MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 131

Thread: Arm Badr Hari

  1. #101
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Die rontgen was van de arm van Brett Rogers dus sowieso nep.
    Maar z'n broertje had toch ook meineed gepleegd voor Badr?
    Goed verhaal...lekker kort! Maar de foto is niet door zijn broertje geplaatst.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Goed verhaal...lekker kort! Maar de foto is niet door zijn broertje geplaatst.
    Mandje!


    Maarreuh, zeker goed verhaal en geen woord van gelogen. Dit in tegenstelling tot anderen, puntje puntje puntje.

    Lucia Rijker had gelijk

  3. #103
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Zijn broer had inderdaad destijds meineed gepleegd.
    Maar heeft die broer van hem nu wel of niet die foto van die gebroken arm geplaatst ?
    Want als dat echt bewezen kan worden dan vallen ze door de mand. Zou wel heel dom zijn dit.

  4. #104
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by mdeveer View Post
    Zijn broer had inderdaad destijds meineed gepleegd.
    Maar heeft die broer van hem nu wel of niet die foto van die gebroken arm geplaatst ?
    Want als dat echt bewezen kan worden dan vallen ze door de mand. Zou wel heel dom zijn dit.
    Nee, zijn broertje heeft die foto nooit gepost. Die kwam van het internet af.

    Ik vind de verklaring van Mike zorgelijker, een dag na die partij. Mike had in die verklaring afgegeven dat de arm van Badr was gebroken.

  5. #105
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    'Geen breuk, maar spierscheuring Badr Hari'


    Kickbokser Badr Hari heeft zijn arm niet gebroken, maar wel een spierscheuring opgelopen in zijn onderarm. Dat heeft zijn coach Mike Passenier tegen Ziggo's Peptalk gezegd, meldt het programma zelf. Volgens de coach kan Hari zijn rechterarm nog steeds niet bewegen en werkt hij in Marokko aan zijn herstel.

    Hari moest zaterdag in zijn gevecht tegen Rico Verhoeven in de tweede ronde opgeven met een blessure aan zijn rechterarm. Aanvankelijk meldde de coach dat hij zijn arm had gebroken.

    Hari en zijn team lieten al vrij snel weten dat ze revanche wilden. Daar is Passenier tegenover Peptalk ook nog steeds van overtuigd: ,,Als we waren overklast, had ik kunnen zeggen: Badr, we zijn te oud, we kunnen het niet meer. Dit was verre van dat. We stonden voor en we deden hem pijn. Maar we komen terug, kickboksend Nederland heeft weer iets om naar uit te kijken."
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #106
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Alles voor geld, hij heeft het nog aangekondigd ook op de pressconference, de domme fans geloven het toch wel en blijven hem steunen, zou mooi zijn als de rematch helemaal niet meer komt

  7. #107
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    Een lichaamstrap is voor zover ik weet een techniek waarvan de bedoeling is om de tegenstander zijn lever/milt/plexus te raken. Deze trap wordt geblokkeerd met de armen wat natuurlijk wel het risico met zich meeneemt 1 van deze armen te kunnen breken. Alsnog ben ik van mening dat de meeste vechters een lichaamstrap toch wel gebruiken om een tegenstander neer te halen op het lichaam. Als je al schade toebrengt aan de armen met deze trap dan is dat alleen mooi meegenomen. Om achteraf te zeggen dat dit de strijdplan was vind ik veel en veel te ver gezocht, en ook niet realistisch. Badr schakelde zelf ooit tegenstander Nicholas Pettas uit met een lichaamstrap waardoor Nicholas zijn arm blesseerde/brak. Zelfs met Badr zijn talent had ik het achteraf ongeloofwaardig gevonden als hij had gezegd dat het een vooraf bedachte tactiek was. Een muay thai partij bestaat volgens mij wel voor 60/70% uit trap en knie technieken naar het lichaam. Daar zie ik niet vaak een arm breken, en die Thais trappen hard!
    Echter, Badr won toen wel de partij tegen Pettas. Nu won Rico de partij, daar valt niets over te zeggen want een winst is winst. Met een vette payday maakt het volgens mij niemand uit hoe je wint als je maar wint. Moreel gezien zou je (denk ik) willen winnen op een ‘normale’ manier, namelijk een K.O of een puntenoverwinning. Saki had ook kunnen zeggen dat Spong een goede lowkick had, en dat een goede blok eigenlijk ook het strijdplan was. Winst is winst, soms mooi soms niet. Blijf echter wel realistisch want er kijken ook echte kickbokskenners mee, niet alleen RTL Boulevard typjes en 24 uur fans.
    Last edited by Bosnier91; 16-12-2016 at 11:10.

  8. #108
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mdeveer View Post
    Zijn broer had inderdaad destijds meineed gepleegd.
    Maar heeft die broer van hem nu wel of niet die foto van die gebroken arm geplaatst ?
    Want als dat echt bewezen kan worden dan vallen ze door de mand. Zou wel heel dom zijn dit.

    Nee, die heeft Hakelaar hier dus zonder bronvermelding neergezet: maar na een simpele Google Image search viel ie een paar posts later al snel door de mand.

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Dit schijnt een röntgenfoto van zijn arm te zijn.
    https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0...2c&oe=58E81B2A

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Alles voor geld, hij heeft het nog aangekondigd ook op de pressconference, de domme fans geloven het toch wel en blijven hem steunen, zou mooi zijn als de rematch helemaal niet meer komt
    Misschien gewoon een winstbonus geven met een lager basissalaris...maar dan zal ie wel niet op komen dagen, omdat de kans dat ie weer verliest vrij hoog zou zijn.
    It's okay to be white

  9. #109
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Nee, die heeft Hakelaar hier dus zonder bronvermelding neergezet: maar na een simpele Google Image search viel ie een paar posts later al snel door de mand.






    Misschien gewoon een winstbonus geven met een lager basissalaris...maar dan zal ie wel niet op komen dagen, omdat de kans dat ie weer verliest vrij hoog zou zijn.
    Hahaha, ik viel inderdaad zwaar door de mand. Ik heb dagenlang met het schaamrood op m'n kaken gelopen. Ik zag dat meerdere mensen de foto hadden gepost met een vermelding dat het een foto van Badr was. Daarom zei ik dus ook "Dit schijnt een röntgenfoto van zijn arm te zijn."
    En jij gaf aan dat het broertje van Badr toch ook meineed had gepleegd voor Badr. Ik zag de relatie tussen de foto en de meineed niet. Maar jij ging er waarschijnlijk vanuit dat Badrs broertje de foto had gepost.

  10. #110
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Een ding is zeker, in de UFC wordt minder snel opgegeven. Daar heb ik ze met veel heftigere blessures door zien vechten, niet dat dat altijd verstandig is.

  11. #111
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Een ding is zeker, in de UFC wordt minder snel opgegeven. Daar heb ik ze met veel heftigere blessures door zien vechten, niet dat dat altijd verstandig is.
    Omdat ze dan meer geld vangen bij winst. Bij badr en Rico is een vast bedrag afgesproken om te vechten.
    of het is een domme zet van glory of juist een strategische .
    Trouwens waar veel geld in het spel is , gaat al het sportieve er af. Zou me niks verbazen als badr en Rico samen oud en nieuw vieren terwijl al die domme kickboks vinden nog discussiëren over wie beter is .

  12. #112
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Omdat ze dan meer geld vangen bij winst. Bij badr en Rico is een vast bedrag afgesproken om te vechten.of het is een domme zet van glory of juist een strategische .Trouwens waar veel geld in het spel is , gaat al het sportieve er af. Zou me niks verbazen als badr en Rico samen oud en nieuw vieren terwijl al die domme kickboks vinden nog discussiëren over wie beter is .
    Denk dat het met mentaliteit te maken heeft. Badr heeft er allemaal niet zo veel zin meer in als vroeger denk ik.

  13. #113
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Denk dat het met mentaliteit te maken heeft. Badr heeft er allemaal niet zo veel zin meer in als vroeger denk ik.
    Ik ben het voor aller eerst een keer eens met je. Ik denk namelijk ook dat Badr Hari niet meer met plezier de ring instapt waar je in zijn vroegere jaren duidelijk zag dat hij de ring in kwam om te domineren en te slopen, dat is er nu wel echt van af. Hij heeft er niet echt plezier meer in maar dat hoeft ook niet want deze man heeft nog steeds 2 zware vuisten wat ie met zich meedraagt waarmee hij iedereen ko kan slaan. En dat maakte hem ook vroeger met plezier willen matten en dat mis ik bijna bij alle vechters vandaag. Eerlijk is eerlijk ik zie dat wel bij Rico die heeft echt zin om te strijden en te vechten maar hij moet het gewoon met veel minder talent doen zoals een Aerts, Saki of een Hari.

  14. #114
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    makkelijke praatjes hier altijd, hij kon zijn arm niet bewegen hoe wil je verder vechten.
    Pas als je zelf een man bent die met een gescheurde spier door vecht heb je het recht om te praten, onderschat spierscheuren niet, ik heb het zelf 6 keer ofzo meegemaakt en zelfs de kleinste scheurtje heeft al een scherpe pijn waardoor je wordt geremd bij elke beweging.

  15. #115
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik heb in het verleden ook een armblessure gehad (spier gescheurd) wat ik toen voelde was einde oefening voor mij, leek wel als me arm er af hing.
    Dus als de blessure van Badr echt is dan begrijp ik het wel, hij kon doorgaan en de kans op een (KO) groter aanwezig was dan heb je meer te verliezen (KO) en blessure en eventueel helemaal geen rematch.
    Het schijnt dat bij Bodybuilders einde carriere kan zijn als ze een pees of spier scheuren.

  16. #116
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Het moet niet gekker worden....

    Matchmaker Cor Hemmers van Glory keek zaterdagavond vol trots terug op de Collision-avond in Oberhausen en vertelde dat hij Badr Hari - net als Rico Verhoeven - een herkansing wil geven

    Zonder Badr vs Rico (Lees Badr) was Glory nog een slap aftreksel van K-1 en Showtime geweest. Badr-Rico heeft Glory eindelijk weer op de kaart gezet. Maar er is meer....

    "Ben Saddik was ook sterk vandaag."....

    Waar heeft die man naar zitten kijken dan? Enige sterke aan Ben Saddik zijn de broekbandjes die zijn vetkwabben omhoog houden.

    "We hebben zelf genoeg vechters onder contract staan.” ....

    Lachen hoor. 'die vechters onder contract'. De enige die iets voorstelt is Rico, de kroonprins. Nog lang geen koning.

    Meest verstandige dat Hemmers kan doen, is een paar oude helden van stal halen. Saki, Spong, Bonjasky etc. En een aantal scheidrechters thuis laten.

    Kortom: USA vergeten, normaal gaan doen, en de focus weer op Europa en Azië leggen. Lijkt me niet zo moeilijk allemaal.

  17. #117
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    Jamal ben Sadik komt uit de stal van GG. Cor is ook in dienst van Glory. Hij kan moeilijk over de jongen die hij zelf naar voren schuift roepen, dat het niet om aan te zien was.

    Het schort weleens aan zelfreflectie. De oude jongen van stal halen, kost een vermogen. De Amerikanen gaan onderhandelingen met gestrekt been in, waardoor die gesprekken vaak tot niets uitlopen. Kijk maar naar Saki. Hij stond nog 1 partij onder contract bij Glory en wat denk je? Ze communiceren doodleuk dat hij toch minder betaald krijgt voor zijn laatste partij.

    Door het wegvallen van de K1 vond Glory zich zelf superieur. Maar zonder de spraakmakende vechters, stellen ze niet veel voor. Hoop dat ze dat ingezien hebben.

  18. #118
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Hahaha, ik viel inderdaad zwaar door de mand. Ik heb dagenlang met het schaamrood op m'n kaken gelopen. Ik zag dat meerdere mensen de foto hadden gepost met een vermelding dat het een foto van Badr was. Daarom zei ik dus ook "Dit schijnt een röntgenfoto van zijn arm te zijn."
    En jij gaf aan dat het broertje van Badr toch ook meineed had gepleegd voor Badr. Ik zag de relatie tussen de foto en de meineed niet. Maar jij ging er waarschijnlijk vanuit dat Badrs broertje de foto had gepost.
    Puff. Dat was ik niet hoor. Check nou even je feiten man, voordat je wat op een forum plempt.

  19. #119
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Night-Rider View Post
    Jamal ben Sadik komt uit de stal van GG. Cor is ook in dienst van Glory. Hij kan moeilijk over de jongen die hij zelf naar voren schuift roepen, dat het niet om aan te zien was.

    Het schort weleens aan zelfreflectie. De oude jongen van stal halen, kost een vermogen. De Amerikanen gaan onderhandelingen met gestrekt been in, waardoor die gesprekken vaak tot niets uitlopen. Kijk maar naar Saki. Hij stond nog 1 partij onder contract bij Glory en wat denk je? Ze communiceren doodleuk dat hij toch minder betaald krijgt voor zijn laatste partij.

    Door het wegvallen van de K1 vond Glory zich zelf superieur. Maar zonder de spraakmakende vechters, stellen ze niet veel voor. Hoop dat ze dat ingezien hebben.
    Bensaddik heeft wel potentie. Gozer heeft wel zijn lengte en ko power mee. Het schort 'm vaak aan slechte dekking en conditie. Als hij daar keihard voor gaat trainen en nog wat aandacht besteed aan zijn body kan het echt een leuke vechter worden. Hij is ook maar pas 24/25.

    Voorderest ben ik 't helemaal met je eens. Wij willen matchmakingen zien hoe ze dat deden bij Showtime. Daar trek je kijkers mee.

    Niemand ziet te wachten op Jacoby of weet ik veel hoe die gasten heten.

  20. #120
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Bosnier91 View Post
    Een lichaamstrap is voor zover ik weet een techniek waarvan de bedoeling is om de tegenstander zijn lever/milt/plexus te raken. Deze trap wordt geblokkeerd met de armen wat natuurlijk wel het risico met zich meeneemt 1 van deze armen te kunnen breken. Alsnog ben ik van mening dat de meeste vechters een lichaamstrap toch wel gebruiken om een tegenstander neer te halen op het lichaam. Als je al schade toebrengt aan de armen met deze trap dan is dat alleen mooi meegenomen. Om achteraf te zeggen dat dit de strijdplan was vind ik veel en veel te ver gezocht, en ook niet realistisch. Badr schakelde zelf ooit tegenstander Nicholas Pettas uit met een lichaamstrap waardoor Nicholas zijn arm blesseerde/brak. Zelfs met Badr zijn talent had ik het achteraf ongeloofwaardig gevonden als hij had gezegd dat het een vooraf bedachte tactiek was. Een muay thai partij bestaat volgens mij wel voor 60/70% uit trap en knie technieken naar het lichaam. Daar zie ik niet vaak een arm breken, en die Thais trappen hard!
    Echter, Badr won toen wel de partij tegen Pettas. Nu won Rico de partij, daar valt niets over te zeggen want een winst is winst. Met een vette payday maakt het volgens mij niemand uit hoe je wint als je maar wint. Moreel gezien zou je (denk ik) willen winnen op een ‘normale’ manier, namelijk een K.O of een puntenoverwinning. Saki had ook kunnen zeggen dat Spong een goede lowkick had, en dat een goede blok eigenlijk ook het strijdplan was. Winst is winst, soms mooi soms niet. Blijf echter wel realistisch want er kijken ook echte kickbokskenners mee, niet alleen RTL Boulevard typjes en 24 uur fans.
    Volgens mij zei die debiele Weidman dat wel destijds over die partij tegen Silva

  21. #121
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Een goed blok zetten tegen een lowkick is ook een strijdplan. Niet om iemands poot te breken maar om te zorgen dat de tegenstander stopt met lowkicks geven.
    En over Ben Saddik, we hebben niets aan potentie en groot zijn, feit is dat hij er momenteel bijloopt als een grote C-klasser.

  22. #122
    Join Date
    May 2013
    Posts
    718
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Een goed blok zetten tegen een lowkick is ook een strijdplan. Niet om iemands poot te breken maar om te zorgen dat de tegenstander stopt met lowkicks geven.
    En over Ben Saddik, we hebben niets aan potentie en groot zijn, feit is dat hij er momenteel bijloopt als een grote C-klasser.
    Tsja, hij heeft nu wel een win tegen een wat prominentere naam. het schommelt gewoon heel erg bij hem(letterlijk)

    Winst gepakt tegen o.a. Verhoeven, Zimmerman, Bonjasky, Londt. Maar ook verliezen tegen Edward, Aerts, Douwes met alle respect.

  23. #123
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default

    dit is doorvechten met een gebroken arm. of dit de slimste keus was van jerome valt te betwijfelen, maar het is in ieder geval geen opgever. https://youtu.be/MS_z7hn3BgE

  24. #124
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.639
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    dit is doorvechten met een gebroken arm. of dit de slimste keus was van jerome valt te betwijfelen, maar het is in ieder geval geen opgever. https://youtu.be/MS_z7hn3BgE
    Jerome Le Banner heeft hierna zijn oude niveau nooit gehaald, zonde. Geweldige vechter.

  25. #125
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Jerome Le Banner heeft hierna zijn oude niveau nooit gehaald, zonde. Geweldige vechter.
    En waarom niet ? Omdat het strijdplan van iedereen was om direct op die arm te gaan trappen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •