MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 25 of 40 FirstFirst ... 1521222324252627282935 ... LastLast
Results 601 to 625 of 982
  1. #601
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Sommige hebben vroeger teveel naar popeye gekeken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #602
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Zegt mario toch? Alleen mét kuren. Als je niet kuurt gebeurt er niks uiteraard.Maar hij ziet er best droog uit. Da's toch eigenlijk tegenstrijdig.
    hmm ja, dat is apart. Ik weet ook niet alles van kuren dus kan dat niet verklaren. Heb alleen verstand van kickboxen, dat kijk ik al jaren.

  3. #603
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Badr zou toch ooit een MMA partij vechten tegen Overeem?
    Last edited by pronk; 07-12-2016 at 19:58.

  4. #604
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    @Mario

    Ik dacht dat het sarcasme was dat je zei als je kuurt je er verder niks voor hoeft te doen.

    Je moet KEIHARD trainen om zo'n killerbody te krijgen. Je voeding moet op en top zijn. Als je kuurt herstellen je spieren véél sneller. Je zou in principe elke dag je borstspier kunnen trainen zo snel herstelt het en het neemt heel je hormoonhuishouding over

  5. #605
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Gellukig is Rico clean
    Met Brinta kom je er ook

  6. #606
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

  7. #607
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Haha leuk gedaan dit
    https://m.youtube.com/watch?v=Xjq70dy4aSw

    https://m.youtube.com/watch?v=R3W_BVdJGFA

  8. #608
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Gellukig is Rico clean
    Met Brinta kom je er ook
    Ja ben ik ook blij om, als iedereen zou kuren zou het echt niet goed zijn voor de sport.

  9. #609
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ja ben ik ook blij om, als iedereen zou kuren zou het echt niet goed zijn voor de sport.
    Tuurlijk je geloof zeker ook nog in sinterklaas

  10. #610
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default




    Max. 400 x 125

  11. #611
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post



    https://youtu.be/xXns-udVeHk

  12. #612
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    http://www.metronieuws.nl/xl/sport/2...y-is-een-kneus
    Dit is wat ik altijd heb gezegd remy word niet eens serieus genomen door tom harinck en vele. En schilt bevestgd hier dat die overwinning op hari in 2008 dat je die eigelijk niet mee kan tellen als overwinning. Hij kan inderdaad beter mee doen met sterren dansen op het ijs. Remy zal nooit beter dan badr worden. Wat gilber yvel zegt zei ik ook in een eerdere bericht hij wil ook in de spotlight en alle aandacht die hari en verhoeven nu krijgen.

  13. #613
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

  14. #614
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Is al gepost

  15. #615
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    http://www.metronieuws.nl/xl/sport/2...y-is-een-kneus
    Dit is wat ik altijd heb gezegd remy word niet eens serieus genomen door tom harinck en vele. En schilt bevestgd hier dat die overwinning op hari in 2008 dat je die eigelijk niet mee kan tellen als overwinning. Hij kan inderdaad beter mee doen met sterren dansen op het ijs. Remy zal nooit beter dan badr worden. Wat gilber yvel zegt zei ik ook in een eerdere bericht hij wil ook in de spotlight en alle aandacht die hari en verhoeven nu krijgen.
    Ben geen bonjasky fan, maar jammer dat Tom harinck hem belachelijk maakt . Iedereen weet dat bonjasky geen kans maakt op dit moment , maar zo een uitdaging brengt weer wat spektakel teweeg in het kickboksen wat een paar jaar op zijn gat lag. die spanning alleen voor deze partij heb ik jaren niet meegemaakt sinds de K1.

    Hoop dat trouwens dat deze partij de comeback wordt van het zwaargewichten op niveau

  16. #616
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    https://youtu.be/CXouyGNW9os

    Een vraagje aan de kickboks beoefenaars, waarom is Badr zo passief in dit filmpje?

  17. #617
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    http://www.metronieuws.nl/xl/sport/2...y-is-een-kneus
    Dit is wat ik altijd heb gezegd remy word niet eens serieus genomen door tom harinck en vele. En schilt bevestgd hier dat die overwinning op hari in 2008 dat je die eigelijk niet mee kan tellen als overwinning. Hij kan inderdaad beter mee doen met sterren dansen op het ijs. Remy zal nooit beter dan badr worden. Wat gilber yvel zegt zei ik ook in een eerdere bericht hij wil ook in de spotlight en alle aandacht die hari en verhoeven nu krijgen.
    Oe, frustratie much?
    Remy die op de grond tegen de voet van Badr kopte was inderdaad erg opzichtig. Zo wil je inderdaad niet winnen, zo'n derde K1 GP.

  18. #618
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    https://youtu.be/CXouyGNW9os

    Een vraagje aan de kickboks beoefenaars, waarom is Badr zo passief in dit filmpje?
    Wat je hier ziet is dat hij meer de focust legt op verdedigen en op voornamelijk zijn kijkgedrag. Hij verdedigt en loert naar die ene open plek. Wat hij hier doet is die explosieve aanval uit het niets lanceren!

  19. #619
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Thanks, nu begrijp ik het. Hij oogt wel scherp in z'n verdediging en reactie vermogen, Badr kan naast het explosieve ook kennelijk heel berekend vechten..nogmaals bedankt voor de uitleg👍

  20. #620
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Thanks, nu begrijp ik het. Hij oogt wel scherp in z'n verdediging en reactie vermogen, Badr kan naast het explosieve ook kennelijk heel berekend vechten..nogmaals bedankt voor de uitleg👍
    Dat was/is zijn handelsmerk. Hij kan heel goed timen inderdaad. Kijk naar de volgende gevechten hoe berekenend hij zijn tegenstander K.O slaat.

    Badr Hari-Ruslan Karaev 2
    Badr Hari-Errol Zimmerman
    Badr Hari-Doug Viney
    Badr Hari-Alistair Overeem 2 (1ste knockdown)

    Om maar effe wat voorbeelden te noemen.

  21. #621
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Thanks, nu begrijp ik het. Hij oogt wel scherp in z'n verdediging en reactie vermogen, Badr kan naast het explosieve ook kennelijk heel berekend vechten..nogmaals bedankt voor de uitleg👍
    Het is wel een ouder videofragment , niet voor de voorbereiding tegen Rico.

  22. #622
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Die video fragment was voorbereiding tegen hesdy gerges toen hij hem het verschil wou laten zien tussen een fiat en een ferrari hahah
    Badr heeft inderdaad goede timing zijn de directestoot is gewoon de beste. Maar hij heeft eigelijk op alle soorte ko gewonnen hoek opstoot directe trappen.
    Even buiten topic ik zag net op tv dat boxer chisora een ttafel tijdens de persconferentie op zn tegenstander heeft gegooid. Dan zeiken mensen nog waarom badr wegliep.

  23. #623
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Videofragment was van de voorbereiding tegen Saki...know your fact

  24. #624
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Die video fragment was voorbereiding tegen hesdy gerges toen hij hem het verschil wou laten zien tussen een fiat en een ferrari hahah
    Badr heeft inderdaad goede timing zijn de directestoot is gewoon de beste. Maar hij heeft eigelijk op alle soorte ko gewonnen hoek opstoot directe trappen.
    Even buiten topic ik zag net op tv dat boxer chisora een ttafel tijdens de persconferentie op zn tegenstander heeft gegooid. Dan zeiken mensen nog waarom badr wegliep.

    Oh,
    dat maakt het goed natuurlijk.
    Het is niet erg wat Badr doet want er zijn mensen die nog ergere dingen doen!


    Aldus de logica van een minder begaafde. (fanboy alert)

  25. #625
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Vindt je jezelf niet hoogmoedig klinken galento door iemand minder begaafd te noemen alleen omdat hij een andere perceptie heeft dan jij ff serieus.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •