MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 16 of 40 FirstFirst ... 612131415161718192026 ... LastLast
Results 376 to 400 of 982
  1. #376
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    We zullen het volgende week allemaal wel zien.. Blijft toch allemaal een moment opname. Neem nou iets anders als bijvoorbeeld de bekerwedstrijden in voetbal. Er winnen daar weleens amateur clubs van eerste of eredivisie clubs.

    Ze zijn beide goede kickboksers en weten hoe het spelletje in elkaar zit, maar 1 moment van een (te) lage dekking oid kan al het verschil maken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #377
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    @neigo

    Zijn er nog andere vechters uit bijv de k1 tijd waar fans zich ook zo obsessief gedroegen?

    ik volg het allemaal al heel lang maar dit soort fans heb ik niet eerder gezien

  3. #378
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    21
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    @neigo

    Zijn er nog andere vechters uit bijv de k1 tijd waar fans zich ook zo obsessief gedroegen?

    ik volg het allemaal al heel lang maar dit soort fans heb ik niet eerder gezien
    Aerts, ramon Dekkers, alistair Overeem, Rémy bonyasky.

    Ik vind Badr een echte eikel, een sukkel buiten de ring, en dan heb ik het nog netjes verwoord.

    Maar als ik zou zeggen dat hij niet in de top 5 zou zitten van beste vechters ooit (tot 7 jaar geleden) dan zou ik liegen of geen verstand hebben van kickboksen.
    De enige 2 wedstrijden van Sem Schilt die mooi en spannend waren om naar te kijken, was tegen Badr.

    Eerlijk, een klootzak, maar ik en velen met mij gaan een kaartje of ppv kopen om hem te zien vechten.

    En dan mag hij een klootzak buiten de ring zijn, maar hij is wel de rijkste kickbokser die er rondloopt.

    Hij is rijker dan sem schilt die 4 of 5 keer de K1 heeft gewonnen (Ps dit laatste is geen speculatie)


    Een klootzak zijn buiten de ring heeft hem dus geen windeieren gelegd. Ik denk ook dat het deels gespeeld is...

  4. #379
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    @neigo

    Zijn er nog andere vechters uit bijv de k1 tijd waar fans zich ook zo obsessief gedroegen?

    ik volg het allemaal al heel lang maar dit soort fans heb ik niet eerder gezien

    Goedemiddag killroy,

    Ik ben ook een fan van Badr, maar om dan zo obsessief en extreem mee bezig te zijn gaat mij een brug te ver, en nee ik ken geen vechter uit de K1 dagen waar ze zo om deden..Maar het is ook een heel ander slag volk wat zo doet, en dat zeg ik als (Marokkaans) zijnde.

    RELATIVEREN, maar dat kan je nog 1000 keer vertellen, maar dringt toch niet tot ze door.

  5. #380
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    21
    vCash
    113500

    Default

    Ps

    Of Rico wint hangt niet af van Rico. Forumbroeders die al wat langer meegaan weten wat ik bedoel.

    Als badr de ring in stapt a la tegen londt of zabit 3 dan zie ik hem niet makkelijk winnen.

    Maar als hij terugkomt op 60 procent van Badr tegen Overeem2, Hong man coi, feitosa, saki2, sefo, etc, komop jongens, is dat dan nog steeds een discussie??

    Laat ik het anders vragen.

    Wie vind Badr een klootzak?
    Ik

    Zijn er hier mensen die denken dat badr op zijn best verliest van een Rico op zijn best.
    Ik niet

  6. #381
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Bloedneus View Post

    Een klootzak zijn buiten de ring heeft hem dus geen windeieren gelegd. Ik denk ook dat het deels gespeeld is...
    Die Everink is een knap goeie acteur dan....

  7. #382
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    21
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die Everink is een knap goeie acteur dan....
    Een voorbeeld van een klootzak zijn is weglopen bij staredown.

    Wat er met everink is gebeurd, daar waren we niet bij.

    Maar kan me voorstellen dat als iemand jouw vrouw uitscheld je dan uit je slof kan schieten.

    Hoe everink eruit zag leek niet op iemand die uit zijn slof schoot. Maar een vechtsporter slaat wat harder uit zijn slof.

  8. #383
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Neigo, denk je dat ik dit werkelijk serieus ga nemen wat jij hier constateert. Volgens mij ben jij veel jonger dan mij ik weet niet hoe lang jij het kickboxen volgt maar ik volg het al meer dan 20 jaar. Over cijfers gesproken dan zijn toch feiten dat het 1-1 staat tussen schilt. Ze hebbben beide tegemekaar gestaan en beide gewonnen van mekaar. Ik heb het gevoel dat sommige hier jaloers zijn dat ik veel weet over deze sport. Er zijn genoeg mensen die fanatiek met badr of deze wedstrijd bezig zijn dat noemen ze fans en die zitten niet altijd op een forum ik zit toevallig wel op een forum. Zo zijn er ook fans van muziekanten rihanna bijvoorbeeld die ook alles over muziek volgen en hun idolen. Ik ben gek op deze sport en nogmaals en ik heb gewoon werk hoor en mijn dagelijkse dingen.
    Als je je irriteert aan iemand die met nieuws feiten en kickboxervaring komt dan moet je me proberen te negeren gewoon dan lukt jou wel. Over everink gesproken had gehoord dat 10 dagen na de partij tegen verhoeven wij te horen krijgen of badr die 7 maanden nog moet gaan zitten als ik het goed heb. En oevr iemand hierboven die zegt ik heb de partij tegen silva verhoeven gezien ik vind dat niet indrukwekkend wat verhoeven liet zien. Een fitte badr sloopt silva binnen 2 minuten.

  9. #384
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Op dit moment staan deze odds op Unibet:

    Verhoeven: -175 (1.57)

    Hari: +130 (2.3)


    Verhoeven voorlopig favoriet dus.
    It's okay to be white

  10. #385
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    21
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Op dit moment staan deze odds op Unibet:

    Verhoeven: -175 (1.57)

    Hari: +130 (2.3)


    Verhoeven voorlopig favoriet dus.
    Als gokken niet haram was, dan had ik het gewaagd... 😂😂

  11. #386
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bloedneus View Post
    Als gokken niet haram was, dan had ik het gewaagd... 😂😂
    waarom is het haram dan?
    It's okay to be white

  12. #387
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    @neigo

    Zijn er nog andere vechters uit bijv de k1 tijd waar fans zich ook zo obsessief gedroegen?

    ik volg het allemaal al heel lang maar dit soort fans heb ik niet eerder gezien
    Tot nu toe zie ik het enkel bij de Badr fans , "Team desperate excuus" ik lees nu al dat als Rico wint dat het niet aan Rico ligt

  13. #388
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    21
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Tot nu toe zie ik het enkel bij de Badr fans , "Team desperate excuus" ik lees nu al dat als Rico wint dat het niet aan Rico ligt
    Begrijpend lezen pronk.

    Of Rico van Badr wint, hang af van Badr of dat hij getraind heeft zoals in zijn prime. Een prime Badr tegen een prime Rico op zijn beste dag, zou Badr op brutal face rape round1 zijn.

    Denk je dat Rico mee zou kunnen met de toptijd van K1?

    Toen Badr tegen Leko in K1 vocht, was hij 20.

    Nogmaals, ik mag Badr als mens niet, ik hoop dat hij verliest, maar denk dat hij wint. Ik kijk graag naar zijn partijen.

    Je kan zelfs niet even de andere kant op kijken omdat hij ko slaat of gaat.

    Tijdens een wedstrijd van schilt of Rico bijvoorbeeld, gaan sommige mensen zelfs ff op toiletbezoek.

  14. #389
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Bloedneus View Post
    Begrijpend lezen pronk.

    Of Rico van Badr wint, hang af van Badr of dat hij getraind heeft zoals in zijn prime. Een prime Badr tegen een prime Rico op zijn beste dag, zou Badr op brutal face rape round1 zijn.

    Denk je dat Rico mee zou kunnen met de toptijd van K1?

    Toen Badr tegen Leko in K1 vocht, was hij 20.

    Nogmaals, ik mag Badr als mens niet, ik hoop dat hij verliest, maar denk dat hij wint. Ik kijk graag naar zijn partijen.

    Je kan zelfs niet even de andere kant op kijken omdat hij ko slaat of gaat.

    Tijdens een wedstrijd van schilt of Rico bijvoorbeeld, gaan sommige mensen zelfs ff op toiletbezoek.
    Als als als....het wordt steeds mooier

  15. #390
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Neigo View Post
    Goedemiddag killroy,

    Ik ben ook een fan van Badr, maar om dan zo obsessief en extreem mee bezig te zijn gaat mij een brug te ver, en nee ik ken geen vechter uit de K1 dagen waar ze zo om deden..Maar het is ook een heel ander slag volk wat zo doet, en dat zeg ik als (Marokkaans) zijnde.

    RELATIVEREN, maar dat kan je nog 1000 keer vertellen, maar dringt toch niet tot ze door.
    Je had je punt al gemaakt of wil je nu schouderklopjes van de badr haters .

  16. #391
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Hoop dat rico zo hard neergaat als tegen zimmerman. Hij blijft maar doorlullen met zn misplaatste arrogantie en minachting. Die 7 titels kan hij straks in de prullenbak gooien. Grootste fout die rico heeft gemaakt is dat ie dacht dat badr nooit meer hard zou traininen en dat ie lekker in marokko aan het feesten is. Hij had dit niet verwacht. Hij dacht tegen badr te vechten in de vorm als tegen samedov. Minachting bagataliseren en onderschatten. Kijk badr praatte ook weleens maar die maakte het bijn altijd waar en hij bleef niet doorlullen. Rico praat in elke filmpje alsof badr net als een silva is. Geef tien rico 10 procent kans en dat is als hij hem goed raakt zelfs dat betwijfel is want badr herstelt ook snel na een 8 tellen. Zelfs al zou het punten worden denk ik als nog dat badr hem wegtikt. Hij is gewoon sterker sneller slimmer ervaring meer tallent.

  17. #392
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Ik merk dat mensen eerst in de verdediging schieten voordat ze laten weten dat ze hopen op winst voor Badr. Ik heb Badr een lange tijd gevolgd. Ik wist veel ins en outs. Heb ik dan een obsessie voor Badr? Nee! Want ik volgde het K-1 nog voor Badr zn eerste gevecht daar draaide. Wat ik zag is dat door de komst van Badr K-1 weer herleefde.

    Badr vecht heel speculair daardoor is hij bij vele in de spotlight gekomen. Een controversieel vechter. Waarom hij geliefd is bij veel Marokkanen is omdat hij zich letterlijk naar de top heeft geknokt van krantenjongen tot miljonair! Hij gaf mensen hoop! Immers een vechter van Marokkaanse komaf die toch de kickbokswereld domineerde, succesvol werd, dat is een hele opgave.

    Er zijn genoeg kickbokser die andermans held zijn. Maar Nederlanders zijn wat dat betreft heel nuchter. Het bewijs is dat alle K-1 toppers in Japan en elders aanbeden worden en hier in Nederland is er bijna geen ommekijk naar ze! Dankzij Badr is het kickboksen breed verspreid. Zijn privéleven speelt hier een rol in, maar als zijn sportcarrière c.q talent, skills, K.O's niet spectaculair waren dan keek niemand naar hem om en was als kickbokser allang vergeten.

    Badr begrijpt het spelletje heel goed! Het feit dat zalen uitverkocht zijn is daar het bewijs van. Zelfs dat RTL7 het uitzend, dat tijdens de persconferentie de meeste Nederlandse journalisten erop af zijn gekomen zegt genoeg. Hij weet hoe tie zichzelf moet presenteren en verkopen. Hetzij door bewuste acties, hetzij onbewust.
    Last edited by MoCCino; 04-12-2016 at 17:29.

  18. #393
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Bij obsessief gedrag moet ik eerder denken aan voetbalsupporters die elkaar doodslaan omdat de een voor club X is en de ander voor club Y. Ik zie de reacties in deze forum als liefde voor de sport, voor een vechter.

  19. #394
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Ik merk dat mensen eerst in de verdediging schieten voordat ze laten weten dat ze hopen op winst voor Badr. Ik heb Badr een lange tijd gevolgd. Ik wist veel ins en outs. Heb ik dan een obsessie voor Badr? Nee! Want ik volgde het K-1 nog voor Badr zn eerste gevecht daar draaide. Wat ik zag is dat door de komst van Badr K-1 weer herleefde.

    Badr vecht heel speculair daardoor is hij bij vele in de spotlight gekomen. Een controversieel vechter. Waarom hij geliefd is bij veel Marokkanen is omdat hij zich letterlijk naar de top heeft geknokt van krantenjongen tot miljonair! Hij gaf mensen hoop! Immers een vechter van Marokkaanse komaf die toch de kickbokswereld domineerde, succesvol werd, dat is een hele opgave.

    Er zijn genoeg kickbokser die andermans held zijn. Maar Nederlanders zijn wat dat betreft heel nuchter. Het bewijs is dat alle K-1 toppers in Japan en elders aanbeden worden en hier in Nederland is er bijna geen ommekijk naar ze! Dankzij Badr is het kickboksen breed verspreid. Zijn privéleven speelt hier een rol in, maar als zijn sportcarrière c.q talent, skills, K.O's niet spectaculair waren dan keek niemand naar hem om en was als kickbokser allang vergeten.

    Badr begrijpt het spelletje heel goed! Het feit dat zalen uitverkocht zijn is daar het bewijs van. Zelfs dat RTL7 het uitzend, dat tijdens de persconferentie de meeste Nederlandse journalisten erop af zijn gekomen zegt genoeg. Hij weet hoe tie zichzelf moet presenteren en verkopen. Hetzij door bewuste acties, hetzij onbewust.
    Goed verwoord.

    Reply op dik gedrukte: Dat vind ik echt schandalig dat het hier gebeurt. Zoveel kampioenen die letterlijk met bloed, zweet en tranen leven voor hun sport maar nihil erkenning krijgen in Nederland. Een Souwer of RVP zijn voor veel Nederlanders gewoon onbekende sporters. Een Badr Hari bijvoorbeeld heeft de hoogste erkenning gekregen in Marokko dus het kan hem geen drol schelen wat ze in Nederland van hem vinden.

    Kijk alleen maar hoeveel aandacht eruit gaat naar het wielrenner waar de gekste dingen gebeuren volgens het boek van Thomas Dekker. Zij verdienen dat aandacht niet wat ze nu krijgen. Het grappige is dat ze door een van de grootste banken gesponsord worden.

  20. #395
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Moccino wat kan jij alles zo goed verwoorden en met juiste feiten komen.
    Helemaal mee eens.
    Ik wil nog ook een ding zeggen dat we ook niet moeten vergeten dat badr ook in combinatie met internet youtube nog bekender is gewoorden, vroeger in de tijd van kaman was niks op tv en je had geen youtube. Dus je moest echt naar galas gaan of een videoband kopen. Nu ziet iemand badr bv eerst keer vechten en word gekijk fan en gaat verder kijken. Youtube verspreid alles wereldwijd dat je niet eens echt tv nodig heb. En ik denk dat badr de bekendste vechter ooit is geworden in nederland. Vraag veel nederlanders naar dekkers aerts met alle respect veel weten die naam niet. Badr is een echte bner geworden. Door de hype rond om de partij 10 dec denk ik dat rico ook heel bekend begint te worden maar ook weer mede door badr en de media. Ik hoor alleen maar op mijn werk tegen wie moet badr vechten en niet andersom dat ze vragen tegen wie moet rico. Ze kennen rico niet Ik moet ze steeds vertellen wie rico is en wat voor vechter terwijl hij zogenaamd de kampioen is.

  21. #396
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    21
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Een Souwer of RVP zijn voor veel Nederlanders gewoon onbekende sporters
    RVR bedoel je

    RVP kent iedereen denk ik wel

    Maar snap zeker wat je bedoelt

  22. #397
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bloedneus View Post
    Tijdens een wedstrijd van schilt of Rico bijvoorbeeld, gaan sommige mensen zelfs ff op toiletbezoek.
    😂😂😂jij hebt gesproken bloedneus 👍.

    Kunnen jullie je trouwens herinneren dat Glory een paar jaar geleden zei dat ze Badr nooit zouden matchen vanwege zijn perikelen buiten de ring. (Zie ook het interview van Cor Hemmers, staat op YouTube) Hoe voor LUL sta je nu dan als organisatie 😂.

    Mixfight is trouwens ook dood in vergelijking met vroeger. Nu leeft het weer door Badr maar straks is het ook weer dood hier.

    Love him or hate him; jullie hebben hem gewoon nodig, dat is een feit.

  23. #398
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Op dit moment staan deze odds op Unibet:Verhoeven: -175 (1.57)Hari: +130 (2.3)Verhoeven voorlopig favoriet dus.
    Ben benieuwd, Badr wordt misschien ook wel een beetje onderschat omdat hij niet veel wedstrijdritme heeft. Ik gok dat Rico wel op punten gaat winnen, zolang hij de storm maar overleeft.

  24. #399
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Geen wedstrijdritme maar wel k.o ritme

  25. #400
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Ik merk dat mensen eerst in de verdediging schieten voordat ze laten weten dat ze hopen op winst voor Badr. Ik heb Badr een lange tijd gevolgd. Ik wist veel ins en outs. Heb ik dan een obsessie voor Badr? Nee! Want ik volgde het K-1 nog voor Badr zn eerste gevecht daar draaide. Wat ik zag is dat door de komst van Badr K-1 weer herleefde.

    Badr vecht heel speculair daardoor is hij bij vele in de spotlight gekomen. Een controversieel vechter. Waarom hij geliefd is bij veel Marokkanen is omdat hij zich letterlijk naar de top heeft geknokt van krantenjongen tot miljonair! Hij gaf mensen hoop! Immers een vechter van Marokkaanse komaf die toch de kickbokswereld domineerde, succesvol werd, dat is een hele opgave.

    Er zijn genoeg kickbokser die andermans held zijn. Maar Nederlanders zijn wat dat betreft heel nuchter. Het bewijs is dat alle K-1 toppers in Japan en elders aanbeden worden en hier in Nederland is er bijna geen ommekijk naar ze! Dankzij Badr is het kickboksen breed verspreid. Zijn privéleven speelt hier een rol in, maar als zijn sportcarrière c.q talent, skills, K.O's niet spectaculair waren dan keek niemand naar hem om en was als kickbokser allang vergeten.

    Badr begrijpt het spelletje heel goed! Het feit dat zalen uitverkocht zijn is daar het bewijs van. Zelfs dat RTL7 het uitzend, dat tijdens de persconferentie de meeste Nederlandse journalisten erop af zijn gekomen zegt genoeg. Hij weet hoe tie zichzelf moet presenteren en verkopen. Hetzij door bewuste acties, hetzij onbewust.
    Prima verwoord.
    Over badr als persoon buiten de ring zijn de meningen verdeeld, maar iedereen is het er wel over eens dat hij weleens te ver is gegaan.

    Maar als je zijn skills, talent, kwaliteiten gaat ontkrachten , dan heb je indd of geen verstand van het
    spelletje of je bent gwn anti badr.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •