MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default Alistair Overeem: "Ik ga geschiedenis schrijven."

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Leuk stukje

  3. #3
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Ik wens hem veel succes, maar dingen als deze kan hij beter in het vervolg voor zich houden:

    "Daar zijn de media geďnteresseerd in andere sporten. Max Verstappen krijgt een eigen app. Het is een aardige jongen, maar hij weet het niet waar te maken."

    Hij komt zo behoorlijk dom over...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #4
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik wens hem veel succes, maar dingen als deze kan hij beter in het vervolg voor zich houden:

    "Daar zijn de media geďnteresseerd in andere sporten. Max Verstappen krijgt een eigen app. Het is een aardige jongen, maar hij weet het niet waar te maken."

    Hij komt zo behoorlijk dom over...
    Hij zegt altijd van die domme dingen.

    Z'n hele carričre al.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    mooi stuk!! WAR Overeem!
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Domme dingen zeggen, maar al wel meer bereikt dan een Fedor om maar eens iemand op te noemen..
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  7. #7
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Domme dingen zeggen, maar al wel meer bereikt dan een Fedor om maar eens iemand op te noemen..
    Het is maar hoe je het bekijkt, Fedor heeft een grotere naam.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ik hoop echt dat alistair het waarmaakt
    ik gun het hem echt .
    zou ook wel erg mooi zijn een nederlandse ufc champ

  9. #9
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Zo dom vind ik het niet, het is misschien overdreven de link te maken. Maar ik denk dat het anders bedoeld is.

    Zo was hier UFC in Rotterdam, 3 Nederlanders op de kaart, prachtig event, alledrie gewonnen. Probeer de dagen eromheen maar 1 nieuwsitem te vinden die hierover gaat. Niks, misschien een tussenkopje ergens als je geluk hebt. Kijk je bijvoorbeeld op nu.nl een aantal rubrieken gewijd aan alleen voetbal (hoe belachelijk ook; "Groningen krijgt een nieuwe grasmat"). Een heel aantal stukken over F1 wat nog lang niet gereden werd en hier en daar wat over dart of wielrennen.

    Ondertussen hebben we het inmiddels over een van de grootste sporten ter wereld. In Engeland zie je wel stukken in the Guardian over UFC, maar hier weet men van niks.

    Ik snap het wel en zou als ik een NL vechter was ook best gefrustreerd zijn over dit feit en me richten op het buitenland.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Het is maar hoe je het bekijkt, Fedor heeft een grotere naam.
    You're damn right!

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Quote Originally Posted by Pr00f View Post
    Zo dom vind ik het niet, het is misschien overdreven de link te maken. Maar ik denk dat het anders bedoeld is.

    Zo was hier UFC in Rotterdam, 3 Nederlanders op de kaart, prachtig event, alledrie gewonnen. Probeer de dagen eromheen maar 1 nieuwsitem te vinden die hierover gaat. Niks, misschien een tussenkopje ergens als je geluk hebt. Kijk je bijvoorbeeld op nu.nl een aantal rubrieken gewijd aan alleen voetbal (hoe belachelijk ook; "Groningen krijgt een nieuwe grasmat"). Een heel aantal stukken over F1 wat nog lang niet gereden werd en hier en daar wat over dart of wielrennen.

    Ondertussen hebben we het inmiddels over een van de grootste sporten ter wereld. In Engeland zie je wel stukken in the Guardian over UFC, maar hier weet men van niks.

    Ik snap het wel en zou als ik een NL vechter was ook best gefrustreerd zijn over dit feit en me richten op het buitenland.
    Je hebt gelijk.
    Ben helemaal met je eens.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  12. #12
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Pr00f View Post
    Zo dom vind ik het niet, het is misschien overdreven de link te maken. Maar ik denk dat het anders bedoeld is. Zo was hier UFC in Rotterdam, 3 Nederlanders op de kaart, prachtig event, alledrie gewonnen. Probeer de dagen eromheen maar 1 nieuwsitem te vinden die hierover gaat. Niks, misschien een tussenkopje ergens als je geluk hebt. Kijk je bijvoorbeeld op nu.nl een aantal rubrieken gewijd aan alleen voetbal (hoe belachelijk ook; "Groningen krijgt een nieuwe grasmat"). Een heel aantal stukken over F1 wat nog lang niet gereden werd en hier en daar wat over dart of wielrennen. Ondertussen hebben we het inmiddels over een van de grootste sporten ter wereld. In Engeland zie je wel stukken in the Guardian over UFC, maar hier weet men van niks. Ik snap het wel en zou als ik een NL vechter was ook best gefrustreerd zijn over dit feit en me richten op het buitenland.
    niet helemaal waar. Dan kijk je niet goed. Het wordt juist veel meer dan voorheen.

    http://www.nrc.nl/handelsblad/2016/0...psport-1615950

    http://www.ad.nl/rotterdam/voorpret-...rdam~ae30f658/

    http://www.ad.nl/binnenland/ufc-gala...rdam~a6f453cf/

    http://www.ad.nl/andere-sporten/vech...ahoy~a6dc4dbc/

    http://www.ad.nl/rotterdam/overeem-v...gala~a8c4216d/

    http://www.ad.nl/rotterdam/dames-gaa...gala~aba6b32c/

    http://www.ad.nl/andere-sporten/ahoy...land~a11e5f9c/

    http://www.telegraaf.nl/telesport/24...van_UFC__.html

    http://www.telegraaf.nl/telesport/25...perieur__.html
    It's okay to be white

  13. #13
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Welja, dat is waar. Meer dan voorheen, gelukkig maar. en petje of voor AD en soms Telegraaf (met fouten en misinformatie soms voorbehouden) ze verslaan het tenminste wel. Maar het is net wat je zegt, je moet goed zoeken, de aandacht die het verdient krijgt het naar mijn mening niet. Maar goed ik ben dan ook wat bevooroordeeld over deze sport .

  14. #14
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pr00f View Post
    Zo dom vind ik het niet, het is misschien overdreven de link te maken. Maar ik denk dat het anders bedoeld is.

    Zo was hier UFC in Rotterdam, 3 Nederlanders op de kaart, prachtig event, alledrie gewonnen. Probeer de dagen eromheen maar 1 nieuwsitem te vinden die hierover gaat. Niks, misschien een tussenkopje ergens als je geluk hebt. Kijk je bijvoorbeeld op nu.nl een aantal rubrieken gewijd aan alleen voetbal (hoe belachelijk ook; "Groningen krijgt een nieuwe grasmat"). Een heel aantal stukken over F1 wat nog lang niet gereden werd en hier en daar wat over dart of wielrennen.

    Ondertussen hebben we het inmiddels over een van de grootste sporten ter wereld. In Engeland zie je wel stukken in the Guardian over UFC, maar hier weet men van niks.

    Ik snap het wel en zou als ik een NL vechter was ook best gefrustreerd zijn over dit feit en me richten op het buitenland.
    Zijn opmerkingen mbt de geringe media aandacht kan ik ook zeker begrijpen. Ali moet alleen wel snappen dat zoiets tijd nodig heeft (in het ene land meer dan het andere), en dat het al gigantisch is gegroeid in vergelijk met de jaren dat hij in pride vocht.

    Het domme aan zijn opmerking vond ik het vergelijk met Max, deze zou het niet waar weten te maken. Max is by far de jongste en enige Nederlandse gp winnaar ooit, en is op het moment the talking point in de gehele formula 1 wereld.

    Ik weet niet of hij op dat vlak gewoon onwetend is, of dat dít zijn manier is om het ufc trashtalken in de Nederlandse pers te introduceren. Maar het helpt totaal niet om zijn goede verdere verhaal kracht bij te zetten.

    Volgende keer lekker achterwege laten, en gewoon die belt pakken. Een betere dienst kan hij het mma in Nederland niet bewijzen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #15
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Max is zo ongeveer de persoon in de wereld die het juist waar maakt. Je hoort al jaren over hem als de zoon van maar hij heeft gedaan wat nooit iemand verwachtte.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Beetje calimerogedrag dit.
    Max. 400 x 125

  17. #17
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Haha wat een kromme uitspraak

  18. #18
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Ja beetje domme uitspraak op een leuk interview

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Getuigt nou niet bepaald van intelligentie om een uitspraak "dom" te noemen. Met winnaar Max aan tafel kan je dat moeilijk zeggen. Ik houd het op een foutieve quote in de kwaliteitskrant die het AD natuurlijk wel is. Wel goed dat ze berichtgeving over het MMA opnemen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •