MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 74 of 74
  1. #51
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ach, die mensen maken het voor mij ook een stuk leuker. Maar het is zo ook wel leuk geweest. Weinig sportiviteit en respect te vinden onder Nederlanders! Jammer dat jullie droom in duigen is gevallen. Meen ik oprecht, maar dat is sport. Wel grappig dat niemand naar me toe is gekomen in Amersfoort zaterdag. Heb mezelf duidelijk beschreven en gezegd wat ik aan zou doen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ach, die mensen maken het voor mij ook een stuk leuker. Maar het is zo ook wel leuk geweest. Weinig sportiviteit en respect te vinden onder Nederlanders! Jammer dat jullie droom in duigen is gevallen. Meen ik oprecht, maar dat is sport. Wel grappig dat niemand naar me toe is gekomen in Amersfoort zaterdag. Heb mezelf duidelijk beschreven en gezegd wat ik aan zou doen
    Het voelde toch wat ongemakkelijk om naar iemand toe te lopen met een dildo tussen zn billen en een bal in zn mond, anders was iemand echt wel effe naar je toe gelopen.

  3. #53
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Het voelde toch wat ongemakkelijk om naar iemand toe te lopen met een dildo tussen zn billen en een bal in zn mond, anders was iemand echt wel effe naar je toe gelopen.

    hahahaha, reps
    It's okay to be white

  4. #54
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Somebody is butthurt!

  5. #55
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Inderdaad. Jij en Mina zouden toch wat voorzichtiger moeten doen met elkaar. Mina gaat zelfs taalfauten maken, dat kunnen we niet gebruiken.

    Zeg Pronk, als ik het zo inschat, dan ben jij ook erg blij dat Overeem verloren heeft. Klopt deze inschatting een beetje?

  6. #56
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ach, die mensen maken het voor mij ook een stuk leuker. Maar het is zo ook wel leuk geweest. Weinig sportiviteit en respect te vinden onder Nederlanders! Jammer dat jullie droom in duigen is gevallen. Meen ik oprecht, maar dat is sport. Wel grappig dat niemand naar me toe is gekomen in Amersfoort zaterdag. Heb mezelf duidelijk beschreven en gezegd wat ik aan zou doen
    Wie is er nu de dorpsgek Mina Je eigen woorden achtervolgen je ironisch genoeg, gefaalde abortus dat je bent.

    Zoals Triangleman zegt, het gaat er niet om wie er gelijk heeft over wie er won ik vind Stipe namelijk een geweldige vechter en vent, maar dat jij zo ziellig bent dat je denkt dat twee voorspellingen waarin beide winnaars overigens favorieten waren met de bookies, je een of ander genie maken en dat je daar validatie voor nodig hebt is tragisch.

  7. #57
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Inderdaad. Jij en Mina zouden toch wat voorzichtiger moeten doen met elkaar. Mina gaat zelfs taalfauten maken, dat kunnen we niet gebruiken.

    Zeg Pronk, als ik het zo inschat, dan ben jij ook erg blij dat Overeem verloren heeft. Klopt deze inschatting een beetje?
    Oke nog steeds Butthurt , gaat niet zo goed met je he, na het verlies van Ali.

  8. #58
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hahaha mooi dit man. Geld gewonnen, gebasht worden door een heel forum en weer gelijk hebben. Partij net nog even terug gekeken. Keiharde KO hoor. Ali the GOAT lag te slapen. Meer meters gerend dan slagen uitgedeeld. Ik ga lekker een Pride dvdtje opzetten met Fedor op de card. Eens naar de echte GOAT kijken. Nooit zien rennen overigens

  9. #59
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Het voelde toch wat ongemakkelijk om naar iemand toe te lopen met een dildo tussen zn billen en een bal in zn mond, anders was iemand echt wel effe naar je toe gelopen.
    Ik denk dat jij op teveel foute feestjes en parenclubs komt. Wie ben jij eigenlijk ineens? Meeloper. Waarom pijpen jullie elkaar allemaal niet even? Of trekken jullie elkaar af op een paar Overeem highlights?

  10. #60
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Nooit zien rennen overigens

  11. #61
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Wow Minitauro, 'k geloof dat iedereen hier het wel eens is dat jij issues hebt (vandaar de vele ignores op jouw account), maar met je laatste post laat je je wel erg kennen zeg. Nogmaals, je wordt niet gebasht (jouw woorden) om het verlies van Alistair (jammer, maar de wereld is niet vergaan ofzo), maar meer om je persoonlijkheid. En in je laatste post laat je zien dat je je dan toch weer uit laat lokken. Jammer man, 'the joke is on you', al zal jij anders denken.
    BTW. Reageren op mij hoeft niet, want je staat vanaf nu ook bij mij op ignore. Vanaf nu zal je via Pronk-account moeten communiceren.

  12. #62
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Pronk-account moeten communiceren.
    Dude je mag mij ook best op de ignore lijst van je zetten,ik heb absoluut geen probleem als team-butthurt me daaraan toevoegd.

  13. #63
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Team butthurt hahaha

    Die van Fedor is wel even iets heeeeel anders dan Overeem. Wat een vergelijking weer. Fedor staat daar te wankelen en dit is nadat hij al met pensioen is geweest. Overeem rende zonder echt geraakt te zijn, plus Overeem was op deze stoten als een boom achterover gevallen. Wat een zwakke vergelijking

  14. #64
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Dude je mag mij ook best op de ignore lijst van je zetten,ik heb absoluut geen probleem als team-butthurt me daaraan toevoegd.
    Waarom?

  15. #65
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Waarom?
    Als je er toch vanuit gaat dat ik Minotauro ben waarom blok je mij niet??

  16. #66
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ow ok, daarom.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Met een knock down tegen en een guillotine die vervolgens mislukt omdat Overeem hem te gehaast inzette is het natuurlijk wel erg close geweest. Iedereen zijn mening maar soms hoeft er niet gediscussieerd te worden omdat het wel duidelijk is. We gaan hier ook niet discussiëren of een banaan wel echt geel is omdat er toevallig één kleurenblinde meepraat.
    You must spread some Reputation around before giving it to LightHeavyWeight again.. Lol

  18. #68
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Minotauro aka Pronk aka T15 aka Petrosyan 188. "julie" geven deze forum een hele andere dimensie, vooral als 'jullie' onderling op elkaar gaan reageren.

    Er is nog eentje, maar zijn personage is minder 'controversieel' om hem meteen te blasten.

  19. #69
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Team butthurt hahaha

    Die van Fedor is wel even iets heeeeel anders dan Overeem. Wat een vergelijking weer. Fedor staat daar te wankelen en dit is nadat hij al met pensioen is geweest. Overeem rende zonder echt geraakt te zijn, plus Overeem was op deze stoten als een boom achterover gevallen. Wat een zwakke vergelijking
    Overeem was grotendeels van de ronde in survival mode.

  20. #70
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Minotauro aka Pronk aka T15 aka Petrosyan 188. "julie" geven deze forum een hele andere dimensie, vooral als 'jullie' onderling op elkaar gaan reageren.

    Er is nog eentje, maar zijn personage is minder 'controversieel' om hem meteen te blasten.
    Je kan altijd nog de ignore activeren, hij is er niet voor niets.

  21. #71
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Kritisch zijn mag niet hier. Net als het feit dat Alistair hier regelmatig (potentiele) GOAT wordt genoemd. Blijf aub een beetje realistisch. Ik hoop uiteraard ook dat er meer Nederlanders opstaan in het MMA en het ver schoppen, maar je mag hier absoluut niets tegen Overeem hebben, ondanks dat wereldwijd best veel haat richting Overeem is. Check de fora of youtube videos maar. Jullie zijn nationalistische enge mannetjes.

  22. #72
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Kritisch zijn mag niet hier. Net als het feit dat Alistair hier regelmatig (potentiele) GOAT wordt genoemd. Blijf aub een beetje realistisch. Ik hoop uiteraard ook dat er meer Nederlanders opstaan in het MMA en het ver schoppen, maar je mag hier absoluut niets tegen Overeem hebben, ondanks dat wereldwijd best veel haat richting Overeem is. Check de fora of youtube videos maar. Jullie zijn nationalistische enge mannetjes.
    Je zult maar in een land leven met 95% enge mannetjes. En je zult de taal van die enge mannetjes maar hebben moeten leren. Of nog erger, je zult maar omringd zijn door een enge-mannetjes-cultuur....er is maar een iemand die daar wat aan kan doen....en ik zou het hem gunnen...

  23. #73
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Kritisch zijn mag niet hier. Net als het feit dat Alistair hier regelmatig (potentiele) GOAT wordt genoemd. Blijf aub een beetje realistisch. Ik hoop uiteraard ook dat er meer Nederlanders opstaan in het MMA en het ver schoppen, maar je mag hier absoluut niets tegen Overeem hebben, ondanks dat wereldwijd best veel haat richting Overeem is. Check de fora of youtube videos maar. Jullie zijn nationalistische enge mannetjes.
    Nou niet DE GOAT maar stel die guillotine zat wel en hij pakte die titel. Dan had hij toch iets bijzonders voor elkaar gekregen. Nu is ie toch nog een UFC titelchallenger. Knappe prestatie hoe dan ook. En dat ie gehaat wordt staat er los van. Vroeger had iedereen een hekel aan Die Manschaft maar die werd zeker gerespecteerd als geduchte tegenstander.

  24. #74
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Die Mannschaft verdient ook veel lof. Nooit aan de doping of paardenvlees gegeven en overtuigend uit gewonnen bij Brazilie toen zij het WK wonnen, 7-1 om de oren.

    Overeem verloor thuis na een schandalige vertoning waarin hij meer rende dan stootte. Die Mannschaft niet vergelijken met een haas als Overeem

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •