MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 40 FirstFirst ... 6789101112131420 ... LastLast
Results 226 to 250 of 982
  1. #226
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    TeamBADGUY, Hoost kan wel dat heeft ook te maken met smaak hou je van techniek of slagen wisselingen ik hou van wild slagewisseling daarom ben ik meer van tayson badr saki manhoef. Remy is echt geen betere vechter en waarom heeft zijn dekking niet geholpen tegen schilt en tegen jamal bensaddik toe hij verloor van hun. Denk dat badr nog zuiverder als hun sloeg in zn prime.
    Beter heeft niks te maken met smaak, maar met prestaties. Prima dat jij het leuker vindt naar Badr te kijken dan naar Hoost of Bonjansky. Maar dat neemt niet weg dat beiden veel meer hebben gepresteerd dan Badr. Dit ondanks het ongelofelijke talent van Hari. Effe bril afzetten en objectief blijven. En ja ik kijk ook veel liever naar Hari dan naar Rico, maar die heeft wel laten zien de laatste 3 jaar de man te zijn in dit gewicht (wat niet zo veel meer voorstelt).
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Het wordt een beetje treurig jongens dit. Doe er mee wat je wilt maar ik zou stoppen.

  3. #228
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Pff...ik zie hier een discussie met vooral hypothetische argumenten. Een aantal leden die t niet zo op Badr hebben, en een aantal die erg pro Badr zijn. Maaaar...ze roepen allemaal dat ze erg objectief zijn. Een ding is zeker. Badr had het talent om de allerbeste te worden, maar is uiteindelijk een van de beste geworden. Of hij de beste HW van nu is zal 10 december moeten blijken.

  4. #229
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    21
    vCash
    113500

  5. #230
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind hem er niet scherp uitzien, maar ja een fragment zegt ook niet alles, hij krijgt zo te zien weinig weerstand tijdens het sparren.
    Dat kan 2 dingen betekenen soort van respect of bang zijn neer te gaan omdat zijn vuisten hard aanvoelen dus gedwongen dicht te gooien.

  6. #231
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Wesley1990 View Post
    Als je de filmpjes moet geloven op facebook haalt ie ze sparringspartners zo uit de plaatselijke kebabzaak..
    Tegen Tarik en Serkan ,wat ik ook niet begreep want het zijn twee vechters die niet op het niveau van Rico zitten.

  7. #232
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    21
    vCash
    113500

    Default

    Als ik badr was dan had ik Jamal bens of londt als sparringspartner gevraagd.

    En als ik rico was dan had ik de sparringpartners van Hesdey genomen. Dat is de reden dat Hesdey het geweld van badr kon weerstaan.

    Ik denk zelf...
    Als rico het geweld van badr de eerste ronde kan weerstaan dan wint rico op punten cq diskwalificatie

  8. #233
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Wat jammer dat veel vechters gestopt zijn ik had nog zo veel partijen willen zien zoals bv:

    Badr vs Ghita
    Badr vs Bensadik
    Overeem vs Schilt
    Spong vs Zimmerman
    Saki vs Samedov
    Bonjasky vs Gerges.
    Petrosyan vs Mootje khamal

    Jammer dat een van de meest techinsche vechters ooit tarik el idrissi er niet meer is. Hij was echt een k1 max kampioenskanidaat. Tarik vs mootje khamal had bv een top partij geweest. Nogmaals rip

  9. #234
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    50/50

  10. #235
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Het wordt een beetje treurig jongens dit. Doe er mee wat je wilt maar ik zou stoppen.
    neuh...'k kan nog wel ff door
    badr gaat winnen hahaha

  11. #236
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Ze motiveren elkaar wel om hard te gaan trainen

    https://www.instagram.com/p/BNHrVo3jbSj/?hl=nl

  12. #237
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    35
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Bloedneus View Post
    Als ik badr was dan had ik Jamal bens of londt als sparringspartner gevraagd.

    En als ik rico was dan had ik de sparringpartners van Hesdey genomen. Dat is de reden dat Hesdey het geweld van badr kon weerstaan.

    Ik denk zelf...
    Als rico het geweld van badr de eerste ronde kan weerstaan dan wint rico op punten cq diskwalificatie
    Weet wel dat ghita ook wel eens mee doet bij mikes gym.. badr en zijn team zullen ook wel niet alles online zetten denk ik..

  13. #238
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bloedneus View Post
    Als ik badr was dan had ik Jamal bens of londt als sparringspartner gevraagd.

    En als ik rico was dan had ik de sparringpartners van Hesdey genomen. Dat is de reden dat Hesdey het geweld van badr kon weerstaan.

    Ik denk zelf...
    Als rico het geweld van badr de eerste ronde kan weerstaan dan wint rico op punten cq diskwalificatie
    Was ik Badr geweest dan had ik Andrei Herasimchuk als sparringpartner gehaald. Die heeft nog op kunlun 15 van Rico gewonnen, dat was op 03-01-2015. Die heeft ongeveer de zelfde stijl. Hoge tempo draait hij en een hele goede conditie. Die kan hem goed na bootsen, daarnaast lijken ze fysiek op elkaar. Erg jammer, zeker een gemiste kans.

  14. #239
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    21
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Was ik Badr geweest dan had ik Andrei Herasimchuk als sparringpartner gehaald. Die heeft nog op kunlun 15 van Rico gewonnen, dat was op 03-01-2015. Die heeft ongeveer de zelfde stijl. Hoge tempo draait hij en een hele goede conditie. Die kan hem goed na bootsen, daarnaast lijken ze fysiek op elkaar. Erg jammer, zeker een gemiste kans.
    Nog beter inderdaad, wist zijn naam niet meer maar het klopt inderdaad dat hij van hem verloren had. Eigenlijk wel raar, heb je van de Glory HW CH gewonnen en geen eigen Wiki pagina. Dacht ff zijn startlijst bekijken maar kan niks vinden tegen wie hij allemaal al gestaan had.

    Jamal Bens had ook al van Rico gewonnen, maar op de persconferentie werd hem niet eens 1 vraag gesteld. Of aan Holzken of Londt.

  15. #240
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Wat mij heel erg opvalt is dat badr in de filmpjes steeds slanker lijkt te worden hij ziet er niet meer zo breed uit als op die ene foto van 3 weken geleden. Weet iemand van jullie waarom dat zo is?. Zou het kunnen zijn dat als je slanker bent meer snelheid heb? Dus dat hij meer snelheid heeft. maar dat betekent dan ook weer minder kracht.

  16. #241
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Quote Originally Posted by Bloedneus View Post
    Eigenlijk wel raar, heb je van de Glory HW CH gewonnen en geen eigen Wiki pagina. Dacht ff zijn startlijst bekijken maar kan niks vinden tegen wie hij allemaal al gestaan had.
    Volgens mij heeft hij die wel ;-)


    https://en.wikipedia.org/wiki/Rico_Verhoeven
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  17. #242
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    35
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Wat mij heel erg opvalt is dat badr in de filmpjes steeds slanker lijkt te worden hij ziet er niet meer zo breed uit als op die ene foto van 3 weken geleden. Weet iemand van jullie waarom dat zo is?. Zou het kunnen zijn dat als je slanker bent meer snelheid heb? Dus dat hij meer snelheid heeft. maar dat betekent dan ook weer minder kracht.
    Denk dat die balans zoekt wat voor hem het beste uit komt.. kracht en snelheid en paar kilo eraf zal voor de conditie ook niet slecht zijn

  18. #243
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Quote Originally Posted by stiffler View Post
    Volgens mij heeft hij die wel ;-)


    https://en.wikipedia.org/wiki/Rico_Verhoeven

    verkeerde link :-(

    https://en.wikipedia.org/wiki/Andrey_Gerasimchuk
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  19. #244
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    21
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by stiffler View Post
    Had het al gezien inderdaad. Heeft toch tegen Balrak, Hesdey en Patrice quarterone gestaan.

  20. #245
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Feit is dat hij twee keer van Bonjasky heeft verloren en van Schilt. Dus hij heeft meerdere mogelijkheden gehad, andere vechters pakken die kans wel. Je kan Badr blijven verdedigen met als, waarschijnlijk en dan. Maar Schilt, Aerts, Bonjasky en Hoost hebben allemaal meerdere K1 titels. K1 was en blijft het hoogst haalbare in HW kickboxen. Hari heeft er 0.
    Hier sluit ik me bij aan echter Badr is géén toernooivechter! Badr vecht TE emotioneel om een toernooi vechter te kunnen zijn. Een toernooi vechter is iemand die zowel tactvol als economisch kan vechten. Badr gooit zijn zuurstof tank al in het eerste gevecht leeg om maar te zwijgen over de blessures die hij oploopt. Hij vecht met de 'all of nothing' mentaliteit. Dat is sensationeel bij een losse gevecht, maar bij een toernooi is hij altijd van een koude kermis thuis gekomen.

    Het probleem nu, tegen Rico zal niet zijn techniek of kracht zijn, maar zijn conditie! Je kan niet èn zo'n opgepompte body en conditie hebben tegelijk. Badr kiest waarschijnlijk voor explosiviteit, dit betekent ook nu weer 'go for the kill' in het first round!

    Als Rico de eerste ronde overleeft zonder teveel damage dan zie ik Rico wel kansmaken. Persoonlijk denk ik dat Rico dit niet kan opbrengen geestelijk sowieso niet al probeert hij het wel uit te stralen. Fysiek is Rico op en top. De druk is enorm hoog en als er iemand is die altijd onder druk vecht is het Badr wel.

    Ik ga voor Badr op K.O 💪🏽

  21. #246
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  22. #247
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    https://youtu.be/wSa55AadS3Y
    Haha Schilt zegt hier dat ie 5 keer kampioen is geweest en toch vonden de meeste badr de kampioen zoals hij ook altijd zei people champion.

  23. #248
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    https://youtu.be/wSa55AadS3Y
    Haha Schilt zegt hier dat ie 5 keer kampioen is geweest en toch vonden de meeste badr de kampioen zoals hij ook altijd zei people champion.

    Ik niet.

    En velen met mij.

  24. #249
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    https://youtu.be/wSa55AadS3Y
    Haha Schilt zegt hier dat ie 5 keer kampioen is geweest en toch vonden de meeste badr de kampioen zoals hij ook altijd zei people champion.
    Schilt is nooit echt als kampioen gezien ondanks dat hij dat feitelijk wel was natuurlijk. Dit komt puur door zijn manier van vechten. Vocht hij zo roekeloos als Badr dan had hij niet zo vaak of nooit kampioen kunnen worden. Feit blijft wel dat op Alexey Ignashov (toen was Schilt niet op z'n top) na Badr de ENIGE die van Schilt heeft gewonnen op K.O. dit heeft hij juist kunnen doen omdat Badr zo agressief en roekeloos vocht tegen hem.

  25. #250
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Helemaal mee eens maar ook zijn lengte speelt een rol wat stel dat schilt 1.80 was of 1.90 zou hij dan nog steeds zoveel winnen. En stel dat saki en manhoef bv veel langer waren dan hadden ze veel meer kunnen doen . Lengte speelt een rol. Ik denk overigens dat jamal bensadik ook kans kon maken tegen schilt die gaat er ook vol in en heeft bijna zijn lengte 2,05 vs 2,12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •