MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35
  1. #1
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default Fedor: eerste gevecht in de UFC dichtbij

    Blijkbaar is Fedor in gesprek met de UFC en lijkt Dana nu even niet de lul te zijn die hij normaal gesproken is. Misschien is het wel goed dat de voormalige cash cows van de UFC even van hun voetstuk zijn gevallen.

    http://www.mmafighting.com/2016/6/13...g-with-the-ufc
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's okay to be white

  2. #2
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Wel lekker! Fedor na zijn pensioen in de UFC. Zal zijn record en legacy vast goed doen

  3. #3
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    10 jaar te laat. Als we de Fedorbril afzetten is het dom geweest om niet na Pride of zelfs na Strikeforce naar de UFC te gaan. Zijn legacy heeft een serieuze deuk opgelopen door zijn gevechten tegen cans.
    Max. 400 x 125

  4. #4
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Inderdaad. Retirement en dan tegen debielen staan op sneue evenementen in Rusland en Japan. Wie weet kan the last Emperor het nog steeds en laat hij het alsnog zien

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Zelfs de grootste Fedor fan zou dit niet moeten willen.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ik word er wel blij van!
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ik ook hoor. Al die mensen die bezorgd zijn om z'n legacy gaan maar lekker oude video's van 'm kijken ofzo.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Wil Fedor wel tegen Jon Jones zien.
    Benieuwd of hij nog mee kan draaien met de top dogs..
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  9. #9
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ik zie het ook wel zitten. Of hij echt potten kan breken betwijfel ik, zelfs als hij fysiek weer 'de oude' zou zijn. Maar aan de andere kant: iedereen verliest tegen iedereen in de HW divisie, dus hij zou zomaar 2x achter elkaar kunnen winnen en een titelshot krijgen.

  10. #10
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Hij maakt geen kans, geen enkele.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Hij maakt geen kans, geen enkele.
    Nadat bisping de mw titel heb gewonnen van rockhold durf ik zulke uitspraken niet meer te doen

  12. #12
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Nee inderdaad. En zeker op HW zit een KO in een klein hoekje.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Zou leuk zijn maar de kans is nihil ben ik bang....

  14. #14
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik geef hem echt wel kans tegen een aantal gasten.

    De HW divisie bestaat uit oude gasten en weinig jong talent, ik zie geen reden waarom hij bijvoorbeeld niet van Nelson, Barnett, Rothwell of Arlovski zou kunnen winnen.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    kansen nihil voor Fedor???? We hebben het hier niet over Joe Son he.....


    op de vot dermit

  16. #16
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Kans dat hij gaat vechten in de UFC is nihil. Ik denk dat ie best wat gasten kan pakken hoor. Zeker als ie iets gecalculeerder vecht. Maar ik zie het er niet van komen...helaas...

  17. #17
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Kans dat hij gaat vechten in de UFC is nihil. Ik denk dat ie best wat gasten kan pakken hoor. Zeker als ie iets gecalculeerder vecht. Maar ik zie het er niet van komen...helaas...
    Oooh dat bedoel je

  18. #18
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Fedor kan nog steeds incasseren... damn die 1e ronde tegen maldonado. Ik hoop dat hij toch nog de ufc in komt en daar nog een paar mooie potten neerzet

  19. #19
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Quote Originally Posted by train2grow View Post
    Fedor kan nog steeds incasseren... damn die 1e ronde tegen maldonado. Ik hoop dat hij toch nog de ufc in komt en daar nog een paar mooie potten neerzet
    x2

  20. #20
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by train2grow View Post
    Fedor kan nog steeds incasseren... damn die 1e ronde tegen maldonado. Ik hoop dat hij toch nog de ufc in komt en daar nog een paar mooie potten neerzet
    Dit gaat, echt met alle respect, wel heel erg ver om het een positieve wending te geven. Het was echt helemaal niks, ik kan het helaas niet anders verwoorden. Iedereen zijn mening en ik wil er zeker geen discussie van maken maar ik verwachtte er al weinig van maar toch stelde het nog teleur.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Fedor heeft niets meer te zoeken in de UFC.
    De beste man is in de 1e ronde zeker 2 a 3 keer out gegaan. Maar de scheids liet ze lekker door vechten.

    Tegen een Alistair, Jones, Miocic of Cormier zal hij het nooit redden. Vroeger in z'n Pride periode toen ie nog aan de roids zat was het een beest. Maar nu bij lange na niet meer.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  22. #22
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb met Fedor hetzelfde als met CroCop. Jongens........jullie hebben geweldig gevochten, jezelf bewezen. Ga nu eens met pensioen. Jullie hebben knaken zat (zoals in WOW) voor wie moeten jullie nu iets bewijzen ? Voor jezelf ? Dat je het nog kunt ? Ik snap best dat het "spelletje" gaaf is, maar jeemig, geniet van hetgeen je bereikt en gedaan hebt en rust op je welverdiende lauweren. Tuurlijk kan Fedor nog van een hoop gasten winnen, maar ook gruwelijk in elkaar geslagen worden. Moet je imo niet willen op zijn leeftijd.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Ik heb met Fedor hetzelfde als met CroCop. Jongens........jullie hebben geweldig gevochten, jezelf bewezen. Ga nu eens met pensioen. Jullie hebben knaken zat (zoals in WOW) voor wie moeten jullie nu iets bewijzen ? Voor jezelf ? Dat je het nog kunt ? Ik snap best dat het "spelletje" gaaf is, maar jeemig, geniet van hetgeen je bereikt en gedaan hebt en rust op je welverdiende lauweren. Tuurlijk kan Fedor nog van een hoop gasten winnen, maar ook gruwelijk in elkaar geslagen worden. Moet je imo niet willen op zijn leeftijd.
    Volledig met je eens, en ben een grote fedor fan. Fedor heeft een flinke pak rammel gekregen van Maldonado. (Diezelfde Maldonado die heel snel KO werd geslagen door Miocic) Dit gevecht zou 9 van de 10x al gestopt worden in de eerste ronde. Dit wil je niet zien, zo'n legende die ook veels te lang door gaat

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Lekker nog wat freakshows doen in Japan voor heel veel geld en lekker genieten van je prestaties. Dat zou ik doen als ik Fedor was.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik denk ook echt dat hij het niet gaat redden tegen de HW divisie van UFC
    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •