MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37
  1. #1
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default Interm LW belt khabib vs Ferguson/diaz/aldo

    Ufc is bezig met khabib vs Ferguson voor de Interm LW belt alleen Ferguson wil meer geld.
    Dus hebben ze de partij aangeboden aan diaz maar die wil 20 miljoen.
    Nu schijnt het zelfs zo te zijn dat ze de partij hebben aangeboden aan Aldo maar khabib weigert om tegen aldo te vechten.
    Ben benieuwd welke partij eruit gaat komen .

    Interm belts vliegen rond je oren.

    Bron: mmafighting.com , Ariël helwani twitter
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    why ?

    In de lente wil Conor alweer vechten. Die hele belt-fetish van de ufc snap ik niet.
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  3. #3
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Die gasten willen allemaal voor de titel vechten en verdienen dat ook (Aldo en Diaz is mijn optiek niet, maar dat terzijde) En zo houdt de UFC ze gewoon even bezig. Prima oplossing, het heeft alleen voor de kijker 0 waarde.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  4. #4
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Die gasten willen allemaal voor de titel vechten en verdienen dat ook (Aldo en Diaz is mijn optiek niet, maar dat terzijde) En zo houdt de UFC ze gewoon even bezig. Prima oplossing, het heeft alleen voor de kijker 0 waarde.
    Voor ons "fanatieke fans en kenners" heeft dit geen waarde idd.
    De mensen die het kijken voor het amusement die er mi heel veel zijn op het moment is dit goed te verkopen zeker als de winnaar van de interm belt de nieuwe tegenstander van mcgregor word.
    Staat straks weer mooi op de poster 2 vechters met een belt en op papier weer een super fight (al weten wij beter)

    Dit moet gewoon Ferguson vs khabib worden vind ik

  5. #5
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Dit moet gewoon Ferguson vs khabib worden vind ik
    Eens. Zal een knalpot worden ook met Khabib als winnaar gok ik.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  6. #6
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    En toch, Khabib stond even te wankelen tegen Johnson. Als je nou iets harder slaat dan kan het alle kanten op.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Het ding is gewoon een beetje, als hij je vast heeft, laat hij je nooit meer los en nooit meer op adem komen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #8
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    hoeveel ik aldo ook een gave vechter vind en een groot kampioen .. vind ik niet dat hij daar hoort te staan .. 2x voor een interim belt vechten achter elkaar en dan ook de featherweight strap heeft hij gekregen zonder er voor te vechten .. dan moet hij die eerst in mijn ogen 1 x verdedigen voor hij zich daar legit champ mag noemen .. in mijn ogen .

    nate diaz heeft net de pay day van zijn leven gehad . ik denk niet dat die belt hem inderdaad veel kan schelen .. terwijl hij weet dat conor een 3e x tegen hem wilt.. voor de echte belt .. met een dikke payday erbij .

    dan blijft ferguson over . hij heeft recht op de shot .(in mijn ogen) staat op een indrukwekkende win streak in de lightweight divisie en ik denk dat hij de meeste kans maakt om van khabib te winnen .

    ik hoop op ferguson .. maar khabib in actie is altijd fijn om naar te kijken dus als fan makkt het mij niet uit tegen wie hij vecht ,
    ik hoop gewoon dat zijn knie niet weer ontploft of zoiets

  9. #9
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ferguson was zijn een na laatste partij ook aan het schaatsen over de octagon nadat hij goed was geraakt, dus ja dat je een keer gerocked wordt wat zegt dat nou.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Het schijnt dat khabib vs Ferguson vast staat voor ufc 209.
    Op 4 maart.
    Ik mag het hopen

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Het schijnt dat khabib vs Ferguson vast staat voor ufc 209.
    Op 4 maart.
    Ik mag het hopen
    Ik hoop het, wat een mooie pot zou dat zijn.

    Ik hou normaal gesproken helemaal niet van grondgevechten. Ik hou van staande gevechten en ik heb een hekel aan dat geknuffel in de ring.
    Maar ik maak een uitzondering voor Khabib. Pfff wat een beest is dat. Ondanks dat hij het gevecht naar de grond brengt blijft hij zijn tegenstander bestoken met "bommen". En zijn conditie is ongelooflijk, hij blijft gaan. En daardoor blijft het toch aantrekkelijk om naar te kijken, ondanks dat het een grondgevecht is.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik zou heel graag Khabib tegen Nate zien. Omdat Nate hem staand weg tikt en hem denk ik op de grond nog wel wat tegengas kan geven. Ik ben dan wel benieuwd hoe sterk Khabib dan is. (ik denk sterker dan Nate maar eerst zien)

    Maar ik kan wel leven met Ferguson

  13. #13
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ik word zo ontzettend moeilijk van al die interim-belts.
    Je wil uiteindelijk weten wie het meest begaafde jongetje van de klas is. De UFC lijkt steeds meer voor "moneyfights" te gaan. Vanuit zakelijk oogpunt begrijp ik het volkomen. Maar vervolgens krijg je wel pannekoeken die gehyped worden/werden zoals PvZ, wijlen Kimbo Slice, Sage Northcutt.

    Meest gerechtvaardigde partij zou Ferguson tegen Khabib zijn. Al die mafklappers die direct een titleshot krijgen als ze de belt verliezen en wanneer ze hem winnen direct weer opgeven.... om te janken.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  14. #14
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ferguson wil tegen khabib vechten alleen voor het zelfde gage als wat khabib ontvangt.
    dana white heeft gezegd dat dit niet gaat gebeuren.
    nu bied khabib op twitter Ferguson 200K om de partij aan te nemen dit wil hij uit eigen zak betalen.
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  15. #15
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ferguson wil tegen khabib vechten alleen voor het zelfde gage als wat khabib ontvangt.
    dana white heeft gezegd dat dit niet gaat gebeuren.
    nu bied khabib op twitter Ferguson 200K om de partij aan te nemen dit wil hij uit eigen zak betalen.
    Welke Ferguson al weer heeft afgeslagen. Blijft een rare wereld, waarbij vechters elkaars salaris willen betalen.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Welke Ferguson al weer heeft afgeslagen. Blijft een rare wereld, waarbij vechters elkaars salaris willen betalen.
    Een win voor khabib op Ferguson betekend een fight met mcgregor en een fight met mcgregor betekend $$$$$$$ denk dat khabib die 200K als inverstering ziet.

    Ferguson moet niet zeuren en die partij tegen khabib aannemen en anders moeten ze khabib maar direct een TS geven tegen mcg.
    Dan moet Ferguson ook niet meer zeiken over een TS.

    Ufc wil van deze partij een Interm belt maken dan betekend dit toch al automatisch meer geld voor de vechters? Toch?

  17. #17
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Als je niet wilt vechten, dan toch niet. Laat je Khabib rematchen tegen Dos Anjos of zo en dan kan die Ferguson lekker naar Bellator.

  18. #18
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Een win voor khabib op Ferguson betekend een fight met mcgregor en een fight met mcgregor betekend $$$$$$$ denk dat khabib die 200K als inverstering ziet.
    Khabib begrijp ik ook wel. Maar Dana White lacht de ballen uit zijn broek. Vechters die salaris gaan betalen, hij ontdekt nu een heel nieuw verdienmodel, denk ik.
    It's okay to be white

  19. #19
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Als je niet wilt vechten, dan toch niet. Laat je Khabib rematchen tegen Dos Anjos of zo en dan kan die Ferguson lekker naar Bellator.
    Dos Anjos is geen optie meer op LW die meld zojuist op zijn twitter dat hij het gewicht niet meer kan halen en voortaan op WW zal vechten
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Dos Anjos is geen optie meer op LW die meld zojuist op zijn twitter dat hij het gewicht niet meer kan halen en voortaan op WW zal vechten
    Ook allemaal usada denk ik; problemen met de weightcut.
    Geen vocht afdrijvers meer mogelijk.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Khabib stelt op twitter zijn trainingskamp gestart te zijn voor ufc 209 en zegt dat zijn tegenstander snel bekend word gemaakt.
    Ook Ferguson zegt een tegenstander te hebben ben benieuwd.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Khabib stelt op twitter zijn trainingskamp gestart te zijn voor ufc 209 en zegt dat zijn tegenstander snel bekend word gemaakt.
    Ook Ferguson zegt een tegenstander te hebben ben benieuwd.
    Zijn vader heeft bekend gemaakt dat het Ferguson op UFC209 is. Vanuit kamp Ferguson niks nog.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Lees ook over Khabib vs Chiesa als El Cucuy niet doorgaat. Zou wel echt een teleurstelling zijn.

  24. #24
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Zijn vader heeft bekend gemaakt dat het Ferguson op UFC209 is. Vanuit kamp Ferguson niks nog.
    Dat zou mooi zijn die pot moet er gewoon komen.
    Winnaar tegen mcg

  25. #25
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Zijn vader heeft bekend gemaakt dat het Ferguson op UFC209 is. Vanuit kamp Ferguson niks nog.

    Ferguson heeft inmiddels gereageerd: It giet oan

    http://www.mmamania.com/2017/1/11/14...-las-vegas-mma
    It's okay to be white

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •