MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 199
  1. #26
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    echt super.
    we zien Germaine echt te weinig in actie te zien ,
    ze is leeftijdsgewijs in de top van dr carriere , zou mooi zijn als ze dat bekroont met ufc goud .
    en ik denk dat ze Holm zeker wel kan hebben . helemaal als Holm besluit een boks- kickboks party van te maken .
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    UFC stuurt aan op Holm - Rousey 2 omdat beiden zeer waarschijnlijk winnen. Onderhandelingen zijn al in de maak.
    Zou wel mooi zijn als germaine dat feestje in de war kan schoppen.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    UFC stuurt aan op Holm - Rousey 2 omdat beiden zeer waarschijnlijk winnen. Onderhandelingen zijn al in de maak.
    Zou wel mooi zijn als germaine dat feestje in de war kan schoppen.
    Alleen winnen Holm en Rousey beide niet!!

  4. #29
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Alleen winnen Holm en Rousey beide niet!!
    Prima toch, kan de partij Holm Rousey II alsnog doorgaan
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  5. #30
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by donalexandro View Post
    Prima toch, kan de partij Holm Rousey II alsnog doorgaan
    Wehehehe.

  6. #31
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Holm is een goede bokser en kickbokser hoor, waarschijnlijk de allerbeste in de VS. Maar Germaine staat 37-0 in het kickboksen en schopt de lichten uit bij mevrouw Holm denk ik, die heeft namelijk laten zien in haar partij tegen Tate dat haar grondwerk ook niet echt je van het is...

    Hoe vet jongens, we krijgen een vrouwelijke kampioen in de UFC!
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  7. #32
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat je kickboksend Holm niet onder Germaine moet zetten. Je kan Holm niet vergelijken met de dames die een 10-tal jaar geleden in het circuit zaten. Germaine sprong er daar toen inderdaad hoog bovenuit. Intussen is het dames kickboksen qua level zeker een paar stappen verder. Je kan, als je Holm ziet niet zeggen dat ze minder is dan Germaine. Versta me niet verkeerd, ik hoop in ieder geval van harte dat Germaine voor de verrassing kan gaan zorgen. Go Germaine. Alleen zie ik het zogezegde kickboxvoordeel niet zozeer de doorslag geven. Blijft een MMA partij en beide dames zijn knokkers pursing. Kan alle kanten op. Puntje-stoelpartij!!

  8. #33
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Denk dat je kickboksend Holm niet onder Germaine moet zetten. Je kan Holm niet vergelijken met de dames die een 10-tal jaar geleden in het circuit zaten. Germaine sprong er daar toen inderdaad hoog bovenuit. Intussen is het dames kickboksen qua level zeker een paar stappen verder. Je kan, als je Holm ziet niet zeggen dat ze minder is dan Germaine. Versta me niet verkeerd, ik hoop in ieder geval van harte dat Germaine voor de verrassing kan gaan zorgen. Go Germaine. Alleen zie ik het zogezegde kickboxvoordeel niet zozeer de doorslag geven.
    Daar heb je ook weer gelijk in haha
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het kickboksen bij Germaine kwam er tot nu toe bij MMA niet echt uit vanwege het gevaar van een takedown. Daar zal ze bij Holm weinig kans voor hebben dus ze kan gewoon voluit gaan. Ben benieuwd.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Doorzichtig maar wel vet.
    UFC gaat er vanuit dat holly holm dit wint.
    En dat ronda nunes verslaat.
    En een Rematch tegen holly vecht en op hollys nieuwe gewicht. En dan heb je weer een nieuwe mcgreggor achtig verhaal van 2titels in 2 divisies blablablabla maar wel leuk.
    Wordt wel even anders als germaine en nunes winnen lol

  11. #36
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Denk dat je kickboksend Holm niet onder Germaine moet zetten. Je kan Holm niet vergelijken met de dames die een 10-tal jaar geleden in het circuit zaten. Germaine sprong er daar toen inderdaad hoog bovenuit. Intussen is het dames kickboksen qua level zeker een paar stappen verder. Je kan, als je Holm ziet niet zeggen dat ze minder is dan Germaine. Versta me niet verkeerd, ik hoop in ieder geval van harte dat Germaine voor de verrassing kan gaan zorgen. Go Germaine. Alleen zie ik het zogezegde kickboxvoordeel niet zozeer de doorslag geven. Blijft een MMA partij en beide dames zijn knokkers pursing. Kan alle kanten op. Puntje-stoelpartij!!
    helemaal niet mee eens .. ik denk dat je met de party shevchenko vs holm het verschil heb gezien tussen Europese top en Amerikaanse top .maar acht we gaan het zien .. ik dacht ook dat bisping niks had te zoeken tegen silva .. en daarna helemaal niet tegen rockhold .. inmiddels is bisping een champ die zijn titel al een keer verdedigt heeft .WAR GERMAINE

  12. #37
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Wat is germaine eigenlijk van afkomst ?

  13. #38
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Randamie is Surinaams geloof ik, al kan ik mij herinneren uit een filmpje van FOX dat haar moeder uit Nederland komt.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  14. #39
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Mooie partij en kans voor Germaine!

  15. #40
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik vermoed dat de partij niet zo snel naar de grond zal gaan ,en dat Germaine het staand zal winnen.
    Dat zijn dus nu al 4 NL die voor de ufc titel gaan.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Gilbert Burns vs. Paul Felder added to UFC 208 in Brooklyn

    A pair of lightweights looking to rebound from a recent loss is the latest addition to UFC 208.

    Promotion officials today announced that Gilbert Burns (11-2 MMA, 4-2 UFC) and Paul Felder (12-3 MMA, 4-3 UFC) will meet at the event, which takes place Feb. 11 at Barclays Center in Brooklyn, N.Y.

    A submission ace, Brazilian lightweight Burns fought most recently in September, losing a hard-fought decision to countryman Michel Prazeres at UFC Fight Night 95. With the result, “Durinho” fell to just 1-2 in his past three outings, though he had won the first 10 fights of his career prior to the recent setbacks.

    Meanwhile, Felder fought on the same September card as Burns, with “The Irish Dragon” falling short via decision to Francisco Trinaldo. Prior to the loss, Felder had scored back-to-back wins over Josh Burkman and Daron Cruickshank.

    With the addition to the card, UFC 208 now includes:
    Holly Holm vs. Germaine de Randamie for inaugural women’s featherweight title
    Jared Cannonier vs. Glover Teixeira
    Travis Browne vs. Derrick Lewis
    Ian McCall vs. Neil Seery
    Roan Carneiro vs. Ryan LaFlare
    Randy Brown vs. George Sullivan
    Luis Henrique vs. Marcin Tybura
    Nik Lentz vs. Islam Makhachev
    Wilson Reis vs. Ulka Sasaki
    Jim Miller vs. Dustin Poirier
    Gilbert Burns vs. Paul Felder
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #42
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Volgens de twitter van A. Helwani is Cyborg zojuist gepakt door USADA die zien we voorlopig niet in deze divisie.

    https://twitter.com/arielhelwani/sta...19457807777792

  18. #43
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Aldo - Holloway gaat niet door, balen want nu is de rest van de card gewoon ruk.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  19. #44
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Jacare neemt het op tegen Tim Boetsch op UFC 208. Goed nieuws ook voor Mousasi. Kan hij wachten op Rockhold.

  20. #45
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Jacare neemt het op tegen Tim Boetsch op UFC 208. Goed nieuws ook voor Mousasi. Kan hij wachten op Rockhold.
    Nice, Jacare op de kaart maakt het weer een stuk boeiender om te kijken.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik vermoed dat de partij niet zo snel naar de grond zal gaan ,en dat Germaine het staand zal winnen.
    Dat zijn dus nu al 4 NL die voor de ufc titel gaan.
    ik denk dat ik er 1 mis
    bas rutten heeft voor een titel gevochten ( zelfs gewonnen)
    alistair overeem heeft voor de titel gevochten .. ( minder succesvol)
    en nu gaat germaine voor een ufc titel ..
    welke is nr 4 ?

  22. #47
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Mousasi zie ik binnen afzienbare tijd wel een titelgevecht krijgen (en deze ook winnen).

  23. #48
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    ik denk dat ik er 1 misbas rutten heeft voor een titel gevochten ( zelfs gewonnen)alistair overeem heeft voor de titel gevochten .. ( minder succesvol)en nu gaat germaine voor een ufc titel ..welke is nr 4 ?
    Sem Schilt was er destijds wel één toegezegd, maar die werd enigszins genaaid door de UFC....

  24. #49
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Sem Schilt was er destijds wel één toegezegd, maar die werd enigszins genaaid door de UFC....
    En waarom wert Sem genaaid?

  25. #50
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    En waarom wert Sem genaaid?
    Hij werd bij zijn 2e gevecht in een arm klem gepakt, omdat er vanuit de hoek werd gezegd dat hij moest stoppen (zijn tegenstander, Barnett, had een flinke snee, dokter moest er naar kijken).
    Was zijn 2e gevecht van zijn contract. Eerste had hij gewonnen, derde zou titelgevecht zijn geweest. Maar vanwege die dubieuze call liep hij die mis. UFC gaf hun fout wel toe en liet hem ook gaan ondanks het contract voor 3 gevechten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •