MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 27 of 40 FirstFirst ... 1723242526272829303137 ... LastLast
Results 651 to 675 of 982
  1. #651
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Maar het is toch niet te ontkennen dat een getrainde Badr, ondanks dat ie geen ritme heeft, de betere van de 2 is.
    Hoe weet je dat hij OP DIT MOMENT de betere is? Het is onmogelijk te weten, dat maakt de vraag extra interessant, we weten namelijk allemaal nog helemaal niks. Hoe?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #652
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Hoe weet je dat hij OP DIT MOMENT de betere is? Het is onmogelijk te weten, dat maakt de vraag extra interessant, we weten namelijk allemaal nog helemaal niks. Hoe?
    Ik zeg ook niet dat ik 100% zeker weet dat Badr OP DIT MOMENT beter is. Wat ik aangeef is dat ik Badr de betere vechter is, mits ie getraind is. En als je de berichtgeving en de filmpjes ziet, ziet het ernaar uit dat ie dat is. Dus het is niet zozeer WETEN, maar VINDEN. Ik VIND een getrainde Badr beter dan Rico. En nee ik kan het niet wetenschappelijk onderbouwen met een of andere formule.

  3. #653
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Altijd leuk als badr vecht.
    Dan komen de racisten op mixfight naar boven drijven. Jullie Hollanders laten je altijd zo gauw kennen man blehhh met je doorzichtige haat en afgunst. sommige mensen houden van getrainde vechters en sommige van geboren vechters. Mag dat ? Goh tief een keer op man echt walgelijk zijn jullie stelletje zielige haters.
    En badr wordt niet gehaat hier door zn acties maar puur om zn afkomst en dat weten jullie bliksemsgoed

  4. #654
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Altijd leuk als badr vecht.
    Dan komen de racisten op mixfight naar boven drijven. Jullie Hollanders laten je altijd zo gauw kennen man blehhh met je doorzichtige haat en afgunst. sommige mensen houden van getrainde vechters en sommige van geboren vechters. Mag dat ? Goh tief een keer op man echt walgelijk zijn jullie stelletje zielige haters.
    En badr wordt niet gehaat hier door zn acties maar puur om zn afkomst en dat weten jullie bliksemsgoed

    Hahaha, OMG.

    Misschien moet je even het hele topic lezen. Het troll onderwerp 'racisme-kaart' is al behandeld en ge-accordeerd.

    Als je toch de slachtofferrol op je wilt nemen, kan je misschien je hart luchten op maroc.nl bij al die andere etnisch geprofileerden.
    Groetjes!

  5. #655
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Hoe weet je dat hij OP DIT MOMENT de betere is? Het is onmogelijk te weten, dat maakt de vraag extra interessant, we weten namelijk allemaal nog helemaal niks. Hoe?
    Dat is inderdaad een interessante vraag. Wat we wel weten is dat hij op jonge leeftijd tegen vechters heeft gestaan waar Rico op dezelfde leeftijd niet heeft gestaan en nooit tegen zal staan. Dan komen we bij het mentale aspect. Als je op zo'n jonge leeftijd op zo'n grote gala vecht (lees K-1 toernooien) en jezelf op de kaart kan zetten dan zegt het in ieder geval wat over je skills, maar ook over je geestelijke gesteldheid. De K.O heeft hij in zijn vuist. De pressure is hem heel bekend, sterker nog alsof de druk niet genoeg is legt hij de lat altijd zelf nog maar iets hoger. Zijn lichamelijke staat van paraatheid. De foto's liegen er niet om. Ik vind het allerbelangrijkste zijn gameplan. Het kan niet zo zijn dat de hele wereld denkt dat hij de eerste ronde als een stier gaat rossen. Dit zou te kortzichtig voor zijn tegenstander en als trainer zou je daar helemaal rekening mee moeten houden. Stel dat Badr met een heel ander gameplan komt en weer vecht zoals hij tijden terug vocht (meer in de sluipschutter modus) dekking hoog, kijken, langzaam de druk opvoeren door Rico naar achteren te drukken, weer kijken en dan de aanval inzetten dan zou ik daar extra respect voor hebben want je zet de hele wereld op het vekeerde been. Dat zou prachtig zijn!
    Last edited by MoCCino; 08-12-2016 at 12:01.

  6. #656
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Altijd leuk als badr vecht.
    Dan komen de racisten op mixfight naar boven drijven. Jullie Hollanders laten je altijd zo gauw kennen man blehhh met je doorzichtige haat en afgunst. sommige mensen houden van getrainde vechters en sommige van geboren vechters. Mag dat ? Goh tief een keer op man echt walgelijk zijn jullie stelletje zielige haters.
    En badr wordt niet gehaat hier door zn acties maar puur om zn afkomst en dat weten jullie bliksemsgoed
    Jullie Hollanders?

    Kruip maar lekker in de slachtofferrol, daar zijn JULLIE goed in.

  7. #657
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Ik zeg ook niet dat ik 100% zeker weet dat Badr OP DIT MOMENT beter is. Wat ik aangeef is dat ik Badr de betere vechter is, mits ie getraind is. En als je de berichtgeving en de filmpjes ziet, ziet het ernaar uit dat ie dat is. Dus het is niet zozeer WETEN, maar VINDEN. Ik VIND een getrainde Badr beter dan Rico. En nee ik kan het niet wetenschappelijk onderbouwen met een of andere formule.

    Badr is in de basis een betere kickbokser dan Rico.

    Dat vind ik ook.

    Rico heeft echter meer ritme, is fitter en heeft een gewichtsvoordeel.

    Ik ben benieuwd wat er zaterdag gaat gebeuren.

  8. #658
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Hou het gezellig dames aub!
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #659
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Badr is in de basis een betere kickbokser dan Rico.

    Dat vind ik ook.

    Rico heeft echter meer ritme, is fitter en heeft een gewichtsvoordeel.

    Ik ben benieuwd wat er zaterdag gaat gebeuren.
    Wordt sowieso een leuk toernooi met een erg mooie card.
    'k Begrijp de fam. Holzken wel, zij sneeuwen compleet onder terwijl Nieky om de titel strijdt.

    (En ik heb in tijden niet meer zo gelachen hier op het forum. Echt, de "6weken voorbereiding is niet genoeg. Maand/anderhalve maand is perfect" figuren zijn er weer. Blijft een heerlijk filmpje trouwens!)

  10. #660
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    En.
    Nog even aandacht voor het wedkantoor!!


    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...hoeven-vs-Hari

  11. #661
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Dat is inderdaad een interessante vraag. Wat we wel weten is dat hij op jonge leeftijd tegen vechters heeft gestaan waar Rico op dezelfde leeftijd niet heeft gestaan en nooit tegen zal staan. Dan komen we bij het mentale aspect. Als je op zo'n jonge leeftijd op zo'n grote gala vecht (lees K-1 toernooien) en jezelf op de kaart kan zetten dan zegt het in ieder geval wat over je skills, maar ook over je geestelijke gesteldheid. De K.O heeft hij in zijn vuist. De pressure is hem heel bekend, sterker nog alsof de druk niet genoeg is legt hij de lat altijd zelf nog maar iets hoger. Zijn lichamelijke staat van paraatheid. De foto's liegen er niet om. Ik vind het allerbelangrijkste zijn gameplan. Het kan niet zo zijn dat de hele wereld denkt dat hij de eerste ronde als een stier gaat rossen. Dit zou te kortzichtig voor zijn tegenstander en als trainer zou je daar helemaal rekening mee moeten houden. Stel dat Badr met een heel ander gameplan komt en weer vecht zoals hij tijden terug vocht (meer in de sluipschutter modus) dekking hoog, kijken, langzaam de druk opvoeren door Rico naar achteren te drukken, weer kijken en dan de aanval inzetten dan zou ik daar extra respect voor hebben want je zet de hele wereld op het vekeerde been. Dat zou prachtig zijn!
    Oke,ben het niet met alles eens maar dat hoeft ook niet. Alleen ik baseer me op het gevecht tegen Londt en Badr moet echt scherper zijn dan toen want ik was echt niet overtuigd. En Londt vind ik nou echt een vechter die 10 jaar geleden niet mee zou kunnen. En we hoeven de carrière van Badr echt niet constant op te sommen, ik heb in ieder geval het meeste van zijn wedstrijden altijd wel gezien want ik ging er speciaal voor zitten.

  12. #662
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Zit iemand hier nu de geestelijke gesteldheid van Badr te prijzen?

  13. #663
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Zodra je badr moet vechten komen er haters hier.....

    Alsof het iemand had geboeit als Rico had gevochten tegen iemand uit glory.....

    Toen badr vocht tegen een pannenkoek in Rusland ofzo wilde RTL7 het direct uitzenden.
    Als Rico tegen wie dan ook zou vechten buiten badr om. Weten jullie ook precies hoeveel mensen die partij zou boeien . Dus aub let s keep iT real.
    Badr heeft een paar domme dingen gedaan. Maar er zijn genoeg vechters die veeel ergere dingen hebben gedaan. Maar daar piepen jullie niet zo hard over. En ik hoef niet eens namen te noemen jullie weten het bliksems goed. Badr heeft niemand vermoord. Maar je zou het haast denken.

  14. #664
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Zodra je badr moet vechten komen er haters hier.....

    Alsof het iemand had geboeit als Rico had gevochten tegen iemand uit glory.....

    Toen badr vocht tegen een pannenkoek in Rusland ofzo wilde RTL7 het direct uitzenden.
    Als Rico tegen wie dan ook zou vechten buiten badr om. Weten jullie ook precies hoeveel mensen die partij zou boeien . Dus aub let s keep iT real.
    Badr heeft een paar domme dingen gedaan. Maar er zijn genoeg vechters die veeel ergere dingen hebben gedaan. Maar daar piepen jullie niet zo hard over. En ik hoef niet eens namen te noemen jullie weten het bliksems goed. Badr heeft niemand vermoord. Maar je zou het haast denken.
    Ik denk vooral dat het de fanschare is die irriteert.

    Badr's hysterische bakvisjes.

    De kleinste kritische kanttekening bij hun held en ze beginnen al te snotteren.

  15. #665
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Zodra je badr moet vechten komen er haters hier.....

    Alsof het iemand had geboeit als Rico had gevochten tegen iemand uit glory.....

    Toen badr vocht tegen een pannenkoek in Rusland ofzo wilde RTL7 het direct uitzenden.
    Als Rico tegen wie dan ook zou vechten buiten badr om. Weten jullie ook precies hoeveel mensen die partij zou boeien . Dus aub let s keep iT real.
    Badr heeft een paar domme dingen gedaan. Maar er zijn genoeg vechters die veeel ergere dingen hebben gedaan. Maar daar piepen jullie niet zo hard over. En ik hoef niet eens namen te noemen jullie weten het bliksems goed. Badr heeft niemand vermoord. Maar je zou het haast denken.
    Badr heeft wel iemand voor zijn leven invalide geschopt. Maar dat is niet erg. Dat is vrij normaal gedrag.

  16. #666
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Zodra je badr moet vechten komen er haters hier.....

    Alsof het iemand had geboeit als Rico had gevochten tegen iemand uit glory.....

    Toen badr vocht tegen een pannenkoek in Rusland ofzo wilde RTL7 het direct uitzenden.
    Als Rico tegen wie dan ook zou vechten buiten badr om. Weten jullie ook precies hoeveel mensen die partij zou boeien . Dus aub let s keep iT real.
    Badr heeft een paar domme dingen gedaan. Maar er zijn genoeg vechters die veeel ergere dingen hebben gedaan. Maar daar piepen jullie niet zo hard over. En ik hoef niet eens namen te noemen jullie weten het bliksems goed. Badr heeft niemand vermoord. Maar je zou het haast denken.
    Zakdoekje erbij?

  17. #667
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Omdat hij lulde. Als je mijn vriendin wil beledigen in het openbaar en ik waarschuw je en je wilt door gaan tja dan kan je een klap krijgen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

    En nog steeds krijgt badr meer over zich heen mbt die koen dan de Hollandse man die koen uit eindelijk vermoord heeft. Ohja jij dacht dat koen zuivere koffie was heh. #hypocriet

  18. #668
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Omdat hij lulde. Als je mijn vriendin wil beledigen in het openbaar en ik waarschuw je en je wilt door gaan tja dan kan je een klap krijgen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
    Z'n voet hing aan een draadje.

    Je moet wel erg onzeker zijn om een oliebol zo grondig te verbouwen.

  19. #669
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Vroeger was ik echt tegen badr ik vond hem een echte narcist maar door de overdreven reacties hier op mixfight jegens badr. Hoop ik elke keer dat hij wint om die smerige racisten hier te tergen😜

  20. #670
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Koen had veeeeeeel meer op zn kerfstok dan badr maja hijs Hollander toch dan is et anders

  21. #671
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Vroeger was ik echt tegen badr ik vond hem een echte narcist maar door de overdreven reacties hier op mixfight jegens badr. Hoop ik elke keer dat hij wint om die smerige racisten hier te tergen😜

    Hullie begonnen!

  22. #672
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Koen had veeeeeeel meer op zn kerfstok dan badr maja hijs Hollander toch dan is et anders
    Wat ook al weer, Einstein?

  23. #673
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    wauw niveau is hier zwaar om te huilen
    Lijkt wel op een politieke forum
    Denk vs pvv
    Aanhangers
    Van alle comments gaat het bijna niet inhoudelijk om het gevecht maar alleen om onzin

  24. #674
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Anyway BADR gaat Rico slopennnnnn

  25. #675
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Altijd leuk als badr vecht.
    Dan komen de racisten op mixfight naar boven drijven. Jullie Hollanders laten je altijd zo gauw kennen man blehhh met je doorzichtige haat en afgunst. sommige mensen houden van getrainde vechters en sommige van geboren vechters. Mag dat ? Goh tief een keer op man echt walgelijk zijn jullie stelletje zielige haters.
    En badr wordt niet gehaat hier door zn acties maar puur om zn afkomst en dat weten jullie bliksemsgoed
    Ik neem aan dat je Marokkaans bent en ik lees altijd overal dat jullie het (terecht) niet leuk te vinden om over een kam te worden geschoren ivm Marokkanen die crimineel zijn. Ik hoop dat je begrijpt dat je nu exact hetzelfde doet....

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •