MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 131

Thread: Arm Badr Hari

  1. #1
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default Arm Badr Hari

    Wat is er nu precies met zijn arm gebeurd? Heeft iemand gezien welke actie het heeft veroorzaakt? Hij loopt trekkend weg na een knie die hij erop krijgt. Of heeft er iemand meer dan een vermoeden dat het daar al niet goed mee zat?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij wou ie zijn arm corrigeren toen ie een lichaamsstoot wou maken , maar kan je daarmee je eigen arm breken?

  3. #3
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Dit schijnt een röntgenfoto van zijn arm te zijn.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    FB van zijn broertje.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Mss al geblesseerd door al die kracht trainingen?

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    in de eerste ronde trapte hij 2x op een blok maar in de 1e ronde heb ik niks kunnen zien op die plek

  7. #7
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Mss al geblesseerd door al die kracht trainingen?
    Ja klopt..."Mss waren zn botten al wat beschadigd van al die krachttraining."

  8. #8
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Het gebeurde door die korte rechterhoek vlakvoor hij tegen de touwen kwam, ze ziet hem meteen zijn arm laten zakken wanneer rico hem tegen de touwen had.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Hopelijk hersteld hij snel. En dan zien we hem hopelijk vaker vechten voor Glory, die man trekt gewoon kijkers aan.
    Last edited by Eindbaas; 12-12-2016 at 18:19.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Die rechterhoek die hij maakt op de arm van Rico kwam ongelukkig uit gok ik.
    Niet die knieën er na gok ik.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk al schade door dat blok in de eerste ronde. Dan is er nog maar weinig nodig om het fout te laten gaan.
    Maar ik denk toch dat er al wat zat voor de partij.

    Maar we gaan hem voorlopig niet zien. Januarie is de cassatie en als hij die verliest gaat hij 6,5 maand de bak in.
    (en die kans is vrij groot)

  12. #12
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Hopelijk hersteld hij snel. En dan zien we hem hopelijk vaker vechten voor Glory, die man trekt gewoon kijkers aan.
    ik hoorde net bij het programma Peptalk dat zijn management heeft aangegeven dat hij niet voor december 2017 aan een rematch met Rico begint... Dus wel een grote mond na de wedstrijd dat hij hem wel zou pakken de volgende keer maar dan niet eerder dan een jaar verder aan een rematch beginnen. Hij begint nu wel erg ongeloofwaardig te worden. Hij is al vanaf 2013 bezig om maar steeds terug te komen op het hoogste niveau maar maakt het tot nu toe niet meer waar. Op een gegeven moment gelooft niemand je meer.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    @mdeveer, verwachting is dat er in het eerste kwartaal van het nieuwe jaar een definitief besluit in zijn lopende zaak wordt genomen. Grote kans dat hij de resterende 6,5 maand moet zitten of een deel daarvan.

    Voor hetzelfde geld gaat hij januari al zitten, niet meer wachtend op zijn rechtszaak om halverwege het jaar 6 maanden de gym in te stappen. Alles staat open en hangt van zijn rechtszaak af.

    Het liefst zag ik hem een tussenpartij vechten, alvorens hij weer met Rico de ring in stapt. Maar dat is enkel een wens. Hij draagt een grote last op zijn schouder waarvan hij zelf aan de wieg stond.

  14. #14
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Dit schijnt een röntgenfoto van zijn arm te zijn.
    https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0...2c&oe=58E81B2A

    nope


    http://www.cagepotato.com/brett-roge...ss-omg-x-rays/


    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Mss al geblesseerd door al die kracht trainingen?

    Misschien z'n medicijngebruik...


    https://en.wikipedia.org/wiki/Steroi...d_osteoporosis
    It's okay to be white

  15. #15
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Hopelijk komen er nog wat zinnige antwoorden, want zelf je arm gebroken slaan haha....Badr is me ook een beest.
    En denk ook niet dat dat de juiste foto is, die bult op zijn arm zat iig stuk dichter bij zijn elleboog. En zwakke botten door krachttraining, kom op jongens...

  16. #16
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Night-Rider View Post
    @mdeveer, verwachting is dat er in het eerste kwartaal van het nieuwe jaar een definitief besluit in zijn lopende zaak wordt genomen. Grote kans dat hij de resterende 6,5 maand moet zitten of een deel daarvan.

    Voor hetzelfde geld gaat hij januari al zitten, niet meer wachtend op zijn rechtszaak om halverwege het jaar 6 maanden de gym in te stappen. Alles staat open en hangt van zijn rechtszaak af.

    Het liefst zag ik hem een tussenpartij vechten, alvorens hij weer met Rico de ring in stapt. Maar dat is enkel een wens. Hij draagt een grote last op zijn schouder waarvan hij zelf aan de wieg stond.
    Klopt, die zaak loopt inderdaad ook nog, ik hoorde dacht ik dat het hoger beroep op 20 december zou dienen maar kennelijk is dat pas in januari volgend jaar. Stel dat hij vanaf dan 6.5 maand de cel in gaat, dan zit je al in eind augustus en dan zou hij pas vanaf september weer volop kunnen trainen om in december dan tegen een alleen maar fittere en meer ervaren Rico te kunnen. Ik geef hem eerlijk gezegd dan heel weinig kans, ik heb zo'n vermoeden dat die rematch wellicht er pas in 2018 komt of misschien wel helemaal niet. De Badr uit de topjaren van weleer gaan we denk ik toch echt niet meer terug zien al hopen velen daar nog wel op. De kans op succes wordt steeds kleiner.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    Jongens, ik heb het al geroepen in de andere topic van Badr vs Rico. Badr gebruikt zijn rechter bijna niet. Dreigt er mee dan er echt wat mee te doen. Na een harde serie met zijn rechterhand en geduwd te zijn tegen de touwen (1e knie van Rico raakte zijn arm niet) gaf hij op.

    Het zou me niets verbazen dat hij verdoofd met een gebroken of versplinterde bot de ring is ingegaan. Blijf je wel met die twee trappen van Rico in de eerste ronde, maar die trappen kwamen niet in de buurt van zijn elleboog.

    Rico was net erg zeker van zijn zaak bij Peptalk. Hij wist zeker dat het door zijn trappen kwam en dat hij bewust, in zijn woorden, Badr demonteerde door hem beetje bij beetje te slopen. En Jack deed daar schepje bovenop door een trap van Rico te herhalen die ter hoogte van zijn pols terecht kwam. Gelukkig zei Rico dat hij niet zeker wist of het daardoor kwam, anders had ik hem niet serieus genomen.

    Als hij komt vast te zitten in deze periode van zijn leven dan zal het zeker erg lastig worden om een niveau te halen die in de buurt komt van in zijn prime. De andere vechters zullen niet stil blijven zitten.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    al die grootpraat over hoe hij hem in de 1e ronde ko zou slaan, de uitspraken van mike 'vroeger waren de mannen van staal en de boten van hout, nu zijn de boten van staal en de mannen van hout en er heerst houtrot' eerder van toepassing op zijn vechter dan rico, altijd mooi als een grote mond zo word afgestraft, doe lekker normaal dan doe je al gek genoeg zeg ik maar altijd

    denk dat die arm niet ok was voor het gevecht

  19. #19
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Dat was ook het eerste wat ik dacht en hier poste...
    Dat die korte hoek van richting veranderde in een hele korte hoek en dat dat de breuk zou kunnen hebben veroorzaakt. Zou kunnen inderdaad

  20. #20
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik zeg: door chronische overbelasting (lees: vanuit weinig doen ineens maanden keihard trainen) heeft hij deze blessure opgelopen.

  21. #21
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Of misschien toch die trap in de 1e ronde, daarvoor was Badr nog wel met rechts bezig.
    Ach het maakt ook niet veel uit.

  22. #22
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag net een fragment op rtl late night met rico, dat is nou precies waarom ik hem buiten de ring een loser vindt, hij beweert nu dat de gebroken arm een onderdeel van zijn gameplan was, zijn rechterarm uitschakelen en dat de breuk door trappen komt.

    Hij is echt een hele slechte verliezer, want dat is wat hij in mijn optiek gewoon aan het doen was totdat de arm brak namelijk verliezen, hij heeft 2 keer in de eerste ronde op arm van Badr getrapt of zal ik beter zeggen richting de arm het is ook nog de vraag of die echt raak waren, het bewijs dat hij onzin praat is het feit dat na die trappen Badr nog volop aan het vechten was in Ronde 1 en 2 waar hij die arm gebruikte, voor het moment dat hij zich raar gedroeg en zijn arm liet hangen bij de touwen was er niks richting de arm gegooid, Rico had een open neus miste veel trappen omdat hij niet bij Hari kwam miste stoten, enige wat hij deed in de 2 ronde voor de breuk is stoten incasseren en naar voren lopen proberen te drukken om Badr moe te maken zodat hij het initiatief kan overnemen, maar helaas voor hem is dat niet gelukt of het was gelukt aan het einde van de 3e ronde mischien maar hij stond anderhalf ronde achter, iemand die verstand heeft van kickboksen en eerlijk is zal niet ontkennen dat hij gewoon achter stond, het is heel simpel tel de stoten en trappen die zijn gemaakt.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Ik zag net een fragment op rtl late night met rico, dat is nou precies waarom ik hem buiten de ring een loser vindt, hij beweert nu dat de gebroken arm een onderdeel van zijn gameplan was, zijn rechterarm uitschakelen en dat de breuk door trappen komt.

    Hij is echt een hele slechte verliezer, want dat is wat hij in mijn optiek gewoon aan het doen was totdat de arm brak namelijk verliezen, hij heeft 2 keer in de eerste ronde op arm van Badr getrapt of zal ik beter zeggen richting de arm het is ook nog de vraag of die echt raak waren, het bewijs dat hij onzin praat is het feit dat na die trappen Badr nog volop aan het vechten was in Ronde 1 en 2 waar hij die arm gebruikte, voor het moment dat hij zich raar gedroeg en zijn arm liet hangen bij de touwen was er niks richting de arm gegooid, Rico had een open neus miste veel trappen omdat hij niet bij Hari kwam miste stoten, enige wat hij deed in de 2 ronde voor de breuk is stoten incasseren en naar voren lopen proberen te drukken om Badr moe te maken zodat hij het initiatief kan overnemen, maar helaas voor hem is dat niet gelukt of het was gelukt aan het einde van de 3e ronde mischien maar hij stond anderhalf ronde achter, iemand die verstand heeft van kickboksen en eerlijk is zal niet ontkennen dat hij gewoon achter stond, het is heel simpel tel de stoten en trappen die zijn gemaakt.
    Volgens mij heeft Rico gewonnen.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Dusdat let niet op Rico 😂

  25. #25
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    oudhollandse faparmblessure

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •