MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 30 of 40 FirstFirst ... 20262728293031323334 ... LastLast
Results 726 to 750 of 982
  1. #726
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Mario the count is altijd een hater geweest en dat hij niet weet wat een lowkick is en het Badr Hari effe wil uitleggen hoe het allemaal werkt bevestigd alleen maar dat hij geen verstand heeft van het hele spelletje.
    Jullie denken werkelijk dat hij het serieus meent?

    Hoe dom zijn jullie eigenlijk?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #727
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Badr geeft altijd rare lowkick op het bovenbeen, bij een lowkick moet je tegen iemand zijn scheen schoppen. Daarom vind ik hem technisch niet zo goed.
    Heb je nog meer advies voor Badr??

  3. #728
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Jullie denken werkelijk dat hij het serieus meent?

    Hoe dom zijn jullie eigenlijk?
    Slim genoeg om te begrijpen wat er staat. Daar heb jij blijkbaar moeite mee. Wel luxe hoor, dat hij een woordvoerder heeft.

  4. #729
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Je kan het ook kickboks of thaiboks noemen ipv kickbox thaibox.
    Ik vind kick-thaibox toch beter klinken.

  5. #730
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Blackadder, volgens die tony galento kan je het niet zo noemen. Hij vind het achterlijk klinken. Ik neem dat niet serieus ik noem het ook gewoon kickbox thaibox.

  6. #731
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Blackadder, volgens die tony galento kan je het niet zo noemen. Hij vind het achterlijk klinken. Ik neem dat niet serieus ik noem het ook gewoon kickbox thaibox.
    Nee. Kick-thaibox. Alles in 1x.

  7. #732
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Je kan die partij zien als je een ziggo box hebt hoor ik

  8. #733
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Wie is die gast die zegt lowkick moet op scheen hahaha ik ga dood hier Hahahahah
    Al met al ik hoop op een leuke ouderwetse pot kickbox. De laatste tijd was alleen nog mma interessant. Dus laten we glory de Russische geldschieters de Duitsers ziggo glory badr en Rico dankbaar zijn dat we zaterdag weer allemaal zitten te genieten. And laat de beste vechter winnen❤️

  9. #734
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Lowkick moet op scheen? Wat een onzin. Kan op zowel boven of onderbeen. Rico gebruikt juist veel trappen naar het bovenbeen, kijk de partijen maar terugp

  10. #735
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Tayson fury is een clown mike tayson zou door zn buik heen slaan.
    Jullie mogen het ook gewoon voetbal noemen ipv kickbox. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen van iemand hier die niet wil zeggen hoe de sport dan heet volgens hem. Het komt nooit voor als je iemand vraagt over deze sport en je vraagt waar zit je op dat ie dan iets anders zegt dan kickbox k1 thaibox of muay thai.
    Maar jullie hebben zeker een afwijkende benaming pas ook goed bij jullie afwijkende verstand.
    Je moet gewoon lekker alles fonetisch blijven schrijven, we weten toch allemaal wel wat, en wie, je bedoelt. Best racistisch dat ze je daar op aanvallen. Zou toch een beetje begrip voor moeten zijn, al woon je hier al je hele leven.

    On topic :
    Denk nog steeds dat Rico een goede kans maakt als hij niet in ronde 1 op een van die krosses (soort van kroeghoek of cafehoek, maar eigenlijk meer een haymaker), of zo'n trap met de scheen, loopt.

  11. #736
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Al met al ik hoop op een leuke ouderwetse pot kickbox. De laatste tijd was alleen nog mma interessant. Dus laten we glory de Russische geldschieters de Duitsers ziggo glory badr en Rico dankbaar zijn dat we zaterdag weer allemaal zitten te genieten. And laat de beste vechter winnen❤️[/QUOTE]zo is het

  12. #737
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #738
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dwerg sloopt reus Rico Verhoeven

    Tijmen Hendrickx is veel eerder in de sportschool van Rico Verhoeven dan de afgesproken tijd. „Dat geeft mij de tijd om alles rustig voor te bereiden. Ik wil dat de training nooit een routine voor hem wordt. Elke sessie moet hij het gevoel hebben dat hij opnieuw uitgedaagd wordt.”

    Bovendien weet de personal trainer nooit welke Rico hij die dag te zien krijgt. „Het lastigste is dat je onderdeel bent van een geheel. Dat is anders dan wanneer je iemand in de sportschool traint die wat fitter wil worden. Het kan goed zijn dat Rico ’s ochtends al heeft staan sparren en een blessure heeft opgelopen. Ik moet dan binnen enkele minuten iets nieuws verzinnen.”

    Klappen verkopen


    Het trainen van de wereldkampioen kickboksen was wennen voor Hendrickx. „Ik train hem inmiddels drie jaar, maar ik had helemaal niks met het wereldje.” Hij vond de sport gewelddadig en zag het meer als wat klappen verkopen. „Pas als je onderdeel bent van een team zie je de schoonheid van de sport.” Het is veel meer dan iemand in elkaar slaan, vindt de personal trainer nu. „Als je kijkt wat voor trainingsarbeid er wordt verricht, realiseer je je dat het gevecht het einddoel is van een hele lange weg. Daar komen al die uren trainingsarbeid bij elkaar. Bovendien, als het zo simpel was als een paar tikken verkopen, zou iedereen het toch kunnen?”

    Verhoeven is al maanden in training voor het gevecht met Badr Hari. „Dat is een slopend proces. Je focust je alleen maar op dat ene moment. Dat vraagt ontzettend veel van Rico, zijn trainers, maar ook zeker van zijn gezin.” Verhoeven woont samen met zijn vriendin en twee kinderen in Halsteren, waar ook zijn eigen sportschool staat. „Hij is de laatste weken niet echt gezellig thuis, want het gaat bijna alleen maar over voeding en training”, weet Hendrickx.

    Hendrickx (1.62 meter) is voor Verhoeven (1.96) dan ook meer dan alleen zijn trainer. „We hebben echt een klik.” Dat moet ook, vindt hij. „Hoewel het al maanden niet kan, wil je wel het idee hebben dat je ook gezellig een biertje met elkaar kunt drinken.” Zo’n persoonlijke band hebben de twee door de jaren heen opgebouwd. „Hij komt de laatste weken voor zo’n groot gevecht eerder met zijn problemen bij mij, dan bij zijn vriendin. Dat doet hij om haar niet nog meer te belasten.”

    Welk onderdeel van het werk van de kleine Hendrickx zien we zaterdag terug in de ring? „Rico is een zwaargewicht, maar hij traint als een lichtgewicht. Hij is in vergelijking met andere atleten heel lichtvoetig en snel. Daar train ik heel veel op met hem.” Voor hem is het verschil in bouw en lengte nooit een issue geweest. „Het is toch alleen maar grappig? Laatst zei Rico: Kom, we doen even iets anders. Toen kreeg ik twee handschoenen van hem en moest ik op zijn buik inslaan. Dat was ongeveer op ooghoogte voor mij”, lacht Hendrickx.

    De spanning loopt ook bij Hendrickx inmiddels flink op. „Maar ik denk dat er maar één uitkomst is morgen: Rico verslaat Badr.” Er zijn twee scenario’s mogelijk volgens de trainer. „Badr knalt er direct bovenop of hij wacht op dat ene moment. Badr vecht vanuit zijn emotie en Rico meer op techniek. In beide gevallen weet ik zeker dat Rico het gaatje weet te vinden en Badr naar de grond krijgt.” En dan? „Dan kunnen we misschien eindelijk eens samen een biertje drinken.”

    Bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #739
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Errol Zimmerman: 'Badr Hari slaat Rico Verhoeven binnen één ronde knock-out'

    Tienduizenden Nederlanders trekken zaterdag naar Oberhausen. Daar neemt Rico Verhoeven uit Halsteren het ‘s avonds in de Konig-Pilsener-Arena op tegen Badr Hari. Ook de Bredase kickbokser Errol Zimmerman is van de partij. ‘’Badr Hari slaat Rico Verhoeven binnen één ronde knock-out’’, voorspelt hij.

    De 30-jarige Zimmerman is geen onbekende van de twee kemphanen. Hij vocht in 2008 namelijk al tegen Hari, een partij die hij na een sterk begin uiteindelijk verloor. Tussen 2012 en 2015 stond Zimmerman, bijgenaamd ‘The Bonecrusher’, maar liefst drie keer tegenover Verhoeven. In de eerste partij sloeg hij de Halstenaar al snel knock-out, terwijl Verhoeven de volgende twee confrontaties winnend afsloot.

    Knock-out

    Hij weet dus als geen ander wat beide heren te bieden hebben in de ring. Het grote verschil is volgens hem dat Hari altijd voor een knock-out gaat en Verhoeven een puntenvechter is. ‘’Rico heeft een scheidsrechter nodig om de wedstrijd te bepalen, terwijl Badr het in elke seconde kan afmaken’’, vertelt Zimmerman. ‘’Badr komt maar voor één ding, en dat is Rico knock-out slaan. En dat gaat al heel snel in de wedstrijd gebeuren. Ik garandeer iedereen dat Rico naar de grond gaat.’’

    Wereldtopper

    ‘’Badr is scherp, alert en sterk. Een echte wereldtopper. Veel toppers moesten een lange weg naar de top nemen, maar hij stond er meteen’’, zegt Zimmerman. Volgens hem ziet Verhoeven het vechten vooral als een spelletje. ‘’Met die instelling win je inderdaad van de jongens die nu aan de top staan, maar vroeger zou hij nooit zover gekomen zijn.’’

    Met vroeger reageert Zimmerman op het feit dat de wedstrijd door velen wordt omschreven als ‘new school versus old school’. Hari was namelijk een absolute kickboksgrootheid in de tijd van de K1, een vechtsportcompetitie die tussen 2000 en 2010 zijn hoogtijdagen kende. Deelnemers vochten daar meerdere partijen op één avond om kampioen te worden. Volgens Zimmerman zou Verhoeven in die tijd daar met zijn vechtstijl geen schijn van kans maken. ‘’Je kunt niet zoveel partijen op één avond vechten als je niemand knock-out slaat. De nieuwe generatie vechters mist de mentaliteit die Badr wél heeft.’’

    Rico moet Badr bijhouden

    Dat Hari al jaren geen serieuze partij meer heeft gevochten en Verhoeven meer wedstrijdritme heeft, maakt volgens Zimmerman niks uit. ‘’Rico heeft Badr wakker gemaakt. Ik hoor mensen zeggen dat Badr Rico moet bijhouden, maar ik voorspel dat het andersom gaat zijn: Rico moet Badr bijhouden.’’ Volgens Zimmerman heeft Hari zaterdagavond niks te verliezen, en Verhoeven juist alles te verliezen. ‘’Als Badr wint is de titel van Rico niks meer waard.’’

    Zimmerman zelf zal het spektakel zaterdagavond van dichtbij meemaken.‘’Ik zit vooraan en kijk er heel erg naar uit.’’

    Bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #740
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb deze ochtend nu al een aantal keren op verschillende radio stations gehoord dat morgen "het gevecht van de eeuw" gaat plaatsvinden. Welke dementerende heeft dat verzonnen?

  16. #741
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Jullie denken werkelijk dat hij het serieus meent?

    Hoe dom zijn jullie eigenlijk?
    Echt he? Die gasten zitten met rode opgewonden wangetjes in hun bontkraagje zichzelf op te vreten over dit. Man ik bescheur me hier echt. Top-topic dit. Die hele partij kan me gestolen worden, maar dit is echt goud.

    Sorry mario, maar de reps button is helemaal kapotgeklikt hier.

  17. #742
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Nog 1 dagje boys,heb in tijden niet meer zo uitgekeken na een partij zeg.
    Ben benieuwd na de stairdown vanavond.

  18. #743
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Dit is natuurlijk peanuts vergeleken met al die K1 partijen, maar qua hype in NL is er nog nooit een partij geweest die zoveel aandacht heeft gekregen als deze.
    Max. 400 x 125

  19. #744
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    De K1 was de bom.
    Keek ook al altijd weken na uit om de finale te kijken.
    Maar deze partij is me de ook 1 hoor.
    Ben zo benieuwd he

  20. #745
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik heb in tijden niet zo uit gekeken naar een kickbokspartij als deze, heb er zin an!
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #746
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    denk dat er wel veel fans serieus met een gebroken hart zullen rondlopen als badr verliest, nog nooit gezien dat een vechter als een soort halfgod wordt aanbeden

    k1 tijden waren epic, dan was je er vanaf de zomer al mee bezig en stonden er 8 finalisten die stuk voor stuk de champ konden worden

    hoost, lebanner, aerts, etc

    ben oprecht blij dat ik die tijden heb mogen meemaken, slechte streams, geen slaap en spanning, pure spanning

  22. #747
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    denk dat er wel veel fans serieus met een gebroken hart zullen rondlopen als badr verliest, nog nooit gezien dat een vechter als een soort halfgod wordt aanbeden

    k1 tijden waren epic, dan was je er vanaf de zomer al mee bezig en stonden er 8 finalisten die stuk voor stuk de champ konden worden

    hoost, lebanner, aerts, etc

    ben oprecht blij dat ik die tijden heb mogen meemaken, slechte streams, geen slaap en spanning, pure spanning
    Hahah...aan de andere kant zullen er een aantal met een kutgevoel rondlopen als ie wint. En niet zozeer omdat ze voor Rico zijn, maar zo anti-Badr. Maar goed....we gaan het zien .

    Een ding is zeker de hype in de Nederlandse media is gigantisch. En het grappige is dat ze het niet alleen over het grootste gevecht van de eeuw hebben. Maar ook over het grootste "boksgevecht". Een beetje hetzelfde als Nadal en Federer die een geweldige pot gaan batmintonnen.

  23. #748
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    Heren (en dames),

    Om 12 uur zou de weging plaatsvinden met een "media-momentje". Weet iemand of wij dit live via een stream kunnen volgen?

  24. #749
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Dit is natuurlijk peanuts vergeleken met al die K1 partijen, maar qua hype in NL is er nog nooit een partij geweest die zoveel aandacht heeft gekregen als deze.
    Inderdaad. Nog nooit zoveel Media aandacht gezien voor een partij. Nu maar hopen dat ie niet in 10sec is afgelopen...

  25. #750
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Inderdaad. Nog nooit zoveel Media aandacht gezien voor een partij. Nu maar hopen dat ie niet in 10sec is afgelopen...
    Wordt sowieso een mooi avondje met de Ziggo card. .

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •