MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default Rings finale 19 november

    Gister naar de finale van Rings in Aalsmeer geweest. Wat een superleuk gala was dat. Mooie partijen en goede sfeer. Laatste partij eindigde met ongeveer de zwaarste ko die ik in jaren heb gezien. Ik heb een deel van de partij gefilmd en zal proberen deze vanaf mijn tel in dit topic te zetten. Wat ik het vermelden waard vind is dat ik een paar weken geleden passe partout kaarten had gekocht voor dit gala, daar ik deze alleen kon vinden op de site. Ik wilde alleen 19 november gaan en heb hen via het contactformulier gemaild dat ik deze kaartjes graag om wilde ruilen voor dagkaarten. Hier is niet op gereageerd vanuit hen. Bij binnenkomst gister streepte ze onze namen af voor de passe partour kaarten en kwam het ter sprake dat wij de dag daarvoor niet waren geweest. Ik legde hen uit dat ik alleen deze kaartjes had kunnen kopen op hun site en dat er niet gereageerd was op mijn ingevulde contactformulier. Dit verder zo gelaten en de zaal in gegaan. Na 10 minuten kwam desbetreffende mw naar mij toe en vertelde mij gezocht te hebben. Zij hadden een emailcrash gehad en hadden hierdoor niet kunnen reageren. Zij verzocht mij het contactformulier nogmaals in te vullen, zodat zij de kaartjes alsnog om kunnen ruilen en een financiële tegemoetkoming kunnen doen.
    Ik vind dit supernetjes en zeker de moeite waard om hier te melden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default

    werd net gebeld door Mirco Lambrecht. hij maakt het verschil zsm over. vind dit echt wel noemenswaardig. nette organisatie

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Top gedaan!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Milco is zowiezo een topper in het organiseren van gala's maar ook in het afhandelen hiervan...
    vanmiddag had hij een heerlijke lunch en een fotoshoot (voorpagina Ringsports) voor de Kampioenen
    geregeld...!
    Ja Man Ja

  5. #5
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Erg netjes!!👍
    Klinkt erg positief. Wanneer is de volgende gala?

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default

    https://youtu.be/TZTAgQxOnKQ

    de finale. leuke pot

  7. #7
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Zow, die semmie daar heb ik een paar jaar geleden nog mee getraind toen ik nog in Groningen woonde. Wat is hij afgevallen. Toen was hij nog 110-120 kg. Sparren met hem was altijd een hel.

    Jammer dat hij deze verloor. Maar mooie partij

  8. #8
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Jezus, wat een lekkere partij. Mooie spinning back fist knock down.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Jezus, wat een lekkere partij. Mooie spinning back fist knock down.
    Vond het ook echt een toffe partij. Vind het wel grappig dat hij in mijn beleving direct out was en hier zie je hem nog proberen op te staan. Hij heeft uiteindelijk zo'n 3 minuten met ehbo-ers op de grond gelegen, maar dat zie je niet op het filmpje

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •