MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 17 of 40 FirstFirst ... 713141516171819202127 ... LastLast
Results 401 to 425 of 982
  1. #401
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat Glory gewoon zwaar voor LUL staat. Een paar jaar geleden gewoon beweren dat ze Badr nooit zouden matchen omdat zijn gedrag buiten de ring een schande was.

    En nu (omdat ze hem nodig hebben) komen ze daar op terug.

    SORRY MAAR HOE GELOOFWAARDIG BEN JE DAN???
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #402
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Goedemiddag killroy,

    Ik ben ook een fan van Badr, maar om dan zo obsessief en extreem mee bezig te zijn gaat mij een brug te ver, en nee ik ken geen vechter uit de K1 dagen waar ze zo om deden..Maar het is ook een heel ander slag volk wat zo doet, en dat zeg ik als (Marokkaans) zijnde.

    RELATIVEREN, maar dat kan je nog 1000 keer vertellen, maar dringt toch niet tot ze door.
    Tof dat jij het nog helder kan relativeren zonder tegenstrijdige argumenten ,dat laat zien dat je weet waarover je praat.
    Ik was al bang dat fans als jou waren uitgestorven

  3. #403
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ik vind dat Glory gewoon zwaar voor LUL staat. Een paar jaar geleden gewoon beweren dat ze Badr nooit zouden matchen omdat zijn gedrag buiten de ring een schande was.

    En nu (omdat ze hem nodig hebben) komen ze daar op terug.

    SORRY MAAR HOE GELOOFWAARDIG BEN JE DAN???
    Money rules the world!

  4. #404
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Niet alleen badr maar ook hesdy was niet welkom van de burgemeester vanwegen zn rechtzaak. Toen hij vrijgesproken werd kreeg ie meteen weer een kans. Maar het klopt wel dat cor hemmers dat zei en dat kan je op youtube vinden. maar aan de andere kant is het toch alleen maar top dat hij er is.
    Nog alleen een paar amateurs eruit gooien benjamin daar een van en dan spong terughalen, saki en zimmerman wil ook terug komen dan kan het weer spannend worden.

  5. #405
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Moccino wat kan jij alles zo goed verwoorden en met juiste feiten komen.
    Helemaal mee eens.
    Ik wil nog ook een ding zeggen dat we ook niet moeten vergeten dat badr ook in combinatie met internet youtube nog bekender is gewoorden, vroeger in de tijd van kaman was niks op tv en je had geen youtube. Dus je moest echt naar galas gaan of een videoband kopen. Nu ziet iemand badr bv eerst keer vechten en word gekijk fan en gaat verder kijken. Youtube verspreid alles wereldwijd dat je niet eens echt tv nodig heb. En ik denk dat badr de bekendste vechter ooit is geworden in nederland. Vraag veel nederlanders naar dekkers aerts met alle respect veel weten die naam niet. Badr is een echte bner geworden. Door de hype rond om de partij 10 dec denk ik dat rico ook heel bekend begint te worden maar ook weer mede door badr en de media. Ik hoor alleen maar op mijn werk tegen wie moet badr vechten en niet andersom dat ze vragen tegen wie moet rico. Ze kennen rico niet Ik moet ze steeds vertellen wie rico is en wat voor vechter terwijl hij zogenaamd de kampioen is.
    De reden dat Badr bekend is is omdat hij met Estelle lag te wippen en verdacht werd van zware mishandeling. Daarom stond hij elke dag met zijn snufferd in de telegraaf. Had niks met zijn kickboksen te maken.

  6. #406
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Jij spoort niet. Badr was voor hij in de K1 vocht al 1 van de grootste Kickbox talenten van Amsterdam. Estelle heeft niks toegevoegd aan badr.
    Misschien dat jij em pas kende toen je hem op rtl boelervaart zag.

  7. #407
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Ben ik niet helemaal mee eens.
    Badr was voor estelle en de mishandelingszaak ook al heel bekend.
    De telegraaf deed altijd verslag van de k1 finales en als badr bij it showtime vocht kwam het ook op at5 nieuws al voor 2012 met estelle en de zaak. Daarbij was hij ook door youtube heel bekent geworden vooral ton hij bonjasky natrapte zijn partijen waren meer dan 1000000 keer bekeken. Door estelle en de mishandelingszaak werd hij inderdaad alleen maar nog bekender.

  8. #408
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Jij spoort niet. Badr was voor hij in de K1 vocht al 1 van de grootste Kickbox talenten van Amsterdam. Estelle heeft niks toegevoegd aan badr.
    Misschien dat jij em pas kende toen je hem op rtl boelervaart zag.
    Ze heeft in ieder geval dat rolexje dat hij van haar heeft meegenomen toegevoegd.

  9. #409
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    De reden dat Badr bekend is is omdat hij met Estelle lag te wippen en verdacht werd van zware mishandeling. Daarom stond hij elke dag met zijn snufferd in de telegraaf. Had niks met zijn kickboksen te maken.
    Met alle respect hè, je hebt héél wat hoofstukken uit z'n leven overgeslagen. Jij doet Badr zo'n tekort aan zijn sportprestaties/carrière!

    Kun je mij verklaren waarom de It's Showtime gala in de Arena (en vele andere) toen tegen Schilt helemaal uitverkocht was (lees 20.000 kaartjes). Ook door Estelle zeker??

  10. #410
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=MoCCino;1312628]Met alle respect hè, je hebt héél wat hoofstukken uit z'n leven overgeslagen. Jij doet Badr zo'n tekort aan zijn sportprestaties/carrière!

    Kun je mij verklaren waarom de It's Showtime gala in de Arena (en vele andere) toen tegen Schilt helemaal uitverkocht was (lees 20.000 kaartjes). Ook door Estelle zeker??[/QUOTE

    Nee door Schilt.

  11. #411
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Haha jullie lijken wel een stel kleine kinderen (met dito woordgebruik) hier....

    Mocht Rico winnen dan breken er een hele hoop hartjes ben ik bang

  12. #412
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=appelsap;1312629]
    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Met alle respect hè, je hebt héél wat hoofstukken uit z'n leven overgeslagen. Jij doet Badr zo'n tekort aan zijn sportprestaties/carrière!

    Kun je mij verklaren waarom de It's Showtime gala in de Arena (en vele andere) toen tegen Schilt helemaal uitverkocht was (lees 20.000 kaartjes). Ook door Estelle zeker??[/QUOTE

    Nee door Schilt.
    De enige filmpjes op youtube van schilt waar hij meer dan 1 miljoen vieuws heeft zijn
    gevechten tegen badr. En die views komen echt niet Door schilt

  13. #413
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Jij spoort niet. Badr was voor hij in de K1 vocht al 1 van de grootste Kickbox talenten van Amsterdam. Estelle heeft niks toegevoegd aan badr.
    Misschien dat jij em pas kende toen je hem op rtl boelervaart zag.
    Ach jochie toch. Natuurlijk kenden de kickboks liefhebbers hem al. Prima kickbokser. Alleen niet zo'n hele goeie. Dan had hij wel echte prijzen gewonnen ipv de kermisprijzen.

    Alleen bij de gewone Nederlanders werd hij bekend vanwege zijn dikke strafblad en zijn showbizzrelatie. Echt rijk is hij geworden omdat hij op toernooitjes op komt draven bij een psychopate massamoordenaar in oost-europa.

    Ik vind het wel mooi om te zien dat er een nieuwe generatie Badr nuthuggers is opgestaan. Oude tijden herleven hier. Alleen daarom al zou het leuk zijn als Badr zou winnen. Vind alleen de nieuwe generatie wel wat softer geworden. Als je een paar jaar geleden ergens schreef dat Badr terecht verloren had dan had je gelijk 10 doodsbedreigingen in je inbox.

  14. #414
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    De reden dat Badr bekend is is omdat hij met Estelle lag te wippen en verdacht werd van zware mishandeling. Daarom stond hij elke dag met zijn snufferd in de telegraaf. Had niks met zijn kickboksen te maken.
    True , daarvoor was hij enkel bekend in de sport wereld.

  15. #415
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ach jochie toch. Natuurlijk kenden de kickboks liefhebbers hem al. Prima kickbokser. Alleen niet zo'n hele goeie. Dan had hij wel echte prijzen gewonnen ipv de kermisprijzen.

    Alleen bij de gewone Nederlanders werd hij bekend vanwege zijn dikke strafblad en zijn showbizzrelatie. Echt rijk is hij geworden omdat hij op toernooitjes op komt draven bij een psychopate massamoordenaar in oost-europa.

    Ik vind het wel mooi om te zien dat er een nieuwe generatie Badr nuthuggers is opgestaan. Oude tijden herleven hier. Alleen daarom al zou het leuk zijn als Badr zou winnen. Vind alleen de nieuwe generatie wel wat softer geworden. Als je een paar jaar geleden ergens schreef dat Badr terecht verloren had dan had je gelijk 10 doodsbedreigingen in je inbox.

    Messi en Johan cryuif hebben ook nooit een WK Gewonnen

    Maar goed badr heeft fans en badr heeft haters.

    Daarom hoop ik ook dat hij zaterdag op K. O wint . Voor vriend en vijand

  16. #416
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=tidelot;1312631]
    Quote Originally Posted by appelsap View Post

    De enige filmpjes op youtube van schilt waar hij meer dan 1 miljoen vieuws heeft zijn
    gevechten tegen badr. En die views komen echt niet Door schilt
    Allemaal Badr fans die hetzelfde filmpje 1000 keer bekijken......
    Dat je hier het sarcasme niet van ziet zegt genoeg.

    Maar volgens mij ging het erom dat vechters in NL relatief onbekend waren, ondanks de aandacht van de telegraaf en Mylène in de tijden van de K-1. De bekendheid bij het grote publiek van Badr komt niet door het talent of de vechtstijl, want dit waren mensen die helemaal niet keken. Die zijn hem pas op gaan merken nadat hij in de bladen terecht kwam.

    Ik heb geen probleem met de soms wat infantiele manier van uiting van enkele Badr fans hier. Ik kan er alleen slecht tegen als daardoor de objectiviteit volledig verdwijnt. Badr Super talent, ja, Badr top 5 zwaargewicht aller tijden, ja, Badr publiekstrekker, ja, Badr meer gepresteerd dan Schilt, Hoost, Aerts, Bonjansky, NEE. Dat lijkt me moeilijk te ontkennen en toch blijven jullie het proberen.
    Dit allemaal afgezien van het feit dat Badr een behoorlijk slecht mens lijkt te zijn, maar dat heeft verder niks met zijn talent te maken.

    En daarbij leven er hier een paar mensen in 2009 lijkt het wel. Als die Badr er staat zaterdag dan ontkent volgens mij helemaal niemand dat hij wint. Sommige mensen denken dat hij de tijd terug kan draaien. Zou mooi zijn voor de sport, maar ik betwijfel het. We weten het over een week.

  17. #417
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Messi en Johan cryuif hebben ook nooit een WK Gewonnen

    Maar goed badr heeft fans en badr heeft haters.

    Daarom hoop ik ook dat hij zaterdag op K. O wint . Voor vriend en vijand
    Daarom zijn ze ook geen Pele of Maradona. Maar het is sowieso lastig om teamsporters met individuele sporters te vergelijken.
    Als je dat wil doen is Badr eigenlijk een soort Nederlands elftal. Vaak een van de meest talentvolle selecties (74, 78, 90, 98), publiek vermaken, maar vaak door eigen schuld steeds net niet winnen. Hierdoor kent iedereen het Nederlands elftal, maar worden Brazilië, Duitsland, Argentinie, Italië etc, historisch als betere voetballanden gezien. Helaas terecht.

  18. #418
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=appelsap;1312635]
    Quote Originally Posted by tidelot View Post

    Allemaal Badr fans die hetzelfde filmpje 1000 keer bekijken......
    Dat je hier het sarcasme niet van ziet zegt genoeg.

    Maar volgens mij ging het erom dat vechters in NL relatief onbekend waren, ondanks de aandacht van de telegraaf en Mylène in de tijden van de K-1. De bekendheid bij het grote publiek van Badr komt niet door het talent of de vechtstijl, want dit waren mensen die helemaal niet keken. Die zijn hem pas op gaan merken nadat hij in de bladen terecht kwam.

    Ik heb geen probleem met de soms wat infantiele manier van uiting van enkele Badr fans hier. Ik kan er alleen slecht tegen als daardoor de objectiviteit volledig verdwijnt. Badr Super talent, ja, Badr top 5 zwaargewicht aller tijden, ja, Badr publiekstrekker, ja, Badr meer gepresteerd dan Schilt, Hoost, Aerts, Bonjansky, NEE. Dat lijkt me moeilijk te ontkennen en toch blijven jullie het proberen.
    Dit allemaal afgezien van het feit dat Badr een behoorlijk slecht mens lijkt te zijn, maar dat heeft verder niks met zijn talent te maken.

    En daarbij leven er hier een paar mensen in 2009 lijkt het wel. Als die Badr er staat zaterdag dan ontkent volgens mij helemaal niemand dat hij wint. Sommige mensen denken dat hij de tijd terug kan draaien. Zou mooi zijn voor de sport, maar ik betwijfel het. We weten het over een week.
    En hoe verklaar je al die fans over de hele wereld , ook door Estelle zeker?

  19. #419
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Badr zijn grootste tegenstander is badr zelf .

    Er had zo veel meer ingezeten ( op sportief gebied dan, want financieel heeft hij niet verkeerd gedaan .

    Maar door een gebrek aan discipline en allemaal randzaken heeft hij het zelf verknald.

    Ben trouwens fan van badr de vechter, als persoon is hij minder.

    Maar zaterdag gaan we zien hoe hij verschijnt tegen Rico
    Wie wordt de Ster en wie gaat Sterren zien??
    Nog een paar dagen en we komen daar achter

  20. #420
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Hij heeft zeker vechtfans over de hele wereld, vooral door zijn spectaculaire stijl uiteraard (en de legendarisch homo erotische zwembad foto met Ronaldo niet te vergeten uiteraard;-).

    Maar ga nou niet doen alsof de gemiddelde Amerikaan, Duitser of Argentijn Badr kent

  21. #421
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Veel amerikanen en andere mensen uit andere landen kennen badr heus wel hoor. Kijk alleen maar de reacties op zijn youtube filmpjes uit heel de wereld reageren mensen. In de arabische wereld is ie ook een ster en zeker in europa.

  22. #422
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik heb er zin an!
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #423
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Het wedkantoor is open voor de Main Event van Glory Collision!!

    link
    It's okay to be white

  24. #424
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=appelsap;1312629]
    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Met alle respect hè, je hebt héél wat hoofstukken uit z'n leven overgeslagen. Jij doet Badr zo'n tekort aan zijn sportprestaties/carrière!

    Kun je mij verklaren waarom de It's Showtime gala in de Arena (en vele andere) toen tegen Schilt helemaal uitverkocht was (lees 20.000 kaartjes). Ook door Estelle zeker??[/QUOTE

    Nee door Schilt.
    Ik kan je alvast verklappen dat Schilt geen volle zalen trekt hoor. Ik heb respect voor Schilt dat hij zovaak de K-1 finale heeft gewonnen, maar qua vechtstijl is hij zowel bij mij als bij vele geen favoriet. Sterker nog Schilt is in 2012 door Glory zelf gepasseerd!

    De rede dat Badr volle zalen trekt is om dat de ene helft hem wilt zien winnen en de andere helft hem liever ziet verliezen!

    Tegen Rico precies hetzelfde! Stond Rico tegen iemand anders in de ring op 10/12/2016 dan was het sowieso niet uitverkocht dan was er weinig media aandacht en dan zou zoals elk andere gevecht van Rico overwaaien zonder dat men er erg in heeft, zelfs de kickboksliefhebbers zouden de beelden later op YouTube bekijken.

    Waarom denk je dat ze Badr alsnog vragen om toch een Glory fight te doen? Omdat de rest van de Glory vechters zeker volle zalen trekt? Ja misschien een hele kudde Glory vechters.

    Dit is trouwens meetbaar, we gaan na afloop sowieso horen hoeveel kijkcijfers, PPV'ers enz het heeft getrokken.
    Last edited by MoCCino; 05-12-2016 at 11:08.

  25. #425
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Hij heeft zeker vechtfans over de hele wereld, vooral door zijn spectaculaire stijl uiteraard (en de legendarisch homo erotische zwembad foto met Ronaldo niet te vergeten uiteraard;-).

    Maar ga nou niet doen alsof de gemiddelde Amerikaan, Duitser of Argentijn Badr kent
    Ik denk als je het in Amerika op straat vraagt wie Badr is , zal je 0,0 response krijgen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •