MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 32 of 40 FirstFirst ... 22282930313233343536 ... LastLast
Results 776 to 800 of 982
  1. #776
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Dit is eigelijk de eertse A partij voor Rico verhoeven want hij heeft alleen maar tegen b klassers gestaan. Hij zal gelijk merken wat het verschil is tussen badr top niveau en subtop niveau en hij zal gelijk weten wat het verschil is tussen badr hari en benjamin.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #777
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Dit is eigelijk de eertse A partij voor Rico verhoeven want hij heeft alleen maar tegen b klassers gestaan. Hij zal gelijk merken wat het verschil is tussen badr top niveau en subtop niveau en hij zal gelijk weten wat het verschil is tussen badr hari en benjamin.
    Naarmate het gevecht nadert begin je steeds meer door te draaien he... WTF

    Zorg je wel dat je niet alleen bent als je kijkt? Mocht Badr verliezen dan ben ik bang voor een zenuwinzinking

  3. #778
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Haha wat een figuren duiken er hier op zeg.

  4. #779
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    ik denk en hoop toch dat Badr wint, for the good old sake...ook al vind ik Rico inmiddels een topper.

    Ik ben op de hoogte van 4 partijen, die damespartij, Londt, Nieky en Badr. Iemand een idee van de rest. Programma begint om 18 uur en Badr vecht om 22 uur. Wat gebeurt er verder?

  5. #780
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Hoop zo dat badr snel klaar is met hem en dan kunnen alle haathollanders hun haat wegzuipen met drank. Ze zullen dan constant de ko overwinning van badr hallucineren. Dan gaan ze allemaal naar een psygiater

  6. #781
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  7. #782
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Hoop zo dat badr snel klaar is met hem en dan kunnen alle haathollanders hun haat wegzuipen met drank. Ze zullen dan constant de ko overwinning van badr hallucineren. Dan gaan ze allemaal naar een psygiater
    Een psygiater van wereldklassen.

  8. #783
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    mooie aflevering weer!
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #784
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Hoop zo dat badr snel klaar is met hem en dan kunnen alle haathollanders hun haat wegzuipen met drank. Ze zullen dan constant de ko overwinning van badr hallucineren. Dan gaan ze allemaal naar een psygiater
    en jij slaat daarna 100% pagga vriend

  10. #785
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #786
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Jongens effe een theorietje.
    Stel Rico en co zetten al hun spaar centjes op badr en ze laten badr winnen . Dan kan Rico in een avond heel rijk worden .

  12. #787
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Theorie van niks, denk je echt dat rico wil verliezen als rico verliest stelt zijn titel niks meer voor. Hij zet daarbij iedereen voorschud alle kaaskoppen en hij zet zijn amateur collega vechters ook allemaal voorschud. Rico heeft alles te verliezen. Ik verwacht dat badr gaat vechten als tegen aerts, hesdy of ignashov 2 steeds aanvallen lukt het niet dan weer die midden van de ring pakken.

  13. #788
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    http://www.at5.nl/artikelen/163319/i...-rico-of-badr-
    Ook leuk deze wedstrijd krijgt meer aandacht zelfs dan een k1 finale

  14. #789
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    steeds aanvallen lukt het niet dan weer die midden van de ring pakken.

    Jij hebt echt verstand van kickbox.

  15. #790
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Theorie van niks, denk je echt dat rico wil verliezen als rico verliest stelt zijn titel niks meer voor. Hij zet daarbij iedereen voorschud alle kaaskoppen en hij zet zijn amateur collega vechters ook allemaal voorschud. Rico heeft alles te verliezen. Ik verwacht dat badr gaat vechten als tegen aerts, hesdy of ignashov 2 steeds aanvallen lukt het niet dan weer die midden van de ring pakken.
    Onzin, tegen hesdy en ignashov 2 deed hij dat niet, ok tegen aerts wel

  16. #791
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Tony galento, thanx verstand van kickboxen is niet moeilijk jij krijgt het ook nog ooit.
    Jammer dat fred royers of ernesto niet commentaar geven.
    Hij gaat vechten als tegen aerts of zoals tegen hesdy en ignashov 2.
    Zijn conditie is echt wel goed hoor badr is niet op zn achterhoofdgevallen. Mensen die roepen dat ie snel leeg gaat en dat je nooit lang kan vechten met zoveel massa is onzin. Kijk naar holyfield wladimir en george foreman die waren heel groot en vochten 12 rondes dus het kan wel. Tegen hesdy had ie alleen krachtraining gedaan en weinig conditie training.

  17. #792
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Tony galento, thanx verstand van kickboxen is niet moeilijk jij krijgt het ook nog ooit.
    Jammer dat fred royers of ernesto niet commentaar geven.
    Hij gaat vechten als tegen aerts of zoals tegen hesdy en ignashov 2.
    Zijn conditie is echt wel goed hoor badr is niet op zn achterhoofdgevallen. Mensen die roepen dat ie snel leeg gaat en dat je nooit lang kan vechten met zoveel massa is onzin. Kijk naar holyfield wladimir en george foreman die waren heel groot en vochten 12 rondes dus het kan wel. Tegen hesdy had ie alleen krachtraining gedaan en weinig conditie training.
    De intensiteit van kickbox is veel hoger dan box.

    Je hebt er dus geen verstand van.

    Is niet erg.

  18. #793
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Je bedoelt je rico aan het hyperventileren hhhhhhh morgen word ie wakker in de kleedkamer maar ze zullen hem dan geruststellen en hem vertellen dat hij nog wel een remach krijgt.
    De stardown hieronder
    https://m.youtube.com/watch?v=hBP63_Ufpq0
    het zware ademen tijdens de staredown, de woede in zijn ogen, ik zie dit weer mis gaan morgen, ik verwacht onsportieve acties als hij dat niet de baas is, hoe kan je in hemelsnaam goed vechten als je je zo laat kennen

    als je goed kijkt zie je bijna tranen van woede
    Last edited by killroy; 09-12-2016 at 17:40.

  19. #794
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    http://www.rtlnieuws.nl/nederland/ba...n-magisch-aura
    Tony galento Kijk maar de partij van mohamed ali tegen foreman toen ali won daar was de intensiteit heel hoog kan ik je zeggen. 12 rondes voluit beuken is anders dan 3 keer 3 voluit buiken. Er zijn sommig a partijen daar word helemaal niks gedaan.

  20. #795
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    http://www.rtlnieuws.nl/nederland/ba...n-magisch-aura
    Tony galento Kijk maar de partij van mohamed ali tegen foreman toen ali won daar was de intensiteit heel hoog kan ik je zeggen. 12 rondes voluit beuken is anders dan 3 keer 3 voluit buiken. Er zijn sommig a partijen daar word helemaal niks gedaan.
    Jouw verstand reikt ver.

  21. #796
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    het zware ademen tijdens de staredown, de woede in zijn ogen, ik zie dit weer mis gaan morgen, ik verwacht onsportieve acties als hij dat niet de baas is, hoe kan je in hemelsnaam goed vechten als je je zo laat kennen

    als je goed kijkt zie je bijna tranen van woede
    Ja dat zie ik ook helemaal gebeuren. Hij gaat weer trappen als de tegenstander op de grond ligt.
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  22. #797
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    http://www.rtlnieuws.nl/nederland/ba...n-magisch-aura
    Tony galento Kijk maar de partij van mohamed ali tegen foreman toen ali won daar was de intensiteit heel hoog kan ik je zeggen. 12 rondes voluit beuken is anders dan 3 keer 3 voluit buiken. Er zijn sommig a partijen daar word helemaal niks gedaan.
    Badr gaat Rico echt niet de ring uitbuiken.
    Daarentegen was ie wel kleiner dan Rico ook al is ie groter. Zegt ook wel wat toch? Over z'n dieet dan.

  23. #798
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Theorie van niks, denk je echt dat rico wil verliezen als rico verliest stelt zijn titel niks meer voor. Hij zet daarbij iedereen voorschud alle kaaskoppen en hij zet zijn amateur collega vechters ook allemaal voorschud. Rico heeft alles te verliezen. Ik verwacht dat badr gaat vechten als tegen aerts, hesdy of ignashov 2 steeds aanvallen lukt het niet dan weer die midden van de ring pakken.
    Ik hoop niet dat je veel moet spellen voor die topbaan van je.

  24. #799
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Badr gaat Rico echt niet de ring uitbuiken.
    Daarentegen was ie wel kleiner dan Rico ook al is ie groter. Zegt ook wel wat toch? Over z'n dieet dan.
    Ze zijn ongeveeer even groot
    Badr is een cm langer
    En Rico is 2kg zwaarder

  25. #800
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    http://www.rtlnieuws.nl/nederland/ba...n-magisch-aura
    Tony galento Kijk maar de partij van mohamed ali tegen foreman toen ali won daar was de intensiteit heel hoog kan ik je zeggen.
    Die partij ging dan ook niet over twaalf rondes.

    Zucht.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •