MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 12 FirstFirst ... 289101112
Results 276 to 297 of 297
  1. #276
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Partij tegen kabib gaat er nooit komen want dat is een slechte matchup voor conor en die maakt de calls.
    Ach brompotje toch , niet zo haten conor is gewoon een briljant vechter geef het nu maar gewoon toe.

    Conor heeft gewonnen omdat Eddie als een idioot gevochten heeft was het toch? Stel je voor dat je moet zeggen dat conor goed was dat kan natuurlijk niet.
    Last edited by Suplex; 14-11-2016 at 10:54.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #277
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Zow Suplex, fanboy much? Goed gevochten van McG, slecht van Alvares. Alvares zei zelf in een interview dat conor te verslaan is door met hem te worstelen, wat doet ie... boksen. Erg dom.

    Ik was erg onder de indruk van khabib, behalve van zn striking. Als hij ooit tegen conor vecht, gewoon blijven shooten. Non stop. Ligt Conor op zn rug, een vroege sub. Gaat die striken, vroege KO voor Conor. Ook denk ik niet dat Conor ooit tegen Khabib gaat vechten. De kans dat Khabib wint is te groot. Ferguson vs Khabib wordt het eerst.

  3. #278
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Zow Suplex, fanboy much? Goed gevochten van McG, slecht van Alvares. Alvares zei zelf in een interview dat conor te verslaan is door met hem te worstelen, wat doet ie... boksen. Erg dom.

    Ik was erg onder de indruk van khabib, behalve van zn striking. Als hij ooit tegen conor vecht, gewoon blijven shooten. Non stop. Ligt Conor op zn rug, een vroege sub. Gaat die striken, vroege KO voor Conor. Ook denk ik niet dat Conor ooit tegen Khabib gaat vechten. De kans dat Khabib wint is te groot. Ferguson vs Khabib wordt het eerst.
    Conor had inderdaad aangegeven dat Khabib eerst maar eens wat partijtjes achter mekaar moest vechten om het risico te verkleinen dat Conor weer tegen een vervanger moet vechten. Op zich wel redelijk.

    Alvarez heeft zich in de val laten lokken door McGregor. Da's de verdienste van McGregor, maar ook wel oliedom van Alvarez. Dus best een logische uitspraak van Bromios.

  4. #279
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ach brompotje toch , niet zo haten conor is gewoon een briljant vechter geef het nu maar gewoon toe.

    Conor heeft gewonnen omdat Eddie als een idioot gevochten heeft was het toch? Stel je voor dat je moet zeggen dat conor goed was dat kan natuurlijk niet.

  5. #280
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Dat Eddie slecht vocht zijn de verdiensten van Conor. Hij had zich heus wel aan zijn gameplan willen houden en gaan worstelen, maar als je Conor niet naar de grond krijgt, moet je toch gaan staan. En staand had hij bar weinig in te brengen. Totaal overklast.

    Elke keer als Conor vecht blijf ik twijfelen of hij het weer kan flikken, maar hij verrast iedere x (met uitzondering van Nate 1). Na zaterdag ben ik er echter van overtuigd dat alleen Khabib eventueel gevaarlijk kan zijn, maar dat is alleen als hij Conor naar de grond kan krijgen en daar kan houden. Staand is ook Khabib de lul tegen Conor.

    Briljante vechter inderdaad die Conor. Fan? jazeker.
    Mensen die dat niet kunnen inzien, haters? Jazeker!

  6. #281
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Dat Eddie slecht vocht zijn de verdiensten van Conor. Hij had zich heus wel aan zijn gameplan willen houden en gaan worstelen, maar als je Conor niet naar de grond krijgt, moet je toch gaan staan. En staand had hij bar weinig in te brengen. Totaal overklast.
    Everybody has a game plan until they get punched in the face

  7. #282
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Everybody has a game plan until they get punched in the face
    Eddy is na de eerste keer dat hij een down kreeg (begrijpelijk) in paniek geraakt en wilde uit angst de partij zsm beëindigen, alles of niets dach hij waarsch

  8. #283
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Aan het einde vd dag zal hij toch moeten kiezen khabib of ferguson, ze zijn beiden tegenstanders die echt voor problemen kunnen gaan zorgen.
    Alvarez is een goede vechter maar zijn lengte nadeel heeft hij niet gecompenseerd met een wapen die hij wel of niet bezit, nate is dat wel gelukt de 1e keer en heel bijna de tweede keer, met zijn cardio en volume stoten om mcgregor na achteren te drukken en niet te vergeten zijn grote hart en kin.

    Het wordt hoe dan ook een interessante scenario bij de 155 wat ik had verwacht van mcgregor klopt, op 155 is hij op zn sterkst ook met worstelen dus, khabib is een verhaal apart maar de worstelen van mcgregor die door iedereen werd afgekraakt is ook opgeblazen ik denk dat hij algemeen gezien wel zijn mannetje kan staan met worstelen.

    We gaan zien, hij eist nu de lionshare van de ufc ik geef hem geen ongelijk.

  9. #284
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ach brompotje toch , niet zo haten conor is gewoon een briljant vechter geef het nu maar gewoon toe.

    Conor heeft gewonnen omdat Eddie als een idioot gevochten heeft was het toch? Stel je voor dat je moet zeggen dat conor goed was dat kan natuurlijk niet.
    Moet je me wel goed quoten natuurlijk: Fan, nee want zijn gedrag naast de ring spreekt me niet aan maar dit was heel goed uitgevoerd.
    ( maar dan kon je niet in je Conor nuthugger rol kruipen dus dat heb je voor het gemak maar even over het hoofd gezien) .

    Eddie vocht als een idioot, dat vond ik niet alleen maar Eddie zelf ook. En wat ik ook zei is dat dat waarschijnlijk de belangrijkste kwaliteit van McGregor is. Dat zijn tegenstanders (op Nate na) in volslagen idioten veranderen.

  10. #285
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    You'll do nuttin.

  11. #286
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Mcgregor heeft een kin en zijn stoten zijn gevaarlijk. Hij zal zich tegen vechters van zijn lengte of kleiner staand goed weten te redden. Khabib will smash als hij hem naar de grond krijgt, maar staand heb ik inderdaad ook mijn twijfels.
    Last edited by hypergiant; 15-11-2016 at 00:09.

  12. #287
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Kabib ook die linker gaat eten. Die Conor heeft toch precisie in zijn stoten, niet normaal. Maar goed, ik vind dat Ferguson een shot verdient.... Maar het worden sowieso mooie potjes.

    Nate heeft echt een harde kop, ben benieuwd hoe lang zn chin in tact blijft, nu vecht hij niet vaak wat positief voor zijn gezondheid is.......

  13. #288
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Ik denk dat Kabib ook die linker gaat eten. Die Conor heeft toch precisie in zijn stoten, niet normaal. Maar goed, ik vind dat Ferguson een shot verdient.... Maar het worden sowieso mooie potjes.

    Nate heeft echt een harde kop, ben benieuwd hoe lang zn chin in tact blijft, nu vecht hij niet vaak wat positief voor zijn gezondheid is.......
    Khabib is een beest, maar heeft niet de reach die Ferguson wel heeft t.o.v. Connor.

  14. #289
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Khabib had het in het begin toch wel lastig met die klappen die hij kreeg, wat als Conor die een paar keer landt, dan kan het wel eens wankelen worden. Eenmaal op de grond kan volgens mij niemand meer opstaan. Gewoon Fergusson tegen Khabib en de winnaar tegen Conor. Is toch mooi man.

  15. #290
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Khabib is staand niet zo zeker inderdaad, maar het gaat hem dan ook echt niet gebeuren dat hij iemand niet op de grond krijgt. Daarentegen, een rake klap van Mcgregor en het licht gaat gewoon uit.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  16. #291
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    [ QUOTE=LightHeavyWeight;1311884]Khabib had het in het begin toch wel lastig met die klappen die hij kreeg, wat als Conor die een paar keer landt, dan kan het wel eens wankelen worden. Eenmaal op de grond kan volgens mij niemand meer opstaan. [/QUOTE]

    Wat dacht je van de soldaat van God jonguh!?

    Maar helemaal eens, zoals Conor staand domineert, domineert Khabib op de grond (en misschien nog wel wat meer). Maar ook zeker wat Pronk zegt, Khabib zijn plan kan ook wel eens kwijt raken als hij paar keer gestunned wordt. Ik verwacht echter dat dat bij hem veel langer duurt dan bij Alvarez. Die lijkt ongelimiteerd vertrouwen te hebben in zichzelf. Hij ging alleen maar naar de grond omdat zijn hoek dat zei. Hij gaf aan Johnson staand ook te kunnen pakken (goed dat hij een hoek heeft).

  17. #292
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Romero de toekomstige titelhouder. Heb respect voor Wonderboy en Frankie, waren beiden aangeslagen maar vochten zich goed terug.

  18. #293
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Als Johnson Khabib meerdere keren weet te raken, dan kan Conor het ook.
    Persoonlijk denk ik dat Ferguson een lastigere partij is voor Conor.

  19. #294
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Als Johnson Khabib meerdere keren weet te raken, dan kan Conor het ook.
    Persoonlijk denk ik dat Ferguson een lastigere partij is voor Conor.
    Ben ik met je eens. De stijl van Ferguson en zijn enorme reach zullen voor McGregor lastig zijn. Al heeft Conor de laatste partijen wel bewezen dat hij echt een baas is. Zijn verlies tegen Nate heeft hij gebruikt om (nog) sterker terug te komen. De manier waarop hij Nate de eerste anderhalve ronde van hun tweede partij declasseerde was indrukwekkend, net zoals hij, eigenlijk flawless, afrekende met Eddie Alvares.
    Hopelijk staat McGregor snel weer in de octagon.

  20. #295
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default




  21. #296
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default


  22. #297
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Niet echt iets nieuws wat Hooft daar vertelt.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •