MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38
  1. #1
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default Circassiėrs (Adyghe) de mooiste mensen ter wereld

    Waarschijnlijk heb je er nooit van gehoord, maar de Circassiėrs (Adyghe) zijn een Noord-Kaukasische etnische groep of groepen, oorspronkelijk uit het noordwesten van de Kaukasus. Qua symmetrisch uiterlijk een van de mooiste volkeren op aarde. Vanuit mijn antropologische interesse bij deze een paar voorbeelden:









    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default












  3. #3
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default










  4. #4
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default










  5. #5
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default












  6. #6
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default










  7. #7
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default










    Last edited by hypergiant; 24-09-2016 at 01:59.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Een interessant artikel over de Circassiėrs:

    Although little known today, the Circassians were once a famous people, celebrated for their military élan, physical mien, and resistance to Russian expansion. In the nineteenth century, “Circassophilia” spread from Europe to North America, where numerous writers expressed deep admiration for the mountaineers of the eastern Black Sea. Prominent physical anthropologists deemed Circassian bodies the apogee of the human form. Promoters and hucksters capitalized on the craze, marketing a number of Circassian beauty aids and even creating fake “Circassian Beauties” to exhibit in circus sideshows.






    Het waren ook moedige strijders. Het rijk van de Mamlukken bestond grotendeels uit Circassiėrs:

    Although their mountainous homeland is noted for its rugged, isolating topography, the Circassians have long been well integrated into the wider world. Circassia fronts a large stretch of the Black Sea, an area that has attracted merchants and settlers from the Greek world and beyond since antiquity. In the later Middle Ages and into early modern times, Genoese traders frequented the Circassian coast. Politically, the region is usually depicted as backwater, as the Circassians never created a powerful state of their own. Yet they were no strangers to statecraft at the highest levels, having largely run the Mamluk Empire of Egypt from 1382-1517.




    bron: The Circassian Mystique and Its Historical Roots

    http://www.geocurrents.info/place/ru...storical-roots
    Last edited by hypergiant; 24-09-2016 at 02:18.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

















    Last edited by hypergiant; 24-09-2016 at 02:37.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    zitten mooie fotos tussen
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Met alle respect maar met een beetje googlen op knappe vrouwen kun je toch van elke etnische bevolkingsgroep wel beweren dat ze knap zijn.
    Ik wil wel eens foto's zien van lelijkerds daar. Kijken of die ook knapper zijn dan de lelijke mensen hier.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Val sowieso op blonde vrouwen, dus dit gaat voor mij niet op. Dat gezegd, zijn de foto's ook niet echt zo geweldig hoor. Kan niet op tegen Zweden en Noorwegen.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Nog een volk die door de islam is gedomineerd en grotendeels geen identiteit meer heeft, je kunt duidelijk zien aan de foto's hoe gemixt ze zijn. Om zo'n rijke cultuur en ras te laten vallen voor een pedofiele zwerver uit Medina is altijd tragisch voor de mensheid.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Zit een laag make up op niet normaal je ziet ook dat ze de knapste foto's zoeken bij een van de foto's zie je achter een lelijkerd staan. er zit ook een vrouw tussen die haar lippen heeft opgespoten.

    Ik ik vind eerlijk gezegd Colombiaanse, Noorse, vrouwen een stuk knapper.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Over smaak valt te twisten en het betreft niet alleen vrouwen, maar over het algemeen worden Circassiėrs door veel antropologen gezien als een volk waarbij de uiterlijke symmetrie passend is. Dat ze zo divers zijn heeft te maken met hun locatie nabij de Euraziatische steppe. Prominent physical anthropologists deemed Circassian bodies the apogee of the human form. Promoters and hucksters capitalized on the craze, marketing a number of Circassian beauty aids and even creating fake “Circassian Beauties” to exhibit in circus sideshows.
    Last edited by hypergiant; 24-09-2016 at 23:29.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Ook in historisch context werden zo gezien, vandaar ook de uitdrukking "Circasian beauty'.

    Circassian beautiy is a phrase used to refer to an idealized image of the Circassian people of the Northwestern Caucasus.

    De plaatsjes zijn meer bedoeld als voorbeelden, maar ik refereerde in mijn titel eigenlijk naar deze uitdrukking. Heb het niet zo goed aangegeven, misschien was een inhoudelijke inleiding beter geweest dan meteen plaatsjes te posten. Het is een interessant volk, moedige mensen, slachtoffers van genocide, schoonheidsideaal, hebben een groot rijk (Mamlukken) weten te vormen. In het artikel kun je er meer over lezen.
    Last edited by hypergiant; 25-09-2016 at 00:00.

  17. #17
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Genetisch bestaan Circassiėrs uit Europese neolithische G2a3b1 (40-88%), Indo-Iraans R1a1 (10-22%), en Aziatisch J2a (7-25%). Uit de foto's kun je dit heel goed zien. Een ander voorbeeld van een Eurazatische mix is Djenziz Khan, ze zeggen dat hij Mongloogse kenmerken had met fel groene ogen.






    Last edited by hypergiant; 25-09-2016 at 00:55.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Genghis Khan noemt ie op Ha wat een gevulde koek. Het feit dat ze zo gemixt zijn laat zien dat ze niet eens 1 look hebben of dat je ze 'de mooiste mensen ter wereld' kunt noemen. Je hebt er mensen die eruitzien als noord en/of zuid Europeanen, Armenen, Turken, Mongoliėrs etc. dus het slaat nergens op. Als je dit gaat doen kies dan tenminste een volk die homogeen is.

    Trouwens hypergiant kennende verbaast het me dat je hier geen complottheorie aan vastplakt.

  19. #19
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Oprotten uit deze topic schizofrene junk. Log maar in met die andere mannetje die hier bijna 24/7 aanwezig is en overal als eerste en als laatste reageert. Met 'hem' wil ik nog wel eens praten.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Trouwens hypergiant kennende verbaast het me dat je hier geen complottheorie aan vastplakt.
    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Log maar in met die andere mannetje die hier bijna 24/7 aanwezig is en overal als eerste en als laatste reageert. Met 'hem' wil ik nog wel eens praten.
    Ah daar is de aluminium hoed dragende mafkees die we allemaal kennen.

    Volgende topic: media homo's als Verlinde en Gordon waren mummy's die door aliens in de piramides waren geplaatst zodat ze onze beschaving kunnen vernietigen.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Heb je weer een woordje geleerd schizofrene forum junk? Hoe een volk, qua uiterlijk in dit geval, wordt gezien en de term "homogeen" zijn synoniem aan elkaar toch? 'Noord-Europeanen', Zuid-Europeanen' (zie je ze als één geheel volk? LOL) en Turken zijn dat wel? Nederlanders zijn dat wel? Als je toch een link wilt maken tussen homogeen en uiterlijk, misschien kun je een topic openen over hoe weinig goed uitziende Aboriginals er bestaan. Behaarde Japanners kan ook, vooral als je in acht neemt dat de Ainu (de oorspronkelijke Japanners) flinke baarden hadden.

    Heb je het trouwens even overgenomen van je andere forum junk persoonlijkheid die hier het meest rondhangt en 'redelijk gedrag' kan vertonen?
    Last edited by hypergiant; 25-09-2016 at 19:18.

  22. #22
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Ainu (inheemse Japanners)
































    Last edited by hypergiant; 26-09-2016 at 02:05.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default


  24. #24
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Val sowieso op blonde vrouwen, dus dit gaat voor mij niet op. Dat gezegd, zijn de foto's ook niet echt zo geweldig hoor. Kan niet op tegen Zweden en Noorwegen.
    Scandinavie heeft gewoon het stokje overgenomen. Is ook een interessant volk. Hoogste levenstandaard, nagenoeg niet religieus, hoogste in de geluks index en een werkdag van 6 uur. Daarnaast is daar het basisinkomen aanstaande.....

    En niet te vergeten hoogste gelijkheid....
    Last edited by Brainthief; 26-09-2016 at 13:13.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Is niet waar Zwitserland en Nieuw Zeeland staan bovenaan, Noorwegen volgens mij 3e Nederland 5e en Zweden en Denemarken staan onder Nederland.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •