MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 19 of 40 FirstFirst ... 915161718192021222329 ... LastLast
Results 451 to 475 of 982
  1. #451
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Er is in dit topic nou zo ongeveer 200 x getypt dat Spong niet meer gaat kickboksen maar dat hij zich op zijn boksen concentreert. Daar kun je een keer of 100 overheen lezen maar op een gegeven moment moet het kwartje toch wel een keer gaan vallen denk ik ?
    Het kwartje is inmiddels geplastificeerd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #452
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    je hebt me overtuigd...Badr gaat winnen.
    Het ging over bekendheid

    Over het gevecht denk ik 50:50
    Zaterdag gaan we het zien

    Zou ook leuk zijn als zondag iedereen weer hier komt reageren
    Gwn sportief , ik ben voor badr
    Maar als hij verliest ben ik er ook gewoon om mijn mening over de pot de geven

  3. #453
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

  4. #454
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Remy was destijds de betere vechter, tactisch beter en slimmer, sinds die onsportieve actie van badr word remy afgeschilderd als een watje ofzo maar was echt een topvechter in de beste tijd van k1, nu zou hij het niet meer moeten doen denk ik

  5. #455
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Remy was destijds de betere vechter, tactisch beter en slimmer, sinds die onsportieve actie van badr word remy afgeschilderd als een watje ofzo maar was echt een topvechter in de beste tijd van k1, nu zou hij het niet meer moeten doen denk ik

    its al about the money

  6. #456
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Remy denkt dat het de badr is van 2007 die was toen heel onervaren en kwa kracht lang niet in zn prime. Badr is heel sterk nu en slaat dwarst door remy heen. Remy deed het goed om te stoppen na zn ko verlies tegen tayron spong.
    Overigens hoop ik dat spong ook terugkomt.
    Spong tegen zimmerman zou echt top zijn en ik denk dat ze even sterk zijn.
    Ik denk dat spong ook wint van rico.
    Badr in iedergeval bekend in heel marokko daar kent zelfs een oma van 90 hem. Marokko wonen 40 miljoen mensen en die weten allemaal wie badr is en dat komt ook niet door estelle want die kennen ze niet in marokko.
    In heel japan korea roemenië turkije dubai nederland frankrijk kennen ze badr ook bijna allemaal dus reken maar 40 miljoen mensen plus al deze landen.
    Oke Badr, je hebt gelijk, veel mensen kennen je... Zo goed?

  7. #457
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Remy was destijds de betere vechter, tactisch beter en slimmer, sinds die onsportieve actie van badr word remy afgeschilderd als een watje ofzo maar was echt een topvechter in de beste tijd van k1, nu zou hij het niet meer moeten doen denk ik
    Durfde uiteindelijk niet tegen Hari in de Arena. Toen werd het Schilt vs Hari.

  8. #458
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Bromios, Spong kan gewoon terugkomen als er genoeg geld word geboden badr kwam ook terug toen hij naar amerika ging om te boksen. Remy heeft eertste keer onterecht gewonnen van hari kijk de partij terug eens terug op youtube waar hoost en sefo als commentatoren verbaasd waren over de uitslag. 2e keer was het diskwalificatie en we weten nooit hoe het zou aflopen. Die prijzen die bonjasky rond 2003 won toen de zat de k1 in een dip. K1 was ver voor remy 1997/1999 op top niveau en later in 2007/2009. Geloof dat remy best een goede vechter is hoor maar niet beter dan badr. Remy heeft nooit van PETER AERTS en SEM SCHILT kunnen winnen badr wel dat zijn toch 2 vechters die je minimaal moet verslaan een keer wil je jezelf een topper noemen. Remy zou niet eens in mijn top 12 zitten en dat geld ook voor Rico. Spong vind bijvoorbeeld ook beter dan bonjasky.

  9. #459
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Tyrone moet nooit meer trappen met dat been en remy is top, 2 keer gewonnen van hari al, moet hij zo laten

  10. #460
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Idd Remy heeft 2 keer van Badr gewonnen 3x K-1champion mooie carrier achter de rug ,nu moet hij lekker dromen van zijn succes en niet meer de ring instappen.

  11. #461
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Ook 3 keer pak rammel gehad van schilt en een pak rammel van aerts dus wist niet van de echte 2 kampioenen te winnen. Badr kan wel lekker vertelen dat ie schilt en aerts heeft verslagen.
    Hier praat hij over het gevecht tegen de winnaar.
    https://m.youtube.com/watch?v=bBhi0dRpyWk
    Ik hoop dat ie tegen badr zal vechten dan kan badr dit ook even recht zetten en hem meteen weer richting pensioen sturen.

  12. #462
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Je kan beter een pak rammel van Aerts en Schilt krijgen beide legendes en k-1champions ,dan een slaapliedje van Zabit Samedov.

  13. #463
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Ja maar als je het zo bekijkt dan kun je weer zeggen dat peter toen verrrr voorbij zn top zat en sem ook....
    En geloof me badr kan gewoon niet winnen van Remy. De stijl van remy frustreerd badr.

  14. #464
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Dus hij heeft niet de beste verslagen? Slaapliedje van samedov? K weet niet waar jij was in 2009 toen badr liet zien dat samedov 3 maatjes te klein was. En later nog eens liet zien na zijn celstraf dat samedov geen partij was. En toen hij nog meer ongetraind was eigelijk op 20 procent was jah dan kan een vechter als samedov wel keer winnen 1 van de 10 keer.
    Badr 2-1 samedov
    Schilt 3-0 bonjasky
    Aerts 1-0 bonjasky

  15. #465
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Ja maar als je het zo bekijkt dan kun je weer zeggen dat peter toen verrrr voorbij zn top zat en sem ook....
    En geloof me badr kan gewoon niet winnen van Remy. De stijl van remy frustreerd badr.
    Dus Badr heeft Aerts en Schilt verslagen ver voorbij hun prime? idd de stijl van Remy is lastig styles make fights

    Iedergeval Badr -bonjasky 0-2

  16. #466
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Remy Bonjasky overweegt terugkeer

    Als Badr Hari hem uitdaagt dan is Remy Bonjasky bereid om terug te keren in de ring. "Dan ga ik mijn handschoenen aantrekken", liet de 40-jarige Amsterdammer weten bij Peptalk.

    In hun loopbaan stonden Bonjasky en Hari twee keer tegenover elkaar. The Flying Gentleman besliste beide ontmoetingen in zijn voordeel. Een van de duels tussen beide vechters eindigde op zeer opmerkelijke wijze. In de K1-finale van 2008 pakte Bonjasky voor de derde keer de titel nadat Hari na een stopteken van de scheidsrechter zijn tegenstander een trap gaf. Hari werd uiteindelijk gediskwalificeerd.

    'Hari pakt Verhoeven'

    De voormalig K1-kampioen is er overigens van overtuigd dat Hari op 10 december in Oberhausen afrekent met Rico Verhoeven. "Voor de persconferentie dacht ik: 'Rico gaat het helemaal maken, maar tijdens die persconferentie zag ik hem helemaal klein worden. Dat ging niet goed. Ik had het gevoel dat hij er spijt van had dat hij Badr had uitgedaagd", zei Bonjasky.

    En als Verhoeven het gevecht met Hari nou toch in zijn voordeel beslist? "Dan krijgt hij van mij een staande ovatie", aldus Bonjasky.
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #467
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Remy was destijds de betere vechter, tactisch beter en slimmer, sinds die onsportieve actie van badr word remy afgeschilderd als een watje ofzo maar was echt een topvechter in de beste tijd van k1, nu zou hij het niet meer moeten doen denk ik
    Ach, Badr deed eenzelfde truukje toen Karaev een illegale trap uitdeelde. Alleen viel dàt even verkeerd uit voor Badr. Het moment dat de wedstrijd gecalled werd, was Badr weer de oude en begon iedereen te bedreigen. Dus het was gewoon payback time van Remy.

  18. #468
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #469
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

  20. #470
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Pfff...het mijn papa is sterker dan jouw papa gehalte is inmiddels hoog opgelopen in deze topic. Ik zie een groep die vindt dat Badr de aller-allerbeste ooit is, en een groep die Badr een pannekoek vindt die nog geen simpele jab kan maken. En beide "kampen" roepen dat ze objectief zijn, en noemen de andere een nuthugger of hater. En bijna alles wordt onderbouwd met hypothetische of niet kloppende argumenten. Als als als als....
    Feit is dat Badr in de top 5/10 beste heavyweights ooit zit. En ik onderbouw dat met het feit dat hij zich met de besten heeft kunnen meten. En ook de besten heeft kunnen verslaan. En ja hij heeft ook een aantal keer verloren van de besten, en daarom is hij een top 5/10 en niet de allerbeste. Ik vraag me wel af of de anti Badrs (en ja die zijn er overduidelijk) Bonsjasky ook een nuthugger vinden, want die is ervan overtuigd dat Badr zaterdag wint. En je zou toch zeggen dat hij wel enige kijk op het spelletje heeft.


    Zo ziet de discussie er inmiddels uit in deze thread

  21. #471
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Whahah je heb eigenlijk wel gelijk en dat van remy creëert nog meer druk bij hari, ik denk dat hij er geen snars van meent, sinds wanneer is houding bij pressconference bepaald voor de uitslag, ik vond rico er gewoon kalm uitzien

  22. #472
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Whahah je heb eigenlijk wel gelijk en dat van remy creëert nog meer druk bij hari, ik denk dat hij er geen snars van meent, sinds wanneer is houding bij pressconference bepaald voor de uitslag, ik vond rico er gewoon kalm uitzien
    Ik denk niet dat Badr zich hier veel van aantrekt. Badr houdt juist van partijen waar druk op staat. Die legt hij zichzelf ook op (door te zeggen dat Rico 100% KO gaat) Ik heb het idee dat Badr juist optimaal gemotiveerd is wanneer de druk hoog is.

  23. #473
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Whahah je heb eigenlijk wel gelijk en dat van remy creëert nog meer druk bij hari, ik denk dat hij er geen snars van meent, sinds wanneer is houding bij pressconference bepaald voor de uitslag, ik vond rico er gewoon kalm uitzien
    Inderdaad. En wie nou bij wie in het hoofd zit is hier al vaak voorspeld en vaak viel de uiteindelijke uitslag toch anders uit.

    Maar ja, een forum met alleen maar mensen die zeggen "we zien het zaterdag wel" is toch ook saai. Er zijn weer mooie klassieke gevechten langsgekomen en YT clips. Mooi toch. Lekker naar zaterdag toeleven.

  24. #474
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Durfde uiteindelijk niet tegen Hari in de Arena. Toen werd het Schilt vs Hari.
    Had niks met durven te maken.

    Z'n familie werd lastig gevallen/bedreigd door Badr fans.

  25. #475
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Je kan beter een pak rammel van Aerts en Schilt krijgen beide legendes en k-1champions ,dan een slaapliedje van Zabit Samedov.
    Of een rolling thunder van een Australische kroegvechter.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •