MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default scheurtje netvlies

    Ik heb 4 weken geleden een scheurtje in de netvlies opgelopen. Dit hebben ze gelaserd, zodat de netvlies weer vast zit en waardoor netvliesloslating is voorkomen. Na 2 weken mocht ik weer sporten, maar niet boksen en/ of grappling. Heeft iemand hier toevallig ervaring met een scheurtje in de netvlies. Moet je nu voorzichtiger zijn met druk op de ogen. Met boksen nu een veiligheidsbril opzetten? Of valt het allemaal wel mee. De doctoren in het ziekenhuis ( zo lijkt het) weten het ook niet echt allemaal wat wel en niet mag inzake contactsporten.

    Last edited by MB667; 20-10-2016 at 09:17.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    op de vot dermit

  2. #2
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik zou niet teveel waarde hechten aan de mening van de forumleden hier. Zelfs al heeft iemand hetzelfde meegemaakt zijn er 500 redenen te bedenken waarom jouw herstel langer of minder lang zou duren.
    Conclusie: Op zoek gaan naar een dokter die er wel verstand van heeft. Je wil daar echt geen blijvend slecht zicht aan overhouden.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  3. #3
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Eens met S.B. Het is niet een gebroken been ofzo. Google even op sportarts en kies er eentje uit bij jou in de buurt.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    eens met bovenstaande heren.

    Ik wens je een spoedig herstel!
    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •