MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13

Thread: petrosyan188

  1. #1
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default petrosyan188

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Strawman sockpuppet

    A strawman sockpuppet is a false flag pseudonym created to make a particular point of view look foolish or unwholesome in order to generate negative sentiment against it. Strawman sockpuppets typically behave in an unintelligent, uninformed, or bigoted manner and advance "straw man" arguments that their puppeteers can easily refute. The intended effect is to discredit more rational arguments made for the same position.[12] Such sockpuppets behave in a similar manner to internet trolls.

    Minimaal 4 accounts die hier regelmatig tot zeer vaak posten.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wauw je maakt het echt spannend
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    haha

  5. #5
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    'k werd net te laat forumlid om Petrosyan nog meegemaakt te hebben helaas. Maar...is ie nog onder ons??

  6. #6
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Hahaha.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Minotauro aka Pronk aka T15 aka Petrosyan 188. "julie" geven deze forum een hele andere dimensie, vooral als 'jullie' onderling op elkaar gaan reageren.

    Er is nog eentje, maar zijn personage is minder 'controversieel' om hem meteen te blasten.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk toch echt dat het verschillende mafketels zijn want volgens mij kan Kemal zo een IP-check doen en kijken wie er onder meerdere accounts post.
    ER zijn gewoon meer idioten dan je denkt.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Dat sowieso. Een ip check kun je zo omzeilen.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik denk toch echt dat het verschillende mafketels zijn want volgens mij kan Kemal zo een IP-check doen en kijken wie er onder meerdere accounts post.
    ER zijn gewoon meer idioten dan je denkt.
    Klopt idd . Zolang alles er op een "normale" manier aan toe gaat, heb ik er voor nu wel vrede mee

    Mocht er echter onverhoopt iets gebeuren zal ik ook niet twijfelen en ook zonder waarschuwing weer de banhamer gaan gebruiken..

    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Mijn bescheiden mening: Dit forum is de laatste weken behoorlijk vervelend geworden. Maakt mij nog niet eens zoveel uit, als het te lang duurt ga ik gewoon weg maar het is wel zonde dat er mensen zijn die constant provoceren. Irriteert toch een beetje ook al sta ik er boven.

  12. #12
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    De ignore functie werkt nog het beste. Scheelt je een boel frustratie kan ik je vertellen. Elk forum heeft z'n trols of zuigertjes.
    It's okay to be white

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Mijn bescheiden mening: Dit forum is de laatste weken behoorlijk vervelend geworden. Maakt mij nog niet eens zoveel uit, als het te lang duurt ga ik gewoon weg maar het is wel zonde dat er mensen zijn die constant provoceren. Irriteert toch een beetje ook al sta ik er boven.
    Als er echt zaken zijn cq posten zijn die je echt niet vind kunnen geef dit dan aub aan via de report knop (uitroeptekentje onder de post) dan kan ik hier verder naar kijken.

    Bedankt alvast, OSU!
    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •