MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 23 of 23

Thread: Status Overeem

  1. #1
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default Status Overeem

    Over 2 maanden vecht ie voor de HW titel van de UFC. Wat is het stil omtrent Alistair, terwijl er ongetwijfeld een heleboel gebeurt. Waar traint ie, met wie, welke trainingspartners vliegt ie in, hoe voelt hij zich, enz?

    Wie van MF is in contact met Alistair en wil deze info met zijn forumbroeders delen?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Hij laat zelfs z'n sociale media bijhouden door gasten van Jacksons zodat hij zich volledig kan focussen. Ik verwacht overigens dat we in september een Nederlandse kampioen hebben.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  3. #3
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik ben altijd erg geïnteresseerd in de odds en Overeem staat daar voor mij wat aan de lage kant. En dat snap ik niet helemaal want volgens mij gaat Overeem heel voorzichtig vechten en daarmee voorkomen dat hij op een enorme jab o.i.d. rent. Stipe is een goede worstelaar maar Overeem zijn TDD is top dus ik verwacht een striking match die Stipe alleen wint als hij Overeem K.O. slaat. En niemand wilt clinchen met Overeem dus die valt ook weg. Maar goed, ik dacht ook dat Browne een goede kans maakte tegen Cain dus sindsdien neem ik mijn eigen mening ook niet meer serieus.

    Andere vraag, ik had verwacht dat Struve wel snel een nieuwe partij zou aannemen maar heb niks gehoord, iemand daar iets meer over?

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    IK ben ook wel geïnteresseerd in het wel en wee van Alistair maar ik denk dat iedereen de kaken op elkaar houd. Tijdens de voorbereiding op arlovski was het ook knap stil.

    Wat Struve betreft: tegen wie zou hij moeten ? Volgens mij is er niemand beschikbaar die kan vechten en top 10 is. Lewis zou kunnen maar die is net geweest.

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    JDS?

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Zou wel kunnen maar die denkt zelf nog dat hij goed is dus die wil vast niet. Struve moet wel snel aan de bak om momentum te houden

    Champion : Stipe Miocic


  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Er zal zo vlak voor zijn gevecht wel een nieuwe episode van The Reem uitkomen.
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Struve is geopereerd aan zijn hand en is vorige week weer begonnen met trainen. Hij vecht waarschijnlijk tijdens UFC 204 of 205 (in NY)
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    347
    vCash
    126000

    Default

    Met Ali gaat het goed! Is in vorm al, had hem gister op de app. Azad is bij hem, blijft een paar weken. Trainingen zijn zwaar momenteel, Al voelt zich goed daar in Albuquerque.

    Groeten.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    53
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Joop Kasteel View Post
    Met Ali gaat het goed! Is in vorm al, had hem gister op de app. Azad is bij hem, blijft een paar weken. Trainingen zijn zwaar momenteel, Al voelt zich goed daar in Albuquerque.

    Groeten.
    Dank je wel Joop voor de kleine update.
    Het zal een hele zware pot worden.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Top! Nou zijn alle promotionele activiteiten/reisjes rondom UFC 200 ook weer voorbij. Trainen en knallen in Sept!!!!!!!!
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Joop Kasteel View Post
    Met Ali gaat het goed! Is in vorm al, had hem gister op de app. Azad is bij hem, blijft een paar weken. Trainingen zijn zwaar momenteel, Al voelt zich goed daar in Albuquerque.

    Groeten.
    Thanks Joop. Dat is precies de info die ik bedoel. Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik kijk enorm uit naar 203. En vooral top om te horen dat ie met Azad in Alberquerque draait, met Winklejohn. had toch heel anders kunnen lopen na gevecht met Arlovski. Toont nog maar een keer de professionaliteit van betrokkenen aan. Top zo.

    Overigens geeft http://www.alistairovereem.com/ ook wel de nodige info.

    Gezien de reacties zal ik ook een status Saki openen (Heb maar niet Status Badr gekozen, want dan raakt de site direct overbelast. Héhé.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Thanks Joop. Dat is precies de info die ik bedoel. Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik kijk enorm uit naar 203. En vooral top om te horen dat ie met Azad in Alberquerque draait, met Winklejohn. had toch heel anders kunnen lopen na gevecht met Arlovski. Toont nog maar een keer de professionaliteit van betrokkenen aan. Top zo.

    Overigens geeft http://www.alistairovereem.com/ ook wel de nodige info.

    Gezien de reacties zal ik ook een status Saki openen (Heb maar niet Status Badr gekozen, want dan raakt de site direct overbelast. Héhé.
    Als je de instagram en twitter een beetje volgt van Alistair dan wist je al dat ie terug is in ABQ en dat Azad en Benjey daar zijn

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeffrey1976 View Post
    Dank je wel Joop voor de kleine update.
    Het zal een hele zware pot worden.
    Ja het wordt een zware pot voor Ali. Miocic en Rothwell vrees(de) ik het meest voor Ali. Aan de andere kant verrast Ali mij ook elke keer. Die trap tegen Arlovski bijvoorbeeld, daar liep ie maanden daarvoor al speels mee te kloten, ik had niet verwacht dat hij juist daarmee zo zou scoren.

    Als ik nieuws heb meld ik me wel mannen, groeten.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Zou geweldig zijn als Alistair de titel pakt en deze volgend jaar verdedigd in Nederland op een rematch tegen Brock Lesnar. De kans is vrijwel nihill, maar we mogen wel wat fantaseren toch?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  16. #16
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Zeker nu lesnar betrapt is bij een out of competition test

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Met Alistair gaat het goed, ik kreeg deze foto's om te posten


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Zal aan Alistair vragen of die wat vragen van jullie wil beantwoorden

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #21
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Zal aan Alistair vragen of die wat vragen van jullie wil beantwoorden
    Goed zeg!

  22. #22
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Zal aan Alistair vragen of die wat vragen van jullie wil beantwoorden
    Vraag hem ook voor sneller episodes van The Reem...

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Vraag hem ook voor sneller episodes van The Reem...
    https://vimeo.com/165676287 season 4 episode 1

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •