MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 29 of 40 FirstFirst ... 1925262728293031323339 ... LastLast
Results 701 to 725 of 982
  1. #701
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Ik bedenk me net dat de K-1 finale altijd begin december werd gehouden. Dat was altijd een leuke mooie tijd. Trouwens voor degene die Badr wilt feliciteren hij is vandaag jarig!

    Gefeliciteerd Badr! Ook alvast gefeliciteerd met de overwinning
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #702
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Nou heten het ineens cafehoeken. Is dat een sjieke term voor kroeghoeken ? Want daar hadden we het de hele tijd over. En daarmee werd in het begin van het topic niet 1 specifieke hoek bedoelt. Daarmee werd aangegeven dat Badr niet meer de stylist is die hij was bij Harinck maar dat hij als een dolle stier rond loopt te maaien zonder te kijken wat en waar hij wat raakt.
    Ik ben benieuwd naar wat jij van de partijen tegen bijv. Bonjasky1/Slowinski/Pettas/Errol vindt. Niet technisch? Cafe/kroeghoeken? En onder welke trainer was dat?

  3. #703
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Badr geeft altijd rare lowkick op het bovenbeen, bij een lowkick moet je tegen iemand zijn scheen schoppen. Daarom vind ik hem technisch niet zo goed.

  4. #704
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Badr geeft altijd rare lowkick op het bovenbeen, bij een lowkick moet je tegen iemand zijn scheen schoppen. Daarom vind ik hem technisch niet zo goed.
    Hahaha , leg jij badr effe uit hoe het moet

  5. #705
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Badr geeft altijd rare lowkick op het bovenbeen, bij een lowkick moet je tegen iemand zijn scheen schoppen. Daarom vind ik hem technisch niet zo goed.
    En hoe moet je technisch knietjes geven? Kan Badr dat ook meteen in zn tas stoppen. Jij moet echt trainer van Badr worden

  6. #706
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Badr geeft altijd rare lowkick op het bovenbeen, bij een lowkick moet je tegen iemand zijn scheen schoppen. Daarom vind ik hem technisch niet zo goed.
    Geen kickbox van wereldklassen.

  7. #707
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Geen kickbox van wereldklassen.
    Nee klopt, met de nederlandse top kan hij wel mee denk maar met de wereldtop niet.

  8. #708
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Mario the count, Dus jij vind rico geen wereldtop? op dit moment en ismail lond ook niet? Hij heeft alleen maar wereldtoppers neergeslagen en ook subtoppers zonder te trainen verslagen. Na zaterdag is badr weer nummer 1 op papier. Hoop dat hij een contract krijgt en nog vecht tegen spong zimmerman 2 hesdy 2 jamal bensadik dat zou leuk zijn. REMY BONJASKY ZIT STRAKS BIJ JEROEN PAUW HIJ GAAT ZEKER WEER MELDEN DAT IE TWEE KEER HEEFT GEWONNEN TEGEN BADR.

  9. #709
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Mario the count, Dus jij vind rico geen wereldtop? op dit moment en ismail lond ook niet? Hij heeft alleen maar wereldtoppers neergeslagen en ook subtoppers zonder te trainen verslagen. Na zaterdag is badr weer nummer 1 op papier. Hoop dat hij een contract krijgt en nog vecht tegen spong zimmerman 2 hesdy 2 jamal bensadik dat zou leuk zijn. REMY BONJASKY ZIT STRAKS BIJ JEROEN PAUW HIJ GAAT ZEKER WEER MELDEN DAT IE TWEE KEER HEEFT GEWONNEN TEGEN BADR.

    Badr is de beste kickbox.

  10. #710
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Grappig hoe een hoop leden Badr als totaal gestoorde neerzetten. Het kletst elkaar maar na.
    Estelle Gullit , i rest my case.....

  11. #711
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Badr is de beste kickbox.
    Tayson fury is de beste box.

  12. #712
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    En daarom is badr echt en Connor nep. Connor doet alsof hij iemand wilt aanvliegen bij de persconferentie. Badr doet het echt. Niet dat dat hoort maar ik waardeer echtheid en ik hekel acteurs (beelden die Woodley maakte van Connor doel ik op)
    Je hebt echt geen idee wat voor onzin je hier uitkraamt zeker?

  13. #713
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Tayson fury is een clown mike tayson zou door zn buik heen slaan.
    Jullie mogen het ook gewoon voetbal noemen ipv kickbox. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen van iemand hier die niet wil zeggen hoe de sport dan heet volgens hem. Het komt nooit voor als je iemand vraagt over deze sport en je vraagt waar zit je op dat ie dan iets anders zegt dan kickbox k1 thaibox of muay thai.
    Maar jullie hebben zeker een afwijkende benaming pas ook goed bij jullie afwijkende verstand.

  14. #714
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Je kan het ook kickboks of thaiboks noemen ipv kickbox thaibox.

  15. #715
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Nog mensen die ingaan zetten op unibet? De odds voor Badr op KO staan op 2.55 en Rico op punten op 2.50. Opzich wel leuk om een paar tientjes in te zetten voor de extra spanning.
    Max. 400 x 125

  16. #716
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Je kan het ook kickboks of thaiboks noemen ipv kickbox thaibox.

    Nee, dat kan niet.

    Analfabeet.

  17. #717
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Nog mensen die ingaan zetten op unibet? De odds voor Badr op KO staan op 2.55 en Rico op punten op 2.50. Opzich wel leuk om een paar tientjes in te zetten voor de extra spanning.
    Uiteraard gaan wij betten. Weet eigenlijk alleen nog steeds niet op wie...

  18. #718
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Liever analfabeet dan iemand die is opgegroeid zonder ontwikkeling die het leven niet snapt en de sport ook niet. Voor een analfabeet heb ik het wel ver geschopt in de maatschappij en voor analfabeet krijg ik gewoon reacties hier dat betekent dat mensen mij begrijpen zonder alles goed te spellen. Volgens mij hadden we vroeger ook de website kickbox.nl en niet kickboks.nl. in de meeste gevallen is het toch echter kickboxen.

  19. #719
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Liever analfabeet dan iemand die is opgegroeid zonder ontwikkeling die het leven niet snapt en de sport ook niet. Voor een analfabeet heb ik het wel ver geschopt in de maatschappij en voor analfabeet krijg ik gewoon reacties hier dat betekent dat mensen mij begrijpen zonder alles goed te spellen. Volgens mij hadden we vroeger ook de website kickbox.nl en niet kickboks.nl. in de meeste gevallen is het toch echter kickboxen.

    Je maakt jezelf belachelijk.

  20. #720
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Nee ik reageer op een ezel met bijzonder laag verstand die hier de arrogante pedante schoolmeester probeert te spelen. En je probeert hier zieltjes te winnen niemand die jou serieus neemt. Ik denk dat jij echt niet serieus word genomen in jou omgeving. Maar je met jou spelling kom je mischien wel ver.

  21. #721
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Nee ik reageer op een ezel met bijzonder laag verstand die hier de arrogante pedante schoolmeester probeert te spelen. En je probeert hier zieltjes te winnen niemand die jou serieus neemt. Ik denk dat jij echt niet serieus word genomen in jou omgeving. Maar je met jou spelling kom je mischien wel ver.
    Als ik een ezel ben, wat ben jij dan wel niet?

    Stomkop.

  22. #722
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Je bent niet goed wijs je zit op het denk nivau van bokser chisora.

  23. #723
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    En je hebt dezelfde misplaatste arrogantie als rico verhoeven.

  24. #724
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Badr geeft altijd rare lowkick op het bovenbeen, bij een lowkick moet je tegen iemand zijn scheen schoppen. Daarom vind ik hem technisch niet zo goed.
    Jij bent gewoon een vieze hater! Je hebt totaal geen verstand van kickboksen. Je wilt hoe dan ook per sé negatief zijn over Badr. Je uit kritiek over zijn manier van trappen?

    Bij deze een les van mij:
    Je trapt met je SCHEEN naar de BOVENBEEN. Dat noemen ze een lowkick. Met een scheen tegen andermans scheen trappen is je schenen kapot trappen. Bot tegen bot! Dus wat jij wel of niet technisch vind is echt, en geloof me, echt waar, irrelevant!

  25. #725
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Mario the count is altijd een hater geweest en dat hij niet weet wat een lowkick is en het Badr Hari effe wil uitleggen hoe het allemaal werkt bevestigd alleen maar dat hij geen verstand heeft van het hele spelletje.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •