/krant. Ook al breng je het 5 minuten eerder dan is dat goed voor je credibility bij het publiek. Meer kijkers naar je programma en dus meer advertentie inkomsten. It's a jungle out there.

  5. #30
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Joe Rogan is wel heel hard aan het trippen op zijn Podcast dan heej.
    .
    Ik snap echt niet dat hij loop te neuzelen over een leak in de UFC en dat het de schuld is van Ariel dat mensen worden ontslagen.

    Journalisten zijn er voor het nieuws te brengen en niet lekker te wachten omdat dat de UFC beter uitkomt.

  6. #31
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dan staat het al op internet met jouw naam en jouw site/programma/krant. Ook al breng je het 5 minuten eerder dan is dat goed voor je credibility bij het publiek. Meer kijkers naar je programma en dus meer advertentie inkomsten. It's a jungle out there.
    Tuurlijk is dat zo. Maar het is niet handig. Je kan niet bijten in de hand die je voedt.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  7. #32
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Heeft niet zo veel te maken met safe-space hoor. Er is een lek binnen ZUFFA, dat klopt. Dat Helwani het nieuws bracht is niet netjes, maar staat los van het feit dat het een rat is.
    Dan laat ik je discriminerende opmerking over zijn wel of niet jood zijn maar even achterwege, want dat soort discussies zijn niet aan te gaan met mensen zoals jij.

    Om even het verhaal te posten van iemand die wel in contact staat met Dana en Helwani, hier het verhaal van Rogan:
    Wat is dat voor logica. Dat is precies wat hem een rat maakt. UFC gaf hem zoveel en dan betaalt hij ze zo terug. Nu nemen ze het weg voor een goede reden en doet hij alsof hij geen idee heeft wat er mis en gebruikt hij zijn slachtoffercomplex en achtergrond voor damage control. Dat hij joods is is wel relevant in de VS als je ziet hoe zowat alle grote media bedrijven in handen zijn van joden. Dat is wat Ariel heeft gered anders mocht hij nooit meer een gala betreden.

    Rogan, een "echte insider" bevestigd mijn opmerkingen ook of telt dat niet omdat hij een 'UFC shill' is?


    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat wat Helwani doet is toch exact wat je van een journalist verwacht ? Info inwinnen en scoops verzorgen ? Ik weet niet hoe het bij de UFC werkt maar meestal hebben dit soort organisaties een bureau die snippers informatie lekken om de hype op te gaan bouwen.

    Wat Helwani nu bracht was niet zo heel moeilijk te achterhalen zoals ik het nu begrijp. UFC lekt dat er een grote naam uit het verleden terugkomt met een grote PPV draw. En op de UFC site wordt net het profiel van Brock Lesnar geactiveerd. Er is een gentlemens agreement dat de journalisten de boel een beetje hypen met de info die ze krijgen maar Helwani had zijn huiswerk gedaan en klapt uit de school. Precies zoals elke goede journalist dat hoort te doen. Normale organisaties geven de webbeheerder die het profiel te vroeg had geactiveerd een schop maar dit is de UFC.
    Als je werkt voor een bedrijf als de UFC verwacht je niet dat zo iemand slinks via iemand binnen UFC informatie steelt alleen maar om een uur of twee eerder te zijn met nieuws berichten. Iets dat totaal waardeloos is en alleen wordt gedaan voor zijn eigen narcisme. Hij is een rat die via illegale praktijken handelt en hij verbergt het achter "oh het is journalistiek".

  8. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hij werkt helemaal niet voor de UFC. Hij verslaat de UFC. En zijn werkgever betaald zijn salaris en niet de UFC. Significant verschil.

    En dat hij joods is doet al helemaal niet ter zake. Er zijn meer mensen met maat 44 in de journalistiek dan joden. En dat heeft er ook niks mee te maken. Jij probeert echt alles om een racistische opmerking te kunnen maken en het slaat allemaal nergens op.

  9. #34
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Hij werkt helemaal niet voor de UFC. Hij verslaat de UFC. En zijn werkgever betaald zijn salaris en niet de UFC. Significant verschil.

    En dat hij joods is doet al helemaal niet ter zake. Er zijn meer mensen met maat 44 in de journalistiek dan joden. En dat heeft er ook niks mee te maken. Jij probeert echt alles om een racistische opmerking te kunnen maken en het slaat allemaal nergens op.
    Hij doet het om reacties uit te lokken, elk forum heeft wel zo iemand. Negeren is het beste.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Hij werkt helemaal niet voor de UFC. Hij verslaat de UFC. En zijn werkgever betaald zijn salaris en niet de UFC. Significant verschil.

    En dat hij joods is doet al helemaal niet ter zake. Er zijn meer mensen met maat 44 in de journalistiek dan joden. En dat heeft er ook niks mee te maken. Jij probeert echt alles om een racistische opmerking te kunnen maken en het slaat allemaal nergens op.
    Ja nu niet meer nee, maar hij had destijds 'credentials' waarmee hij gratis naar gala's kon gaan en allerlei andere benefits. Nu mag hij alles zelf dokken, ongetwijfeld een grote pijn voor zijn soort. En het feit dat jij geen idee hebt dat Hollywood en de rest van Amerikaanse media een monopolie is van mensen van joodse afkomst laat wederom zien dat jij in een grot leeft, bro. Ga maar naar je safe-space, dit is duidelijk te veel voor je.

  11. #36
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ga maar naar je safe-space, dit is duidelijk te veel voor je.
    Heb je een nieuwe uitdrukking geleerd van je therapeut?
    Wel goed van je dat je 'm ook andere mensen aanraadt. Hoe werkt ie voor jou?

  12. #37
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Heb je een nieuwe uitdrukking geleerd van je therapeut?
    Wel goed van je dat je 'm ook andere mensen aanraadt. Hoe werkt ie voor jou?
    Het is wel een mooie ja. Dat is zo'n afgesloten box voor linkse troela's als jullie waar ze vingers in de oren doen in foetale positie. Dan zijn ze lekker veillig tegen alles wat politiek incorrect klinkt.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Moderators: Mag men zich racistisch/antisemitisch uitlaten op mixfight.nl ??? Zo niet, dan verwacht ik dat er nu, na de 4e discriminerende opmerking opgetreden wordt. Bvd.

  14. #39
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Het is wel een mooie ja. Dat is zo'n afgesloten box voor linkse troela's als jullie waar ze vingers in de oren doen in foetale positie. Dan zijn ze lekker veillig tegen alles wat politiek incorrect klinkt.
    Kan je die huren bij de gemeente? Geweldige posts maak jij. Keep it coming!

  15. #40
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nathan View Post
    Moderators: Mag men zich racistisch/antisemitisch uitlaten op mixfight.nl ??? Zo niet, dan verwacht ik dat er nu, na de 4e discriminerende opmerking opgetreden wordt. Bvd.
    Hahhahaha T15, wat vind je van deze post?

  16. #41
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Het is wel een mooie ja. Dat is zo'n afgesloten box voor linkse troela's als jullie waar ze vingers in de oren doen in foetale positie. Dan zijn ze lekker veillig tegen alles wat politiek incorrect klinkt.

    goed man.

    Nou weer eens een nieuwe proberen: " we gaan weer on-topic "

    Lijkt je dat iets om te proberen? Of is dat teveel uit je safe zone, gewoon inhoudelijk reageren?
    It's okay to be white

  17. #42
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Nathan View Post
    Moderators: Mag men zich racistisch/antisemitisch uitlaten op mixfight.nl ??? Zo niet, dan verwacht ik dat er nu, na de 4e discriminerende opmerking opgetreden wordt. Bvd.

    Je kent T15 niet zeker...niet zo serieus nemen man. Beetje tegen een stootje kunnen hoor. We zijn niet allemaal Sylvana's.
    It's okay to be white

  18. #43
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Nathan View Post
    Moderators: Mag men zich racistisch/antisemitisch uitlaten op mixfight.nl ??? Zo niet, dan verwacht ik dat er nu, na de 4e discriminerende opmerking opgetreden wordt. Bvd.
    Beetje overdreven of niet?

  19. #44
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Nathan View Post
    Moderators: Mag men zich racistisch/antisemitisch uitlaten op mixfight.nl ??? Zo niet, dan verwacht ik dat er nu, na de 4e discriminerende opmerking opgetreden wordt. Bvd.
    Er word meegelezen

  20. #45
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ja nu niet meer nee, maar hij had destijds 'credentials' waarmee hij gratis naar gala's kon gaan en allerlei andere benefits. Nu mag hij alles zelf dokken, ongetwijfeld een grote pijn voor zijn soort. En het feit dat jij geen idee hebt dat Hollywood en de rest van Amerikaanse media een monopolie is van mensen van joodse afkomst laat wederom zien dat jij in een grot leeft, bro. Ga maar naar je safe-space, dit is duidelijk te veel voor je.
    Vermoedelijk leef ik een grot want ik begrijp niet goed wat het uitmaakt dat Joodse mensen oververtegenwoordigd zijn in de media en in Hollywood. Christenen zijn oververtegenwoordigd in de agrarische sector. De shoarmamarkt wordt gedomineerd door Moslims.

    Who cares ? Wat heeft dat er mee te maken dat Helwani zijn werk gewoon doet ? Pijn voor zijn soort ? Zijn werkgever moet nu de kaartjes betalen (dat doet hij namelijk niet zelf maar hij werkt gewoon voor een bedrijf). So What ? Gewoon kinderachtig van de UFC. UFC kan dat doen omdat ze een privaat bedrijf zijn maar het is erg slecht voor hun imago dat ze proberen de pers te indoctrineren. En dat is het hele punt van deze discussie.

    Ik heb het je al vaker gezegd; ga nou gewoon lekker naar het Stormfront forum want je bent gewoon een racist. Of vraag je psychiater om een pilletje want je ziet dingen die er niet zijn.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    T15, wat een figuur ben jij! En wat een lachwekkende visie op de wereld heb je. De dorpsgek van Mixfight.

  22. #47
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    T15, wat een figuur ben jij! En wat een lachwekkende visie op de wereld heb je. De dorpsgek van Mixfight.
    Hé Mina, dat is lang geleden! Goed dat je terug bent, dan kunnen we ook weer van jouw genuanceerde uitspraken genieten. Ik vind T15 niet zo'n dorpsgek, wel een trol, dus laten we zuinig op hem zijn.

    Lijkt me een aardig idee om een poll te organiseren over wie dan wel de dorpsgek van MF is. Hoewel ik dorpsgek qua woordkeuze niet de beste keuze vind, want MF is geen niet echt een dorp. Forumgek is misschien een betere keuze.

    En Mina, als jij je nou kandidaat stelt, ga ik op jou stemmen. Ere wie ere toekomt.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    T15, wat een figuur ben jij! En wat een lachwekkende visie op de wereld heb je. De dorpsgek van Mixfight.
    Typische Mino. Je krijgt wekenlang verbale billenkoek van meerdere mensen door alle onzin wat je uitkraamt en zodra je mij een dolletje ziet maken grijp je je kans weer om jezelf wat menselijkheid te geven en mij neer te halen met je projectie. Een ideale verdediger voor Helwani.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Racistisch of niet, T15 heeft gewoon gelijk in deze, en Joe Rogan bevestigd dat.

    Het was niet zo dat dit niet naar buiten gebracht ging worden, en het gaat hier niet om een overheidslek ofzo waarbij het hele publiek baat heeft dat dit naar buiten komt.
    Ariel deed dit puur om zelf te shinen, en gaat vervolgens zielig lopen doen als mensen het er niet mee eens zijn.
    Hij loopt gewoon iedere keer op het randje en nu is hij eraf geflikkerd, niet janken dan.

    En over die mensen die zeggen dat hij niet in dienst is van de UFC: alles wat hij doet is UFC gerelateerd.
    Denk je nou echt dat hij net zo relevant is zonder de UFC? Waar gaat hij verslag van doen, Bellator? Rizin.
    Niet naief zijn mensen, de UFC is waarom Helwani relevant is, niet andersom en ze kunnen prima zonder hem.
    Fighting is poetry in motion

  25. #50
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Hé Mina, dat is lang geleden! Goed dat je terug bent, dan kunnen we ook weer van jouw genuanceerde uitspraken genieten. Ik vind T15 niet zo'n dorpsgek, wel een trol, dus laten we zuinig op hem zijn.

    Lijkt me een aardig idee om een poll te organiseren over wie dan wel de dorpsgek van MF is. Hoewel ik dorpsgek qua woordkeuze niet de beste keuze vind, want MF is geen niet echt een dorp. Forumgek is misschien een betere keuze.

    En Mina, als jij je nou kandidaat stelt, ga ik op jou stemmen. Ere wie ere toekomt.
    Wie ben jij? Ouwe blowende bowler

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •