MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 36 of 40 FirstFirst ... 26323334353637383940 LastLast
Results 876 to 900 of 982
  1. #876
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    In Nederland worden kinderverkrachters vervolgd, In andere culturen is het gewoon sociaal geaccepteerd.Moet je mij niet de schuld geven.
    Een taakstraf noem je vervolgd
    ik geef je nergens de schuld van. Die haat is er ingeworteld , dat krijgt niemand er uit.
    een discussie met jou soort is ook zinloos , want je hebt een bord voor je kop
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #877
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post

    https://www.glorykickboxing.com/en/news/view/1173



    GLORY 36 GERMANY
    Live on ESPN3 in the US, various networks worldwide, and streaming in most countries on eversport.tv Commences 17:00 CET / 16:00 GMT / 11am ET / 8am PT Replays: ESPN2 on Sunday, December 11th at 11pm ET / 8 pm PT ESPN ESPN Deportes on Tuesday, December 20th at 9pm ET / 6 pm PTGLORY 36 PRELIMS / SUPERFIGHT SERIES live and free to the public on UFC FIGHT PASSCommences 19:30 CET / 18:30 GMT / 1:30pm ET / 10:30am PTGLORY: COLLISION Pay-Per-View on InDEMAND for cable viewers in the USA and via UFC.tv for international and US viewers, priced at $29.95 Commences 22:00 CET / 21:00 GMT / 4pm ET / 1pm PT


    stream:

    http://www.sport247.live/en/home/584c15f2c4bb0
    Bedankt voor de link! Moet je jezelf eerst registreren is het een gratis link? Alvast bedankt.

  3. #878
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Bedankt voor de link! Moet je jezelf eerst registreren is het een gratis link? Alvast bedankt.
    'k ken Eversport zelf niet. dus eigenlijk geen idee sorry.stream is gratis. fightpass registreren.
    It's okay to be white

  4. #879
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Thanx
    Als ik een link heb zal ik ook plaatsen

  5. #880
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    https://www.glorykickboxing.com/en/news/view/1173

    GLORY 36 GERMANY
    Live on ESPN3 in the US, various networks worldwide, and streaming in most countries on eversport.tv Commences 17:00 CET / 16:00 GMT / 11am ET / 8am PT Replays: ESPN2 on Sunday, December 11th at 11pm ET / 8 pm PT ESPN ESPN Deportes on Tuesday, December 20th at 9pm ET / 6 pm PTGLORY 36 PRELIMS / SUPERFIGHT SERIES live and free to the public on UFC FIGHT PASSCommences 19:30 CET / 18:30 GMT / 1:30pm ET / 10:30am PTGLORY: COLLISION Pay-Per-View on InDEMAND for cable viewers in the USA and via UFC.tv for international and US viewers, priced at $29.95 Commences 22:00 CET / 21:00 GMT / 4pm ET / 1pm PT


    stream:http://www.sport247.live/en/home/584c15f2c4bb0
    Verder heeft Cricfree een UFC Fight Pass stream. Die zal zo wel beginnen dan...


    http://cricfree.sc/watch/live/ufc-fight-pass-live-streaming
    It's okay to be white

  6. #881
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Echt een circus in dit topic.

  7. #882
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    toch wel opvallend dat iemand die anderen buiten de ring te pas en te onpas mishandelt zo emorm aanbeden wordt terwijl het zijn tegenstander verweten word te netjes te zijn, de ideale schoonzoon, hoe durf je een echte prof te zijn en te leven voor je sport

  8. #883
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Dat klopt! Compliment voor je ontdekking. Dit is een topic. Het doel van een topic is dat je typt wat je er ZELF van vind. Zoals je kon lezen typ ik in de 'IK' vorm
    Ik weet dat het de 'Ik' vorm was , alleen je valt vaak in herhaling.

  9. #884
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Iemand een link die het doet?

  10. #885
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb een leuke tijd gehad hier afgelopen dagen in de topic. Het was lachen, discussiėren, oneens zijn met elkaar, elkaar aanvallen en ga zo maar door. Al met al, weer zoals ouderwets. De tijden van K-1 zullen nooit meer herleven. Zoals een forumlid eerder plaatste waren het tijden van vroeg opstaan, jagen naar een goed werkende stream (ik heb mezelf betrapt dat ik het nu weer doe) en het was altijd in de decembermaand, de afsluiter van het jaar was dan DREAM. Je leefde er maanden naar uit. Dit gevecht of beter gezegd dit gala geeft me wel een flashback naar de tijden toen.

    De hoofdpartij is natuurlijk bij iedereen bekend. Het is jammer dat de andere partijen ondergesneeuwd zijn door alle aandacht, commotie en heisa over Badr v.s. Rico. Ik wens iedereen veel kijkplezier en ongeacht wat de uitslag zal zijn, respecteer ik iedereen!

  11. #886
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb UFC Fightpass aangepast maar nu blijkt het niet eens echt live te zijn. Partijen zijn al begonnen terwijl de klok van de prelims nog aftelt.
    Dat versta ik niet onder "Live" dus dat wordt alle social media vermijden
    Last edited by Jones; 10-12-2016 at 18:21.

  12. #887
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Ik heb een leuke tijd gehad hier afgelopen dagen in de topic. Het was lachen, discussiėren, oneens zijn met elkaar, elkaar aanvallen en ga zo maar door. Al met al, weer zoals ouderwets. De tijden van K-1 zullen nooit meer herleven. Zoals een forumlid eerder plaatste waren het tijden van vroeg opstaan, jagen naar een goed werkende stream (ik heb mezelf betrapt dat ik het nu weer doe) en het was altijd in de decembermaand, de afsluiter van het jaar was dan DREAM. Je leefde er maanden naar uit. Dit gevecht of beter gezegd dit gala geeft me wel een flashback naar de tijden toen.

    De hoofdpartij is natuurlijk bij iedereen bekend. Het is jammer dat de andere partijen ondergesneeuwd zijn door alle aandacht, commotie en heisa over Badr v.s. Rico. Ik wens iedereen veel kijkplezier en ongeacht wat de uitslag zal zijn, respecteer ik iedereen!


    Zijn we het toch ergens eens over

  13. #888
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Wie opent een live topic
    Moderators??

  14. #889
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Ik heb een leuke tijd gehad hier afgelopen dagen in de topic. Het was lachen, discussiėren, oneens zijn met elkaar, elkaar aanvallen en ga zo maar door. Al met al, weer zoals ouderwets. De tijden van K-1 zullen nooit meer herleven. Zoals een forumlid eerder plaatste waren het tijden van vroeg opstaan, jagen naar een goed werkende stream (ik heb mezelf betrapt dat ik het nu weer doe) en het was altijd in de decembermaand, de afsluiter van het jaar was dan DREAM. Je leefde er maanden naar uit. Dit gevecht of beter gezegd dit gala geeft me wel een flashback naar de tijden toen. De hoofdpartij is natuurlijk bij iedereen bekend. Het is jammer dat de andere partijen ondergesneeuwd zijn door alle aandacht, commotie en heisa over Badr v.s. Rico. Ik wens iedereen veel kijkplezier en ongeacht wat de uitslag zal zijn, respecteer ik iedereen!
    precies

  15. #890
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Iedereen veel kijkplezier. Ik hou ook op met trollen. Moge de beste winnen.

  16. #891
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Moge de beste winnen

  17. #892
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Dat klopt! Compliment voor je ontdekking. Dit is een topic. Het doel van een topic is dat je typt wat je er ZELF van vind. Zoals je kon lezen typ ik in de 'IK' vorm
    Op een forum lees je ook tussen de regels door, en met een beetje intelligentie snap je dat hij met zijn zin bedoeld dat hij je mening onzin vindt
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  18. #893
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Ik heb een leuke tijd gehad hier afgelopen dagen in de topic. Het was lachen, discussiėren, oneens zijn met elkaar, elkaar aanvallen en ga zo maar door. Al met al, weer zoals ouderwets. De tijden van K-1 zullen nooit meer herleven. Zoals een forumlid eerder plaatste waren het tijden van vroeg opstaan, jagen naar een goed werkende stream (ik heb mezelf betrapt dat ik het nu weer doe) en het was altijd in de decembermaand, de afsluiter van het jaar was dan DREAM. Je leefde er maanden naar uit. Dit gevecht of beter gezegd dit gala geeft me wel een flashback naar de tijden toen.

    De hoofdpartij is natuurlijk bij iedereen bekend. Het is jammer dat de andere partijen ondergesneeuwd zijn door alle aandacht, commotie en heisa over Badr v.s. Rico. Ik wens iedereen veel kijkplezier en ongeacht wat de uitslag zal zijn, respecteer ik iedereen!
    Kan ik me helemaal bij aansluiten moCCino. Mooi gesproken. Iedereen veel plezier vanavond en hopen dat we een vierde ronde krijgen ofzo.

  19. #894
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zo is het! Have Fun! OSU!

    geef gewoon willekeurig wat reps weg..

    Gewoon, omdat het kan
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #895
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    net
    thuis, iemand een link van een werkende stream?

  21. #896
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  22. #897

  23. #898
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    kamal ik heb verkeerd gewed ik wou al mijn vcash op badr inzetten kun jij dit alsnog veranderen?

  24. #899
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Wow. UFC app downloaden en kijken! Thanks!!

  25. #900
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    kamal ik heb verkeerd gewed ik wou al mijn vcash op badr inzetten kun jij dit alsnog veranderen?
    Nee sorry maat dat gaat niet meer

    Ach het is maar virtueel geld he
    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •