MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet waarom er zo respectloos gepraat wordt hier over Fedor. Ik begrijp dat als je BJJ traint en vaak op gala's bent, en ook nog eens veel UFC kijkt dat het lijkt alsof je een expert bent maar dat hier advies wordt gegeven aan Fedor over wat hij wel en niet zou moeten doen gaat nogal ver.
    Waarschijnlijk kunnen hijzelf en zijn team dit met hun ervaring een stuk beter inschatten. Hij leeft mma, hij leeft vechten. Als er iemand een expert is, dan is hij zelf dat wel. Of hij een kans maakt tegen de gevestigde orde, dat kan hij ook beter inschatten dan wie dan ook.
    Misschien heeft hij zichzelf overschat en anderen onderschat. Hoe dan ook, als je (op ko) wint heb je vrienden blijkt maar weer.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Hij leeft mma, hij leeft vechten. Als er iemand een expert is, dan is hij zelf dat wel. Of hij een kans maakt tegen de gevestigde orde, dat kan hij ook beter inschatten dan wie dan ook.



  3. #28
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    OK goed. Twee foto's plaatsen zonder context om een zogenaamd punt te maken, is een kinderlijke manier van reageren en proberen iemand's punt te ontkrachten.
    Fedor. Een man die werkelijk een levende legende is en meer heeft bereikt dan wie dan ook hier op dit forum door hard werken en toewijding. Zo iemand verdient meer respect, zeer zeker van zogenaamde vechtsportliefhebbers en zelfuitgeroepen experts.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    OK goed. Twee foto's plaatsen zonder context om een zogenaamd punt te maken, is een kinderlijke manier van reageren en proberen iemand's punt te ontkrachten.
    Verkrachten.

    En mensen als u zijn precies fedor's huidige probleem. Yes-men die hem vertellen dat hij alles zelf weet en geen hulp nodig heeft. Daarom rent hij met zn handen omlaag achter een vechter aan die letterlijk maar 1 ding kan: boksen.


  5. #30
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Verkrachten.

    En mensen als u zijn precies fedor's huidige probleem. Yes-men die hem vertellen dat hij alles zelf weet en geen hulp nodig heeft. Daarom rent hij met zn handen omlaag achter een vechter aan die letterlijk maar 1 ding kan: boksen.

    https://media.giphy.com/media/DcY06mZ5fGrug/giphy.gif
    Aha T15, dus volgens jou is dit boksen. Nu begrijp ik waarom het hele forum het al jaren bij het verkeerde eind heeft.

  6. #31
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    wat een stomp partij.
    Respect dat Fedor van die down is terug gekomen in de 2de en 3de ronde.
    Maar de hand snelheid voor die stomp van Maldonado was wel heel erg snel.

    Ik zou hem niet afschrijven

  7. #32
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Ik snap niet waarom er zo respectloos gepraat wordt hier over Fedor. Ik begrijp dat als je BJJ traint en vaak op gala's bent, en ook nog eens veel UFC kijkt dat het lijkt alsof je een expert bent maar dat hier advies wordt gegeven aan Fedor over wat hij wel en niet zou moeten doen gaat nogal ver.Waarschijnlijk kunnen hijzelf en zijn team dit met hun ervaring een stuk beter inschatten. Hij leeft mma, hij leeft vechten. Als er iemand een expert is, dan is hij zelf dat wel. Of hij een kans maakt tegen de gevestigde orde, dat kan hij ook beter inschatten dan wie dan ook.Misschien heeft hij zichzelf overschat en anderen onderschat. Hoe dan ook, als je (op ko) wint heb je vrienden blijkt maar weer.
    Niks, maar dan ook helemaal niks in dit verhaal klopt. Niemand is respectloos geweest, helemaal niemand. Ja jij naar de rest hier.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Niks, maar dan ook helemaal niks in dit verhaal klopt. Niemand is respectloos geweest, helemaal niemand. Ja jij naar de rest hier.
    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Dit gaat, echt met alle respect, wel heel erg ver om het een positieve wending te geven. Het was echt helemaal niks, ik kan het helaas niet anders verwoorden. Iedereen zijn mening en ik wil er zeker geen discussie van maken maar ik verwachtte er al weinig van maar toch stelde het nog teleur.
    Hetgeen hier niet klopt is jouw tone of voice. Je hebt het hier over Fedor, maar je praat alsof je het over een amateur hebt die zijn tweede partij draait op een gala ergens in een schuurtje.
    Behoorlijk laatdunkende toon over iemand met zo'n staat van dienst.

  9. #34
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik wil het wel even uitleggen, als Marco van Basten nu in de spits gaat staan bij Ajax verwacht ik er ook weinig van. En dat terwijl Marco samen met Cruijff en Kluivert mijn favoriete voetballer was. Do you get the point? Dat heeft alles met realisme te maken, niks met respect. Uit respect voor Fedor hoop ik dat hij ermee stopt.
    Ik vond Fedor een topper maar ben geen extreme fan, misschien dat ik er daarom iets objectiever naar kan kijken. Maak je niet te druk man, niet nodig.

  10. #35
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    53
    vCash
    121500

    Default

    Was een mooie pot en verassing geweest als hij op UFC tegen Lesnar had gevochten. Dat was me toch een primeur geweest.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •