MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 26 of 40 FirstFirst ... 1622232425262728293036 ... LastLast
Results 626 to 650 of 982
  1. #626
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Vindt je jezelf niet hoogmoedig klinken galento door iemand minder begaafd te noemen alleen omdat hij een andere perceptie heeft dan jij ff serieus.

    Andere perceptie?

    Meneer stelt dat we niet moeten zeiken over Badr omdat de imbeciel Chisora blijkbaar nog gekker is.

    Wat voor een zwakzinnige redenatie is dat in godsnaam?

    Dat hij niet kan spellen is tot daar aan toe. Maar blijkbaar heeft hij bovendien ook nooit leren logisch na te denken. Of het is te hoog voor 'm gegrepen.

    Het is wel vermakelijk om een man zich te zien gedragen als een verliefd pubermeisje als z'n "kickbox" idool in het geding is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #627
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    tarantula, ik neem dat echt niet serieus wat mensen hier vinden van mij ik reageer dan ook niet op hun als ze wat doms roepen. Ze reageren heel snel zonder dat ze begrijpen wat ik bedoel. Ach prikkels en irritaties hebben we allemaal weleens.

  3. #628
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Ze begrijpen ook niet dat je bij het kickboxen eenmaal badboys heb dit is een vechtsport geen dammen sommige vechters hebben eenmaal een imago kijk naar mike tayson megreggor en badr ook. Niet iedereen is als die nette saaie bonjasky of verhoeven die de ideale schoonzoon uithangt.

  4. #629
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Als ik sommige haatreacties hier serieus ga nemen dan spoor ik niet.
    Hij snapt niet alleen de sport niet maar helaas snapt hij ook het leven nog niet.

  5. #630
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Je doet alsof je hebt over adolf hitler man, plaats dingen nou eens in de juiste context waar het op neer komt is dat het buiten dat het feit dat het een sport is ook nog gewoon knokken is waar veel emoties bij komt kijken, valt jou mond nog steeds open dat sommige vechters die zelfde mentaliteit hebben in het nachtleven waar het krioelt van egos en alcohol of een beladen persconferentie , er zijn de afgelopen jaren maar zat perconferenties langs gekomen hetzij mma kickboks of boksen waar vechters losse handjes hadden.

    Dat is de realiteit van de sport en van een aantal vechters, mischien is deze sport niks voor jou, je lacht wederom hoogmoedig het om perceptie maar daar komt het in dit geval wel op neer, net zoals iemand jou een idoot kan vinden dat je klaagt om persconferentiebrawls of een vechter die opstootjes heeft buiten de ring omdat je wel geniet van 2 mensen die in een ring of kooi elkaar helemaal verrot slaan soms zelfs nadat iemand weerloos in een positie al ko is een ground en pound na stoten krijgt, ik ken mensen die helemaal niks hebben met vechtsport en die vinden mensen zoals jou en mij ook een stelletje rare die kijken naar geweld tussen 2 mensen.
    Last edited by tarantula; 08-12-2016 at 00:21.

  6. #631
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Je doet alsof je hebt over adolf hitler man, plaats dingen nou eens in de juiste context waar het op neer komt is dat het buiten dat het feit dat het een sport is ook nog gewoon knokken is waar veel emoties bij komt kijken, valt jou mond nog steeds open dat sommige vechters die zelfde mentaliteit hebben in het nachtleven waar het krioelt van egos en alcohol of een beladen persconferentie , er zijn de afgelopen jaren maar zat perconferenties langs gekomen hetzij mma kickboks of boksen waar vechters losse handjes hadden.

    Dat is de realiteit van de sport en van een aantal vechters, mischien is deze sport niks voor jou, je lacht wederom hoogmoedig het om perceptie maar daar komt het in dit geval wel op neer, net zoals iemand jou een idoot kan vinden dat je klaagt om persconferentiebrawls of een vechter die opstootjes heeft buiten de ring omdat je wel geniet van 2 mensen die in een ring of kooi elkaar helemaal verrot slaan soms zelfs nadat iemand weerloos in een positie al ko is een ground en pound na stoten krijgt, ik ken mensen die helemaal niks hebben met vechtsport en die vinden mensen zoals jou en mij ook een stelletje rare die kijken naar geweld tussen 2 mensen.
    Het ging mij om de zwakzinnige logica die schuilgaat achter z'n opmerking dat men niet moet zeuren over Badr omdat Chisora nog veel ergere dingen doet.



    En mijn mond valt nergens van open, ik loop al een tijdje mee.

  7. #632
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Als ik sommige haatreacties hier serieus ga nemen dan spoor ik niet.
    Hij snapt niet alleen de sport niet maar helaas snapt hij ook het leven nog niet.

    Van "kickbox" snap ik inderdaad geen reet.
    Last edited by Tony Galento; 08-12-2016 at 00:53.

  8. #633
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Oh,dat maakt het goed natuurlijk.Het is niet erg wat Badr doet want er zijn mensen die nog ergere dingen doen!Aldus de logica van een minder begaafde. (fanboy alert)
    Maar een ding moet je de kickbox Guru wel gelijk geven "Badr is wel een vechter van wereldklassen"

  9. #634
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Waar snap je wel wat van maar dat geheel terzijde.
    Hoe heet de sport waar wij hierover praten?
    Of jij wel op school heb gezeten dat weet ik niet helemaal zeker maar dat je geen vestand heb van de sport dat weet ik wel zeker.
    Maar je bent wel goed met spelling je kan je ware aard ook heel goed spellen.

  10. #635
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Waar snap je wel wat van maar dat geheel terzijde.
    Hoe heet de sport waar wij hierover praten?
    Of jij wel op school heb gezeten dat weet ik niet helemaal zeker maar dat je geen vestand heb van de sport dat weet ik wel zeker.
    Maar je bent wel goed met spelling je kan je ware aard ook heel goed spellen.
    We weten één ding zeker, jij hebt niet erg goed opgelet op school.

    Overigens, iemand die serieus kan kickboksen dweept niet met een andere kickbokser, zelfs niet als het Badr Hari is. Hieruit kunnen we concluderen dat je niet alleen er zelf geen klote van kan maar bovendien, dat je er ook geen klote van snapt.

  11. #636
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Oke oke oke, maar je ontwijkt de vraag hoe heet de sport waar wij hierover discussieren? Je kan wel steeds spottend spreken over het woord kickbox maar je geeft geen antwoord. Ik heb niet opgelet op school maar bij jou is de vraag heb je wel op school gezeten behalve buitenspelen. Je vind het echt leuk merk ik op de man spelen. Ik heb indergeval een hele goeie baan dus zo slecht heb ik niet opgelet op school. Je vind het ook blijkbaar leuk om iemand uit zn tent te lokken hier maar dat is je gelukt top ik heb gereageerd op jou berichten wat ik eigelijk benede mijn niveau vind om op jou te reageren.

  12. #637
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Isis Verbeek over haar partij op Glory 36 en meer.
    http://www.bndestem.nl/sport/sport-regionaal/isis-verbeek-uit-steenbergen-ik-ben-loyaal-aan-badr-hari-1.6713494

    Isis Verbeek uit Steenbergen: 'Ik ben loyaal aan Badr Hari'


    • Isis Verbeek








    STEENBERGEN - Tienduizenden Nederlanders trekken zaterdag naar Oberhausen. Daar neemt Rico Verhoeven uit Halsteren het ’s avonds in de König-Pilsener Arena op tegen Badr Hari. Ook Isis Verbeek uit Steenbergen is van de partij. Niet als toeschouwer, ze komt namelijk zelf in actie. Isis Verbeek (21) kan zich namelijk kronen tot de eerste vrouwelijke wereldkampioen van kickboksorganisatie Glory uit Breda. ''Dat zou supervet zijn.''
    Bekijk ook...



    Fan van Badr Hari
    Het wordt voor Verbeek sowieso een bijzondere avond, omdat ze al van jongs af aan fan is van Badr Hari, de opponent van haar streekgenoot Verhoeven. ''Ik was al fan van Badr Hari toen Rico Verhoeven nog niet bekend was bij het grote publiek. Buiten dat Rico een hele goede gozer is en een goede kickbokser, ben ik loyaal aan Badr.''
    In tegenstelling tot de verwachting van veel kenners gaat Verbeek er dan ook vanuit dat Hari de partij gaat winnen en dat zou volgens haar zomaar eens met een knock-out kunnen zijn.
    Groten der aarde
    Verbeek, die zowel in Amsterdam als Breda traint, is vereerd dat ze op zo'n groot evenement van Glory tussen haar idolen mag vechten. ''Je staat tussen de groten der aarde, dat is zeker bijzonder.'' In haar partij, de halve finale van de Glory World Series staat ze tegenover de nog ongeslagen Française Amel Dehby. Maar dat boezemt de Steenbergse geen angst in. ''Het gaat zeker een harde partij worden'', zegt de meervoudig Europees en wereldkampioene uit West-Brabant enthousiast.
    Mocht ze die partij winnend afsluiten dan staat ze later op de avond in de finale om de titel. In die eventuele eindstrijd stuit Verbeek op een Amerikaanse of Canadese. Wint ze ook dat gevecht dan is ze daarmee de eerste vrouwelijke wereldkampioen van Glory.
    Goed eten
    Naast Verhoeven en Verbeek vecht ook provinciegenoot Nieky Holzken (Helmond) zaterdag in de König-Pilsener-Arena in Oberhausen. Op de vraag waarom Brabanders zo goed kunnen kickboksen, zegt ze lachend: ''Ik denk dat wij gewoon goed eten hier.''


    Last edited by Eindbaas; 08-12-2016 at 03:34.

  13. #638
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Badr zou toch ooit een MMA partij vechten tegen Overeem?
    Hij durfde niet.

  14. #639
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Rico Verhoeven Says He’ll KO Badr Hari At GLORY: Collision + “Chopper” Chi Isn’t Ready For Him



  15. #640
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    wat knippert ze lief met haar ogen

  16. #641
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Isis verbeek is ook een bikkel hoor!
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #642
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default


  18. #643
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Hij durfde niet.
    Nee sterker nog,hij had het over pussy en real standup fighting en nog meer van die onzin.

  19. #644
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Conor McGregor pakt ze allebei met 1 hand op zn rug....

    Ik hoop dat Rico wint want ik vind Badr zo een enorme lul. Maar meestal ben ik voor de verliezende partij dus Badr zal waarschijnlijk winnen.....
    En tering wat een kuur heeft Badr achter de rug. Doping controle zou welkom zijn.

  20. #645
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Met een bokser sparren voor een kickboks wedstrijd . heel nuttig

    Rob Kaman trainde met Rudy Koopmans voor z'n tweede partij tegen Hoost.


    Nuttiger dan jij denkt dus.

  21. #646
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Nee sterker nog,hij had het over pussy en real standup fighting en nog meer van die onzin.
    De enige keer dat hij MMA vocht was het snel klaar.

  22. #647
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    De enige keer dat hij MMA vocht was het snel klaar.
    30 seconden of zo???

    https://www.youtube.com/watch?v=Ka0C2JJLw7Y

    ps: die de muziek er onder heeft gezet moet een schop krijgen

  23. #648
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    De enige keer dat hij MMA vocht was het snel klaar.
    Lekker relevant. Een 17 jarige Badr die last minute inviel voor waarschijnlijk een leuke vergoeding.


  24. #649
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    is het terecht om te zeggen dat de hele glory hw divisie 1 grote grap is als badr wint? een vechter zonder ritme die de afgelopen jaren zo weinig gedaan heeft, als die de huidige champ verslaat, is glory moeilijk serieus te nemen

    of is dat te zwartwit

  25. #650
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    is het terecht om te zeggen dat de hele glory hw divisie 1 grote grap is als badr wint? een vechter zonder ritme die de afgelopen jaren zo weinig gedaan heeft, als die de huidige champ verslaat, is glory moeilijk serieus te nemen

    of is dat te zwartwit
    Dat de HW divisie de laatste jaren niet veel voorstelt is wel bekend. Maar het is toch niet te ontkennen dat een getrainde Badr, ondanks dat ie geen ritme heeft, de betere van de 2 is. Zoals Badr tijdens de persconferentie ook al zei, als je kijkt naar de grote boksers (bijv. een Mayweather) die vechten ook niet om de paar maanden. Soms zat er weleens meer dan een jaar tussen. Ik denk dat ritme pas uit maakt bij 2 vechters die qua level erg dicht bij elkaar zitten. En naar mijn mening is dat bij Badr en Rico niet.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •