MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 76 to 100 of 199
  1. #76
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Tegenstander van McCall heeft wéér afgezegd....die man heeft écht pech de laatste tijd...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's okay to be white

  2. #77
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Hahahahah hoe durven mensen germaine af te onderschatten 😂 Holly vecht staand. Germaine heeft elke chick in NL mishandeld met 2 vingers in der neus. Heb veel gevechten van haar live gezien. Was soms gewoon zielig om te zien hoe ze chicks mishandelde. Ik zeg niet dat ze holly per definitie verslaat maar iemand die ongeslagen is kun je nooit zomaar als kansloos achten dat is gewoon achterlijk om te zeggen. Gernaine gaat haar kapot trappen en knieën verdenk ik zelf

  3. #78
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    53
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Hahahahah hoe durven mensen germaine af te onderschatten  Holly vecht staand. Germaine heeft elke chick in NL mishandeld met 2 vingers in der neus. Heb veel gevechten van haar live gezien. Was soms gewoon zielig om te zien hoe ze chicks mishandelde. Ik zeg niet dat ze holly per definitie verslaat maar iemand die ongeslagen is kun je nooit zomaar als kansloos achten dat is gewoon achterlijk om te zeggen. Gernaine gaat haar kapot trappen en knieën verdenk ik zelf
    Zo is dat, helemaal mee eens.

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Interview van een ruim 6 minuten met Germaine over haar komende partij.

    http://www.telegraaf.nl/telesport/27...l_land___.html



    'Ik draag de trots van een heel land'

    Germaine de Randamie vecht op 11 februari als eerste Nederlandse om een kampioenschap in de UFC. De Utrechtse neemt het in de finale in het vedergewicht op tegen Holly Holm. Het is voor het eerst dat er in die klasse om een titel wordt gestreden. Ze kijkt uit naar het gevecht en weet wat er op...
    Last edited by payap; 31-01-2017 at 22:09.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  5. #80
    Join Date
    Feb 2017
    Posts
    4
    vCash
    90000

    Default

    Leuk interview met Germaine de Randamie over haar aankomende titel partij tegen Holly Holm

    https://www.telesport.nl/video/83074...derlands-maken

  6. #81
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Hoorn
    Posts
    14
    vCash
    60812

    Default

    http://www.ad.nl/andere-sporten/unde...eren~aa1e348c/

    Ook het Ad besteed er aandacht aan. Gaat de goede kant op met het MMA.
    When nothing goes right, go left.

  7. #82
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik dacht al, sinds wanneer houdt buurman Ad van MMA maar je bedoelt het AD?

  8. #83
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Vind het jammer dat ze in haar interviews en Posts op bv twitter het altijd heeft over winst of verlies en wat de uitslag ook is.

    Fuck it germaine spreek je duidelijk uit jij gaat holm gewoon pakken beetje meer zelf vertrouwen meid.
    Je bent gewoon een killer staand en holm gaat het gevecht ook staand willen houden.

  9. #84
    Join Date
    Feb 2017
    Posts
    4
    vCash
    90000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Vind het jammer dat ze in haar interviews en Posts op bv twitter het altijd heeft over winst of verlies en wat de uitslag ook is.

    Fuck it germaine spreek je duidelijk uit jij gaat holm gewoon pakken beetje meer zelf vertrouwen meid.
    Je bent gewoon een killer staand en holm gaat het gevecht ook staand willen houden.
    Dat komt door mij 😉
    Wij zijn als team altijd bezig om de focus te leggen op de taak oftewel het proces en niet op het resultaat. Het proces kun je sturen en daar heb je invloed op. Het resultaat wordt pas achteraf bepaalt en daar hoort je focus of aandacht dus niet te liggen. Zorg dat je je taak goed uit voert dan komt het resultaat vanzelf.

  10. #85
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Hoorn
    Posts
    14
    vCash
    60812

    Default

    hahaha.... mijn excuses AD inderdaad.
    When nothing goes right, go left.

  11. #86
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Vind het jammer dat ze in haar interviews en Posts op bv twitter het altijd heeft over winst of verlies en wat de uitslag ook is.

    Fuck it germaine spreek je duidelijk uit jij gaat holm gewoon pakken beetje meer zelf vertrouwen meid.
    Je bent gewoon een killer staand en holm gaat het gevecht ook staand willen houden.
    Uit haar woorden kun je inderdaad opmaken dat ze er zelf eigenlijk niet zo in gelooft... Jammer, want in je kop moet je er juist vanuit gaan dat je kunt winnen

  12. #87
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by CSA View Post
    Dat komt door mij 😉
    Wij zijn als team altijd bezig om de focus te leggen op de taak oftewel het proces en niet op het resultaat. Het proces kun je sturen en daar heb je invloed op. Het resultaat wordt pas achteraf bepaalt en daar hoort je focus of aandacht dus niet te liggen. Zorg dat je je taak goed uit voert dan komt het resultaat vanzelf.
    Wat een pedagogisch verantwoord gelul zeg.

    Snap echt wel wat je bedoelt en er hoeft echt geen conor mcgregor praat uit te komen maar een beetje ballen mag wel!

  13. #88
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Go Holly Holm!

  14. #89
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Als ik de comments mag geloven hebben we binnenkort een Nederlandse ufc zo veel top trainers als hier reageren.

  15. #90
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Marco kan de vechters echt boven hun zelf doen uitstijgen! Zeker Germaine met haar muaythai achtergrond
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #91
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ja en al die andere vechters die zeggen dat ze met de winst naar huis gaan en hun tegenstander gaan slopen hebben trainers die er niks van kunnen.
    Hoe durft Mike passenier zijn vechters dat te laten zeggen.

  17. #92
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Wat een pedagogisch verantwoord gelul zeg.

    Snap echt wel wat je bedoelt en er hoeft echt geen conor mcgregor praat uit te komen maar een beetje ballen mag wel!
    Ja en al die andere vechters die zeggen dat ze met de winst naar huis gaan en hun tegenstander gaan slopen hebben trainers die er niks van kunnen.
    Hoe durft Mike passenier zijn vechters dat te laten zeggen.
    Gaat het een beetje ? Iedereen moet het toch op zijn eigen manier doen ?
    Marco is een hele andere trainer dan Mike. Is dat per definitie slecht ? Laat iedereen is zijn waarde in plaats van je druk te maken hierover. We gaan het zien volgende week.
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  18. #93
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by CSA View Post
    Dat komt door mij 😉
    Wij zijn als team altijd bezig om de focus te leggen op de taak oftewel het proces en niet op het resultaat. Het proces kun je sturen en daar heb je invloed op. Het resultaat wordt pas achteraf bepaalt en daar hoort je focus of aandacht dus niet te liggen. Zorg dat je je taak goed uit voert dan komt het resultaat vanzelf.
    Klinkt logisch. maar als je jezelf tegenwoordig wil verkopen moet je gespierde taal uitkramen. Dus ik denk dat je intern dit moet zeggen en uitstralen naar je atleten maar in de media wat anders. Want je kunt van Mike en Badr zeggen wat je wilt maar iedereen kijkt (al is het om ze te zien verliezen). En uiteindelijk levert dat dus geld op.

    Kijk naar Mousasi. had tijden geleden al een title shot moeten hebben. Nu zet hij een grote bek op en krijgt kansen.

  19. #94
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Klinkt logisch. maar als je jezelf tegenwoordig wil verkopen moet je gespierde taal uitkramen. Dus ik denk dat je intern dit moet zeggen en uitstralen naar je atleten maar in de media wat anders. Want je kunt van Mike en Badr zeggen wat je wilt maar iedereen kijkt (al is het om ze te zien verliezen). En uiteindelijk levert dat dus geld op.

    Kijk naar Mousasi. had tijden geleden al een title shot moeten hebben. Nu zet hij een grote bek op en krijgt kansen.

    waarom zou randamie een grote bek op moeten zetten op basis van wat van de 6 winst partijen die ze heeft binnen de UFC? nee ik vind het wel goed zo gewoon je eigen blijven dan doe je al gek genoeg ze krijgt nou de kans ook zonder een grote bek die Holm is ook niet zo een schreeuwer ik vind het wel een verademing zulke vechters niks mis mee
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  20. #95
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    waarom zou randamie een grote bek op moeten zetten op basis van wat van de 6 winst partijen die ze heeft binnen de UFC? nee ik vind het wel goed zo gewoon je eigen blijven dan doe je al gek genoeg ze krijgt nou de kans ook zonder een grote bek die Holm is ook niet zo een schreeuwer ik vind het wel een verademing zulke vechters niks mis mee
    Dat vind ik ook. Ik heb niks met die moneyfights. Maar bij Amerikanen is: "we kijken wel hoe het loopt" gelijk aan "ik denk dat ik verlies" en je bevind je nou eenmaal in de Amerikaanse markt.

    En ze kan rustig een grote bek opzetten op basis van haar hele carrière. Niks om je voor te schamen.

  21. #96
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ze hoeft van mij geen grote bek te hebben verre van dat zelfs , had alleen gehoopt dat ze iets meer pit iets meer vuur en iets meer zelfvertrouwen zou uitstralen in interviews en Posts op sociale media.
    Zeker iemand met de staat van dienst die germaine heeft mag ze best wel wat zeggen.
    Ze hoeft van mij geen nare dingen te zeggen over holm , alleen duidelijk uitspreken dat je de titel gaat pakken en dat dat ten koste van holm gaat kan ook gezegd worden op een beschaafde manier met respect voor je tegenstander.
    Last edited by Suplex; 02-02-2017 at 14:38.

  22. #97
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ze hoeft van mij geen grote bek te hebben verre van dat zelfs , had alleen gehoopt dat ze iets meer pit iets meer vuur en iets meer zelfvertrouwen zou uitstralen in interviews en Posts op sociale media.
    Zeker iemand met de staat van dienst die germaine heeft mag ze best wel wat zeggen.
    Ze hoeft van mij geen nare dingen te zeggen over holm , alleen duidelijk uitspreken dat je de titel gaat pakken en dat dat ten koste van holm gaat kan ook gezegd worden op een beschaafde manier met respect voor je tegenstander.
    nee ze doet het goed uit de luwte blijven en lekker naar die wedstrijd toe werken alles wat je zegt kan tegen je werken voor het zelfde geld wordt ze KO geslagen de eerste ronde je weet het niet. en daarbij is ze ook nooit zo uitgesproken geweest en dat is ook niks voor haar het aard van het beestje verander je toch niet en laten we hopen dat ze die titel pakt
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  23. #98
    Join Date
    Feb 2017
    Posts
    4
    vCash
    90000

    Default

    Vanavond:

    Germaine de Randamie bij:

    RTL boulevard
    SBS Hart van Nederland

    Kijken 👍🏻

  24. #99
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Net gezien bij hart van Nederland leuk te zien dat mma steeds meer opgepakt word door de nl pers!

  25. #100
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •