MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 58
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default Welke kickboxers zouden zo bij GLORY vechten?

    Welke vechters zouden jullie vanaf volgend jaar willen zien bij GLORY?

    Ik zelf zou voor deze vechters kiezen.

    Heavyweight:
    Andrey Gerasimchuk (De huidige Kunlun Fight 100+ kg kampioen en heeft vorige jaar nog gewonnen van de huidige Glory Heavyweight kampioen Rico Verhoeven)
    Ismael Lazaar (Enfusion zwaargewicht topper, wordt steeds beter en gegarandeerd voor K.O's. Ik zou hem graag willen zien tegen een Hesdy Gerges)

    LightHeavyweight:
    Zabit Samedov (Deze man draait al een tijd mee met de top, ik zou hem graag willen zien tegen Gokhan Saki)

    Featherweight:
    Ilias Bulaid (Een super talent in deze gewicht categorie! Ik zou hem tegen de huidige Glory Featherweight kampioen Robin van Roosmalen willen zien knallen)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Wedstrijden die ik wil zien

    Badr vs hesdy 2
    Badr vs Bensadik
    Verhoeven vs Bensadik
    Spong vs Zimmerman (deze pot gaat denk ik nooit meer komen)
    Saki vs Samedov
    Lazaar vs Saki/Samedov
    Ilias bulaid vs Mootje khamal/Mosab
    Mootje khamal vs Petrosyan

  3. #3
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    mohammed jaraya
    tayfun ozcan
    robin ciric
    tom de smet
    ismael lazaar

    maar die jongens vechten allemaal voor enfusion

  4. #4
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    jammer dat githa, zimmermann en saki van t toneel lijken te zijn verdwenen

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou Saki weer terug willen zien. Wat is dat een mooie vechter. Dat is echt een genot om naar te kijken. Als er iemand is die echt allround is in de heavyweight divisie dan vind ik dat Saki wel! Mooie traptechnieken, mooi combi's dat vind ik een vechter met karakter. Respect voor hem! Jammer dat hij niet meer gevochten heeft!

    Nu ik het toch over Saki heb zou ik zeggen Saki tegen Overeem! Dan moet Overeem natuurlijk ook bij Glory komen.
    Last edited by MoCCino; 29-11-2016 at 19:22.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Saki komt begin volgend jaar weer terug bij Glory.

    Kijk dit diepgaand interview van Saki met de twee levende Barbie poppen.

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Misschien dat Bellator Kickboxing de populariteit van het kickboksen wat kan opkrikken en de salarissen wat kan opkrikken, zodat ook Saki weer gaat vechten.Maar inderdaad Saki en de Enfusion jongens, Jaraya en Bulaid vooral, die hierboven zijn benoemd staan bij mij wel sterk bovenaan.
    It's okay to be white

  8. #8
    Join Date
    May 2014
    Posts
    524
    vCash
    111758

    Default

    Yep, sowieso Bulaid en Jaraya maar als ik Glory was zou ik sowieso eens hard aan de slag gaan met was vers bloed. Alle huidige vechters hebben we nu wel zo'n beetje tegen elkaar gezien. Bij Saki vermoed ik dat hij nooit meer het oude niveau gaat halen maar dat zien we in een paar maanden wel.

    Off topic: merk dat ik de neiging heb om meer videos van deze 2 dames te kijken terwijl ik ook weet dat ik me er helemaal kapot aan ga ergeren . Hebben meer mensen dat?

  9. #9
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Off topic: merk dat ik de neiging heb om meer videos van deze 2 dames te kijken terwijl ik ook weet dat ik me er helemaal kapot aan ga ergeren . Hebben meer mensen dat?

    ehm nee, hoezo?

    It's okay to be white

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    hahah nee ik ook niet
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Mootje khamal vs Mosab ze zijn allebij gegroeid en sterker geworden.
    Ik vond mosab echt goed vechten tijdens dat toernooi die hij toen won bij glory.
    Manhoef vs lazaar zou ook mooi zijn. En zelfs manhoef tegen zimmerman is nooit geweest.
    Wie zou volgens jullie winnen trouwens Spong vs Zimmerman??
    Ik wil zoiezo saki volgend jaar zien mosab, mootje khamal, petroysan, besadik dit zijn echt vechters met kracht en ervaring vergeleken met de vechters hierboven.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    SPong
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #13
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Mootje khamal vs Mosab ze zijn allebij gegroeid en sterker geworden.
    Ik vond mosab echt goed vechten tijdens dat toernooi die hij toen won bij glory.
    Manhoef vs lazaar zou ook mooi zijn. En zelfs manhoef tegen zimmerman is nooit geweest.
    Wie zou volgens jullie winnen trouwens Spong vs Zimmerman??
    Ik wil zoiezo saki volgend jaar zien mosab, mootje khamal, petroysan, besadik dit zijn echt vechters met kracht en ervaring vergeleken met de vechters hierboven.
    Spong zie ik trouwens ook heel graag terug! Een vechter die erg gegroeid is! De transformatie naar de heavyweight is bij hem heel goed uitgepakt!

    Ik denk dat het tijdperk Errol wel een beetje voorbij is. Helemaal al na z'n laatste blessure. Errol heeft na mijn idee toch niet alles uit zich zelf gehaald! Wat ik heel jammer vind. Hij was een vechter met heel veel potentie. Ik denk dat het ook bij Errol aan motivatie ligt sowieso nadat K-1 niet meer bestaat.
    Last edited by MoCCino; 29-11-2016 at 21:05.

  14. #14
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Leuk en aardig dat glory , het kickboksen in de vs wilt promoten, Rico zet zelfs een Amerikaanse accent bij intervieuws, maar tot nu toe kunnen ze niet tippen aan de matchmakings van its showtime .

    Weten jullie nog de pot mootje vs mosab in the sand. The king of Amsterdam . Mooie tijden

  15. #15
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Mohamed Khamal moet erbij.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Its showtime was bijna hetzelfde niveau als k1 met partijen zoals badr vs schilt, chabari vs buakauw/petrosyan, saki vs manhoef, mootje khamal vs roosmalen, bonjasky vs manhoef.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    chabari en petrosyan mis ik echt niet
    te technisch voor echt spektakel ala hari of aerts of dekker

  18. #18
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Chabari ben ik helemaal mee eens vind puntevechters niet mijn smaak, maar petrosyan was echt wel spektakel hoor hij won ook soms op ko. Ik vond zijn ko tegen yamamoto een van de beste ooit.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat er meer animo nodig is in het middelgewicht en zwaargewicht bij Glory. Daar zie je steeds dezelfde jongens het tegen elkaar opnemen. Bijvoorbeeld een Ibrahim el Boustati die nog ongeslagen is in de 85kg divisie of een Ismael Lazaar, een vechter waar je een kaartje voor koopt.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    atik askarzadeh !!!

  21. #21
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Zwaargewichten:
    Tsotne Rogava
    Catalin Morosanu
    Murat Aygun
    Tarik Khabez
    Hicham El Gaoui
    Ibrahim El Bouni

  22. #22
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Van de vechters die gestopt zijn of uit de picture zijn verdwenen: Khalid Bourdif, Khysenko, Buakaw, Artem Levin, Spong, Saki en natuurlijk Karaev.

  23. #23
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Karaev die doet echt niets meer hoor. Kickboksen is gewoon doodgebloed, kan er niks aan doen.

  24. #24
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Karaev die ging ook altijd voor de ko vanaf het eerste minuut, een tegenstander die de partij altijd leven in blies.

  25. #25
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    837
    vCash
    73125

    Default

    De charme van het K-1 (voor de freakshows) was dat het meerdere stijlen hadden die aan elkaar gewaagd waren.
    Ik denk dat Glory best eens buiten het hokje moet kunnen gaan denken. Paar boksers, Karateka's, Teakwando toppers proberen te contracteren. De huidige vechters zijn allemaal een beetje hetzelfde qua stijl, en dan krijg je van die standaard kickboks partijen, (LAAT IK VOOROP STELLEN DAT IK DAT NIET EEN SLECHT IETS VIND) maar door meerdere stijlen te combineren zullen vechters zich vaker moeten gaan aanpassen.
    dan moest iedereen zich telkens weer uitvogelen hoe je met iemands stijl om moet gaan. Dan krijg je van die wedstrijden dat iedereen van iedereen kan winnen.

    BV Mike Bernardo (Bokser) won van Aerts (kickbokser), Maar legde het vervolgens af tegen Hug(Karate) die op zijn beurt weer een pakkie van Aerts kreeg.
    Er was nooit iemand jaren lang ongeslagen en dat hield het spannend.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •