MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52
  1. #1
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default Bonjasky vs Saki

    Er gaan veel geruchten rond dat Remy Bonjasky weer zijn handschoenen aan gaat trekken
    .En tegen niemand minder dan Gohkan Saki..
    Kan iemand dit verder bevestigen ??..wat denken jullie van deze party...persoonlijk zie ik saki liever de light-heavyweight divisie veroveren
    .ik denk dat niemand op 95 kilo kan winnen van saki .
    de verlies partyen van saki waren altijd tegen grote elite zwaargewichten .aerts - verhoeven - bonjasky - badr - overeem
    tuurlijk word het een mooie pot . en natuurlijk maakt Saki een goede kans . en tuurlijk wil ik deze party zien ..maar ik denk dat Bonjasky deze gaat winnen .. ( als de geruchten molen waar is )
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Rémy heeft de uitdaging van Saki geaccepteerd via zijn Instagram account.

    https://instagram.com/p/BOCozN4DB2O/

  3. #3
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    Nou nu afwachten of Glory deze partij financieel überhaupt interessant vindt. Ik denk dat beiden vechters voor de hoofdprijs tegenover willen staan. Weet alleen niet of Glory dat ook wilt betalen.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    Maar nog iets aanvullends....

    Zit er serieus iemand op deze partij te wachten? Dit lijkt me echt een domper van een partij.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Ik kijk liever naar Saki vs Bonjasky dan dat ik naar de rest van de Glory vechters kijk. En zij verwachten ook geen Badr vs Rico geldsommen dat lijkt me logisch. Ik vraag me wel af of Bonjasky wel gemotiveerd is. Ik heb bij hem meer het idee dat zn geld op is. Hij wilt opeens wel heel graag terwijl hij voorheen Badr negeerde voor een rematch. Nu bied hij zichzelf aan.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ze hebben allebei aardig wat ringroest. De een meer dan de andere. Maar ben wel benieuwd.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    1 voordeel is wel dat Saki nog steeds onder contract staat van glory.
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    May 2014
    Posts
    531
    vCash
    111758

    Default

    Alsjeblieft man, zo doorzichtig al die oude namen die nu ook nog een snelle payday willen. Van mij hoeft het in ieder geval echt niet.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie remy, gokan, spong,badr tegen wie dan ook veeel liever vechten dan Rico of de rest van de Glory vechters.

    Misschien moeten ze corbet ook weer erin gooien. Of zat die nog/al onder contract?

  10. #10
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Night-Rider View Post
    Nou nu afwachten of Glory deze partij financieel überhaupt interessant vindt. Ik denk dat beiden vechters voor de hoofdprijs tegenover willen staan. Weet alleen niet of Glory dat ook wilt betalen.
    Hangt er vanaf wat hun hoofdprijs is. Als ze denken aan Badr/Verhoeven geld zijn ze gek als een deur.
    It's okay to be white

  11. #11
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Niemand zit te wachten op Bonjasky. Die kan het helaas niet meer opbrengen.

    Ik zie liever Saki vs Vakhitov.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Als Saki op de affiche staat vul je ook wel een zaaltje denk ik. Zeker na zo'n lange afwezigheid. Glory zit toch in die 4-mans tornooien dus waarom geen Saki, Verhoeven, Badr, Bonjasky verhaal? Vol zaaltje verzekerd volgens mij.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Als Saki op de affiche staat vul je ook wel een zaaltje denk ik. Zeker na zo'n lange afwezigheid. Glory zit toch in die 4-mans tornooien dus waarom geen Saki, Verhoeven, Badr, Bonjasky verhaal? Vol zaaltje verzekerd volgens mij.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Als Saki op de affiche staat vul je ook wel een zaaltje denk ik. Zeker na zo'n lange afwezigheid. Glory zit toch in die 4-mans tornooien dus waarom geen Saki, Verhoeven, Badr, Bonjasky verhaal? Vol zaaltje verzekerd volgens mij.
    Nou omdat ten eerste Rico al de kampioen is bij Glory. Waarom zou hij nog een 4-mans toernooi moeten vechten?

    Een 4-mans toernooi bij Glory is een contender toernooi. De winnaar vecht tegen de kampioen.

    Ik zou Saki tegen Adegbuyi of Jamal ben S. neerzetten en Rico tegen Londt, die heeft het eerste recht vind ik. Al vocht hij nog zo belabberd. Winnaar tussen Saki en Adegbuyi of Jamal tegen de kampioen laten vechten.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Jamal is toch contender nu ? Dus die tegen Rico.

    Dan 4 mans toernooi op dezelfde avond Saki, Londt, Bonjansky en nog eentje (lazaar ?)
    Dan hebben ze eindelijk eens een toernooi waar mensen naar willen kijken.

    Op zich kan de champ wel meedoen aan een toernooi. Was bij K1 ook altijd. Die was alleen automatisch geplaatst. verder gewoon knokken.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Op zich kan de champ wel meedoen aan een toernooi. Was bij K1 ook altijd. Die was alleen automatisch geplaatst. verder gewoon knokken.
    Zo zit Glory niet in elkaar. De K1 WGP titel en HW titel waren 2 aparte gevallen.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Night-Rider View Post
    Nou omdat ten eerste Rico al de kampioen is bij Glory. Waarom zou hij nog een 4-mans toernooi moeten vechten?

    Een 4-mans toernooi bij Glory is een contender toernooi. De winnaar vecht tegen de kampioen.

    Ik zou Saki tegen Adegbuyi of Jamal ben S. neerzetten en Rico tegen Londt, die heeft het eerste recht vind ik. Al vocht hij nog zo belabberd. Winnaar tussen Saki en Adegbuyi of Jamal tegen de kampioen laten vechten.
    Om er nog een uitdaging in te vinden? Voor Rico dan, he? En om wat zitjes te vullen. Verhoeven vs Londt of Ben Saddik of Lazaar? Weet niet of de zitjes gevuld geraken dan. Bonjasky en Saki kunnen op redelijk wat hype rekenen, komen ook meer op tv enz. Saki highlight alleen doet zitjes vullen, Bonjasky, 3 voudig K1 winnaar , comeback verhaal. Badr vs Bonjasky verleden. enz. dat werkt wel..

  18. #18
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd. Remy Bonjasky's eerste comeback was helaas niet zo succesvol.

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Laat Bonjasky zich maar in elkaar meppen voor de exposure hoor. Kansloos is hij, de roest zat er in de laatste jaren al behoorlijk op. Saki maakt hem helemaal kapot.

  20. #20
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Wie weet verrast hij wel, wie weet komt er nog iets uit Bonjasky wat niemand verwacht, hij is een groot kampioen in mijn ogen, ik gun hem de centen en zijn partij, heeft zijn sporen verdiend en tegen de allerbeste gestaan

  21. #21
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Het zal moeilijk worden voor Remy, maar gun het hem wel, hij heeft ons vooral in zijn beginjaren in de K1 heel wat moois gebracht. Tegen kleine gasten als saki doet hij het ook altijd wel goed, al zal hij flink uit vorm zijn. Misschien moet hij een Badrtje doen en een spuit in zn reet zetten.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Vesloeg iggy in zijn toptijd, de gesprongen knieën tegen Sapp, vooral de badr fans laten zich erg denigrerend uit over hem terwijl hij meer bereikt heeft dan badr, remy stond garant voor spektakel

    https://youtu.be/R0Y1tDXHR0c

  23. #23
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Vesloeg iggy in zijn toptijd, de gesprongen knieën tegen Sapp, vooral de badr fans laten zich erg denigrerend uit over hem terwijl hij meer bereikt heeft dan badr, remy stond garant voor spektakel https://youtu.be/R0Y1tDXHR0c
    Toffe highlight.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Vesloeg iggy in zijn toptijd, de gesprongen knieën tegen Sapp, vooral de badr fans laten zich erg denigrerend uit over hem terwijl hij meer bereikt heeft dan badr, remy stond garant voor s

    https://youtu.be/R0Y1tDXHR0c
    Rémy was zeker een spectaculaire vechter en zeker met die gesprongen knieën. The Flying Gentleman.

    Ik laat me niet denigrerend over hem uit. Totaal niet. Probeer gewoon reeel te zijn en denk dat een partij tussen hem een Saki weinig zeggend is. Zal minder teweeg brengen dan een Badr vs Remy. Of een Saki vs Verhoeven.

    Voor hetzelfde geld slaat hij Saki de hele ring door, maar wordt hij de ring door geslagen. Dan zou ik dat erg pijnlijk vinden om naar te kijken. En juist om zijn verdiensten uit het verleden.

  25. #25
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Waar is Daniël Ghita? Dat was een van m'n favorieten!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •