MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 74
  1. #1
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default Overeem (Spoiler)

    Erg jammer! Maar terecht ..het is Overeem onwaardig om zo weg te rennen van het gevecht. En dan nog te pretenderen dat Miocic getapped had...SMH

    Was jij het gevecht aangegaan, had hij waarschijnlijk gewonnen! Zeker na de down!
    Last edited by stamang; 11-09-2016 at 06:39.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft een kippenhart

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Toch had ik het weer goed voorspeld

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Runnareem.

    Jammer. Leek even of hij die guillotine choke te pakken had.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Overeem is geen echte winnaar. Leuk dat lange lijstje, maar de meeste successes zijn tijdens zijn cheatperiodes geweest. AND STILL! ook lekker veel vcash en geld op unibet gevangen! lekker hoor

  6. #6
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Jammer, scheelde idd niet veel. Overeem leek idd te bang voor alles wat de wedstrijd zou kunnen beëindigen in zijn nadeel. Paar halve stoten vond hij al niet lekker.

    Jammer idd dat hij over dat tappen begon, maar hij gaf wel toe dat hij op de beelden niets zag, dus dat is hem vergeven. Volgens mij had hij gedroomd toen hij out was dat Miocic getapt had

    Maar met zo'n stand-up achtergrond (mooi bevestigd door de docu vooraf) had ik hem liever na een brawl zien gaan dan zo....

  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Overeem kon hem pakken vind ik. Als hij er meer achteraan was gegaan nadat Miocic op de grond was geslagen, hij heeft gruwelijke power. Ben zeer teleurgesteld, sinds 2012 gewacht op deze kans. Volgende keer beter. En dat rennen is idd een rare tactiek geweest

  8. #8
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Overeem is geen echte winnaar. Leuk dat lange lijstje, maar de meeste successes zijn tijdens zijn cheatperiodes geweest. AND STILL! ook lekker veel vcash en geld op unibet gevangen! lekker hoor
    Nou zijn laatste potten waren toch 2 oud UFC champs.
    Alistair is echt wel een grote vis. Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Miocic had net zo goed kunnen verliezen maar vandaag dus niet.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Hij heeft een kippenhart
    Mja hij met een kippenhart staat wel tegenover de champ in een kooi om te knokken.
    Does not compute.

  10. #10
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Mja hij met een kippenhart staat wel tegenover de champ in een kooi om te knokken.
    Does not compute.
    x2. En dat al bijna 20 jaar. Godver, mensen die dit vanachter hun keyboard zeggen...die staan elke dag bij de Vomar oude mannetjes van hun fiets te rossen.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Waar zijn al die mensen die mij de afgelopen maand aanvielen omdat ik Stipe voorspelde????

  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Kippenhart?? Of je verstand gebruiken ?? Partij kon evengoed naar Overeem gegaan zijn.. Niet dat ie hem niet aankan toch die Miocic.
    Spijtig wel dat ie niet de tijd nam om de beelden eerst te bekijken en dan commentaar te geven. Maar ik snap het wel, je zit in die partij en denkt dat je het beet hebt. Dan wat pletsen op je hersenen. Dan ben je niet heel helder na de partij. Hopelijk krijgt ie nog een kans om z'n rijtje vol te maken. UFC titel moet er gewoon bij voor Overeem.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    UFC titel wordt steeds moeilijker. Hij zal eerst weer een paar winst moeten hebben, en dat rennen moet echt ophouden, daar verliest hij fans mee.

  14. #14
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Hij heeft een kippenhart
    Het is geen knokker idd , en men heeft het over de guillotine choke , maar mogen van geluk spreken dat de highkick van Stipe er niet opzat dan was einde excuses zoeken.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Waar zijn al die mensen die mij de afgelopen maand aanvielen omdat ik Stipe voorspelde????
    Ik denk dat niemand je aanviel omdat je Stipe voorspelde, maar omdat je min sprak over zijn tegenstander. Zo heb ik niemand hier horen praten over Stipe. Stipe is een krijger, gun het hem zeer.

    Je gedrag nu ook weer, overal beetje poken, haha. Al vind ik dat na na na na na wel old school, maar dan letterlijk.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    266
    vCash
    126000

    Default

    Je hebt geen kippenhart als je zo lang op dit niveau vecht, Alistair vecht tegen iedereen. Hij doet het gewoon niet goed tegen types als Miocic die veel druk geven en goed kunnen incasseren. Daarnaast leek hij mentaal de wedstrijd al verloren te hebben voordat hij begon en na de mislukte choke nog minder zelfvertrouwen te hebben. Alistair is al vaker heel sterk teruggekomen na zware verliespartijen en dat is juist een teken van moed.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Het is geen knokker idd , en men heeft het over de guillotine choke , maar mogen van geluk spreken dat de highkick van Stipe er niet opzat dan was einde excuses zoeken.
    Ja, en al die andere stoten die mis waren van beide kanten....wat een commentaar weer. Iedereen zag toch wel dat het even spannend was op dat moment?

    Maar ben het met je eens dat ie weinig warrior skills heeft laten zien. Iets dat hij vroeger imo zeker had (zag je wel weer in de docu, tegen Rua bijvoorbeeld). Denk dat er post testo en zoveel ko's later toch angst in is geslopen waar hij tegen vecht door een hele nieuwe strategie te gebruiken. Dat ziet er soms weinig heldhaftig (eufemisme) uit.

  18. #18
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Ja, en al die andere stoten die mis waren van beide kanten....wat een commentaar weer. Iedereen zag toch wel dat het even spannend was op dat moment?Maar ben het met je eens dat ie weinig warrior skills heeft laten zien. Iets dat hij vroeger imo zeker had (zag je wel weer in de docu, tegen Rua bijvoorbeeld). Denk dat er post testo en zoveel ko's later toch angst in is geslopen waar hij tegen vecht door een hele nieuwe strategie te gebruiken. Dat ziet er soms weinig heldhaftig (eufemisme) uit.
    Werdum Browne dan, die liepen een groot gedeelte ook alleen maar een beetje te hupsen. HW is gewoon tricky met al die kracht.
    It's okay to be white

  19. #19
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Ja, en al die andere stoten die mis waren van beide kanten....wat een commentaar weer. Iedereen zag toch wel dat het even spannend was op dat moment?
    Idd wat een commentaar van de fanbase, excuus is nergens voor nodig geef Stipe gewoon de credit die hij verdiend en get over it.

  20. #20
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Menno View Post
    Je hebt geen kippenhart als je zo lang op dit niveau vecht, Alistair vecht tegen iedereen. Hij doet het gewoon niet goed tegen types als Miocic die veel druk geven en goed kunnen incasseren. Daarnaast leek hij mentaal de wedstrijd al verloren te hebben voordat hij begon en na de mislukte choke nog minder zelfvertrouwen te hebben. Alistair is al vaker heel sterk teruggekomen na zware verliespartijen en dat is juist een teken van moed.
    Vind ik ook... hij kent zijn eigen zwakheden vast ook wel.

    Alleen wel erg jammer dat nu eindelijk na vijf jaar het moment dan weer daar is, hij praktisch vrijwillig in zijn eigen valkuilen gaat stappen.

    (damn! )

  21. #21
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Idd wat een commentaar van de fanbase, excuus is nergens voor nodig geef Stipe gewoon de credit die hij verdiend en get over it.
    ok, minotauro. (gebruik toch gewoon 1 account joh)
    It's okay to be white

  22. #22
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    ok, minotauro. (gebruik toch gewoon 1 account joh)
    Haha die heb ik nog niet eerder gehoord.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Idd wat een commentaar van de fanbase, excuus is nergens voor nodig geef Stipe gewoon de credit die hij verdiend en get over it.
    Die credits geef ik hem dus net, maar ik weet niet of nog een keer lezen zal helpen. Dat het close was ben je toch ook met me eens?

  24. #24
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Triangleman View Post
    Die credits geef ik hem dus net, maar ik weet niet of nog een keer lezen zal helpen. Dat het close was ben je toch ook met me eens?
    Als je had gelezen had je eruit kunnen halen dat ik niet enkel op jou doelde maar in het algemeen, ik ben iedergeval tevreden met de uitslag.
    close gevecht ?? ligt eraan hoe je het bekijkt ,ik vond JDS vs Stipe close.
    Last edited by pronk; 11-09-2016 at 16:57.

  25. #25
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Met een knock down tegen en een guillotine die vervolgens mislukt omdat Overeem hem te gehaast inzette is het natuurlijk wel erg close geweest. Iedereen zijn mening maar soms hoeft er niet gediscussieerd te worden omdat het wel duidelijk is. We gaan hier ook niet discussiëren of een banaan wel echt geel is omdat er toevallig één kleurenblinde meepraat.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •