MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 40 of 40 FirstFirst ... 303637383940
Results 976 to 982 of 982
  1. #976
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Dit is echt schandalig! Wat me wel opvalt is dat je bij de It's Showtime gala's dit niet zag gebeuren en ik ben bij veel gala's van It's Showtime geweest. Zelfs in de Arena met 20.000 man niet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #977
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Dit is echt schandalig! Wat me wel opvalt is dat je bij de It's Showtime gala's dit niet zag gebeuren en ik ben bij veel gala's van It's Showtime geweest. Zelfs in de Arena met 20.000 man niet.
    Die hadden altijd twee beveiligers staan, de één 2.05m en die ander nog een halve kop groter.

    En niet bang uitgevallen.

  3. #978
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    010
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Vond de partij van duut toch wel de partij van de avond..
    Las ook op internet dat saki rico heeft uitgedaagd, het is dus toch goed voor de sport zo enorme hype...
    Hoop gewoon stiekem dat zimmerman snel weer voor glory gaat vechten ...

  4. #979
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Tussen het napraten door: Rico zit vanavond bij Jack en Humberto aan tafel
    Last edited by DonMMA; 12-12-2016 at 16:34.

  5. #980
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raoul-gtr View Post
    Vond de partij van duut toch wel de partij van de avond..
    Las ook op internet dat saki rico heeft uitgedaagd, het is dus toch goed voor de sport zo enorme hype...
    Hoop gewoon stiekem dat zimmerman snel weer voor glory gaat vechten ...
    Saki heeft een contract met Glory, en ik had op youtube gezien dat hij begin 2017 zijn eerste partij heeft bij Glory.
    Zimmerman gaat ook terug komen bij Glory, hij heeft twee weken terug nog gevochten in Duitsland bij het Mixfight Gala en gewonnen door een K.O.

    Hier geeft hij het aan.
    Last edited by Eindbaas; 12-12-2016 at 17:25.

  6. #981
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DonMMA View Post
    Tussen het napraten door: Rico zit vanavond bij Jack en Humberto aan tafel
    Mooie reclame voor de sport.

  7. #982
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    http://www.ad.nl/nieuws/rematch-tuss...lijk~a6eb9703/




    Badr Hari in gevecht met Rico Verhoeven © ANP Rematch tussen Badr en Rico lijkt onwaarschijnlijk

    Een nieuwe wedstrijd tussen Badr Hari en Rico Verhoeven leek er even aan te komen. Maar of het gaat lukken is de vraag. Badr moet nog steeds zo'n 6,5 maand de cel in.
    Redactie 12-12-16, 18:14 Laatste update: 18:20



    Rico won officieel afgelopen zaterdag het veelbesproken gevecht in Oberhausen, maar Badr verloor eigenlijk niet. Iedereen kon gekalmeerd naar huis. We konden onze lol op: Badr en Rico riepen meteen nog een keer te willen. Maar of we dat gaan meemaken?

    Er staat Badr (32 jaar) nog een celstraf van 6.5 maand te wachtenvoor een reeks mishandelingen. Hij ging in cassatie bij de Hoge Raad en krijgt waarschijnlijk in de eerste maanden van 2017 te horen of de celstraf blijft staan.

    ,,Als dat gebeurt, is de kans groot dat hij volgend jaar een oproep krijgt om die straf uit te zitten'', zegt zijn advocaat Bénédicte Ficq. ,,Bespiegelingen of hij daarna weer op niveau kan kickboksen, laat ik graag aan anderen over.''

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •