MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 60
  1. #26
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Hou toch eens op met altijd Overeem verheerlijken. We verafschuwen verboden substanties in vechtsport en veroordelen hier iedereen, behalve onze heilige Alistair Overeem. Deze man heeft gewoon structureel gecheat. Puur vals gespeeld. Hoe kan je alsnog voor zo'n persoon zijn? Niet over een paar maanden, maar over jaren! Mede daardoor staat hij waar hij nu staat. Wees er allemaal trots op. Ik hoop dat Miocic hem KO slaat. Hoe graag ik ook een Nederlandse champ zie. Geen Overeem. Een schande voor de vechtsport, die mede door zijn gecheat de gezondheid van tegenstanders in gevaar heeft gebracht. Stelletje nationalisten hier, typisch Nederlands weer. Laat de leeuw niet in zijn hempie staan
    Iedereen is hier inmiddels wel bekend met jouw Overeem hekel en het wordt nogal vermoeiend.

    Lijkt mij overigens niet dat doping gebruik de enige reden is, want dan zou je zo'n beetje aan alle MMA-ers een hekel moeten hebben... Maar goed, je hekel staat genoteerd voor de rest wil volgens mij iedereen hier Alistair hier dolgraag als kampioen zien. Niet alleen voor de man zelf en bijbehorende (legend) status die hij daarmee krijgt, maar ook vooral voor het MMA in Nederland. Jammer dat je dat laatste niet inziet/niet wil inzien..

    Op naar de titel verdediging van AO in de Arena/Ziggo Dome zou ik zeggen!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Stipe gaat hem KO slaan

  3. #28
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Minotauro is geen Nederlander.
    Ah, dat verklaart het e.e.a. Als Alistair goud pakt tegen Miocic dan heeft ie op Pride na alles gewonnen. Een ongeėvenaard palmares.

    En je weet het he...


  4. #29
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Jabdealer View Post
    Ah, dat verklaart het e.e.a. Als Alistair goud pakt tegen Miocic dan heeft ie op Pride na alles gewonnen. Een ongeėvenaard palmares.
    Maar pride was wel een van de belangrijkste om erbij te hebben, ufc en pride waren de top mma organisatie destijds.

  5. #30
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Stipe gaat hem KO slaan
    Goede uitleg op mijn vraag Mina, mijn complimenten. Ik hoop dat je snel over je gepuber heen groeit. Lijkt me niet leuk om te haten.

    By the way, heb jij je wel eens afgevraagd hoe groot de potentie voor jou is als Ali wint? Omdat ik jou die potentie van harte gun, hoop ik dat dat Ali wint. Samen met nog 100 andere redenen.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Brock lesnar is ook een keer tegen de lamp gelopen, daarvoor was hij clean
    Het verschil tussen veel anderen die gepakt zijn is, dat Ali voorheen te koop liep met paardenvlees en erfelijke eigenschappen (genen) ,drugs free etc, etc
    Geef Mino wel gelijk betreft Ali ,alhoewel ik Miocic niet snel zie winnen en in een interview zag dat zijn motivatie niet optimaal is.
    Wat moet Ali anders zeggen? "Ik gebruik geen deca want nandrolone is een jaar later nog te traceren, voor de rest natuurlijk testosteron en HGH" . Als je iets ongeoorloofd doet kan je natuurlijk alleen maar ontkennen. Zie Lance Armstrong of dichter bij huis Micheal Boogert. Alle die anderen die gepakt worden hebben ook altijd de slechtste excuses. In de criminaliteit is het niet anders. Maargoed iedereen verdachte Ali net zo als Lance.

  7. #32
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Wat moet Ali anders zeggen? "Ik gebruik geen deca want nandrolone is een jaar later nog te traceren, voor de rest natuurlijk testosteron en HGH" . Als je iets ongeoorloofd doet kan je natuurlijk alleen maar ontkennen. Zie Lance Armstrong of dichter bij huis Micheal Boogert. Alle die anderen die gepakt worden hebben ook altijd de slechtste excuses. In de criminaliteit is het niet anders. Maargoed iedereen verdachte Ali net zo als Lance.
    Wat moet Ali anders zeggen lol, ontkennen is anders dan ermee te koop lopen.

  8. #33
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Nouja mss nam ie het als een soort geuzennaam achtig iets. Het dope gebruik in MMA was denk ik net als xtc op een houseparty..

  9. #34
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Nouja mss nam ie het als een soort geuzennaam achtig iets. Het dope gebruik in MMA was denk ik net als xtc op een houseparty..
    Het begint nu een bestseller te worden..

  10. #35
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Zucht.....

  11. #36
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Voor jou ja , voor mij heeft hij genoeg behaald en laten zien in de ufc dat hij nog steeds de baas is.
    Tot zijn partij op ufc 200 waren zijn laatste partijen 3x JDS, 2X Bigfoot en een loss tegen Werdum. Niet echt een groot referentiekader vind je wel?

  12. #37
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Tot zijn partij op ufc 200 waren zijn laatste partijen 3x JDS, 2X Bigfoot en een loss tegen Werdum. Niet echt een groot referentiekader vind je wel?
    Die man vecht vanaf 2008 in de ufc ,na en inactief 2014 en 2 verlies partijen domineerde hij gewoon vreselijk.
    zijn laatste partij was tegen Brown die ook tegen Ali stond weet je nog ,dus voor mij zeker een goed referentiekader zeker.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Eerste of tweede ronde TKO voor Miocic

    War Stipe!

  14. #39
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Die man vecht vanaf 2008 in de ufc ,na en inactief 2014 en 2 verlies partijen domineerde hij gewoon vreselijk.
    zijn laatste partij was tegen Brown die ook tegen Ali stond weet je nog ,dus voor mij zeker een goed referentiekader zeker.
    Het is gewoon jammer dat ie zo blessuregevoelig is. 'K Zie 'm graag tegen Overeem in de ArenA voor de belt.
    Overeem domineerde Browne trouwens zwaar voordat ie verrast werd.

  15. #40
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Overeem domineerde Browne trouwens zwaar voordat ie verrast werd.
    Verrast lol, Brown gaf hem meerdere frontkicks die je vanaf mile ver zag aankomen.

    Ali zijn dekking was ver te zoeken hij was gewoon gassed , en respect voor Brown hoe die man zig terug knokte, naar die zware serie stoten en knieen.

  16. #41
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Na dat gevecht dacht ik dat Browne the game ging overnemen. Maar toch niet dus, ging nadien ook veel makkelijker K.O.

  17. #42
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Verrast lol, Brown gaf hem meerdere frontkicks die je vanaf mile ver zag aankomen.

    Ali zijn dekking was ver te zoeken hij was gewoon gassed , en respect voor Brown hoe die man zig terug knokte, naar die zware serie stoten en knieen.

    jih
    It's okay to be white

  18. #43
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik vind Wim Hof trouwens de grootste kracht achter zijn huidige succes, je ziet Alistair in de 1e rondes al gecontroleerd ademen. Wim Hof leert de ademhaling zelf te sturen en niet ''automatisch'' te laten aansturen door de hersenen. Mensen die het niet kennen moeten maar even op google zoeken.

  19. #44
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik denk ook dat Greg Jackson grotendeels de 'drijfveer' is achter zijn afgelopen success.

  20. #45
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik denk ook dat Greg Jackson grotendeels de 'drijfveer' is achter zijn afgelopen success.
    +1. Heel leuk wat Wim Hof doet hoor, en respect voor zijn prestaties. Maar naar mij mening heeft Ali zijn succes te maken met het feit dat hij zelf tactisch erg sterk is en een zeer goede tactische coach aan zijn zijde heeft. De reden dat hij minder snel gassed is dat hij ten eerste heel weinig doet (alles wat hij doet is vrij nuttig, gecontroleerd en goed geplaatst) , en hij heeft veel minder spiermassa( wat gewoon een hoop zuurstof vraagt).

  21. #46
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik denk een combo van die aspecten maar het ademhalingsgedeelte is wat mij betreft onderbelicht en ondergewaardeerd.

  22. #47
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik denk een combo van die aspecten maar het ademhalingsgedeelte is wat mij betreft onderbelicht en ondergewaardeerd.
    het zou goed kunnen dat het ook een rol speelt hoor, ik heb er weinig ervaring mee dus kan ook niet stellen dat het geen invloed heeft. Overeem voelt zich er in ieder geval wel goed bij.

  23. #48
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default



  24. #49
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Sowieso zijn Wim Hof en Greg Jackson grote drijfveren achter het succes van onze Alistair Overeem. Aan de basis van dit succes en de hierop volgende samenwerking met de heer Hof en Jackson, staat zijn grote vriend paardenvlees.

    Overeem gaat weer ouderwets KO. Ga hier lekker veel vcash op verdienen

  25. #50
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Wat een tegenstrijdig interview.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •