MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 58
  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    De charme van het K-1 (voor de freakshows) was dat het meerdere stijlen hadden die aan elkaar gewaagd waren.
    Ik denk dat Glory best eens buiten het hokje moet kunnen gaan denken. Paar boksers, Karateka's, Teakwando toppers proberen te contracteren. De huidige vechters zijn allemaal een beetje hetzelfde qua stijl, en dan krijg je van die standaard kickboks partijen, (LAAT IK VOOROP STELLEN DAT IK DAT NIET EEN SLECHT IETS VIND) maar door meerdere stijlen te combineren zullen vechters zich vaker moeten gaan aanpassen.
    dan moest iedereen zich telkens weer uitvogelen hoe je met iemands stijl om moet gaan. Dan krijg je van die wedstrijden dat iedereen van iedereen kan winnen.

    BV Mike Bernardo (Bokser) won van Aerts (kickbokser), Maar legde het vervolgens af tegen Hug(Karate) die op zijn beurt weer een pakkie van Aerts kreeg.
    Er was nooit iemand jaren lang ongeslagen en dat hield het spannend.
    Ik ben het met je eens. Misschien dat er wat bekende MMA vechters tijdelijk een kickboks partij willen vechten bijv een Stefan Struve vs Benjamin Adegbuyi zou ik wel willen zien.

    Artur Kyshenko zou ik graag bij Glory willen zien, hij wil heel graag een rematch tegen Nieky Holzken.
    Ik zou ook L'houcine "Aussie" Ouzgni terug willen zien bij Glory, hij heeft een partij gehad in Glory 6 tegen Marc de Bonte (RIP).
    Kareav zie ik niet meer terug komen, laatste partij van hem was in 2009.
    Tyrone Spong is nu aan focussen op het boksen en zal alleen terug komen bij het kickboksen als er goed gevulde zak geld klaar voor hem staat.
    Gokhan Saki vs Zabit Samedov lijkt mij een vette pot om te zien, wie weet dat Ome Cor mee leest.
    Errol Zimmerman zie ik nog wel terug komen bij Glory ondanks een verlies partij tegen die Belgische grizzlybeer Thomas Vanneste op Glory 26.
    Zimmerman vecht morgen in de Mixfight Gala in Frankfurt, deze partij is er ook Tarik Khbabez vs Murat Aygun beide zou ik willen zien vechten bij Glory.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default


  3. #28
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Spong!!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  4. #29
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Spong!!
    Zou geweldig zijn voor de sport. Maar dan moeten ze wel hun portemonnee open trekken bij GLORY. Nu is hij aan het boksen. Wie weet dat Kunlun fight hem wel kan betalen..

  5. #30
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Zou geweldig zijn voor de sport. Maar dan moeten ze wel hun portemonnee open trekken bij GLORY. Nu is hij aan het boksen. Wie weet dat Kunlun fight hem wel kan betalen..
    Idd!

    Spong vs Badr, Rico of rematch met Saki.
    Hoop echt dat er wat "oude" vechters binnen worden gehaald.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  6. #31
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Idd!

    Spong vs Badr, Rico of rematch met Saki.
    Hoop echt dat er wat "oude" vechters binnen worden gehaald.
    Ik was in de veronderstelling dat z'n been nog steeds niet hersteld is.

    Misschien heb ik wat gemist.

  7. #32
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Zijn been is hersteld.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Ik was in de veronderstelling dat z'n been nog steeds niet hersteld is.

    Misschien heb ik wat gemist.
    Zijn been is hersteld en hij gaat niet meer kickboksen. Maar dat schijnt niemand te hebben begrepen nog.
    Maar misschien werkt het zo: Spong gaat geen kickbox meer spelen.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Ik las net op een Amerikaanse forum dat Daniel Ghita weer terug komt en dat hij bij Mikes gym traint. Klopt dit?

  10. #35
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie steeds namen van 10 jaar Geleden terug komen.
    Die zijn alleen wat ouder, en de vorm krijg je nooit meer terug.
    het zijn de nieuwe jongens die het nu moeten brengen.
    Bij enfusion lopen een paar goeie rond

  11. #36
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Mohamed Khamal rematch tegen Sittichai.

    Raúl Catinas

  12. #37
    Join Date
    May 2014
    Posts
    535
    vCash
    111758

    Default

    Ben het met Tidelot eens, laat al die oude koeien maar op stal want gisteren komt nooit meer terug. Als je mij een plezier wil doen, gooi alles wat wel wint maar er niet uit ziet er maar uit (een vrij groot deel van de huidige fighters) en gooi er vooral een paar verse hongerige jonge gasten in. Persoonlijk zit ik niet op te wachten dat er weer een oude naam wordt opgewarmd maar ik zou het PR technisch nog begrijpen als ze nog een keer Hari laten opdraven. Voor de rest vooral veel nieuwe namen, uit veel verschillende hoeken van de wereld, uitwisseling met Enfusion en niets van boven de 25.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou de winnaar van Rings licht zwaargewicht wel willen zien. Levi Rigters. Gast kwam echt om te knokken, leuke vechter. Nog een B klasse, maar ik denk dat hij al goed mee zou kunnen komen.
    Hier een filmpje van 2016.
    https://www.youtube.com/watch?v=mMdeM1Fjilw

  14. #39
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Ben het met Tidelot eens, laat al die oude koeien maar op stal want gisteren komt nooit meer terug. Als je mij een plezier wil doen, gooi alles wat wel wint maar er niet uit ziet er maar uit (een vrij groot deel van de huidige fighters) en gooi er vooral een paar verse hongerige jonge gasten in. Persoonlijk zit ik niet op te wachten dat er weer een oude naam wordt opgewarmd maar ik zou het PR technisch nog begrijpen als ze nog een keer Hari laten opdraven. Voor de rest vooral veel nieuwe namen, uit veel verschillende hoeken van de wereld, uitwisseling met Enfusion en niets van boven de 25.
    Ik denk zelf dat je een combinatie moet hebben tussen wat oudere en nieuwe vechters. Kijk maar naar de UFC daar zitten 30 plussers die top presteren bijv Henderson, Werdum, Hunt, Overeem. Met dat soort ervaren vechters heb je gewoon grote namen in huis, dat trekt veel kijkers. Oude garde vs nieuwe garde. Sport is entertainment daar gaat het om het volk te vermaken. Iemand die nog geen naam heeft en die wint dan van iemand die een gevestigde naam heeft kan in een avond een ster worden. Mensen hebben het erover op werk in de kroeg op forums.
    Uitwisseling met Enfusion heb ik ook vaker aangegeven lijkt mij heel goed voor Glory, het is goed voor de sport en voor de opkomende talenten.

    Kijk dit is voor mij echt Old school vs New school. Leuk om te zien!

  15. #40
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Ik zou de winnaar van Rings licht zwaargewicht wel willen zien. Levi Rigters. Gast kwam echt om te knokken, leuke vechter. Nog een B klasse, maar ik denk dat hij al goed mee zou kunnen komen.
    Hier een filmpje van 2016.
    https://www.youtube.com/watch?v=mMdeM1Fjilw
    Ja inderdaad, denk het ook in de toekomst.

  16. #41
    Join Date
    May 2014
    Posts
    535
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik denk zelf dat je een combinatie moet hebben tussen wat oudere en nieuwe vechters. Kijk maar naar de UFC daar zitten 30 plussers die top presteren bijv Henderson, Werdum, Hunt, Overeem. Met dat soort ervaren vechters heb je gewoon grote namen in huis, dat trekt veel kijkers. Oude garde vs nieuwe garde. Sport is entertainment daar gaat het om het volk te vermaken. Iemand die nog geen naam heeft en die wint dan van iemand die een gevestigde naam heeft kan in een avond een ster worden. Mensen hebben het erover op werk in de kroeg op forums.Uitwisseling met Enfusion heb ik ook vaker aangegeven lijkt mij heel goed voor Glory, het is goed voor de sport en voor de opkomende talenten.Kijk dit is voor mij echt Old school vs New school. Leuk om te zien!
    Denk dat naast Hari en misschien Bonjasky er geen namen over zijn die nog bekend zijn bij het grote publiek. Dan kan je denk ik beter investeren in het creeeren van nieuwe grote namen die nog een tijdje mee kunnen. Maar laten we wel wezen, het zou eeuwig zonde zijn als we een partij zoals die van Aerts tegen Bensadik zouden missen was een epische pot.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    K1 1998 van opbouw tot finale....krijg ik nog steeds een Homer Simpson gevoel van...als je dat gevoel terug in Glory kan vinden dan komen die hoogdagen zo terug.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet waarom Andrei Herasimchuk nog niet gecontracteerd is. De kunlun kampioen de enige die Rico Verhoeven tot nu toe heeft verslagen.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Ben sadik ook toch ? Maar ik hoor dat de beelden op mysterieuze wijze van YouTube zijn verdwenen zo vlak voor de badr Rico fight 🤔

  20. #45
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    262
    vCash
    51718

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Spong!!
    En hoe, die partij van Duut en Ilunga kan zo een nieuw script vormen voor een nieuwe Rocky film.
    Maar als je de partijen van Spong terug kijkt op het youtube-kanaal van GLORY mist de divisie hem wel.

  21. #46
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Massaro Glunder of Zakaria Tjiarti misschien?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  22. #47
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Tarik Khbabez interview met VICE Sport. Deze opkomende zwaargewicht zou ik ook willen zien bij Glory.
    http://www.vicesports.nl/we-spraken-...ico-verhoeven/

  23. #48
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Tarik Khbabez interview met VICE Sport. Deze opkomende zwaargewicht zou ik ook willen zien bij Glory.
    http://www.vicesports.nl/we-spraken-...ico-verhoeven/

    goeie gozer inderdaad, wil altijd naar voren vechten.
    It's okay to be white

  24. #49
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Ismael Lazaar voor de K.O.

  25. #50
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ismael Lazaar voor de K.O.
    Big belly fighting.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •