MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 74
  1. #26
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Er is idd geen discussie mogenlijk over de uitslag, gelukkig anders hadden we nog meer oogkleppen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Het is wel opvallend stil na deze glanzende overwinning van Miocic. Hoe groot de mensen ook praatten afgelopen week hier op het forum, zo stil zijn ze vandaag. Felicitatie of complimentje mag best wel

  3. #28
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Met een knock down tegen en een guillotine die vervolgens mislukt omdat Overeem hem te gehaast inzette is het natuurlijk wel erg close geweest. Iedereen zijn mening maar soms hoeft er niet gediscussieerd te worden omdat het wel duidelijk is. We gaan hier ook niet discussiëren of een banaan wel echt geel is omdat er toevallig één kleurenblinde meepraat.
    Hahaha, point taken. Soms heb je het idee dat je mensen dingen wil uitleggen, omdat je denkt dat ze vatbaar zijn voor argumenten....

  4. #29
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Het is wel opvallend stil na deze glanzende overwinning van Miocic. Hoe groot de mensen ook praatten afgelopen week hier op het forum, zo stil zijn ze vandaag. Felicitatie of complimentje mag best wel
    Het zijn de echte sportliefhebbers he

  5. #30
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Het is wel opvallend stil na deze glanzende overwinning van Miocic. Hoe groot de mensen ook praatten afgelopen week hier op het forum, zo stil zijn ze vandaag. Felicitatie of complimentje mag best wel
    Naar jou of Miocic? Want ik zou niet inzien waarom jij de complimenten offelicitaties voor de overwinning zou moeten krijgen. Of heb jij stiekem gisternacht van Overeem gewonnen in Cleveland? Maar leuk dat jou favoriet gister de overwinning heeft behaald. Goed gedaan van je, dat jij ervoor hebt gezorgd dat hij heeft kunnen winnen. Ik ben in ieder geval heel erg onder de indruk van je geniale inzichten.

  6. #31
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Eindelijk een Nederlander een UFC titelgevecht. En dan zo'n discussie over kippenhart, wegrennen etc. Zowel Miocic als Overeem verdienen een enorm compliment voor moed, trainingsarbeid en techniek. Ik heb oprecht te doen met diegenen die niet in staat zijn om respect te tonen voor eenieder die in de ring stapt. Zeker op dit niveau. Allebei toppers!

  7. #32
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Hee guys Ajax heeft eindelijk gewonnen vandaag. WAAR ZIJN DE FELICITATIES EN COMPLIMENTEN!?!? Bij voorbaat dank.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Gefelicireerd brain! Eerste thuisoverwinning dit seizoen. Chapeau! Heeft wat gekost, maar dan heb je ook wat. Nog steeds vijf punten onder Feyenoord

  9. #34
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Lijkt me toch echt beter dat je stopt met masturberen Mina. Je gaat zelfs taalfouten maken. Dat is het begin van het einde, dan kunnen we MF beter sluiten.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Kippenhart?? Haha wtf! Deze gast staat al 20 jaar in de ring/ kooi. Verder zie ik weinig Nederlanders Ali dit nu nadoen wat betreft een titelgevecht in de UFC. Ik denk dat wij nog heel lang mogen wachten voor een Nederlander een titelshot krijgt..

    Mous misschien, maar daarmee is t ook gezegd.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  11. #36
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    En dan ook nog dat gehuil in het interview na de partij over het getap wat niet is gebeurd. Stond even flink voor lul toen de herhalingen werden geshowt. Slecht verliezer helaas. Waarom rende hij constant weg overigens? Nog nooit zo extreem gezien in een mma partij

  12. #37
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Forum broeders, ik heb die minotaura op ignore staan, gelieve niet quoten anders krijg ik nog steeds haar posts te lezen.

  13. #38
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik ook.

  14. #39
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Minotauro vanwaar die haat? Heb ik iets gemist?

  15. #40
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Wereldkampioen !!

    Alistair wint in de eerste ronde na een mooie linkerhoek door verwurging op Miocic....

    Wat natuurlijk had gekund, hij stond er wel als uitdager van de HW wereldkampioen

    So close is naar mijn mening de TOP 5 van de HW divisie

    Helaas was Miocic de betere die avond

    Hopelijk heeft Alistair de veerkracht om zich nog 1 jaar te focussen en dan kan hij nog voor een verassing gaan zorgen

  16. #41
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Minotauro vanwaar die haat? Heb ik iets gemist?
    Er zit ook haat in aantal slechte verliezers hier , niet allemaal maar wel wat.

  17. #42
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Gefelicireerd brain! Eerste thuisoverwinning dit seizoen. Chapeau! Heeft wat gekost, maar dan heb je ook wat. Nog steeds vijf punten onder Feyenoord
    Als ik er om moet vragen telt het niet.....

  18. #43
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Er zit ook haat in aantal slechte verliezers hier , niet allemaal maar wel wat.
    Dit forum zit bijna helemaal vol met slechte verliezers! Alleen maar verwijten en zogenaamde kwetsende opmerkingen jegens mij. Poesjes achter het toetsenboard. Allemaal poesjes. T15, willem, lightheavyweight, big lebowski enz. Maar het maakt niet uit. De frustratie die ze hebben en die ze onmogelijk kunnen versterken met argumenten die eegens op slaan, maken het lachwekkend. Me een meisje noemen bijv hahahah, geweldig man. Mina, zij, haar, echt lachwekkend. Achter jullie toetsenboard

  19. #44
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

  20. #45
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Een slechte winnaar. Dat is pas triest.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Vind je? Eerst vanwege je mening wekenlang aangevallen worden en vervolgens als je gelijk hebt geen felicitatie niks. Droeftoeters

  22. #47
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Forum broeders, ik heb die minotaura op ignore staan, gelieve niet quoten anders krijg ik nog steeds haar posts te lezen.
    Hoe ignore je, wil me daar graag bij aansluiten, dat zielige geneuzel heb ik allemaal geen zin in.

  23. #48
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Dit forum zit bijna helemaal vol met slechte verliezers! Alleen maar verwijten en zogenaamde kwetsende opmerkingen jegens mij. Poesjes achter het toetsenboard. Allemaal poesjes. T15, willem, lightheavyweight, big lebowski enz. Maar het maakt niet uit. De frustratie die ze hebben en die ze onmogelijk kunnen versterken met argumenten die eegens op slaan, maken het lachwekkend. Me een meisje noemen bijv hahahah, geweldig man. Mina, zij, haar, echt lachwekkend. Achter jullie toetsenboard
    Ach er is een ignore campagne bezig nu ,dus zal wel rustig worden zegt eigenlijk genoeg over de frustratie waar men niet mee kan omgaan.

  24. #49
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    Hoe ignore je, wil me daar graag bij aansluiten, dat zielige geneuzel heb ik allemaal geen zin in.
    Op de gebruikersnaam klikken en dan kiezen "toevoegen aan ignorelijst".
    Kan niet op mobiele site trouwens.

  25. #50
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Dit forum zit bijna helemaal vol met slechte verliezers! Alleen maar verwijten en zogenaamde kwetsende opmerkingen jegens mij. Poesjes achter het toetsenboard. Allemaal poesjes. T15, willem, lightheavyweight, big lebowski enz. Maar het maakt niet uit. De frustratie die ze hebben en die ze onmogelijk kunnen versterken met argumenten die eegens op slaan, maken het lachwekkend. Me een meisje noemen bijv hahahah, geweldig man. Mina, zij, haar, echt lachwekkend. Achter jullie toetsenboard
    Ik zie in bovengenoemden niet de overeenkomst dat ze slechte verliezers zijn, maar jou een frikandel vinden

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •